Wyniki przetargów/konkursów |
Termin składania ofert: 06-05-2016, godz. 10:00Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębów ewidencyjnych: Łąka i Poręba wchodzących w skład jednostki ewidencyjnej Pszczyna (wieś). |
|
Wynik postępowania przetargowego/konkursowego |
|
Pszczyna dnia 18.05.2016r.
Pismo nr: IZ.272.4.3.2016 W Y N I K POSTĘPOWANIA PRZETARGOWEGO Dotyczy przetargu nieograniczonego nr postępowania IZ.272.4.2016 na realizację usługi: Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębów ewidencyjnych: Łąka i Poręba wchodzących w skład jednostki ewidencyjnej Pszczyna (wieś). Na podstawie art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2015r. poz.2164 z późn. zm) Powiat Pszczyński informuje, iż zostało rozstrzygnięte postępowanie przetargowe dotyczące realizacji w/w zadania. I. W postępowaniu złożone zostały oferty następujących wykonawców, Nazwy(firmy) oraz adresy wykonawców, a także informacje dotyczące ceny i okresu gwarancji: 1. Oferta nr 1 Wykonawcy: GEOKART – International Sp. z o.o.; 35-113 Rzeszów ul. Wita Stwosza 44 z ceną brutto wynoszącą: 182 040,00zł (słownie: sto osiemdziesiąt dwa tysiące czterdzieści złotych 00/100); termin realizacji: 02 listopad 2016r. 2. Oferta nr 2 Wykonawcy: Okręgowe Przedsiębiorstwo Geodezyjno-Kartograficzne w Krakowie Spółka z o.o. 31-530 Kraków ul. Grzegórzecka 10 z ceną brutto wynoszącą: 227 304,00 zł (słownie: dwieście dwadzieścia siedem tysięcy trzysta cztery złote 00/100); termin realizacji: 30 listopad 2016r. 3. Oferta nr 3 Wykonawcy: UNIMAP S.C. J. Bryk, D. Malcharek 40-844 Katowice ul. Kossutha 11; z ceną brutto wynoszącą: 242 679,00 zł (słownie: dwieście czterdzieści dwa tysiące sześćset siedemdziesiąt dziewięć złotych 00/100); termin realizacji: 04 październik 2016r. 4. Oferta nr 4 Wykonawcy: GEO-STATION Sp. z o.o. Sp. Komandytowa 44-251 Rybnik ul. Jaśminowa 79c z ceną brutto wynoszącą: 294 339,00zł (słownie: dwieście dziewięćdziesiąt cztery tysiące trzysta trzydzieści dziewięć złotych 00/100); termin realizacji: 04 październik 2016r. 5. Oferta nr 5 Wykonawcy: GEOXY Sp. z o.o. 30-133 Kraków ul. Grzegórzecka 69 z ceną brutto wynoszącą: 189 420,00 zł (słownie: sto osiemdziesiąt dziewięć tysięcy czterysta dwadzieścia 00/100 złotych); termin realizacji: 30 listopad 2016r. 6. Oferta nr 6 Wykonawcy: GEORES Sp. z o.o. 35-064 Rzeszów ul. Targowa 3 z ceną brutto wynoszącą: 182 888,70zł (słownie: sto osiemdziesiąt dwa tysiące osiemset osiemdziesiąt osiem złotych 70/100); termin realizacji: 30 listopad 2016r. II. Oferty, spełniające wymagania zawarte w SIWZ, otrzymały punktację : 1. Oferta nr 1 Wykonawcy: GEOKART – International Sp. z o.o.; 35-113 Rzeszów ul. Wita Stwosza 44 a. Liczba pkt w kryterium Cena 90% wynosi: 90,00pkt, łącznie pkt: 360,00 b. Liczba pkt w kryterium Okres gwarancji10% wynosi: 5pkt, łącznie pkt:20 c. Łączna punktacja w obu kryteriach wynosi: 380,00pkt 2. Oferta nr 2 Wykonawcy: Okręgowe Przedsiębiorstwo Geodezyjno-Kartograficzne w Krakowie Spółka z o.o. 31-530 Kraków ul. Grzegórzecka 10 a. Liczba pkt w kryterium Cena 90% wynosi: 72,08pkt, łącznie pkt: 288,32 b. Liczba pkt w kryterium Okres gwarancji 10% wynosi: 0pkt, łącznie pkt: 0 c. Łączna punktacja w obu kryteriach wynosi: 288,32pkt 3. Oferta nr 3 Wykonawcy: UNIMAP S.C. J. Bryk, D. Malcharek 40-844 Katowice ul. Kossutha 11 a. Liczba pkt w kryterium Cena 90% wynosi: 67,51pkt, łącznie pkt: 270,04 b. Liczba pkt w kryterium Okres gwarancji 10% wynosi: 10pkt, łącznie pkt: 40 c. Łączna punktacja w obu kryteriach wynosi: 310,04pkt 4. Oferta nr 4 Wykonawcy: GEO-STATION Sp. z o.o. Sp. Komandytowa 44-251 Rybnik ul. Jaśminowa 79c a. Liczba pkt w kryterium Cena 90% wynosi: 55,66pkt, łącznie pkt: 222,64 b. Liczba pkt w kryterium Okres gwarancji 10% wynosi: 10pkt, łącznie pkt: 40 c. Łączna punktacja w obu kryteriach wynosi: 262,64pkt 5. Oferta nr 5 Wykonawcy: GEOXY Sp. z o.o. 30-133 Kraków ul. Grzegórzecka 69 a. Liczba pkt w kryterium Cena 90% wynosi: 86,49pkt, łącznie pkt: 345,96 b. Liczba pkt w kryterium Okres gwarancji 10% wynosi: 0pkt, łącznie pkt: 0 c. Łączna punktacja w obu kryteriach wynosi: 345,96pkt 6. Oferta nr 6 Wykonawcy: GEORES Sp. z o.o. 35-064 Rzeszów ul. Targowa 3 a. Liczba pkt w kryterium Cena 90% wynosi: 89,58pkt, łącznie pkt: 358,32 b. Liczba pkt w kryterium Okres gwarancji 10% wynosi: 0pkt, łącznie pkt: 0 c. Łączna punktacja w obu kryteriach wynosi: 358,32pkt III. Wybór najkorzystniejszej oferty: Zamawiający informuje, iż w toku badania i oceny ofert złożonych w przedmiotowym postępowaniu, wybrano ofertę nr 6 Wykonawcy: GEOKART – International Sp. z o.o. 35-113 Rzeszów ul. Wita Stwosza 44 z ceną brutto wynoszącą: 182 040,00zł (słownie: sto osiemdziesiąt dwa tysiące czterdzieści złotych 00/100) i terminem realizacji: 02 listopad 2016r. Wybrana oferta, spełnia wszystkie wymagania zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. |
|
Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
www.przetargi.powiat.pszczyna.pl Pszczyna: Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębów ewidencyjnych: Łąka i Poręba wchodzących w skład jednostki ewidencyjnej Pszczyna (wieś). Numer ogłoszenia: 105178 - 2016; data zamieszczenia: 27.04.2016 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: V zamówienia publicznego zawarcia umowy ramowej ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Pszczyński , ul. 3 Maja 10, 43-200 Pszczyna, woj. śląskie, tel. 032 4492300, 032 4492399, faks 032 4492345. Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.pszczyna.pl I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębów ewidencyjnych: Łąka i Poręba wchodzących w skład jednostki ewidencyjnej Pszczyna (wieś).. II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi. II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębów ewidencyjnych: Łąka i Poręba wchodzących w skład jednostki ewidencyjnej Pszczyna (wieś).a.powierzchnie obrębów: obręb Łąka ok. 1180 ha, obręb Poręba ok. 850 ha.b.liczba działek: obręb Łąka w części opisowej są 3683 działki, w części graficznej 3681 działek 2 działki są bez właściwej geometrii w rozumieniu systemu. Obręb Poręba w części opisowej są 1394 działki, w części graficznej 1394 działki, 6 działek jest bez właściwej geometrii w rozumieniu systemu i 7 działek nie jest ujawnionych w części opisowej.budynki : Obręb Łąka - w części opisowej są ujawnione 1872 budynki, w części graficznej 1825 budynków, budynki bez geometrii to 49 przypadków. Obręb Poręba w części opisowej są ujawnione 604 budynki, w części graficznej jest 596 budynków, 8 budynków nie ma właściwej geometrii w rozumieniu systemu.2.Zakres prac przewidzianych do wykonania:I ETAP - Prace polowe: a.Porównanie treści mapy ewidencyjnej ze stanem faktycznym w terenie dla wszystkich działek ewidencyjnych dla potrzeb weryfikacji rodzajów i zasięgów użytków gruntowych dla działek zabudowanych oraz użytków gruntowych pozostałych (wszystkich), o których mowa w załączniku nr 6 do rozporządzenia w sprawie ewidencji gruntów i budynków ( w tym Ls, Lz, Ws, Wp, W, Wsr, N, dr, S,); ze szczególnym zwróceniem uwagi na te działki, które system w synchronizacji uproszczonej wskazuje jako działki z rozbieżnościami w klasoużytkach i rodzaj tych rozbieżności generuje.b.Wywiad terenowy.c.Pomiar uzupełniający, wykonany zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami, należy objąć wszystkie zmiany w zasięgu użytków gruntów zabudowanych i zurbanizowanych, zasięgi wykonywanej kontrolnej jednostkowej klasyfikacji gleboznawczej dla pozostałych gruntów, budynki w celu poprawienia ich geometrii oraz ujawnienia w bazie ewidencji gruntów i budynków z odpowiednim statusem.II ETAP Prace pozostałe:a.Doprowadzenia do zgodności danych ujawnionych w dziale I ksiąg wieczystych z danymi ujawnionymi w bazie ewidencji gruntów i budynków, zastąpienia oznaczeń ksiąg papierowych oznaczeniami ksiąg elektronicznych oraz wyszukanie ksiąg właściwych dla działek, które nie mają przyporządkowanych w bazie ewidencyjnej oznaczeń ksiąg wieczystych. b.Weryfikacja i uzupełnienie w bazie ewidencyjnej brakujących numerów PESEL, imion rodziców na podstawie wszystkich analizowanych ksiąg wieczystych oraz aktów notarialnych będących w dyspozycji Zamawiającego w ilości wskazanej na stronie drugiej warunków technicznych (załącznik nr 1 do siwz).c.Uzupełnienie brakujących osi dróg i ulic w rozumieniu ustawy o drogach publicznych, weryfikacji nazw i przebiegu osi dróg i ulic już istniejących w bazie oraz przypisania działkom leżącym w pasach drogowych nazw dróg i ulic, identyfikatora zgodnego z rejestrem TERYT oraz numerów ewidencyjnych dróg i ulic.d.Przypisanie działkom zajętym przez cieki wodne (rzeki, potoki, strumienie itp.) nazw własnych cieków.e.Usunięcie rozbieżności generowanych przez system (synchronizacja uproszczona) dla działek, budynków i klasoużytków.f.Doprowadzenie do zgodności z wymogami znowelizowanego w 2015 roku rozporządzenia w sprawie ewidencji gruntów i budynków atrybutów opisowych dla punktów granicznych.g.Uporządkowanie bazy podmiotów ewidencyjnych (właścicieli) i następnie scalenie jednostek rejestrowych.h.Przeniesienie do bazy ewidencyjnej danych z dokumentacji posiadanej przez Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Pszczynie i administracji architektoniczno-budowlanej do kartotek budynków pełnej możliwej do pozyskania informacji dotyczącej budynków (decyzji, roku zakończenia budowy, rozbiórek, ilość izb, rodzaj budynku mieszkalny jednorodzinny, wielorodzinny itp. informacji wymaganej rozporządzeniem w sprawie ewidencji gruntów i budynków) oraz opracowanie odpowiednich wykazów zmian i zaktualizowanie bazy pozyskanymi danymi.i.Weryfikacja ujawnionych w bazie ewidencyjnej numerów NIP dla gospodarstw rolnych na podstawie państwowego rejestru oraz dopisanie numerów brakujących.j.Uporządkowanie grup rejestrowych, zgodnie z wymogami rozporządzenia w sprawie ewidencji gruntów i budynków. k.Wyłożenie zmodyfikowanej bazy do publicznego wglądu w siedzibie starostwa w postaci projektu operatu opisowo-kartograficznego oraz sprawdzenie w terenie zasadności zgłoszonych uwag oraz opracowanie niezbędnej dokumentacji niezbędnej do załatwienia złożonych zarzutów do ujawnionych danych.3.Zamawiający informuje, że rejestr ewidencji gruntów i budynków prowadzony jest w bazie Zamawiającego w programie Ewid2007v.9 Wykonawca zobowiązany będzie do wprowadzenia danych w siedzibie Zamawiającego w w/w systemie.4.Szczegółowy opis zamówienia oraz zakres prac opisany jest w załączniku nr 1 do SIWZ: Warunki Techniczne.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.Wartość zamówienia nie przekracza kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień Publicznych.. II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2016. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WADIUM Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości: 2.500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100) w terminie do dnia 06 maja 2016r do godz. 10.00. III.2) ZALICZKI III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Zamawiający nie stawia szczegółowego opisu warunku w tym zakresie. Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy i jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły:spełnia- nie spełnia. III.3.2) Wiedza i doświadczenie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku 1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia (art. 22 ust.1 pkt 2 ustawy PZP) Zamawiający wymaga złożenia następującego dokumentu:a. Wykazu usług wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane oraz z załączeniem dowodów określających, czy usługi te zostały wykonane należycie. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał w sposób należyty co najmniej 1 usługę geodezyjną, której przedmiotem była kompleksowa modernizacja ewidencji gruntów i budynków na obszarze nie mniejszym niż jedna gmina z podaniem jej przedmiotu, dat wykonania i podmiotu, na rzecz którego usługa została wykonana (wzór stanowi załącznik Nr 3 do SIWZ). Pod pojęciem kompleksowej modernizacji ewidencji gruntów i budynków Zamawiający rozumie definicję wskazaną w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków. Pod pojęciem gminy użytej w opisie warunku udziału w niniejszym postępowaniu przetargowym Zamawiający rozumie jednostkę ewidencyjną, która jest zdefiniowana w par. 5ust.1 pkt 1 i par.6 rozporządzenia w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz.U.2001 Nr 38 poz 454 ze zm).Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dowody potwierdzające, czy usługa została wykonana należycie.W przypadku gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie, zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów. W razie konieczności, szczególnie gdy wykaz lub dowody, o których mowa w pkt. XB1 siwz budzą wątpliwości zamawiającego lub gdy z poświadczenia albo z innego dokumentu wynika, że zamówienie nie zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie, zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego usługi były lub miały zostać wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio zamawiającemu. III.3.3) Potencjał techniczny Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Zamawiający nie stawia szczegółowego opisu warunku w tym zakresie. Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy i jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły: spełnia- nie spełnia. III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku 2.W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: a.Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usługi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (załącznik Nr 4 do SIWZ). Warunek minimalny: 2 osoby z uprawnieniami z zakresu 2 Rozgraniczenia i podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty oświadczenie, zgodne z załącznikiem 4b do SIWZ - Oświadczenie wykonawcy, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia. b.Jeżeli wykonawca wykazując spełnianie warunku, o którym mowa wyżej polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy PZP, a podmioty te będą brały udział w realizacji zamówienia, Zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów pisemnego zobowiązania (zgodnie z art. 26 ust.2b ustawy Pzp). Wymagane jest załączenie do oferty odpowiednio załącznika nr 4a do SIWZ Oświadczenie innego podmiotu. III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Zamawiający nie stawia szczegółowego opisu warunku w tym zakresie. Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy i jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły: spełnia- nie spełnia. III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć: wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie; wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć: oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia; aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej; III.6) INNE DOKUMENTY Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) Inne oświadczenia i dokumenty, których przedłożenia w ofercie żąda Zamawiający: 1.Wypełniony Formularz ofertowy - załącznik nr 2 do SIWZ.2.Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (jeżeli zostało ustanowione), bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej). 3. W przypadku, gdy Wykonawca będzie polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia: 1 - Cena - 90 2 - Termin realizacji - 10 IV.2.2) przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: IV.3) ZMIANA UMOWY przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian 1.Zmiany do umowy możliwe są jedynie w trybie art. 144 ustawy PZP. Uzgodnienia w tym zakresie wymagają dla swej ważności zatwierdzenia przez Zamawiającego, a zmiana umowy może nastąpić jedynie na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności.2.Dopuszcza się zmiany w umowie powstałe w następstwie: a.pisemnego uzgodnienia pomiędzy stronami dotyczącego skrócenia terminu zakończenia realizacji umowy,b.działania siły wyższej, przy czym siła wyższa oznacza wydarzenie nieprzewidywalne i poza kontrolą stron niniejszej umowy, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu lub inne okoliczności niezależne od Zamawiającego, w tym takie, których Zamawiający przy zachowaniu należytej staranności nie był w stanie uniknąć lub przewidzieć; c.poprawy omyłek,d.zmiany nazwy, siedziby stron umowy, innych danych identyfikacyjnych;e.zmiany podwykonawcy, osób bezpośrednio uczestniczących w wykonywaniu zamówienia pod warunkiem odpowiedniego zgłoszenia i po akceptacji przez Zamawiającego;f.zmiana formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy;g.rezygnacji Zamawiającego z wykonania części usługi z jednoczesnym obniżeniem wynagrodzenia wykonawcy; h. zmniejszenie zakresu umowy z przyczyn o obiektywnym charakterze, istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części zakresu realizacji umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia;i.zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, j. stwierdzenia rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony umowy. IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.powiat.pszczyna.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Pszczynie,parter pok. 5 Wydział Zamówień Publicznych lub przesyłką pocztową (poleconą) na adres:Starostwo Powiatowe w Pszczynie, ul. 3 Maja 10, 43-200 Pszczyna.. IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.05.2016 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Pszczynie,I piętro pok. 35 Sekretariat lub przesyłką pocztową (poleconą) na adres:Starostwo Powiatowe w Pszczynie, ul. 3 Maja 10, 43-200 Pszczyna. IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie |