Wyniki przetargów/konkursów |
Termin składania ofert: 01-06-2016, godz. 10:00Dostawa pojazdu do przewozu osób dla PZS nr 2 w Pszczynie. |
|
Wynik postępowania przetargowego/konkursowego |
|
Pismo nr: IZ.272.6.5.2016
WYNIK POSTĘPOWANIA PRZETARGOWEGO Dotyczy przetargu nieograniczonego nr postępowania IZ.272.6.2016 na realizację zamówienia: Dostawa pojazdu do przewozu osób dla PZS nr 2 w Pszczynie. Na podstawie art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2015r. poz.2164 z późn. zm) Powiat Pszczyński informuje, iż zostało rozstrzygnięte postępowanie przetargowe dotyczące realizacji w/w zadania. I. W postępowaniu złożona została oferta następującego wykonawcy, Nazwa(firmy) oraz adres wykonawcy, a także informacje dotyczące ceny i okresu gwarancji: 1. Oferta nr 1 Wykonawcy: POLSTER S.C. Jacek Kuczyński, Waldemar Linda; 64-920 Piła ul. Jana Styki 16 z ceną brutto wynoszącą: 175 890,00 zł (słownie: sto siedemdziesiąt pięć tysięcy osiemset dziewięćdziesiąt złotych 00/100); i okresem gwarancji mechanicznej wynoszącym: 60 miesięcy. II. Oferta, spełniająca wymagania zawarte w SIWZ, otrzymała punktację : 1. Oferta nr 1 Wykonawcy: POLSTER S.C. Jacek Kuczyński, Waldemar Linda; 64-920 Piła ul. Jana Styki 16 a. Liczba pkt w kryterium Cena 90% wynosi: 90,00pkt, łącznie pkt: 360,00 b. Liczba pkt w kryterium Okres gwarancji10% wynosi: 10pkt, łącznie pkt:40 c. Łączna punktacja w obu kryteriach wynosi: 400,00pkt III. Wybór najkorzystniejszej oferty: Zamawiający informuje, iż w toku badania i oceny oferty złożonej w przedmiotowym postępowaniu, wybrano ofertę nr 1 Wykonawcy: POLSTER S.C. Jacek Kuczyński, Waldemar Linda; 64-920 Piła ul. Jana Styki 16 z ceną brutto wynoszącą: 175 890,00 zł (słownie: sto siedemdziesiąt pięć tysięcy osiemset dziewięćdziesiąt złotych 00/100); i okresem gwarancji mechanicznej wynoszącym:60 miesięcy. Wybrana oferta, spełnia wszystkie wymagania zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Pismo nr: IZ.272.6.6.2016 OGŁOSZENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA PRZETARGOWEGO na realizację zadania: Dostawa pojazdu do przewozu osób dla PZS nr 2 w Pszczynie - Zadanie 2. Dostawa przyczepy towarowej o całkowitej masie dopuszczalnej 750 kg , ogłoszonego w BZP w dniu 18.05.2016 pod nr 125706-2016. Powiat Pszczyński, jako Zamawiający w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na "Dostawę pojazdu do przewozu osób dla PZS nr 2 w Pszczynie", prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego informuje, iż na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2013r. poz. 907 z późn.zm.) unieważnia przedmiotowe postępowanie w zakresie Zadania 2. Dostawa przyczepy towarowej o całkowitej masie dopuszczalnej 750 kg. UZASADNIENIE: Do dnia składania ofert tj. do 1 czerwca 2016 roku do godziny 10,00 nie wpłynęła żadna ważna oferta. Zgodnie z treścią art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
www.przetargi.powiat.pszczyna.pl ________________________________________ Pszczyna: Dostawa pojazdu do przewozu osób dla PZS nr 2 w Pszczynie. Numer ogłoszenia: 125706 - 2016; data zamieszczenia: 18.05.2016 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: V zamówienia publicznego zawarcia umowy ramowej ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Pszczyński , ul. 3 Maja 10, 43-200 Pszczyna, woj. śląskie, tel. 032 4492300, 032 4492399, faks 032 4492345. • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.pszczyna.pl I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pojazdu do przewozu osób dla PZS nr 2 w Pszczynie.. II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy. II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: Zadanie 1 - dostawa pojazdu do przewozu osób o ilości miejsc min. 17+1 dla PZS nr 2 w Pszczynie;Zadanie 2 - dostawa przyczepy towarowej o całkowitej masie dopuszczalnej 750 kg dla PZS nr 2 w Pszczynie. 2.Samochód oraz przyczepa zaoferowane przez Wykonawcę winny być fabrycznie nowe, dopuszcza się aby pochodziły z ekspozycji w punktach sprzedaży oraz muszą być wolne od wad fizycznych oraz wad prawnych. Samochód oraz przyczepa powinny posiadać wszystkie niezbędne dokumenty dopuszczające pojazdy do ruchu drogowego. Wydanie samochodu i przyczepy nastąpi w wyznaczonym przez Zamawiającego miejscu tj.: przy ul. 3 Maja 10, 43-200 Pszczyna, parking Starostwa Powiatowego w Pszczynie. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia (minimalne wymagania) zawarto w załączniku nr 1 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia.5.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych tj. ofert na poszczególne zadania. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych (na dowolnie wybraną część lub części zamówienia). Jeden Wykonawca może złożyć oferty na dowolną ilość części. Wypełnienie załączników oraz dostarczenie dokumentów i oświadczeń wymaganych w SIWZ należy wykonać odpowiednio dla zakresu przedmiotu zamówienia, o który ubiega się wykonawca (dla każdej części zamówienia, którą chciałby realizować). Jeżeli Wykonawca składa oferty na obydwa zadania, wystarczy jeden komplet oświadczeń i dokumentów wymaganych w SIWZ. a.Zadanie 1: Dostawa pojazdu do przewozu osób o ilości miejsc min. 17+1 dla PZS nr 2 w Pszczynie .Zadanie 2: Dostawa przyczepy towarowej o całkowitej masie dopuszczalnej 750 kg dla PZS nr 2 w Pszczynie. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.Wartość zamówienia nie przekracza kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych.. II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających • II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.00.00-1, 34.22.33.00-9. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2. II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 90. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WADIUM Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości: dla ZADANIA 1: 5.000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100) w terminie do dnia 01.06.2016r do godz. 10.00. Dla ZADANIA 2 nie jest wymagane wniesienie wadium III.2) ZALICZKI III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o Zamawiający nie stawia szczegółowego opisu w/w warunku.Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Wykonawca składa wraz z ofertą Oświadczenie o spełnianiu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, sporządzone w formie zgodnej z załącznikiem nr 3 do SIWZ. • III.3.2) Wiedza i doświadczenie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o Zamawiający nie stawia szczegółowego opisu w/w warunku.Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Wykonawca składa wraz z ofertą Oświadczenie o spełnianiu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, sporządzone w formie zgodnej z załącznikiem nr 3 do SIWZ. • III.3.3) Potencjał techniczny Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o Zamawiający nie stawia szczegółowego opisu w/w warunku.Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Wykonawca składa wraz z ofertą Oświadczenie o spełnianiu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, sporządzone w formie zgodnej z załącznikiem nr 3 do SIWZ. • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o Zamawiający nie stawia szczegółowego opisu w/w warunku.Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Wykonawca składa wraz z ofertą Oświadczenie o spełnianiu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, sporządzone w formie zgodnej z załącznikiem nr 3 do SIWZ. • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o Zamawiający nie stawia szczegółowego opisu w/w warunku.Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Wykonawca składa wraz z ofertą Oświadczenie o spełnianiu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, sporządzone w formie zgodnej z załącznikiem nr 3 do SIWZ. III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć: III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć: • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia; • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej; III.6) INNE DOKUMENTY Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) Inne oświadczenia i dokumenty, których przedłożenia w ofercie żąda Zamawiający: 1.Wypełniony Formularz ofertowy, załącznik nr 2 do SIWZ.2.Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (jeżeli zostało ustanowione), bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej). SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia: • 1 - Cena - 90 • 2 - Okres gwarancji mechanicznej - 10 IV.2.2) przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: IV.3) ZMIANA UMOWY przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian 1.Zmiany do umowy możliwe są jedynie w trybie art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. Uzgodnienia w tym zakresie wymagają dla swej ważności zatwierdzenia przez Zamawiającego, a zmiana umowy może nastąpić jedynie na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności.2.Dopuszcza się zmiany w umowie powstałe w następstwie: a.działania siły wyższej, przy czym siła wyższa oznacza wydarzenie nieprzewidywalne i poza kontrolą stron niniejszej umowy, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu lub inne okoliczności niezależne od Zamawiającego, w tym takie, których Zamawiający przy zachowaniu należytej staranności nie był w stanie uniknąć lub przewidzieć; b.poprawy omyłki,c.zmiany nazwy, siedziby stron umowy, innych danych identyfikacyjnych;d.zmiany podwykonawcy, osób bezpośrednio uczestniczących w wykonywaniu zamówienia pod warunkiem odpowiedniego zgłoszenia i po akceptacji przez Zamawiającego;e.zmniejszenie zakresu umowy z przyczyn o obiektywnym charakterze, istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części zakresu realizacji umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia;f.zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa (w tym zmiana przepisów podatkowych) w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, g.stwierdzenia rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony umowy. IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.powiat.pszczyna.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Pszczynie,parter pok. 5 Wydział Inwestycji i Zamówień Publicznych lub przesyłką pocztową na adres:Starostwo Powiatowe w Pszczynie, ul. 3 Maja 10, 43-200 Pszczyna.. IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.06.2016 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Pszczynie, I piętro pok. 35 Sekretariat lub przesyłką pocztową na adres:Starostwo Powiatowe w Pszczynie, ul. 3 Maja 10, 43-200 Pszczyna.. IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie |