Wyniki przetargów/konkursów |
Termin składania ofert: 13-04-2017, godz. 10:00Ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej, następstw nieszczęśliwych wypadków Powiatu Pszczyńskiego i powiatowych jednostek organizacyjnych oraz ubezpieczenie komunikacyjne pojazdów stanowiących własność lub użytkowanych przez Powiat Pszczyński i powiatowe jednostki organizacyjne na okres 01.05.2017 r. – 30.04.2020 r. |
|
Wynik postępowania przetargowego/konkursowego |
|
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Dotyczy przetargu nieograniczonego nr postępowania IZ.272.7.2017 na realizację zamówienia Ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej, następstw nieszczęśliwych wypadków Powiatu Pszczyńskiego i powiatowych jednostek organizacyjnych oraz ubezpieczenie komunikacyjne pojazdów stanowiących własność lub użytkowanych przez Powiat Pszczyński i powiatowe jednostki organizacyjne na okres 01.05.2017 r. – 30.04.2020 r. (część 1 i część 2). Na podstawie art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2015r. poz.2164 z późn.zm.) Powiat Pszczyński informuje, iż zostało rozstrzygnięte postępowanie przetargowe dotyczące realizacji w/w usługi. A. W postępowaniu złożone zostały oferty następujących wykonawców, nazwy (imię i nazwisko) oraz siedziba (miejsce zamieszkania) adresy wykonawców: Część 1 Ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej, następstw nieszczęśliwych wypadków Powiatu Pszczyńskiego i powiatowych jednostek organizacyjnych. 1. Oferta nr 1 Wykonawcy: UNIQA Towarzystwo Ubezpieczeń SA z siedzibą w Łodzi ul. Gdańska 132, Przedstawicielstwo Generalne w Katowicach 40-203 Katowice ul. Roździeńskiego 188b 2. Oferta nr 4 Wykonawcy: GOTHAER Towarzystwo Ubezpieczeń SA, 02-675 Warszawa ul. Wołoska 22a, Regionalne Centrum Ubezpieczeń Korporacyjnych w Katowicach 40-114 Katowice ul. Ściegiennego 3 Część 2 Ubezpieczenie komunikacyjne OC, ZK, AC, ASSISTANCE i NNW dla pojazdów stanowiących własność lub użytkowanych przez Powiat Pszczyński i powiatowe jednostki organizacyjne. 1. Oferta nr 2 Wykonawcy: Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych „TUW” 02-793 Warszawa ul. H. Raabego 13, Biuro Regionalne w Katowicach 40-010 Katowice ul. Warszawska 31 2. Oferta nr 3 Wykonawcy: Sopockie Towarzystwo Ubezpieczeń ERGO HESTIA SA Przedstawicielstwo Korporacyjne w Gliwicach 44-100 Gliwice ul. Sienkiewicza 11 B. Punktacja przyznana ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączna punktacja: Część 1 Oferta nr Liczba pkt w kryterium: CENA – 60% Liczba pkt w kryterium: KLAUZULE FAKULTATYWNE- 40% Suma punktów: Punktacja łączna: 1. 49,23 28,00 77,23 308,92 4. 60,00 36,00 96,00 384,00 Część 2 Oferta nr Liczba pkt w kryterium: CENA – 60% Liczba pkt w kryterium: KLAUZULE FAKULTATYWNE- 40% Suma punktów: Punktacja łączna: 2. 60,00 16,00 76,00 304,00 3. 34,32 40,00 74,32 297,28 C. Wybór najkorzystniejszej oferty: Zamawiający informuje, iż w toku badania i oceny ofert złożonych w przedmiotowym postępowaniu, wybrano dla części 1 ofertę nr 4 Wykonawcy: GOTHAER Towarzystwo Ubezpieczeń SA 02-675 Warszawa ul. Wołoska 22a Regionalne Centrum Ubezpieczeń Korporacyjnych w Katowicach 40-114 Katowice ul. Ściegiennego 3 dla części 2 ofertę nr 2 Wykonawcy: Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych „TUW” 02-793 Warszawa ul. H. Raabego 13 Biuro Regionalne w Katowicach 40-010 Katowice ul. Warszawska 31 Uzasadnienie wyboru: Wykonawcy wykazali spełnianie warunków udziału w niniejszym postępowaniu i brak podstaw do wykluczenia. Treść ofert odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, oferty dla poszczególnych części zamówienia są ważne i zgodne z ustawą Prawo zamówień publicznych. Oferty są najkorzystniejsze według przyjętych przez Zamawiającego kryteriów oceny ofert dla przedmiotowego postępowania w części 1 i części 2. D. Pozostałe informacje a. Informacja o dopuszczeniu do dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy b. Informacja o nieustanowieniu dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy c. Informacja o unieważnieniu postępowania. Nie dotyczy |
|
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):
http://www.przetargi.powiat.pszczyna.pl ________________________________________ Ogłoszenie nr 55872 - 2017 z dnia 2017-03-31 r. Pszczyna: Ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej, następstw nieszczęśliwych wypadków Powiatu Pszczyńskiego i powiatowych jednostek organizacyjnych oraz ubezpieczenie komunikacyjne pojazdów stanowiących własność lub użytkowanych przez Powiat Pszczyński i powiatowe jednostki organizacyjne na okres 01.05.2017 r. – 30.04.2020 r. OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej nie Nazwa projektu lub programu O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych nie Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: nie Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania : tak Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania: Powiat Pszczyński został wyznaczony w trybie art. 16 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych jako Zamawiający upoważniony do przeprowadzenia wspólnego postępowania w imieniu i na rzecz powiatowych jednostek organizacyjnych. Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: nie Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej : nie W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych: Informacje dodatkowe: Powiat Pszczyński, krajowy numer identyfikacyjny: 276255074; ul.3 Maja 10, 43-200 Pszczyna, woj. Śląskie, tel./fax 32 4492312, e-mail: zamowienia@powiat.pszczyna.pl strona internetowa Zamawiającego: www.powiat.pszczyna.pl I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Pszczyński, krajowy numer identyfikacyjny ---, ul. ul. 3 Maja 10, 43-200 Pszczyna, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 4492300, 032 4492399, e-mail zamowienia@powiat.pszczyna.pl, faks 324 492 345. Adres strony internetowej (URL): www.powiat.pszczyna.pl Adres profilu nabywcy: www.przetargi.powiat.pszczyna.pl I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy): Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): I.4) KOMUNIKACJA: Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): tak : www.przetargi.powiat.pszczyna.pl Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: tak www.przetargi.powiat.pszczyna.pl Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: nie Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać: Elektronicznie: nie: adres Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: nie Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: tak Inny sposób: Osobiście lub przesyłką pocztową. Adres: 43-200 Pszczyna; ul. 3 Maja 10, I piętro Sekretariat Starostwa Powiatowego, pokój 35. Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: nie Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej, następstw nieszczęśliwych wypadków Powiatu Pszczyńskiego i powiatowych jednostek organizacyjnych oraz ubezpieczenie komunikacyjne pojazdów stanowiących własność lub użytkowanych przez Powiat Pszczyński i powiatowe jednostki organizacyjne na okres 01.05.2017 r. – 30.04.2020 r. Numer referencyjny: IZ.272.7.2017 Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: nie II.2) Rodzaj zamówienia: usługi II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych Zamówienie podzielone jest na części: Tak Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: wszystkich części Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy: 2 II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1.Przedmiotem zamówienia jest: Ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej, następstw nieszczęśliwych wypadków Powiatu Pszczyńskiego i powiatowych jednostek organizacyjnych oraz ubezpieczenie komunikacyjne pojazdów stanowiących własność lub użytkowanych przez Powiat Pszczyński i powiatowe jednostki organizacyjne na okres 01.05.2017 r. – 30.04.2020 r. 2.Zamawiający w ramach przedmiotu zamówienia wydziela 2 części: Część nr 1: Ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej, następstw nieszczęśliwych wypadków Powiatu Pszczyńskiego i powiatowych jednostek organizacyjnych.Część nr 2:Ubezpieczenie komunikacyjne OC, ZK, AC, ASSISTANCE i NNW dla pojazdów stanowiących własność lub użytkowanych przez Powiat Pszczyński i powiatowe jednostki organizacyjne. 3.Szczegółowy zakres usługi:Dla części 1 a.Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia dla części 1 zawiera załącznik nr 4 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia i załącznik nr 4c - Szkodowość.b.Wykaz powiatowych jednostek organizacyjnych (ich wnioski), które zarządzają majątkiem podlegającym ubezpieczeniu Powiatu Pszczyńskiego zawarto w załączniku nr 4b do SIWZ. Wniosek Starostwa Powiatowego zawarto w załączniku nr 4b do SIWZ.c. Zakres ochrony ubezpieczeniowej poszczególnych powiatowych jednostek organizacyjnych, limity i sumy ubezpieczenia zawarto w załączniku nr 4a do SIWZ.Dla części 2 a.Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia dla części 2 zawiera załącznik nr załącznik nr 5 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia i załącznik nr 5b – Szkodowość. b.Wykaz pojazdów przyjętych do ubezpieczenia zawiera załącznik nr 5a do SIWZ.4. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na każdą z części wyszczególnioną powyżej, jeden Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części. Wypełnienie załączników oraz dostarczenie dokumentów i oświadczeń wymaganych w SIWZ należy wykonać odpowiednio dla zakresu przedmiotu zamówienia, o który ubiega się wykonawca (dla części zamówienia, którą chciałby realizować).Przedmiotowe postępowanie nie jest prowadzone w celu zawarcia umowy ramowej.Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.Zamówienia publicznego na przedmiot zamówienia opisany w pkt. III. SIWZ udziela się w trybie przetargu nieograniczonego o równowartości poniżej 209 000€ na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. II.5) Główny kod CPV: 66510000-8 Dodatkowe kody CPV:66516000-0, 66515100-4, 66515400-7, 66515200-5, 66515000-3, 66514110-0 II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia): Wartość bez VAT: Waluta: (w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów) II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: tak Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: 1.Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.2.Zakres przewidywanych usług do udzielenia: usługi polegające na dodatkowym ubezpieczeniu mienia lub odpowiedzialności cywilnej stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego.3.Warunki, na jakich zostaną udzielone ww. zamówienia: na warunkach nie mniej korzystnych dla Zamawiającego niż zaoferowane przez Wykonawcę w zamówieniu podstawowym (w szczególności w zakresie cen i warunków płatności) – sposób rozliczenia opisano w opisie przedmiotu zamówienia.4.Udzielenie usług podobnych, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy PZP przewiduje się w szczególności, w następujących przypadkach:a.podwyższenia lub uzupełnienia skonsumowanych limitów, sum ubezpieczenia/ gwarancyjnych,b.wzrostu wartości ubezpieczanego majątku, c.nowo nabywanego mienia, przyjmowania nowych inwestycji, obejmowania ochroną mienia, które nie było ubezpieczone, d. zmiany ryzyka ubezpieczeniowego, ubezpieczenia dodatkowego zakresu w ramach podstawowych ubezpieczeń,e.zmiany wysokości franszyz i udziałów własnych,f.przedłużenia okresu ubezpieczenia,g. zmiany liczby osób ubezpieczonych oraz wysokości sumy ubezpieczenia na osobę w ubezpieczeniu następstw nieszczęśliwych wypadków, h.zaistnienia potrzeby rozszerzenia zakresu ubezpieczenia wynikającej z innej przyczyny niż wyżej wymienione. i.W przypadku konieczności udzielenia usług podobnych dla konkretnych rodzajów ubezpieczeń sporządzone zostaną odpowiednie aneksy do umów określające szczegółowo przedmiot, zakres, cenę i termin udzielanej ochrony ubezpieczeniowej. II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów: data zakończenia: 30/04/2020 II.9) Informacje dodatkowe: SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1b ustawy PZP dotyczące: posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Wykonawca musi wykazać, iż posiada uprawnienia do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia.Zamawiający wymaga przedłożenia zezwolenia na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz. U.z 2015 r. poz. 1844) w zakresie ubezpieczeń objętych zamówieniem lub w przypadku prowadzenia działalności na podstawie innej niż przedmiotowe zezwolenie - inny dokument uprawniający do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej na terenie Rzeczypospolitej Polskiej w zakresie ubezpieczeń objętych zamówieniem. Informacje dodatkowe III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna Określenie warunków: Informacje dodatkowe III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa Określenie warunków: Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie Informacje dodatkowe: III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp) (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp) III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu : tak Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji nie III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1 pkt 3 ustawy Zamawiający żąda dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia tj.:1 Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 2. Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 3.Zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4.Oświadczenia Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716); w celu wykazania braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie w/w dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 ustawy tj. w zakresie spełniania warunków udziału w postępowaniu: dotyczących kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej Zamawiający wymaga przedłożenia zezwolenia na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz. U.z 2015 r. poz. 1844) w zakresie ubezpieczeń objętych zamówieniem lub w przypadku prowadzenia działalności na podstawie innej niż przedmiotowe zezwolenie - inny dokument uprawniający do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej na terenie Rzeczypospolitej Polskiej w zakresie ubezpieczeń objętych zamówieniem. III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI: III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) Ocena wstępna, której poddawani są wszyscy Wykonawcy, odbędzie się na podstawie informacji zawartych w poniższych dokumentach i oświadczeniach, których Zamawiający żąda przedłożenia w ofercie tj.: 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu załącznik nr 2 do SIWZ. 2.Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu,załącznik nr 3 do SIWZ. 3.Formularz ofertowy, załącznik nr 1 do SIWZ.4. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej); pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. 5.Oświadczenia, o których mowa w punkcie 1 i 2 składane przez każdego z Wykonawców w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 6.Oświadczenia Wykonawcy złożonego w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 tj: Oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 8 do SIWZ. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) OPIS IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: nie IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: nie Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: nie Informacje dodatkowe: IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: nie Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej nie Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: nie IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) Liczba wykonawców Przewidywana minimalna liczba wykonawców Maksymalna liczba wykonawców Kryteria selekcji wykonawców: IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: Umowa ramowa będzie zawarta: Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: nie Informacje dodatkowe: Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: nie Informacje dodatkowe: W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: nie Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: nie IV.1.8) Aukcja elektroniczna Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia: nie Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: Aukcja wieloetapowa etap nr czas trwania etapu Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: IV.2.2) Kryteria Kryteria Znaczenie Cena 60 Klauzule fakultatywne 40 IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony) tak IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): Informacje dodatkowe IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Wstępny harmonogram postępowania: Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie Należy podać informacje na temat etapów dialogu: Informacje dodatkowe: IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: nie Informacje dodatkowe: IV.4) Licytacja elektroniczna Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: Licytacja wieloetapowa etap nr czas trwania etapu Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej: Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Informacje dodatkowe: IV.5) ZMIANA UMOWY Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy): Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 10/04/2017, godzina: 10:00, Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): nie Wskazać powody: Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu > polski IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert) IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane tak IV.6.6) Informacje dodatkowe: ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH Część nr: 1 Nazwa: Ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej, następstw nieszczęśliwych wypadków Powiatu Pszczyńskiego i powiatowych jednostek organizacyjnych. 1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:a.Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia dla części 1 zawiera załącznik nr 4 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia i załącznik nr 4c - Szkodowość.b.Wykaz powiatowych jednostek organizacyjnych (ich wnioski), które zarządzają majątkiem podlegającym ubezpieczeniu Powiatu Pszczyńskiego zawarto w załączniku nr 4b do SIWZ. Wniosek Starostwa Powiatowego zawarto w załączniku nr 4b do SIWZ.c.Zakres ochrony ubezpieczeniowej poszczególnych powiatowych jednostek organizacyjnych, limity i sumy ubezpieczenia zawarto w załączniku nr 4a do SIWZ.5. Zakres ochrony ubezpieczeniowej obejmuje m.in.: a.Ubezpieczenia mienia od ognia i innych zdarzeń losowych lub all risk (OG/AR),b.Ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem, rabunku, dewastacji, wandalizmu (KR),c.Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego (EI), d.Ubezpieczenie oszklenia (SZYBY),e.Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej (OC),f.Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW). 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66510000-8, 66516000-0, 66515100-4, 66515400-7, 66515200-5, 66514110-0 3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia): Wartość bez VAT: Waluta: 4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/04/2020 5) Kryteria oceny ofert: Kryteria Znaczenie Cena 60 Klauzule fakultatywne 40 6) INFORMACJE DODATKOWE: Opis klauzul fakultatywnych dla części nr 1 zawarty jest w siwz. Część nr: 2 Nazwa: Ubezpieczenie komunikacyjne OC, ZK, AC, ASSISTANCE i NNW dla pojazdów stanowiących własność lub użytkowanych przez Powiat Pszczyński i powiatowe jednostki organizacyjne. 1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:a.Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia dla części 2 zawiera załącznik nr załącznik nr 5 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia i załącznik nr 5b Szkodowość.b.Wykaz pojazdów przyjętych do ubezpieczenia zawiera załącznik nr 5a do SIWZ.Zakres ochrony ubezpieczeniowej obejmuje m.in.:a.obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych za szkody powstałe w związku z ruchem tych pojazdów (OC),b.ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych w ruchu zagranicznym Zielona Karta (ZK),c. ubezpieczenia pojazdów Autocasco (AC),d.ubezpieczenia komunikacyjnego Assistance (Assistance),e.ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowców i pasażerów (NNW). 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66510000-8, 66514110-0 3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia): Wartość bez VAT: Waluta: 4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/04/2020 5) Kryteria oceny ofert: Kryteria Znaczenie Cena 60 Klauzule fakultatywne 40 6) INFORMACJE DODATKOWE: Opis klauzul fakultatywnych dla części nr 2 zawarty jest w siwz. |