Wyniki przetargów/konkursów |
Termin składania ofert: 28-04-2016, godz. 10:00Wymiana źródła ciepła wraz z przebudową kotłowni w budynku Starostwa Powiatowego w Pszczynie przy ul. 3 Maja 10. |
|
Wynik postępowania przetargowego/konkursowego |
|
Pszczyna dnia 06 maja 2016r. Nr postępowania: IZ.272.3.2016 IZ.272.3.4.2016 WYNIK POSTĘPOWANIA PRZETARGOWEGO Na podstawie art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2015r. poz. 2164) Powiat Pszczyński, jako Zamawiający informuje, iż zostało rozstrzygnięte postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego dotyczące realizacji zadania: Wymiana źródła ciepła wraz z przebudową kotłowni w budynku Starostwa Powiatowego w Pszczynie przy ul. 3 Maja 10. I. W postępowaniu złożone zostały oferty następujących wykonawców, Nazwy(firmy) oraz adresy wykonawców: 1. Oferta nr 1 Wykonawcy: FPUH „MABAPA” Piotr Chudoba 44-151 Gliwice ul. Daszyńskiego 427 z ceną brutto wynoszącą: 167 138,16 zł (słownie: sto sześćdziesiąt siedem tysięcy sto trzydzieści osiem i 16/100 złotych) i okresem gwarancji 60 miesięcy. 2. Oferta nr 2 Wykonawcy: PPUH „INSTAL-ROGRA” 43-400 Cieszyn ul. Stary Targ 3 z ceną brutto wynoszącą: 141 553,58 zł (słownie: sto czterdzieści jeden tysięcy pięćset pięćdziesiąt trzy i 58/100 złotych) i okresem gwarancji 60 miesięcy 3. Oferta nr 3 Wykonawcy: MARWENT S.C. Szmidt Marian, Bomba Elwira 42-622 Świerklaniec ul. Główna 63 z ceną brutto wynoszącą: 143 226,66 zł (słownie: sto czterdzieści trzy tysiące dwieście dwadzieścia sześć i 66/100 złotych) i okresem gwarancji 60 miesięcy. 4. Oferta nr 4 Wykonawcy: Przedsiębiorstwo Instalacyjno-Budowlane KONDRAK Rafał Kondrak 26-050 Zagnańsk Osiedle Kaniów ul. Młynarska 5 z ceną brutto wynoszącą: 158 000,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt osiem tysięcy i 00/100 złotych) i okresem gwarancji 36 miesięcy. 5. Oferta nr 5 Wykonawcy: HE WI TERM Spółka z o.o. Sp. k. 43-300 Bielsko-Biała ul. Błękitna 13 z ceną brutto wynoszącą: 158 055,21 zł (słownie: sto pięćdziesiąt osiem tysięcy pięćdziesiąt pięć i 21/100 złotych) i okresem gwarancji 60 miesięcy. 6. Oferta nr 6 Wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe „PUCHAŁKA” Stanisław Puchałka 43-200 Pszczyna ul. Platynowa 4 z ceną brutto wynoszącą: 136 357,86 zł (słownie: sto trzydzieści sześć tysięcy trzysta pięćdziesiąt siedem i 86/100 złotych) i okresem gwarancji 60 miesięcy. 7. Oferta nr 7 Wykonawcy: Technika Grzewcza i Sanitarna Brunon Raszczyk 44-200 Rybnik ul. Borki 47a z ceną brutto wynoszącą : 153 994,77 zł (słownie: sto pięćdziesiąt trzy tysiące dziewięćset dziewięćdziesiąt cztery i 77/100 złotych) i okresem gwarancji 48 miesięcy . 8. Oferta nr 8 Wykonawcy: PUH EKO-HANBUD mgr inż. Jolanta Motowidło 44-218 Rybnik ul. Dolna 90 z ceną brutto wynoszącą: 188 686,29 zł (słownie: sto osiemdziesiąt osiem tysięcy sześćset osiemdziesiąt sześć i 29/100 złotych) i okresem gwarancji : 36 miesięcy. 9. Oferta nr 9 Wykonawcy: HUNGER-BUD Sp. z o.o. 40-213 Katowice ul. Markiefki 49 z ceną brutto wynoszącą: 141 204,00zł (słownie: sto czterdzieści jeden tysięcy dwieście cztery i 00/100 złotych) i okresem gwarancji 60 miesięcy. 10. Oferta nr 10 Wykonawcy: „WIKOTECH” P.W. s.c. Grzegorz Wiatrak, Piotr Kosak 44-151 Gliwice ul. Daszyńskiego 630 z ceną brutto wynoszącą: 159 453,78 zł (słownie: sto pięćdziesiąt dziewięć tysięcy czterysta pięćdziesiąt trzy i 78/100 złotych) i okresem gwarancji 48 miesięcy. 11. Oferta nr 11 Wykonawcy: „BONEKS” Dariusz Bandura, Bandura Sylwia Sp. Cywilna 41-943 Piekary Śląskie ul. Gen. Leopolda Okulickiego 4/1/7 z ceną brutto wynoszącą: 195 324,25 zł (słownie: sto dziewięćdziesiąt pięć tysięcy trzysta dwadzieścia cztery i 25/100 złotych) i okresem gwarancji 60 miesięcy. 12. Oferta nr 12 Wykonawcy: Przedsiębiorstwo Budowlane DERMEX Sp. z o.o. 32-660 Chełmek Plac Kilińskiego 1 z ceną brutto wynoszącą: 155 631,84 zł (słownie: sto pięćdziesiąt pięć tysięcy sześćset trzydzieści jeden i 84/100 złotych) i okresem gwarancji 60 miesięcy. 13. Oferta nr 13 Wykonawcy: Zakład Produkcyjno-Handlowo-Usługowy Józef Mrzyk 43-230 Goczałkowice-Zdrój ul. Polna 13 z ceną brutto wynoszącą: 138 185,36 zł (słownie: sto trzydzieści osiem tysięcy sto osiemdziesiąt pięć i 36/100 złotych) i okresem gwarancji 48 miesięcy. 14. Oferta nr 14 Wykonawcy: PLATER Spółka Jawna Zakład Produkcyjno Usługowo Handlowy Pławecki Sylwester, Pławecki Leszek 43-241 Łąka ul. Jaworowa 16 z ceną brutto wynoszącą: 174 956,98zł (słownie: sto siedemdziesiąt cztery tysiące dziewięćset pięćdziesiąt sześć i 98/100 złotych) i okresem gwarancji 60 miesięcy. 15. Oferta nr 15 Wykonawcy: Zakład Budowlano-Instalacyjny i Elektromechaniki inż. Stefan Cichoń 40-167 Katowice ul Topolowa 5/3 z ceną brutto wynoszącą : 140 908,00 zł (słownie: sto czterdzieści tysięcy dziewięćset osiem i 00/100 złotych) i okresem gwarancji 48 miesięcy. II. Oferty, spełniające wymagania zawarte w siwz, otrzymały punktację jak niżej: 1. Oferta nr 1 Wykonawcy: FPUH „MABAPA” Piotr Chudoba 44-151 Gliwice ul. Daszyńskiego 427. a. Liczba pkt w kryterium Cena 90% wynosi: 73,43pkt. Łącznie pkt: 293,72 b. Liczba pkt w kryterium Okres gwarancji 10% wynosi: 10pkt. Łącznie pkt: 40 c. Łączna punktacja w obu kryteriach wynosi: 333,72pkt 2. Oferta nr 2 Wykonawcy: PPUH „INSTAL-ROGRA” 43-400 Cieszyn ul. Stary Targ 3. a. Liczba pkt w kryterium Cena 90% wynosi: 86,70pkt. Łącznie pkt: 346,80 b. Liczba pkt w kryterium Okres gwarancji 10% wynosi: 10pkt. Łącznie pkt: 40 c. Łączna punktacja w obu kryteriach wynosi: 386,80pkt 3. Oferta nr 3 Wykonawcy: MARWENT S.C. Szmidt Marian, Bomba Elwira 42-622 Świerklaniec ul. Główna 63. a. Liczba pkt w kryterium Cena 90% wynosi: 85,68pkt. Łącznie pkt: 342,72 b. Liczba pkt w kryterium Okres gwarancji 10% wynosi: 10pkt. Łącznie pkt: 40 c. Łączna punktacja w obu kryteriach wynosi: 382,72pkt 4. Oferta nr 4 Wykonawcy: Przedsiębiorstwo Instalacyjno-Budowlane KONDRAK Rafał Kondrak 26-050 Zagnańsk Osiedle Kaniów ul. Młynarska 5. a. Liczba pkt w kryterium Cena 90% wynosi: 77,67pkt. Łącznie pkt: 310,68 b. Liczba pkt w kryterium Okres gwarancji 10% wynosi: 0pkt. Łącznie pkt: 0 c. Łączna punktacja w obu kryteriach wynosi: 310,68pkt 5. Oferta nr 5 Wykonawcy: HE WI TERM Spółka z o.o. Sp. k. 43-300 Bielsko-Biała ul. Błękitna 13. a. Liczba pkt w kryterium Cena 90% wynosi: 77,65pkt. Łącznie pkt: 310,60 b. Liczba pkt w kryterium Okres gwarancji 10% wynosi: 10pkt. Łącznie pkt: 40 c. Łączna punktacja w obu kryteriach wynosi: 350,60pkt 6. Oferta nr 6 Wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe „PUCHAŁKA” Stanisław Puchałka 43-200 Pszczyna ul. Platynowa 4. a. Liczba pkt w kryterium Cena 90% wynosi: 90,00pkt. Łącznie pkt: 360,00 b. Liczba pkt w kryterium Okres gwarancji 10% wynosi: 10pkt. Łącznie pkt: 40 c. Łączna punktacja w obu kryteriach wynosi: 400,00pkt 7. Oferta nr 7 Wykonawcy: Technika Grzewcza i Sanitarna Brunon Raszczyk 44-200 Rybnik ul. Borki 47a. a. Liczba pkt w kryterium Cena 90% wynosi: 79,69pkt. Łącznie pkt: 318,76 b. Liczba pkt w kryterium Okres gwarancji 10% wynosi: 5pkt. Łącznie pkt: 20 c. Łączna punktacja w obu kryteriach wynosi: 338,76pkt 8. Oferta nr 8 Wykonawcy: PUH EKO-HANBUD mgr inż. Jolanta Motowidło 44-218 Rybnik ul. Dolna 90. a. Liczba pkt w kryterium Cena 90% wynosi: 65,04pkt. Łącznie pkt: 260,16 b. Liczba pkt w kryterium Okres gwarancji 10% wynosi: 0pkt. Łącznie pkt: 0 c. Łączna punktacja w obu kryteriach wynosi: 260,16pkt 9. Oferta nr 9 Wykonawcy: HUNGER-BUD Sp. z o.o. 40-213 Katowice ul. Markiefki 49. a. Liczba pkt w kryterium Cena 90% wynosi: 86,91pkt. Łącznie pkt: 347,64 b. Liczba pkt w kryterium Okres gwarancji 10% wynosi: 10pkt. Łącznie pkt: 40 c. Łączna punktacja w obu kryteriach wynosi: 387,64pkt 10. Oferta nr 10 Wykonawcy: „WIKOTECH” P.W. s.c. Grzegorz Wiatrak, Piotr Kosak 44-151 Gliwice ul. Daszyńskiego 630. a. Liczba pkt w kryterium Cena 90% wynosi: 76,96pkt. Łącznie pkt: 307,84 b. Liczba pkt w kryterium Okres gwarancji 10% wynosi: 5pkt. Łącznie pkt: 20 c. Łączna punktacja w obu kryteriach wynosi: 327,84pkt 11. Oferta nr 11 Wykonawcy: „BONEKS” Dariusz Bandura, Bandura Sylwia Sp. Cywilna 41-943 Piekary Śląskie ul. Gen. Leopolda Okulickiego 4/1/7. a. Liczba pkt w kryterium Cena 90% wynosi: 62,83pkt. Łącznie pkt: 251,32 b. Liczba pkt w kryterium Okres gwarancji 10% wynosi: 10pkt. Łącznie pkt: 40 c. Łączna punktacja w obu kryteriach wynosi: 291,32pkt 12. Oferta nr 12 Wykonawcy: Przedsiębiorstwo Budowlane DERMEX Sp. z o.o. 32-660 Chełmek Plac Kilińskiego 1. a. Liczba pkt w kryterium Cena 90% wynosi: 78,85pkt. Łącznie pkt: 315,40 b. Liczba pkt w kryterium Okres gwarancji 10% wynosi: 10pkt. Łącznie pkt: 40 c. Łączna punktacja w obu kryteriach wynosi: 355,40pkt 13. Oferta nr 13 Wykonawcy: Zakład Produkcyjno-Handlowo-Usługowy Józef Mrzyk 43-230 Goczałkowice-Zdrój ul. Polna 13. a. Liczba pkt w kryterium Cena 90% wynosi: 88,81pkt. Łącznie pkt: 355,24 b. Liczba pkt w kryterium Okres gwarancji 10% wynosi: 5pkt. Łącznie pkt:20 c. Łączna punktacja w obu kryteriach wynosi: 375,24pkt 14. Oferta nr 14 Wykonawcy: PLATER Spółka Jawna Zakład Produkcyjno Usługowo Handlowy Pławecki Sylwester, Pławecki Leszek 43-241 Łąka ul. Jaworowa 16. a. Liczba pkt w kryterium Cena 90% wynosi: 70,14pkt. Łącznie pkt: 280,56 b. Liczba pkt w kryterium Okres gwarancji 10% wynosi: 10pkt. Łącznie pkt: 40 c. Łączna punktacja w obu kryteriach wynosi: 320,56pkt 15. Oferta nr 15 Wykonawcy: Zakład Budowlano-Instalacyjny i Elektromechaniki inż. Stefan Cichoń 40-167 Katowice ul Topolowa 5/3. a. Liczba pkt w kryterium Cena 90% wynosi: 87,09pkt. Łącznie pkt: 348,36 b. Liczba pkt w kryterium Okres gwarancji 10% wynosi: 5pkt. Łącznie pkt: 20 c. Łączna punktacja w obu kryteriach wynosi: 368,36pkt III. Wybór najkorzystniejszej oferty: Zamawiający informuje, iż w toku badania i oceny ofert złożonych w przedmiotowym postępowaniu, wybrano ofertę niżej wymienionego Wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe „PUCHAŁKA” Stanisław Puchałka 43-200 Pszczyna ul. Platynowa 4 z ceną brutto wynoszącą: 136 357,86 zł (słownie: sto trzydzieści sześć tysięcy trzysta pięćdziesiąt siedem i 86/100 złotych) i okresem gwarancji wynoszącym 60 miesięcy. Wybrana oferta, spełnia wszystkie wymagania zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i osiągnęła najwyższą liczbę punktów. Dziękujemy za udział w postępowaniu i złożenie ofert. |
|
Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
www.przetargi.powiat.pszczyna.pl Pszczyna: Wymiana źródła ciepła wraz z przebudową kotłowni w budynku Starostwa Powiatowego w Pszczynie przy ul. 3 Maja 10 Numer ogłoszenia: 86942 - 2016; data zamieszczenia: 13.04.2016 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: V zamówienia publicznego zawarcia umowy ramowej ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Pszczyński , ul. 3 Maja 10, 43-200 Pszczyna, woj. śląskie, tel. 032 4492300, 032 4492399, faks 032 4492345. Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.pszczyna.pl I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana źródła ciepła wraz z przebudową kotłowni w budynku Starostwa Powiatowego w Pszczynie przy ul. 3 Maja 10. II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane. II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: Wymiana źródła ciepła wraz z przebudową kotłowni w budynku Starostwa Powiatowego w Pszczynie przy ul. 3 Maja 10. 2.W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający przewiduje: a.Roboty budowlane związane z przebudową kotłowni, b.Wymianę kotłów centralnego ogrzewania (z 2 szt. kotów gazowych na 2 szt. gazowe kondensacyjne) wraz z kompletem instalacji i urządzeń, c.Wykonanie instalacji gazowej i elektrycznej w kotłowni. 3.Szczegółowy zakres robót podano w załącznikach do SIWZ: a.Przedmiar robót - załącznik nr 1 do SIWZ b.Projekt budowlano-wykonawczy: Wymiana źródła ciepła wraz z przebudową pomieszczenia kotłowni w budynku Starostwa Powiatowego w Pszczynie przy ul. 3 Maja 10, dz. nr 117/6; 480/8; 118/10; 119/11 - załącznik nr 8 do SIWZ. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych STWiORB - załącznik nr 9 do SIWZ. W przypadku określenia elementów przedmiotu zamówienia w projekcie budowlano - wykonawczym, STWiORB, przedmiarach robót przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów, urządzeń i systemów równoważnych - zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 ustawą PZP. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy (Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego). Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności gwarantować realizację robót w zgodzie z dokumentacją techniczną oraz zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ. W związku z tym, Zamawiający wyjaśnia, iż pod pojęciem równoważności rozumie inny materiał lub urządzenie, pochodzące od innego producenta niż wskazany w załącznikach nr 1; 8; 9 do SIWZ, pod warunkiem, że służy do tego samego celu, posiada takie same lub lepsze parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne oraz użytkowe, co produkt oryginalny. Ponadto równoważność oznacza materiał nie gorszy gatunkowo niż określony w załącznikach nr 1; 8; 9 do SIWZ. Wskazanie znaku towarowego lub pochodzenia nadaje wymienionym konkretnym produktom charakter przykładowy jako określenie standardów i parametrów. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.. II.1.5) V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających Zamawiający przewiduje możliwości dokonania zamówień uzupełniających na zasadach określonych w art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy PZP. Zamówienia te będą dotyczyć przedmiotu zamówienia określonego w niniejszej SIWZ i polegać będą na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień. II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00-2, 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-9. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 19.08.2016. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WADIUM Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości: 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100) w terminie do dnia 28 kwietnia 2016r do godz. 10.00 III.2) ZALICZKI III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Zamawiający nie stawia szczegółowego opisu warunku w tym zakresie. Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy i jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły: spełnia- nie spełnia. III.3.2) Wiedza i doświadczenie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia (art. 22 ust.1 pkt 2 ustawy PZP) Zamawiający wymaga złożenia następującego dokumentu: a. Wykazu robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył: 2 roboty budowlane polegające na: wykonaniu lub przebudowie kotłowni z zabudową kotłów gazowych CO o wartości robót minimum 150.000 zł brutto każda robota budowlana, z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania (wzór stanowi załącznik Nr 3 do SIWZ). Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dowody potwierdzające, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. III.3.3) Potencjał techniczny Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Zamawiający nie stawia szczegółowego opisu warunku w tym zakresie. Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy i jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły: spełnia- nie spełnia. III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: a.Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (załącznik Nr 4 do SIWZ). Warunek minimalny: Wykonawca musi dysponować co najmniej 1 osobą z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, posiadająca prawo pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2013r. poz. 1409 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane. III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Zamawiający nie stawia szczegółowego opisu warunku w tym zakresie. Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy i jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły: spełnia- nie spełnia. III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć: wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone; wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć: oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia; aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2. III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej; III.6) INNE DOKUMENTY Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) 1.wypełniony Formularz ofertowy, zawierający obliczenie ceny oferty - załącznik nr 2 do SIWZ. 2.pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy - jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej). SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia: 1 - Cena - 90 2 - Okres gwarancji - 10 IV.2.2) przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: IV.3) ZMIANA UMOWY przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian 1.Zamawiający przewiduje, na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, możliwość dokonania zmiany umowy w formie aneksu lub pisemnego oświadczenia pod następującymi warunkami: I.Zmiana terminu realizacji zamówienia, polegająca na jego przedłużeniu, będzie możliwa jedynie w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy takich jak: a. działania siły wyższej, przy czym siła wyższa oznacza wydarzenie nieprzewidywalne i poza kontrolą stron niniejszej umowy, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu, lub inne okoliczności niezależne od Zamawiającego, w tym takie, których Zamawiający przy zachowaniu należytej staranności nie był w stanie uniknąć lub przewidzieć, udzielenie wykonawcy zamówień dodatkowych w przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 5 lit. a i b ustawy UZP. c.wystąpienie robót dodatkowych, na wykonanie których wykonawca uzyskał zgodę Zamawiającego; d.wstrzymania realizacji prac objętych umową, uniemożliwiających terminowe zakończenie realizacji przedmiotu umowy, e.konieczność wykonania robót zamiennych o pracochłonności większej od robót pierwotnie przewidzianych do wykonania, II. Pozostałe zmiany: a. zmiana sposobu wykonania zamówienia, materiałów budowlanych, sprzętu, urządzeń, gdy wykorzystanie materiałów budowlanych, sprzętu i urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej, STWiORB lub w ofercie stanie się niemożliwe bądź podyktowane będzie usprawnieniem procesu budowy, postępem technologicznym, zwiększeniem bezpieczeństwa na budowie. Zmiana wymaga zastosowania materiałów, urządzeń i sprzętu posiadających co najmniej te same parametry jakościowe i cechy użytkowe, jak te, które stanowiły podstawę wyboru oferty oraz zmiana sposobu wykonania zamówienia powodująca usprawnienie procesu budowy, postęp technologiczny, zwiększenie bezpieczeństwa na budowie pod warunkiem nie zwiększania ceny; b.zmiana dokonana na podstawie art. 20 ust. 1 pkt 4 lit. b ustawy Prawo budowlane uzgodniona możliwość wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie, zgłoszonych przez kierownika budowy lub inspektora nadzoru inwestorskiego; c.zmiana zakresu zamówienia spowodowana zmianą dokumentacji projektowej skorygowanej przez Projektanta i zaakceptowanej przez Zamawiającego, d.zmniejszenie zakresu umowy z przyczyn o obiektywnym charakterze, istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części zakresu realizacji umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia; e.zmiany technologii wykonania robót lub zmiany materiałów, jeżeli nowe rozwiązania będą korzystne dla zamawiającego, przy zachowaniu nie pogorszonych standardów jakościowych, f.zmiana ceny przy zaistnieniu zmian stawek podatkowych. Jeżeli zmiana podatku będzie powodować zmianę kosztów wykonania po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez Wykonawcę, g.dopuszcza się zmianę wartości wynagrodzenia wykonawcy, w przypadku wystąpienia robót lub zamówień dodatkowych ( na wykonanie których wykonawca uzyskał zgodę Zamawiającego) co zostanie potwierdzone protokołem konieczności h.zmiana nazw,siedziby,zmiana stron umowy, zmiana osób wskazanych do realizacji umowy, numerów kont bankowych, innych danych identyfikacyjnych; i.zmiana lub wprowadzenie podwykonawcy pod warunkiem odpowiedniego zgłoszenia i po akceptacji przez Zamawiającego; j.zmiana formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.powiat.pszczyna.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Pszczynie, I parter pok. 5 Wydział Inwestycji lub przesyłką pocztową na adres: Starostwo Powiatowe w Pszczynie, ul. 3 Maja 10, 43-200 Pszczyna. IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.04.2016 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Pszczynie, I piętro pok. 35 Sekretariat lub przesyłką pocztową na adres: Starostwo Powiatowe w Pszczynie, ul. 3 Maja 10, 43-200 Pszczyna. IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie |