Wyniki przetargów/konkursów |
Termin składania ofert: 30-09-2019, godz. 10:00Wymiana źródła ciepła wraz z wymiana instalacji c.o. w budynku PZS nr 2 przy ul. Bogedaina 24 w Pszczynie |
|
Wynik postępowania przetargowego/konkursowego |
|
ZAWIADOMIENIE O WYNIKU POSTĘPOWANIA
O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. 2018 r., poz. 1986 z późn. zm.) zwaną w dalszej części „ustawą” zawiadamiam, iż w postępowaniu o udzielenie zamówienia na: Wymiana źródła ciepła wraz z wymiana instalacji c.o. w budynku PZS nr 2 przy ul. Bogedaina 24 w Pszczynie Zamawiający – Zarząd Powiatu Pszczyńskiego - na podstawie propozycji Komisji Przetargowej dokonał wyboru oferty najkorzystniejszej złożonej przez nw. Wykonawcę: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe PUCHAŁKA Stanisław Puchałka ul. Platynowa 4, 43-200 Pszczyna Cena ofertowa zamówienia: 399 007,60 zł brutto Uzasadnienie wyboru: W oparciu o kryteria wyboru oferty wskazane w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oferta ww. Wykonawcy została najwyżej oceniona (oceniona jako najkorzystniejsza). Przedłożone przez Wykonawcę, oświadczenia i dokumenty potwierdzają okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy. Wykaz Wykonawców, którzy złożyli oferty Nr oferty 1 Nazwa Wykonawcy i adres Wykonawcy Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe PUCHAŁKA Stanisław Puchałka ul. Platynowa 4, 43-200 Pszczyna Streszczenie oceny i porównania złożonej oferty: Numer oferty 1 Kryteria oceny ofert: Cena ofertowa (100 pkt.) gwarancja producenta (40 pkt.) Łączna ilość punktów: 140 Jednocześnie informuję, iż z niniejszego postępowania nie odrzucono żadnej oferty oraz nie wykluczono żadnego Wykonawcy. |
|
1. Opis przedmiotu zamówienia
I. Likwidacja kotłowni w piwnicach. 1. Demontaż dwóch istniejących kotłów na opał stały, orurowania technologicznego, układu pompowego 2. Zamurowanie otworu kominowego. 2. Oczyszczenie ścian i posadzki z osadów sadzy 3. Malowanie ścian po naprawie tynków – 103,50 m2 II. Dostosowanie istniejącego pomieszczenia technicznego na II piętrze dla potrzeb kotłowni gazowej, w tym: 1. Wykonanie nowej posadzki z płytek gresowych – 15,75 m2 2. Montaż sufitu podwieszonego z płyt Gk (wykonanie gładzi gipsowych i malowanie) – 15,75 m2 3. Wykonanie kanału wentylacyjnego typu „Z” o wym. 30x20cm 4. Licowanie ścian płytkami – 32 m2 5. Malowanie ścian – 10,40 m2 6. Montaż wkładów kominowych ze stali nierdzewnej w istniejących kanałach – 13 m x 2 szt 7. Montaż drzwi p.poż. EI60 w pomieszczeniu nowej kotłowni 8. Wykonanie nowej instalacji elektrycznej przystosowanej dla potrzeb kotłowni 9. Przebudowa instalacji wod-kan wraz z montażem wpustu podłogowego III. Wykonanie instalacji gazowej dla projektowanych kotłów: 1. Wykonanie wewnętrznej instalacji gazowej po ścianie budynku wraz z włączeniem do istniejącego przyłącza - 2 m 2. Wykonanie szafki gazowej 3. Wykonanie wewnętrznej instalacji gazowej w budynku wraz z podłączeniem projektowanych kotłów gazowych dla c.o. – 41 m IV. Wykonanie instalacji c.o. 1. Demontaż istniejącej instalacji c.o. – 881 m 2. Demontaż grzejników żeliwnych i stalowych typy „Favier” – 57 szt 2. Dostawa i montaż dwóch kotłów gazowych wiszących kondensacyjnych o mocy 60kW 3. Wykonanie instalacji c.o. z grzejnikami stalowymi radiatorowymi - 851 m instalacji i 69 szt grzejników 4. Naprawa tynków po demontażu grzejników i malowanie – 85,5 m2 5. Obudowa rur płytami GK – 73,50 m Zamówienie zostało podzielone na 2 etapy: ETAP I 1. Przygotowanie pomieszczenia do funkcji nowej kotłowni. 2. Instalacja nowej kotłowni. 3. Wykonanie instalacji gazowej na potrzeby nowej kotłowni. 4. Przepięcie istniejącej instalacji c.o. do nowych kotłów . 5. Uzyskanie niezbędnych decyzji dopuszczających kotłownię do pracy. Termin wykonania etapu I: 7 tygodni od dnia podpisania umowy ETAP II 1. Likwidacja istniejącej instalacji c.o. 2. Likwidacja „starej kotłowni’ w piwnicach. 3. Dostosowanie pomieszczenia na potrzeby pom. technicznego 4. Montaż nowej instalacji c.o. 5. Włączenie nowej instalacji do kotłów. 6. Wykonanie pozostałego zakresu zamówienia. Termin wykonania etapu II: do 31.07.2020r. 2. Szczegółowy zakres zamówienia podano w załącznikach do SIWZ: a. Przedmiar robót - załącznik nr 1 do SIWZ, b. Dokumentacja projektowa - załącznik nr 8 do SIWZ, b. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych STWiORB – załącznik nr 9 do SIWZ. 3. Ze względu na fakt, że roboty budowlane, będące przedmiotem zamówienia, będą prowadzone w czynnym obiekcie oświatowym, należy uwzględnić w procesie realizacyjnym ograniczenie do minimum utrudnień w normalnym funkcjonowaniu placówki oraz minimalizowania hałasu w trakcie pracy. Ponadto należy uzgadniać z Zamawiającym zakres i czas wykonywania poszczególnych elementów zamówienia, aby zsynchronizować proces inwestycyjny z działalnością placówki oświatowej. |