Wyniki przetargów/konkursów |
Termin składania ofert: 27-11-2017, godz. 10:00Dostawa i instalacja urządzeń i wyposażenia pracowni do praktycznej nauki zawodu w PZS nr 1 i PZS nr 2 w Pszczynie. |
|
Wynik postępowania przetargowego/konkursowego |
|
Pszczyna dnia 02.01.2018.
Pismo nr: IZ.272.13.15.2017 INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY Dotyczy przetargu nieograniczonego nr postępowania IZ.272.13.2017 na realizację zamówienia: "Dostawa i instalacja urządzeń i wyposażenia pracowni do praktycznej nauki zawodu w PZS nr 1 i PZS nr 2 w Pszczynie”, ogłoszonego w BZP w dniu 07.10.2017 pod nr Dz.U. 2017/S 193-395627. Na podstawie art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2017.1579 ze zm. t.j. z dnia 2017.08.24) Powiat Pszczyński informuje, iż zostało rozstrzygnięte postępowanie przetargowe dotyczące realizacji w/w zamówienia. I. Punktacja przyznana ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączna punktacja: dla części A: Oferta nr 6 Wykonawcy: UniKomp Adam Blankenstein, 43-200 Pszczyna, ul. Piastowska 9: a. Liczba pkt w kryterium Cena wynosi: 60,00, łącznie: 300,00pkt; b. Liczba pkt w kryterium Okres gwarancji wynosi: 20,00, łącznie 100,00pkt; c. Liczba pkt w kryterium Wysokość kary umownej wynosi: 20,00 łącznie 100,00pkt. Łączna punktacja dla oferty nr 6 wynosi: 500,00 dla części B: Oferta nr 4 Wykonawcy: Infologic s.c. Adam Olszar, Jadwiga Olszar, ul. Ustrońska 20, 43-400 Cieszyn: a. Liczba pkt w kryterium Cena wynosi: 60,00, łącznie: 300,00pkt; b. Liczba pkt w kryterium Okres gwarancji wynosi: 10,00, łącznie 50,00pkt; c. Liczba pkt w kryterium Wysokość kary umownej wynosi: 00,00 , łącznie 00,00pkt. Łączna punktacja dla oferty nr 4 wynosi: 350,00 dla części C: Oferta nr 5 Wykonawcy: KRTech Krzysztof Czyżyk, ul. E. Caspariego 6/4, 41-400 Mysłowice: a. Liczba pkt w kryterium Cena wynosi: 60,00, łącznie: 300,00pkt; b. Liczba pkt w kryterium Okres gwarancji wynosi: 20,00, łącznie 100,00pkt; c. Liczba pkt w kryterium Wysokość kary umownej wynosi: 20,00 , łącznie 100,00pkt. Łączna punktacja dla oferty nr 5 wynosi: 500,00 dla części D: Oferta nr 4 Wykonawcy: : Infologic s.c. Adam Olszar, Jadwiga Olszar, ul. Ustrońska 20, 43-400 Cieszyn: a. Liczba pkt w kryterium Cena wynosi: 60,00, łącznie: 300,00pkt; b. Liczba pkt w kryterium Okres gwarancji wynosi: 10,00, łącznie 50,00pkt; c. Liczba pkt w kryterium Wysokość kary umownej wynosi: 00,00 , łącznie 00,00pkt. Łączna punktacja dla oferty nr 4 wynosi: 350,00 dla części E: Oferta nr 5 Wykonawcy: KRTech Krzysztof Czyżyk, ul. E. Caspariego 6/4, 41-400 Mysłowice: a. Liczba pkt w kryterium Cena wynosi: 60,00, łącznie: 300,00pkt; b. Liczba pkt w kryterium Okres gwarancji wynosi: 10,00, łącznie 50,00pkt; c. Liczba pkt w kryterium Wysokość kary umownej wynosi: 20,00, łącznie 100,00pkt. Łączna punktacja dla oferty nr 5 wynosi: 450,00 dla części F: Oferta nr 1 Wykonawcy: : Przedsiębiorstwo Produkcyjno – Usługowe „Micro” Marek Kowalski, ul. Lipowa 1, 48-385 Otmuchów: a. Liczba pkt w kryterium Cena wynosi: 60,00, łącznie: 300,00pkt; b. Liczba pkt w kryterium Okres gwarancji wynosi: 20,00, łącznie 100,00pkt; c. Liczba pkt w kryterium Wysokość kary umownej wynosi: 20,00 , łącznie 100,00pkt. Łączna punktacja dla oferty nr 1 wynosi: 500,00 Oferta nr 3 Wykonawcy : ELEKTRO Bartłomiej Sygut, ul. Jana Kazimierza 78a, 34-360 Milówka: a. Liczba pkt w kryterium Cena wynosi: 54,47, łącznie: 272,35pkt; b. Liczba pkt w kryterium Okres gwarancji wynosi: 20,00, łącznie 100,00pkt; c. Liczba pkt w kryterium Wysokość kary umownej wynosi: 20,00 , łącznie 100,00pkt. Łączna punktacja dla oferty nr 1 wynosi: 472,35 II. Zawiadomienie o odrzuceniu oferty Działając na podstawie art. 92 ust. l pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych ( Dz.U.z 2017.1579 ze zm. t.j. z dnia 2017.08.24) Zarząd Powiatu Pszczyńskiego – jako Zamawiający w niniejszym postępowaniu zawiadamia, iż w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, którego przedmiotem jest: "Dostawa i instalacja urządzeń i wyposażenia pracowni do praktycznej nauki zawodu w PZS nr 1 i PZS nr 2 w Pszczynie”, CZĘŚĆ G – Dostawa i instalacja wyposażenia stanowiska do praktycznej nauki języka obcego zawodowego ODRZUCONO ofertę niżej wskazanego wykonawcy: „AKTIN” Sp. z o.o. 41-214 Sosnowiec, ul. Grota – Roweckiego 38 (oferta nr 2) Uzasadnienie prawne: Podstawą odrzucenia oferty wykonawcy jest art. 89 ust. l pkt 6 Ustawy Prawo Zamówień publicznych . Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli zawiera błędy w obliczeniu ceny lub kosztu. Uzasadnienie faktyczne: W tabelarycznym zestawieniu poszczególnych elementów przedmiotowej dostawy Formularz Ofertowy (załącznik nr 2) Wykonawca dokonał końcowego obliczenia w sposób jak niżej: a. Ogółem wartość netto: 94.747.00 złotych b. Podatek Vat: 20.480,81 złotych c. Ogółem wartość brutto: 116 538,81 złotych Z treści złożonej oferty (oferta nr 2) wynika, że Wykonawca zastosował stawkę podatku Vat w wysokości 21,62%.Tak przyjęta stawka jest niezgodna z ustawą o podatku od towarów i usług (Dz.U.2017.1221 t.j. z dnia 2017.06.24). Błędne zastosowanie stawki VAT jest to błąd, który wskazuje, że cena ofertowa obliczona jest niezgodnie z obowiązującymi w tej kwestii przepisami prawa tj. przepisami ustawy o podatku od towarów i usług. Błędne zastosowanie stawki podatku Vat nie jest oczywistą omyłką pisarską ani rachunkową tylko błędem w obliczeniu ceny (Uchwała Sądu Najwyższego Sygn. Akt.III CZP 52/11). III. Ogłoszenie o unieważnieniu postępowania przetargowego. 1. CZĘŚĆ H – Dostawa i instalacja pomocy dydaktycznych. Zarząd Powiatu Pszczyńskiego, jako Zamawiający w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na realizację zamówienia: Dostawa i instalacja urządzeń i wyposażenia pracowni do praktycznej nauki zawodu w PZS nr 1 i PZS nr 2 w Pszczynie, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego informuje, iż na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2017.1579 ze zm. t.j. z dnia 2017.08.24) unieważnia przedmiotowe postępowanie w zakresie części H – Dostawa i instalacja pomocy dydaktycznych. UZASADNIENIE : Do dnia składania ofert tj. do dnia 27 listopada 2017 roku do godziny 10:00 nie wpłynęła żadna ważna oferta dla wskazanej wyżej części postępowania przetargowego. Zgodnie z treścią art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. 2. CZĘŚĆ G – Dostawa i instalacja wyposażenia stanowiska do praktycznej nauki języka obcego zawodowego. Zarząd Powiatu Pszczyńskiego, jako Zamawiający w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na realizację zamówienia: Dostawa i instalacja urządzeń i wyposażenia pracowni do praktycznej nauki zawodu w PZS nr 1 i PZS nr 2 w Pszczynie, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego informuje, iż na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2017.1579 ze zm. t.j. z dnia 2017.08.24) unieważnia przedmiotowe postępowanie w zakresie części G – Dostawa i instalacja wyposażenia stanowiska do praktycznej nauki języka obcego zawodowego. UZASADNIENIE : W części G - Dostawa i instalacja wyposażenia stanowiska do praktycznej nauki języka obcego zawodowego postępowania złożona została jedna oferta Wykonawcy „AKTIN” Sp. z o.o. 41-214 Sosnowiec, ul. Grota – Roweckiego 38 (oferta nr 2).Przedmiotowa oferta została odrzucona, Zamawiający wskazał uzasadnienie prawne i faktyczne odrzucenia w pkt. II niniejszego pisma). Zgodnie z treścią art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. IV. Wybór najkorzystniejszej oferty: Zamawiający informuje, iż w toku badania i oceny ofert złożonych w przedmiotowym postępowaniu, wybrano oferty następujących Wykonawców: 1. CZĘŚĆ A – Dostawa i instalacja sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem Oferta nr 6 Wykonawcy: UniKomp Adam Blankenstein, 43-200 Pszczyna, ul. Piastowska 9 Uzasadnienie wyboru: Wykonawca wykazał spełnianie warunków udziału w niniejszym postępowaniu i brak podstaw wykluczenia. Treść oferty odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, oferta jest ważna i zgodna z ustawą Prawo zamówień publicznych. Oferta jest najkorzystniejsza według przyjętych przez Zamawiającego kryteriów oceny ofert dla przedmiotowego postępowania. 2. CZĘŚĆ B – Dostawa i instalacja wyposażenia pracowni usług gastronomicznych z zapleczem cateringowym - sprzęt gastronomiczny. Oferta nr 4 Wykonawcy: Infologic s.c. Adam Olszar, Jadwiga Olszar, ul. Ustrońska 20, 43-400 Cieszyn. Uzasadnienie wyboru: Wykonawca wykazał spełnianie warunków udziału w niniejszym postępowaniu i brak podstaw wykluczenia. Treść oferty odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, oferta jest ważna i zgodna z ustawą Prawo zamówień publicznych. Oferta jest najkorzystniejsza według przyjętych przez Zamawiającego kryteriów oceny ofert dla przedmiotowego postępowania. 3. CZĘŚĆ C – Dostawa i montaż mebli biurowych i wyposażenia. Oferta nr 5 Wykonawcy: KRTech Krzysztof Czyżyk, ul. E. Caspariego 6/4, 41-400 Mysłowice Uzasadnienie wyboru: Wykonawca wykazał spełnianie warunków udziału w niniejszym postępowaniu i brak podstaw wykluczenia. Treść oferty odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, oferta jest ważna i zgodna z ustawą Prawo zamówień publicznych. Oferta jest najkorzystniejsza według przyjętych przez Zamawiającego kryteriów oceny ofert dla przedmiotowego postępowania. 4. CZĘŚĆ D – Dostawa sprzętu geodezyjnego i budowlanego. Oferta nr 4 Wykonawcy: Infologic s.c. Adam Olszar, Jadwiga Olszar, ul. Ustrońska 20, 43-400 Cieszyn Uzasadnienie wyboru: Wykonawca wykazał spełnianie warunków udziału w niniejszym postępowaniu i brak podstaw wykluczenia. Treść oferty odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, oferta jest ważna i zgodna z ustawą Prawo zamówień publicznych. Oferta jest najkorzystniejsza według przyjętych przez Zamawiającego kryteriów oceny ofert dla przedmiotowego postępowania. 5. CZĘŚĆ E – Dostawa i instalacja wyposażenia poligraficznego i biurowego. Oferta nr 5 Wykonawcy: KRTech Krzysztof Czyżyk, ul. E. Caspariego 6/4, 41-400 Mysłowice Uzasadnienie wyboru: Wykonawca wykazał spełnianie warunków udziału w niniejszym postępowaniu i brak podstaw wykluczenia. Treść oferty odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, oferta jest ważna i zgodna z ustawą Prawo zamówień publicznych. Oferta jest najkorzystniejsza według przyjętych przez Zamawiającego kryteriów oceny ofert dla przedmiotowego postępowania. 6. CZĘŚĆ F – Dostawa i instalacja wyposażenia stanowisk do montażu, badań i eksploatacji urządzeń, maszyn i podzespołów elektrycznych i elektronicznych Oferta nr 1 Wykonawcy: : Przedsiębiorstwo Produkcyjno – Usługowe „Micro” Marek Kowalski, ul. Lipowa 1, 48-385 Otmuchów Uzasadnienie wyboru: Wykonawca wykazał spełnianie warunków udziału w niniejszym postępowaniu i brak podstaw wykluczenia. Treść oferty odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, oferta jest ważna i zgodna z ustawą Prawo zamówień publicznych. Oferta jest najkorzystniejsza według przyjętych przez Zamawiającego kryteriów oceny ofert dla przedmiotowego postępowania. V. Pozostałe informacje a. Informacja o dopuszczeniu do dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy b. Informacja o nieustanowieniu dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy c. Informacja o unieważnieniu postępowania. Nie dotyczy |
|
1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa i instalacja urządzeń i wyposażenia pracowni do praktycznej nauki zawodu w PZS nr 1 i PZS nr 2 w Pszczynie.
2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń i wyposażenia zespołu pracowni w Powiatowych Zespołach Szkół w Pszczynie tj.: a. pracowni usług gastronomicznych z zapleczem cateringowym . b. pracowni do nauki architektury krajobrazu. c. pracowni do nauki rysunku technicznego i dokumentacji technicznej. d. trzech pracowni do nauki języka obcego zawodowego. e. pracowni elektrycznej i elektronicznej . f. pracowni montażu i konserwacji urządzeń elektrycznych . Ze względu na charakter przedmiotu dostawy i istniejący na rynku wyspecjalizowany podział w przedmiotowych branżach (producenci sprzętu gastronomicznego, komputerowego, elektrycznego, mebli) dla umożliwienia udziału w postępowaniu jak najszerszej grupie wyspecjalizowanych wykonawców, całość zamówienia podzielono na 8 odrębnych części: CZĘŚĆ A – Dostawa i instalacja sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem. Szczegółowy zakres zgodnie z załącznikiem nr 1/A CZĘŚĆ B – Dostawa i instalacja wyposażenia pracowni usług gastronomicznych z zapleczem cateringowym - sprzęt gastronomiczny. Szczegółowy zakres zgodnie z załącznikiem nr 1/B CZĘŚĆ C – Dostawa i montaż mebli biurowych i wyposażenia. Szczegółowy zakres zgodnie z załącznikiem nr 1/C CZĘŚĆ D – Dostawa sprzętu geodezyjnego i budowlanego. Szczegółowy zakres zgodnie z załącznikiem nr 1/D CZĘŚĆ E – Dostawa i instalacja wyposażenia poligraficznego i biurowego. Szczegółowy zakres zgodnie z załącznikiem nr 1/E CZĘŚĆ F – Dostawa i instalacja wyposażenia stanowisk do montażu, badań i eksploatacji urządzeń, maszyn i podzespołów elektrycznych i elektronicznych. Szczegółowy zakres zgodnie z załącznikiem nr 1/F CZĘŚĆ G – Dostawa i instalacja wyposażenia stanowiska do praktycznej nauki języka obcego zawodowego. Szczegółowy zakres zgodnie z załącznikiem nr 1/G CZĘŚĆ H – Dostawa i instalacja pomocy dydaktycznych. Szczegółowy zakres zgodnie z załącznikiem nr 1/H UWAGA: Zakres zamówienia obejmuje ponadto: 1. Transport i montaż w miejsce dostaw tj.: budynki Powiatowego Zespołu Szkół nr 1 w Pszczynie, zlokalizowane przy ul. Kopernika 5 i Poniatowskiego 2 oraz budynek Powiatowego Zespołu Szkół nr 2 w Pszczynie, zlokalizowany przy ul. Szymanowskiego 12. 2. Dostarczenie razem z dostawą przedmiotu zamówienia dokumentów gwarancyjnych producenta, aprobat technicznych, certyfikatów bezpieczeństwa itp. szczególnie w zakresie zastosowania w obiektach oświatowych i użyteczności publicznej, przekazanie zamawiającemu szczegółowych instrukcji w języku polskim obsługi i konserwacji właściwych dla każdej jednostki dostarczonego wyposażenia – adekwatnie do danego elementu zamówienia. 3. Instruktaż stanowiskowy – adekwatnie dla wskazanego w opisie Przedmiotu Zamówienia danego elementu zamówienia. 4. Wskazane w SIWZ znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególne procesy, który charakteryzują produkty dostarczane przez konkretnego wykonawcę, są uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny.” Wykonawcy mogą składać oferty równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w SIWZ - zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 Ustawy. Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Zgodnie z art. 30 ust. 5 Ustawy „Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi spełniają wymagania określone przez zamawiającego”. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ. |