Wyniki przetargów/konkursów |
Termin składania ofert: 08-03-2016, godz. 10:00Poprawa jakości ewidencyjnej mapy numerycznej opracowanej w ramach projektu Phare 2003, doprowadzenie do zgodności danych ewidencyjnych z działem pierwszym Ksiąg Wieczystych dla obszaru gminy Pawłowice. |
|
Wynik postępowania przetargowego/konkursowego |
|
Pszczyna dnia 18.03.2016r.
Pismo nr: IZ.272.1.12.2016 WYNIK POSTĘPOWANIA PRZETARGOWEGO Dotyczy przetargu nieograniczonego nr postępowania IZ.272.1.2016 na realizację usługi: Poprawa jakości ewidencyjnej mapy numerycznej opracowanej w ramach projektu PHARE 2003, doprowadzenie do zgodności danych ewidencyjnych z działem pierwszym Ksiąg Wieczystych dla obszaru gminy Pawłowice. Na podstawie art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2015r. poz.2164 z późn. zm) Powiat Pszczyński informuje, iż zostało rozstrzygnięte postępowanie przetargowe dotyczące realizacji w/w zadania. I. W postępowaniu złożone zostały oferty następujących wykonawców, Nazwy(firmy) oraz adresy wykonawców, a także informacje dotyczące ceny i okresu gwarancji: 1. Oferta nr 1 Wykonawcy: Przedsiębiorstwo Usługowe ADA 43-438 Brenna ul. Wyzwolenia 19a z ceną brutto wynoszącą: 385 000,00 zł (słownie: trzysta osiemdziesiąt pięć tysięcy i 00/100 złotych); okres gwarancji: 3 lata. 2. Oferta nr 2 Wykonawcy: Okręgowe Przedsiębiorstwo Geodezyjno-Kartograficzne w Krakowie Spółka z o.o. 31-530 Kraków ul. Grzegórzecka 10 z ceną brutto wynoszącą: 189 420,00 zł (słownie: sto osiemdziesiąt dziewięć tysięcy czterysta dwadzieścia i 00/100 złotych); okres gwarancji: 6 lat. 3. Oferta nr 3 Wykonawcy: IGEKA Usługi Geodezyjne i Informatyczne Daniel Jasiurkowski 33-340 Stary Sącz ul. Jana Pawła II 35 F z ceną brutto wynoszącą: 297 660,00 zł (słownie: dwieście dziewięćdziesiąt siedem tysięcy sześćset sześćdziesiąt i 00/100 złotych); okres gwarancji: 6 lat. 4. Oferta nr 4 Wykonawcy: ALL-MAPS Aleksandra Rejowicz 30-034 Kraków ul. Kościelna 8/14 z ceną brutto wynoszącą: 218 940,00 zł (słownie: dwieście osiemnaście tysięcy dziewięćset czterdzieści i 00/100złotych); okres gwarancji: 6 lat. 5. Oferta nr 5 Wykonawcy: MGGP S.A. 33-100 Tarnów ul. Kaczkowskiego 6 z ceną brutto wynoszącą: 239 850,00zł (słownie: dwieście trzydzieści dziewięć tysięcy osiemset pięćdziesiąt i 00/100 złotych); okres gwarancji: 6 lat. 6. Oferta nr 6 Wykonawcy: GEOXY Sp. z o.o. 31-559 Kraków ul. Grzegórzecka 69 z ceną brutto wynoszącą: 178 350,00 zł (słownie: sto siedemdziesiąt osiem tysięcy trzysta pięćdziesiąt i 00/100 złotych); okres gwarancji: 6 lat. 7. Oferta nr 7 Wykonawcy: Konsorcjum firm : 1.Przedsiębiorstwo Geodezyjno-Kartograficzne VERTICAL Sp. z o.o. 44-240 Żory ul. Stodolna 31 (Lider Konsorcjum-Pełnomocnik); 2. UNIMAP S.C. J. Bryk, D. Malcharek 40-844 Katowice ul. Kossutha 11; z ceną brutto wynoszącą: 329 640,00 zł (słownie: trzysta dwadzieścia dziewięć tysięcy sześćset czterdzieści i 00/100 złotych); okres gwarancji: 6 lat. II. Oferty, spełniające wymagania zawarte w SIWZ, otrzymały punktację : 1. Oferta nr 1 Wykonawcy: Przedsiębiorstwo Usługowe ADA 43-438 Brenna ul. Wyzwolenia 19a a. Liczba pkt w kryterium Cena 91% wynosi: 42,16pkt, łącznie pkt: 168,64 b. Liczba pkt w kryterium Okres gwarancji 9% wynosi: 0pkt, łącznie pkt:0 c. Łączna punktacja w obu kryteriach wynosi: 168,64pkt 2. Oferta nr 2 Wykonawcy: Okręgowe Przedsiębiorstwo Geodezyjno-Kartograficzne w Krakowie Sp. z o.o. 31-530 Kraków ul. Grzegórzecka 10 a. Liczba pkt w kryterium Cena 91% wynosi: 85,68pkt, łącznie pkt: 342,72 b. Liczba pkt w kryterium Okres gwarancji 9% wynosi: 8,10pkt, łącznie pkt:32,40pkt c. Łączna punktacja w obu kryteriach wynosi: 375,12pkt 3. Oferta nr 3 Wykonawcy: IGEKA Usługi Geodezyjne i Informatyczne Daniel Jasiurkowski 33-340 Stary Sącz ul. Jana Pawła II 35 F a. Liczba pkt w kryterium Cena 91% wynosi: 54,52pkt, łącznie pkt: 218,08 b. Liczba pkt w kryterium Okres gwarancji 9% wynosi: 8,10pkt, łącznie pkt:32,40 c. Łączna punktacja w obu kryteriach wynosi: 250,48pkt 4. Oferta nr 4 Wykonawcy: ALL-MAPS Aleksandra Rejowicz 30-034 Kraków ul. Kościelna 8/14 a. Liczba pkt w kryterium Cena 91% wynosi: 74,13pkt, łącznie pkt: 296,52 b. Liczba pkt w kryterium Okres gwarancji 9% wynosi: 8,10pkt, łącznie pkt:32,40 c. Łączna punktacja w obu kryteriach wynosi: 328,92pkt 5. Oferta nr 5 Wykonawcy: MGGP S.A. 33-100 Tarnów ul. Kaczkowskiego 6 a. Liczba pkt w kryterium Cena 91% wynosi: 67,67pkt, łącznie pkt: 270,68 b. Liczba pkt w kryterium Okres gwarancji 9% wynosi: 8,10pkt, łącznie pkt:32,40 c. Łączna punktacja w obu kryteriach wynosi: 303,08pkt 6. Oferta nr 6 Wykonawcy: GEOXY Sp. z o.o. 31-559 Kraków ul. Grzegórzecka 69 a. Liczba pkt w kryterium Cena 91% wynosi: 91,00pkt, łącznie pkt: 364,00 b. Liczba pkt w kryterium Okres gwarancji 9% wynosi: 8,10pkt, łącznie pkt:32,40 c. Łączna punktacja w obu kryteriach wynosi: 396,40pkt 7. Oferta nr 7 Wykonawcy: Konsorcjum firm: 1.Przedsiębiorstwo Geodezyjno-Kartograficzne VERTICAL Sp. z o.o. 44-240 Żory ul. Stodolna 31 (Lider Konsorcjum-Pełnomocnik); 2. UNIMAP S.C. J. Bryk, D. Malcharek 40-844 Katowice ul. Kossutha 11; a. Liczba pkt w kryterium Cena 91% wynosi: 49,24pkt, łącznie pkt: 196,96 b. Liczba pkt w kryterium Okres gwarancji 9% wynosi: 8,10pkt, łącznie pkt:32,40 c. Łączna punktacja w obu kryteriach wynosi: 229,36pkt III. Wybór najkorzystniejszej oferty: Zamawiający informuje, iż w toku badania i oceny ofert złożonych w przedmiotowym postępowaniu, wybrano ofertę nr 6 Wykonawcy: GEOXY Sp. z o.o. 31-559 Kraków ul. Grzegórzecka 69 z ceną brutto wynoszącą: 178 350,00 zł (słownie: sto siedemdziesiąt osiem tysięcy trzysta pięćdziesiąt i 00/100 złotych) i okresem gwarancji wynoszącym 6 lat. Wybrana oferta, spełnia wszystkie wymagania zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Dziękujemy za udział w postępowaniu i złożenie ofert. |
|
Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
www.przetargi.powiat.pszczyna.pl ________________________________________ Pszczyna: Poprawa jakości ewidencyjnej mapy numerycznej opracowanej w ramach projektu Phare 2003, doprowadzenie do zgodności danych ewidencyjnych z działem pierwszym Ksiąg Wieczystych dla obszaru gminy Pawłowice. Numer ogłoszenia: 20087 - 2016; data zamieszczenia: 29.02.2016 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: V zamówienia publicznego zawarcia umowy ramowej ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Pszczyński , ul. 3 Maja 10, 43-200 Pszczyna, woj. śląskie, tel. 032 4492300, 032 4492399, faks 032 4492345. • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.pszczyna.pl I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Poprawa jakości ewidencyjnej mapy numerycznej opracowanej w ramach projektu Phare 2003, doprowadzenie do zgodności danych ewidencyjnych z działem pierwszym Ksiąg Wieczystych dla obszaru gminy Pawłowice.. II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi. II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: Poprawa jakości ewidencyjnej mapy numerycznej opracowanej w ramach projektu Phare 2003, doprowadzenie do zgodności danych ewidencyjnych z działem pierwszym Ksiąg Wieczystych dla obszaru gminy Pawłowice. 2.Zakres zamówienia:Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia Zamawiający dzieli przedmiot zamówienia na 2 etapy. ETAP I:a.uzupełnienia brakujących osi dróg i ulic w rozumieniu ustawy o drogach publicznych, weryfikacji nazw i przebiegu osi dróg i ulic już istniejących w bazie oraz przypisania działkom leżącym w pasach drogowych nazw dróg i ulic, identyfikatora zgodnego z rejestrem TERYT oraz numerów ewidencyjnych dróg i ulic.b.Przypisania działkom zajętym przez cieki wodne (rzeki, potoki, strumienie itp.) nazw własnych cieków.c.Usunięcia rozbieżności generowanych przez system (synchronizacja uproszczona) dla działek, budynków i klasoużytków.d.Doprowadzenia do zgodności z wymogami znowelizowanego w 2015 roku rozporządzenia w sprawie ewidencji gruntów i budynków atrybutów opisowych dla punktów granicznych.e.Przypisania działkom identyfikatorów rejonów statystycznych zgodnych z rejestrem TERYT.ETAP II:a.Doprowadzenia do zgodności danych ujawnionych w dziale I ksiąg wieczystych z danymi ujawnionymi w bazie ewidencji gruntów i budynków, zastąpienia oznaczeń ksiąg papierowych oznaczeniami ksiąg elektronicznych oraz ustalenia ksiąg właściwych dla działek, które nie mają przyporządkowanych w bazie ewidencyjnej oznaczeń ksiąg wieczystych.Gmina PAWŁOWICE jest gminą wiejską położoną w województwie śląskim, w powiecie pszczyńskim; składającą się z 7 obrębów ewidencyjnych: Golasowice, Jarząbkowice, Krzyżowice, Pawłowice, Pielgrzymowice, Pniówek, Warszowice.3.Zamawiający informuje, że rejestr ewidencji gruntów i budynków prowadzony jest w bazie Zamawiającego w programie Ewid2007v.8.5. Wykonawca zobowiązany będzie do wprowadzenia danych w siedzibie Zamawiającego w w/w systemie.4.Szczegółowy opis zamówienia oraz zakres prac opisany jest w załączniku nr 1 do SIWZ: Warunki Techniczne.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.. II.1.5) V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających • Zamawiający nie przewiduje dokonania zamówień uzupełniających. II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1, 71.35.50.00-1. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2016. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WADIUM Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości: 5000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100) w terminie do dnia 08 marca 2016r do godz. 10.00. III.2) ZALICZKI III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o Zamawiający nie stawia szczegółowego opisu warunku w tym zakresie. Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy i jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły: spełnia- nie spełnia. • III.3.2) Wiedza i doświadczenie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o 1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia (art. 22 ust.1 pkt 2 ustawy PZP) Zamawiający wymaga złożenia następującego dokumentu:a. Wykazu usług wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane oraz z załączeniem dowodów określających, czy usługi te zostały wykonane należycie. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał w sposób należyty co najmniej 1 usługę geodezyjną, której przedmiotem była modernizacja lub weryfikacja ewidencji gruntów i budynków na obszarze nie mniejszym niż jedna gmina, z podaniem jej przedmiotu, dat wykonania i podmiotu na rzecz którego usługa została wykonana (wzór stanowi załącznik Nr 3 do SIWZ). Pod pojęciem gminy użytej w opisie warunku udziału w niniejszym postępowaniu przetargowym Zamawiający rozumie jednostkę ewidencyjną, która jest zdefiniowana w par. 5ust.1 pkt 1 i par.6 rozporządzenia w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz.U.2001 Nr 38 poz 454 ze zm). Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dowody potwierdzające, czy usługa została wykonana należycie.b. Jeżeli wykonawca wykazując spełnianie warunku, o którym mowa wyżej polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy PZP, a podmioty te będą brały udział w realizacji zamówienia, Zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów pisemnego zobowiązania (zgodnie z art. 26 ust.2b ustawy Pzp). • III.3.3) Potencjał techniczny Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o Zamawiający nie stawia szczegółowego opisu warunku w tym zakresie. Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy i jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły: spełnia- nie spełnia. • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o 2.W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: a.Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usługi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (załącznik Nr 4 do SIWZ). Warunek minimalny: 1 osoba, z uprawnieniami z zakresu 2 Rozgraniczenia i podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty oświadczenie, zgodne z załącznikiem 4b do SIWZOświadczenie wykonawcy, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia. b.Jeżeli wykonawca wykazując spełnianie warunku, o którym mowa wyżej polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy PZP, a podmioty te będą brały udział w realizacji zamówienia, Zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów pisemnego zobowiązania (zgodnie z art. 26 ust.2b ustawy Pzp). Wymagane jest załączenie do oferty odpowiednio załącznika nr 4a do SIWZ - Oświadczenie innego podmiotu. • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o Zamawiający nie stawia szczegółowego opisu warunku w tym zakresie. Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy i jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły: spełnia- nie spełnia. III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć: • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie; • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć: • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia; • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej; III.6) INNE DOKUMENTY Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) Inne oświadczenia i dokumenty, których przedłożenia w ofercie żąda Zamawiający: 1.Wypełniony Formularz ofertowy załącznik nr 2 do SIWZ.2. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (jeżeli zostało ustanowione), bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej). 3.W przypadku, gdy Wykonawca będzie polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia: • 1 - Cena - 91 • 2 - Okres Gwarancji - 9 IV.2.2) przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: IV.3) ZMIANA UMOWY przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian 1. Zmiany do umowy możliwe są jedynie w trybie art. 144 ustawy PZP. Uzgodnienia w tym zakresie wymagają dla swej ważności zatwierdzenia przez Zamawiającego, a zmiana umowy może nastąpić jedynie na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności.2.Dopuszcza się zmiany w umowie powstałe w następstwie: a.pisemnego uzgodnienia pomiędzy stronami dotyczącego skrócenia terminu zakończenia realizacji umowy,b.działania siły wyższej, przy czym siła wyższa oznacza wydarzenie nieprzewidywalne i poza kontrolą stron niniejszej umowy, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu lub inne okoliczności niezależne od Zamawiającego, w tym takie, których Zamawiający przy zachowaniu należytej staranności nie był w stanie uniknąć lub przewidzieć; c.poprawy omyłek,d.zmiany nazwy, siedziby stron umowy, innych danych identyfikacyjnych;e.zmiany podwykonawcy, osób bezpośrednio uczestniczących w wykonywaniu zamówienia pod warunkiem odpowiedniego zgłoszenia i po akceptacji przez Zamawiającego;f.zmiana formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy;g.rezygnacji Zamawiającego z wykonania części usługi z jednoczesnym obniżeniem wynagrodzenia wykonawcy; h. zmniejszenie zakresu umowy z przyczyn o obiektywnym charakterze, istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części zakresu realizacji umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia; i.zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, j. stwierdzenia rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony umowy. IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.powiat.pszczyna.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Pszczynie,parter pok.5 Wydział Inwestycji i Zamówień Publicznych lub przesyłką pocztową na adres:Starostwo Powiatowe w Pszczynie, ul. 3 Maja 10, 43-200 Pszczyna.. IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.03.2016 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Pszczynie, I piętro pok. 35 Sekretariat lub przesyłką pocztową na adres:Starostwo Powiatowe w Pszczynie, ul. 3 Maja 10, 43-200 Pszczyna.. IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia wymagane jest wykonanie go w dwóch etapach w terminach jak niżej:a.Etap I: do 31.05.2016r.;b.Etap II: do 31.08.2016r. zakończenie całości prac (zakresy poszczególnych etapów zamówienia wskazano w pkt. III siwz).. IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie |