Wyniki przetargów/konkursów |
Termin składania ofert: 23-07-2019, godz. 10:00: Realizacja zadań prowadzonych przez Wydział Geodezji, Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami: Modernizacja poziomej osnowy szczegółowej dla miasta Pszczyna, Skanowanie i archiwizacja dokumentacji Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego, Ujawnienie działek Skarbu Państwa w Księgach Wieczystych oraz regulacja zapisów dotyczących własności Skarbu Państwa dla działek, które położone są w liniach rozgraniczających Zbiornika Goczałkowickiego, na terenie byłego powiatu cieszyńskiego i bielskiego. |
|
Wynik postępowania przetargowego/konkursowego |
|
Pismo nr: IZ.272.10.12.2019 Pszczyna, dnia 7 sierpnia 2019r. INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY Dotyczy przetargu nieograniczonego nr postępowania IZ.272.10.2019 na realizację zadań prowadzonych przez Wydział Geodezji, Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami: Modernizacja poziomej osnowy szczegółowej dla miasta Pszczyna, Skanowanie i archiwizacja dokumentacji Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego, Ujawnienie działek Skarbu Państwa w Księgach Wieczystych oraz regulacja zapisów dotyczących własności Skarbu Państwa dla działek, które położone są w liniach rozgraniczających Zbiornika Goczałkowickiego, na terenie byłego powiatu cieszyńskiego i bielskiego. CZĘŚĆ 3: Ujawnienie działek Skarbu Państwa w księgach wieczystych oraz regulacja zapisów dotyczących Własności Skarbu Państwa. Na podstawie art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2018.1986 ze zm.) Zarząd Powiatu Pszczyńskiego jako Zamawiający w niniejszym postępowaniu informuje, iż zostało rozstrzygnięte postępowanie przetargowe dotyczące realizacji w/w usługi w zakresie części 3 przedmiotowego postępowania: Ujawnienie działek Skarbu Państwa w księgach wieczystych oraz regulacja zapisów dotyczących Własności Skarbu Państwa. CZĘŚĆ 3: Ujawnienie działek Skarbu Państwa w księgach wieczystych oraz regulacja zapisów dotyczących Własności Skarbu Państwa. A. W postępowaniu dla przedmiotowej części złożona została oferta następującego wykonawcy: Oferta nr 4 : Wykonawcy: Przedsiębiorstwo Geodezyjno- Kartograficzne Vertical Sp. z o.o., ul. Stodolna 31,44-240 Żory. a. cena brutto: 120 540,00 zł słownie (sto dwadzieścia tysięcy pięćset czterdzieści złotych 00/100) b. okres gwarancji - 60 miesięcy B. Punktacja przyznana ofercie w każdym kryterium oceny ofert i łączna punktacja: Oferta nr 4 : Wykonawcy: Przedsiębiorstwo Geodezyjno- Kartograficzne Vertical Sp. z o.o., ul. Stodolna 31,44-240 Żory. Liczba pkt w kryterium Cena wynosi: 60,00 łącznie: 180,00 pkt; Liczba pkt w kryterium Okres gwarancji wynosi: 40,00, łącznie: 120,00 pkt; Łączna punktacja dla oferty nr 1 wynosi: 300,00 pkt. C. Wybór najkorzystniejszej oferty: Zamawiający informuje, iż w toku badania i oceny oferty złożonej w przedmiotowym postępowaniu dla Części 3 zamówienia Ujawnienie działek Skarbu Państwa w księgach wieczystych oraz regulacja zapisów dotyczących Własności Skarbu Państwa wybrano ofertę następującego Wykonawcy: (oferta nr 4) Przedsiębiorstwo Geodezyjno- Kartograficzne Vertical Sp. z o.o., ul. Stodolna 31,44-240 Żory. Uzasadnienie wyboru: Wykonawca wykazał spełnianie warunków udziału w niniejszym postępowaniu i brak podstaw wykluczenia. Treść oferty odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, oferta jest ważna i zgodna z ustawą Prawo zamówień publicznych. Oferta jest najkorzystniejsza według przyjętych przez Zamawiającego kryteriów oceny ofert dla przedmiotowego postępowania. D. Pozostałe informacje a. Informacja o dopuszczeniu do dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy b. Informacja o nieustanowieniu dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy c. Informacja o unieważnieniu postępowania: Nie dotyczy Dziękujemy za udział w postępowaniu i złożenie ofert. Pismo nr: IZ.272.10.4.2019 Pszczyna, dnia 31 lipca 2019r. INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY Dotyczy przetargu nieograniczonego nr postępowania IZ.272.10.2019 na realizację zadań prowadzonych przez Wydział Geodezji, Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami: Modernizacja poziomej osnowy szczegółowej dla miasta Pszczyna, Skanowanie i archiwizacja dokumentacji Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego, Ujawnienie działek Skarbu Państwa w Księgach Wieczystych oraz regulacja zapisów dotyczących własności Skarbu Państwa dla działek, które położone są w liniach rozgraniczających Zbiornika Goczałkowickiego, na terenie byłego powiatu cieszyńskiego i bielskiego. CZĘŚĆ 1: Modernizacja szczegółowej poziomej osnowy geodezyjnej dla całego obszaru Miasta Pszczyna. CZĘŚĆ 2: Skanowanie i archiwizacja dokumentacji Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego. Na podstawie art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2018.1986 ze zm.) Zarząd Powiatu Pszczyńskiego jako Zamawiający w niniejszym postępowaniu informuje, iż zostało rozstrzygnięte postępowanie przetargowe dotyczące realizacji w/w usługi w zakresie: Części 1: Modernizacja szczegółowej poziomej osnowy geodezyjnej dla całego obszaru Miasta Pszczyna. Części 2: Skanowanie i archiwizacja dokumentacji Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego. Część 1: Modernizacja szczegółowej poziomej osnowy geodezyjnej dla całego obszaru Miasta Pszczyna. A. W postępowaniu dla przedmiotowej części złożone zostały oferty następujących wykonawców: Oferta nr 1: Wykonawcy: PMG SILESIA spółka z o.o. 40-585 Katowice , ul. Połomińska 16, a. cena brutto: 179 272,50 zł (słownie: sto siedemdziesiąt dziewięć tysięcy dwieście siedemdziesiąt dwa złote 50/100 ) b. okres gwarancji: 60 miesięcy. Oferta nr 2 Wykonawcy: Konsorcjum firm: GEORES Sp. z o.o. 35-064 Rzeszów, ul. Targowa 3 – Lider konsorcjum. PROGEO KATOWICE K. Rogala, M. Nowak Spółka Jawna 40-160 Katowice al. Korfantego 79 – Członek konsorcjum. a. cena brutto: 264 665,25 zł (słownie: dwieście sześćdziesiąt cztery tysiące sześćset sześćdziesiąt pięć złotych 25/100 ); b. okres gwarancji: 60 miesięcy. B. Punktacja przyznana ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączna punktacja: Oferta nr 1: Wykonawcy: PMG SILESIA spółka z o.o. 40-585 Katowice, ul. Połomińska 16, Liczba pkt w kryterium Cena wynosi: 60,00 łącznie: 240,00 pkt; Liczba pkt w kryterium Okres gwarancji wynosi: 40,00, łącznie: 160,00 pkt; Łączna punktacja dla oferty nr 1 wynosi: 400,00 pkt. Oferta nr 2 Wykonawcy: Konsorcjum firm: GEORES Sp. z o.o. 35-064 Rzeszów, ul. Targowa 3 – Lider konsorcjum. PROGEO KATOWICE K. Rogala, M. Nowak Spółka Jawna 40-160 Katowice al. Korfantego 79 – Członek konsorcjum. Liczba pkt w kryterium Cena wynosi: 40,64 łącznie: 162,56 pkt; Liczba pkt w kryterium Okres gwarancji wynosi: 40,00, łącznie: 160,00 pkt; Łączna punktacja dla oferty nr 2 wynosi: 322,56 pkt. C. Wybór najkorzystniejszej oferty: Zamawiający informuje, iż w toku badania i oceny ofert złożonych w przedmiotowym postępowaniu dla Części 1 zamówienia Modernizacja szczegółowej poziomej osnowy geodezyjnej dla całego obszaru Miasta Pszczyna wybrano ofertę następującego Wykonawcy: (oferta nr 1) PMG SILESIA spółka z o.o. 40-585 Katowice, ul. Połomińska 16. Uzasadnienie wyboru: Wykonawca wykazał spełnianie warunków udziału w niniejszym postępowaniu i brak podstaw wykluczenia. Treść oferty odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, oferta jest ważna i zgodna z ustawą Prawo zamówień publicznych. Oferta jest najkorzystniejsza według przyjętych przez Zamawiającego kryteriów oceny ofert dla przedmiotowego postępowania. D. Pozostałe informacje a. Informacja o dopuszczeniu do dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy b. Informacja o nieustanowieniu dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy c. Informacja o unieważnieniu postępowania. Nie dotyczy II. Część 2: Skanowanie i archiwizacja dokumentacji Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego. A. W postępowaniu dla przedmiotowej części złożone zostały oferty następujących wykonawców: Oferta nr 3 Wykonawcy: IGEKA – Usługi geodezyjne i informatyczne, Daniel Jasiurkowski, 33-340 Stary Sącz, ul. Jana Pawła II 35F, a. cena brutto: 369 000,00 zł (słownie: trzysta sześćdziesiąt dziewięć tysięcy złotych 00/100) b. okres gwarancji – 60 miesięcy Oferta nr 4 Wykonawcy: Przedsiębiorstwo Geodezyjno- Kartograficzne Vertical Sp. z o.o., ul. Stodolna 31,44-240 Żory, a. cena brutto: 263 220,00 zł (słownie: dwieście sześćdziesiąt trzy tysiące dwieście dwadzieścia złotych 00/100) b. okres gwarancji – 60 miesięcy Oferta nr 5 Wykonawcy: Rudzki Geodezja Marek Rudzki 43-200 Pszczyna, ul. Stefana Batorego 13A/5. a. cena brutto: 319 700,00 zł (słownie: trzysta dziewiętnaście tysięcy siedemset złotych 00/100) b. okres gwarancji – 60 miesięcy B. Punktacja przyznana ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączna punktacja: Oferta nr 3 Wykonawcy: IGEKA – Usługi geodezyjne i informatyczne, Daniel Jasiurkowski, 33-340 Stary Sącz, ul. Jana Pawła II 35F, Liczba pkt w kryterium Cena wynosi: 42,80 łącznie: 171,20 pkt; Liczba pkt w kryterium Okres gwarancji wynosi: 40,00, łącznie: 160,00 pkt; Łączna punktacja dla oferty nr 3 wynosi: 331,20 pkt. Oferta nr 4 Wykonawcy: Przedsiębiorstwo Geodezyjno- Kartograficzne Vertical Sp. z o.o., ul. Stodolna 31,44-240 Żory, Liczba pkt w kryterium Cena wynosi: 60,00 łącznie: 240,00pkt; Liczba pkt w kryterium Okres gwarancji wynosi: 40,00, łącznie: 160,00 pkt; Łączna punktacja dla oferty nr 4 wynosi: 400,00 pkt. Oferta nr 5 Wykonawcy: Rudzki Geodezja Marek Rudzki 43-200 Pszczyna, ul. Stefana Batorego 13A/5. Liczba pkt w kryterium Cena wynosi: 49,40 łącznie: 197,60pkt; Liczba pkt w kryterium Okres gwarancji wynosi: 40,00, łącznie: 160,00 pkt; Łączna punktacja dla oferty nr 5 wynosi: 357,60 pkt. c. Wybór najkorzystniejszej oferty: Zamawiający informuje, iż w toku badania i oceny ofert złożonych w przedmiotowym postępowaniu dla Części 2 zamówienia Skanowanie i archiwizacja dokumentacji Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego wybrano ofertę następującego Wykonawcy: (oferta nr 4) Przedsiębiorstwo Geodezyjno- Kartograficzne Vertical Sp. z o.o., ul. Stodolna 31,44-240 Żory. Uzasadnienie wyboru: Wykonawca wykazał spełnianie warunków udziału w niniejszym postępowaniu i brak podstaw wykluczenia. Treść oferty odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, oferta jest ważna i zgodna z ustawą Prawo zamówień publicznych. Oferta jest najkorzystniejsza według przyjętych przez Zamawiającego kryteriów oceny ofert dla przedmiotowego postępowania. D. Pozostałe informacje c. Informacja o dopuszczeniu do dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy d. Informacja o nieustanowieniu dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy c. Informacja o unieważnieniu postępowania. Nie dotyczy Dziękujemy za udział w postępowaniu i złożenie ofert. |
|
Ogłoszenie nr 573724-N-2019 z dnia 2019-07-15 r.
Powiat Pszczyński: Realizacja zadań prowadzonych przez Wydział Geodezji, Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami: Modernizacja poziomej osnowy szczegółowej dla miasta Pszczyna, Skanowanie i archiwizacja dokumentacji Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego, Ujawnienie działek Skarbu Państwa w Księgach Wieczystych oraz regulacja zapisów dotyczących własności Skarbu Państwa dla działek, które położone są w liniach rozgraniczających Zbiornika Goczałkowickiego, na terenie byłego powiatu cieszyńskiego i bielskiego. OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej Nie Nazwa projektu lub programu O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych Nie Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający Nie Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania Nie Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania: Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających Nie Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej Nie W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych: Informacje dodatkowe: I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Pszczyński, krajowy numer identyfikacyjny ---00000000000, ul. ul. 3 Maja 10 , 43-200 Pszczyna, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 4492300, 032 4492399, e-mail zamowienia@powiat.pszczyna.pl, faks 324 492 345. Adres strony internetowej (URL): www.przetargi.powiat.pszczyna.pl Adres profilu nabywcy: www.przetargi.powiat.pszczyna.pl Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy): Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): I.4) KOMUNIKACJA: Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL) Tak www.przetargi.powiat.pszczyna.pl Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia Tak www.przetargi.powiat.pszczyna.pl Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem Nie Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać: Elektronicznie Nie adres Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie Inny sposób: Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak Inny sposób: Oferty nalezy złozyc pisemnie, osobiście lub przesyłką pocztową. Adres: 43-200 Pszczyna, ul. 3 Maja 10, I piętro Sekretariat, pokój 35 Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne Nie Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja zadań prowadzonych przez Wydział Geodezji, Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami: Modernizacja poziomej osnowy szczegółowej dla miasta Pszczyna, Skanowanie i archiwizacja dokumentacji Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego, Ujawnienie działek Skarbu Państwa w Księgach Wieczystych oraz regulacja zapisów dotyczących własności Skarbu Państwa dla działek, które położone są w liniach rozgraniczających Zbiornika Goczałkowickiego, na terenie byłego powiatu cieszyńskiego i bielskiego. Numer referencyjny: IZ.272.10.2019 Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny Nie II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych Zamówienie podzielone jest na części: Tak Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: wszystkich części Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części: Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy: II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadań prowadzonych przez Wydział Geodezji, Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami. 2.Przedmiotem zamówienia są niżej wskazane zadania geodezyjne: a. Przedmiotem zamówienia jest „Modernizacja szczegółowej poziomej osnowy geodezyjnej dla całego obszaru Miasta Pszczyna. Zakłada się inwentaryzację około 15 punktów podstawowej poziomej osnowy geodezyjnej, 600 punktów szczegółowej poziomej osnowy geodezyjnej wraz z ekscentrami punktów szczegółowej poziomej osnowy geodezyjnej. Zakłada się, iż do zaprojektowanej sieci włączy się wszystkie istniejące punkty podstawowej poziomej osnowy geodezyjnej (punkty dowiązania) oraz nie więcej niż 500 punktów szczegółowej poziomej osnowy geodezyjnej ( zarówno istniejące, jaki i nowoprojektowane). Rezygnuje się z pokrycia siecią szczegółowej poziomej osnowy geodezyjnej zwartych terenów leśnych i rolnych. W przypadku otwartych terenów rolnych zakłada się zakładanie odrębnych grup punktów, dla których obserwacje należy wykonać metodą statycznych pomiarów satelitarnych GNSS. Kierowanie całością prac należy powierzyć osobie posiadającej uprawnienia zawodowe, o których mowa w art. 43 pkt 3 ustawy Prawo Geodezyjne i Kartograficzne. Przedmiot zamówienia został podzielony na sześć etapów. Szczegółowy sposób wykonania prac określa załącznik nr 1 do siwz Warunki Techniczne dla modernizacji Szczegółowej Poziomej Osnowy Geodezyjnej Miasta Pszczyna. b. Przedmiotem zamówienia jest skanowanie i archiwizacja dokumentacji Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego. Szczegółowy sposób wykonania prac określa załącznik nr 1 do siwz Warunki Techniczne Skanowanie i archiwizacja dokumentacji Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego. c. Przedmiotem zamówienia jest ujawnienie działek Skarbu Państwa w księgach wieczystych oraz regulacja zapisów dotyczących Własności Skarbu Państwa dla działek, które położone są w liniach rozgraniczających Zbiornika Goczałkowickiego na terenie byłego powiatu cieszyńskiego i bielskiego. Szczegółowy sposób wykonania prac określa załącznik nr 1 do siwz Warunki Techniczne. 3. Ze względu na charakter przedmiotu zamówienia, charakter realizowanych zadań geodezyjnych i umożliwienie udziału w postępowaniu jak najszerszej grupie wyspecjalizowanych wykonawców, całość zamówienia podzielono na trzy odrębne części: CZĘŚĆ 1: Modernizacja szczegółowej poziomej osnowy geodezyjnej dla całego obszaru Miasta Pszczyna. CZĘŚĆ 2: Skanowanie i archiwizacja dokumentacji Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego. CZĘŚĆ 3: Ujawnienie działek Skarbu Państwa w księgach wieczystych oraz regulacja zapisów dotyczących Własności Skarbu Państwa. 4. Zestawienie prac do wykonania w ramach zamówienia zawarto w załączniku nr 1 do siwz/umowy Warunki Techniczne, odpowiednio dla każdego zadania geodezyjnego, o którym mowa wyżej, odpowiednio dla każdej części przedmiotowego postępowania. Wartość zamówienia nie przekracza kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych. II.5) Główny kod CPV: 70000000-1 Dodatkowe kody CPV: Kod CPV 72314000-9 71354300-7 72312100-6 71355000-1 II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia): Wartość bez VAT: Waluta: (w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów) II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów: miesiącach: lub dniach: lub data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2019-12-16 II.9) Informacje dodatkowe: 1. Zamówienie należy zrealizować w terminie: a. Termin rozpoczęcia realizacji zamówienia: od dnia zawarcia umowy. b. Termin zakończenia usług geodezyjnych: 16 grudnia 2019r. c. UWAGA! Dla części zamówienia, w których wyodrębniono etapy, Wykonawca zobowiązany będzie przestrzegać terminów pośrednich wyznaczonych przez Zamawiającego. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów Określenie warunków: Informacje dodatkowe III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna Określenie warunków: Informacje dodatkowe III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa Określenie warunków: Zdolność techniczna lub zawodowa: CZĘŚĆ 1: Modernizacja szczegółowej poziomej osnowy geodezyjnej dla całego obszaru Miasta Pszczyna 3.1.1. Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał w sposób należyty co najmniej 1 usługę, której przedmiotem było wykonanie modernizacji osnowy szczegółowej na obiekcie nie mniejszym niż 1 gmina/miasto. CZĘŚĆ 2: Skanowanie i archiwizacja dokumentacji Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego 3.1.2. Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał w sposób należyty co najmniej 1 usługę, której przedmiotem było wykonanie skanowania i archiwizacji dokumentacji Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego w ilości nie mniejszej niż 10 000 stron. CZĘŚĆ 3: Ujawnienie działek Skarbu Państwa w księgach wieczystych oraz regulacja zapisów dotyczących Własności Skarbu Państwa. 3.1.3. Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał w sposób należyty co najmniej 1 usługę, której przedmiotem było sporządzenie dokumentacji prawnej wraz z wnioskami do ksiąg wieczystych o ujawnienie działek Skarbu Państwa w księgach wieczystych lub o założenie nowych ksiąg wieczystych dla celu ujawnienia własności Skarbu Państwa dla co najmniej 50 działek ewidencyjnych. UWAGA: Wykonawca powinien wskazać przedmiot, datę wykonania i podmiotów, na rzecz których usługa została wykonana (wzór stanowi załącznik Nr 6 do SIWZ). Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dowody potwierdzające, czy usługa została wykonane należycie. W odniesieniu do warunku dotyczącego doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie Informacje dodatkowe: Wykonawca musi wykazać dysponowanie (dysponuje lub będzie dysponował) osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, dysponowanie (dysponuje lub będzie dysponował) w zakresie części : CZĘŚĆ 1: Modernizacja szczegółowej poziomej osnowy geodezyjnej dla całego obszaru Miasta Pszczyna. Wykonawca musi wykazać dysponowanie (dysponuje lub będzie dysponował) jedną osobą z uprawnieniami zawodowymi w zakresie (3) geodezyjne pomiary podstawowe. CZĘŚĆ 3: Ujawnienie działek Skarbu Państwa w księgach wieczystych oraz regulacja zapisów dotyczących Własności Skarbu Państwa. Wykonawca musi wykazać dysponowanie (dysponuje lub będzie dysponował) jedną osobą z uprawnieniami zawodowymi w zakresie (2) rozgraniczenia i podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych zgodnie przepisami ustawy z dnia 17.05.1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz.U.2017.2101 t.j. z dnia 2017.11.14). Uwaga: a. W przypadku składania przez Wykonawcę oferty na Część 1 i Część 3 Wykonawca musi dysponować minimum dwoma osobami. b. Wykonawca zobowiązany jest oświadczyć, że osoba, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiada wymagane uprawnienia (wzór stanowi załącznik nr 7 do SIWZ). III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp) Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp) III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu Tak Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji Nie III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: 1. Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy (z zastrzeżeniem art. 26 ust. 6 ustawy Pzp)nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 3. Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;4.. Oświadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych tekst jednolity: Dz. U. z 2017 r. poz. 1785). III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: 1. Wykazu usług wykonanych w okresie ostatnich czterech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane oraz z załączeniem dowodów określających, czy usługi te zostały wykonane należycie. (wzór stanowi załącznik nr 6 do SIWZ) 2. Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego (wzór stanowi załącznik Nr 7 do siwz) 3. Wykonawca zobowiązany będzie wykazać spełnianie warunku w takim zakresie (w stosunku do ilości części) w jakim jego oferta zostanie najwyżej oceniona (oceniona jako najkorzystniejsza). III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI: III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) Dokumenty i oświadczenia złożone przez Wykonawcę W OFERCIE: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu – załącznik nr 4 do SIWZ. 3. Formularz ofertowy – załącznik nr 2 do SIWZ. 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej); pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. 5. Zobowiązanie podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia w przypadku, gdy Wykonawca, będzie polegał na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów. 6. Oświadczenia, o których mowa w pkt 1 i 2 w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie: Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia (każdy z wykonawców wspólnie składających ofertę nie może podlegać wykluczeniu z postępowania co oznacza, iż oświadczenie w tym zakresie musi złożyć każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną). Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału składa podmiot, który w odniesieniu do danego warunku udziału w postępowaniu potwierdza jego spełnianie. Dopuszcza się oświadczenie złożone łącznie tj. podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie składające ofertę lub przez pełnomocnika występującego w imieniu wszystkich podmiotów. SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) OPIS IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Tak Informacja na temat wadium 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości: CZĘŚĆ 1: Modernizacja szczegółowej poziomej osnowy geodezyjnej dla całego obszaru Miasta Pszczyna, w wysokości: 3000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100) w terminie do dnia 23 lipca 2019 do godz. 10.00. CZĘŚĆ 2: Skanowanie i archiwizacja dokumentacji Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego, w wysokości: 6000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100) w terminie do dnia 23 lipca 2019 do godz. 10.00. CZĘŚĆ 3: Ujawnienie działek Skarbu Państwa w księgach wieczystych oraz regulacja zapisów dotyczących Własności Skarbu Państwa, w wysokości: 1000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100) w terminie do dnia 23 lipca 2019 do godz. 10.00. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a. pieniądzu, b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c. gwarancjach bankowych, d. gwarancjach ubezpieczeniowych, e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11.2000r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2018r. poz. 110 z późn zm.). 4. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na następujący nr konta: 18 8448 0004 0006 1229 2033 0007 w terminie zgodnym z pkt 1. UWAGA: Wadium w tej formie uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto Zamawiającego przed upływem terminu składnia ofert. 6. Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej należy złożyć w oryginalnym egzemplarzu bezpośrednio do oferty. UWAGA: Zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób, aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty wraz z załącznikami (np. umieszczony w koszulce, co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów). 7. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego na którym było ono przechowywane pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 8. Wadium wnoszone w formie innej niż w pieniądzu musi spełniać wymagania wynikające z ustawy Prawo zamówień publicznych, w szczególności określać bezwarunkowy, nieodwołalny obowiązek zapłaty na pierwsze żądanie Zamawiającego, w przypadkach określonych w ustawie oraz być ważne przez okres związania ofertą, określony w niniejszej SIWZ. Wadium musi być wykonalne na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. 9. Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej powinno być wystawione (wymieniać nazwy) na wszystkie podmioty działające wspólnie lub może być wystawiona tylko na jednego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia pod warunkiem, że ten podmiot jest prawidłowo umocowanym pełnomocnikiem, uprawnionym do działania w imieniu i na rzecz wszystkich współwykonawców. Gwarancja musi zawierać nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy) ze wskazaniem jego (ich) siedziby oraz okoliczności zatrzymania wadium, o których mowa w art. 46 ust.4a i ust. 5 Ustawy PZP, które będą dotyczyć Wykonawcy. IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie Informacje dodatkowe: IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej Nie Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) Liczba wykonawców Przewidywana minimalna liczba wykonawców Maksymalna liczba wykonawców Kryteria selekcji wykonawców: IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: Umowa ramowa będzie zawarta: Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: Informacje dodatkowe: Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Informacje dodatkowe: W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: IV.1.8) Aukcja elektroniczna Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia: Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: Czas trwania: Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: IV.2.2) Kryteria Kryteria Znaczenie Cena 60,00 Okres gwarancji: 40,00 IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony) Tak IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): Informacje dodatkowe IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Wstępny harmonogram postępowania: Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: Należy podać informacje na temat etapów dialogu: Informacje dodatkowe: IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: Informacje dodatkowe: IV.4) Licytacja elektroniczna Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: Czas trwania: Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: Data: godzina: Termin otwarcia licytacji elektronicznej: Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Informacje dodatkowe: IV.5) ZMIANA UMOWY Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem niżej określonych możliwości i warunków dokonania takiej zmiany: a. zmiana powstała wskutek działania siły wyższej, przy czym siła wyższa oznacza wydarzenie nieprzewidywalne i poza kontrolą stron niniejszej umowy, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu, lub inne okoliczności niezależne od Zamawiającego, w tym takie, których Zamawiający przy zachowaniu należytej staranności nie był w stanie uniknąć lub przewidzieć. b. zmiany nazwy, siedziby stron umowy, innych danych identyfikacyjnych; c. zmiany osoby/osób przy pomocy, której/ych Wykonawca realizuje Przedmiot umowy. W przypadku braku możliwości wykonywania Przedmiotu umowy przez wskazaną/e osobę/y, (rozwiązanie umowy, śmierć, długotrwała choroba, utrata uprawnień, inne uzasadnione okoliczności niepozwalające wykonywać wskazanym osobom powierzone czynności) wówczas Wykonawca może powierzyć te czynności innym osobom o kwalifikacjach (uprawnieniach) spełniających, co najmniej takie warunki jakie podano w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ) dla przeprowadzonego postępowania. d. zmiana, rezygnacja, bądź wprowadzenia podwykonawcy w trakcie realizacji umowy w zakresie nie przewidzianym w ofercie; jeżeli zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 tej ustawy, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. W tym celu zobowiązany jest przedłożyć stosowne dokumenty wymagane w postanowieniach SIWZ. Ponadto nowy podwykonawca, o którym wyżej mowa nie może podlegać wykluczeniu w oparciu o przesłanki zawarte w art. 24 ust. 1 lub art. 24 ust. 5 ustawy PZP wskazane w SIWZ. W tym celu Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć stosowne dokumenty wymagane w postanowieniach SIWZ (oświadczenie analogiczne do tego które było składane w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego).e. rezygnacji Zamawiającego z wykonania części usługi z jednoczesnym obniżeniem Wynagrodzenia Wykonawcy; f. zmniejszenie zakresu umowy z przyczyn o obiektywnym charakterze, istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części zakresu realizacji umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia z jednoczesnym obniżeniem Wynagrodzenia Wykonawcy; g. zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację Przedmiotu umowy, 2. Zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa mających wpływ na treść złożonej oferty, w takim zakresie w jakim będzie to niezbędne w celu dostosowania postanowień umowy do zaistniałego stanu prawnego, 3. Stwierdzenia rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony umowy. 4. Dokonanie zmian umowy wymaga pisemnego wniosku wskazującego zasadność jej wprowadzenia i zgody drugiej strony na jej dokonanie. IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy): Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2019-07-23, godzina: 10:00, Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Wskazać powody: Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu > polski IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert) IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie IV.6.6) Informacje dodatkowe: ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH Część nr: 1 Nazwa: Modernizacja szczegółowej poziomej osnowy geodezyjnej dla całego obszaru Miasta Pszczyna. 1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zestawienie prac do wykonania w ramach zamówienia Modernizacja szczegółowej poziomej osnowy geodezyjnej dla całego obszaru Miasta Pszczyna zawarto w załączniku nr 1 do siwz/umowy Warunki Techniczne dla tej części. 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 72312100-6, 71355000-1 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia): Wartość bez VAT: Waluta: 4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: okres w dniach: data rozpoczęcia: data zakończenia: 2019-12-16 5) Kryteria oceny ofert: 2) Kryterium Znaczenie Cena 60,00 Okres Gwarancji 40,00 6) INFORMACJE DODATKOWE: Część nr: 2 Nazwa: Skanowanie i archiwizacja dokumentacji Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego 1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zestawienie prac do wykonania w ramach zamówienia Skanowanie i archiwizacja dokumentacji Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego zawarto w załączniku nr 1 do siwz/umowy Warunki Techniczne dla tej części przedmiotowego postępowania. 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 72314000-9, 72312100-6 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia): Wartość bez VAT: Waluta: 4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: okres w dniach: data rozpoczęcia: data zakończenia: 2019-12-16 5) Kryteria oceny ofert: Kryterium Znaczenie Cena 60,00 Okre gwarancji 40,00 6) INFORMACJE DODATKOWE: Dla części zamówienia Skanowanie i archiwizacja dokumentacji Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego wyodrębniono etapy. Wykonawca zobowiązany będzie przestrzegać terminów pośrednich wyznaczonych przez Zamawiającego. Część nr: 3 Nazwa: Ujawnienie działek Skarbu Państwa w księgach wieczystych oraz regulacja zapisów dotyczących Własności Skarbu Państwa. 1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zestawienie prac do wykonania w ramach zamówienia Ujawnienie działek Skarbu Państwa w księgach wieczystych oraz regulacja zapisów dotyczących Własności Skarbu Państwa zawarto w załączniku nr 1 do siwz/umowy dla tej części przedmiotowego postępowania. 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 70000000-1, 71354300-7 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia): Wartość bez VAT: Waluta: 4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: okres w dniach: data rozpoczęcia: data zakończenia: 2019-12-16 5) Kryteria oceny ofert: Kryterium Znaczenie Cena 60,00 Okres Gwarancji 40,00 6) INFORMACJE DODATKOWE: |