Wyniki przetargów/konkursów |
Termin składania ofert: 30-11-2015, godz. 10:00Dostosowanie budynku DPS Zgromadzenia Sióstr św. Jadwigi przy ul. Golasowickiej w Pielgrzymowicach do obowiązujących przepisów przeciw pożarowych. |
|
Wynik postępowania przetargowego/konkursowego |
|
Pszczyna dnia 09.12.2015r.
Pismo nr IZ.272.17.13.2015 WYNIK POSTĘPOWANIA PRZETARGOWEGO Na podstawie art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013r. poz. 907 z późn. zm.) Powiat Pszczyński informuje, iż zostało rozstrzygnięte postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego dotyczące realizacji zadania Dostosowanie budynku DPS Zgromadzenia Sióstr św. Jadwigi w Pielgrzymowicach przy ul. Golasowickiej, do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych. I. W postępowaniu złożone zostały oferty następujących wykonawców, Nazwy (firmy) oraz adresy wykonawców: 1. Oferta nr 1 Wykonawcy: AVERTE Sp. z o.o. 34-120 Andrychów, Roczyny ul. Zarzeczna 50A z ceną brutto wynoszącą: 268 321,24 zł (słownie: dwieście sześćdziesiąt osiem tysięcy trzysta dwadzieścia jeden złotych 24/100). Okres gwarancji: 72 miesiące. 2. Oferta nr 2 Wykonawcy: Konsorcjum: Lider : Firma Usług Remontowo-Budowlanych BUD-MAL Antoni Kuś 43-241 Łąka ul Wczasowa 12, Partner: BUD-MAL 2 Kuś Antecki Spółka Jawna 43-241 Łąka ul. Wczasowa 12 z ceną brutto wynoszącą: 500 039,96 zł (słownie: pięćset tysięcy trzydzieści dziewięć złotych 96/100). Okres gwarancji: 36 miesięcy. 3. Oferta nr 3 Wykonawcy: Zakład Remontowo-Budowlany „AZBUD” Andrzej Zawada 34-350 Węgierska Górka, Cisiec ul. Sarnia 1 z ceną brutto wynoszącą: 317 830,52 zł (słownie: trzysta siedemnaście tysięcy osiemset trzydzieści złotych 52/100). Okres gwarancji: 48 miesięcy. 4. Oferta nr 4 Wykonawcy: TOM-NET Tomasz Rychłowski 98-290 Warta, Miedźno 20B z ceną brutto wynoszącą: 369 004,59 zł (słownie: trzysta sześćdziesiąt dziewięć tysięcy cztery złote 59/100). Okres gwarancji: 72 miesiące. 5. Oferta nr 5 Usługi Budowlano-Handlowe FIRMA „RENOBUD” Jacek Seredyński 43-20 Goczałkowice Zdrój ul. Św. Anny 7 z ceną brutto wynoszącą: 349 989,89 zł (słownie: trzysta czterdzieści dziewięć tysięcy dziewięćset osiemdziesiąt dziewięć złotych 89/100). Okres gwarancji: 48 miesięcy. 6. Oferta nr 6 Wykonawcy: Łukasz Orszulik 43-248 Strumień, Zbytków ul. Brzozowa 9 z ceną brutto wynoszącą: 273 844,01 zł (słownie: dwieście siedemdziesiąt trzy tysiące osiemset czterdzieści cztery złote 01/100). Okres gwarancji: 72 miesiące. 7. Oferta nr 7 Wykonawcy: Konsorcjum firm: FAKTORIA AB Sp. z o.o. 43-252 Golasowice ul. Zawadzkiego 18 (pełnomocnik) i FAKTORIA Sp. J. M.H. Szafarczyk 43-252 Golasowice ul. Zawadzkiego 18 z ceną brutto wynoszącą: 377 097,35 zł (słownie: trzysta siedemdziesiąt siedem tysięcy dziewięćdziesiąt siedem złotych 35/100). Okres gwarancji: 60 miesięcy. 8. Oferta nr 8 Wykonawcy: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe „SKID” Sp. z o.o. 43-250 Pawłowice ul. Polna 16 z ceną brutto wynoszącą: 391 324,99 zł (słownie: trzysta dziewięćdziesiąt jeden tysięcy trzysta dwadzieścia cztery złote 99/100). Okres gwarancji: 72 miesiące. 9. Oferta nr 9 Wykonawcy: Przedsiębiorstwo „DEKER-BUD” Piotr Skornik 44-280 Rydułtowy ul. Szpitalna 4/18 z ceną brutto wynoszącą: 379 689,15 zł (słownie: trzysta siedemdziesiąt dziewięć tysięcy sześćset osiemdziesiąt dziewięć złotych 15/100). Okres gwarancji: 36 miesięcy. W toku badania i oceny złożonych ofert, Powiat Pszczyński poinformował Wykonawców o dokonaniu poprawy w ofertach w zakresie innej omyłki polegającej na niezgodności oferty z SIWZ. Dokonano poprawy wartości podatku VAT zgodnie ze statusem Zamawiającego. Wykonawcy wyrazili zgodę na poprawienie przedmiotowej omyłki. Oferty, w których dokonano poprawy otrzymały wartość brutto jak niżej: 1. Oferta nr 1 Wykonawcy: AVERTE Sp. z o.o. , cena brutto: 305 588,08 zł (słownie: trzysta pięć tysięcy pięćset osiemdziesiąt osiem złotych 08/100). 2. Oferta nr 3 Wykonawcy: Zakład Remontowo-Budowlany „AZBUD” Andrzej Zawada cena brutto: 361 973,65 zł (słownie: trzysta sześćdziesiąt jeden tysięcy dziewięćset siedemdziesiąt trzy złote 65/100). 3. Oferta nr 6 Wykonawcy: Łukasz Orszulik, cena brutto wynosi: 311 877,90 zł (słownie: trzysta jedenaście tysięcy osiemset siedemdziesiąt siedem złotych 90/100). 4. Oferta nr 7 Wykonawcy: Konsorcjum firm: FAKTORIA AB Sp. z o.o. i FAKTORIA Sp. J. M.H. Szafarczyk; cena brutto: 429 471,98 zł (słownie: czterysta dwadzieścia dziewięć tysięcy czterysta siedemdziesiąt jeden złotych 98/100). 5. Oferta nr 9 Wykonawcy: Przedsiębiorstwo „DEKER-BUD” Piotr Skornik cena brutto: 432 423,76 zł (słownie: czterysta trzydzieści dwa tysiące czterysta dwadzieścia trzy złote 76/100). II. Oferty spełniające wymagania zawarte w SIWZ, otrzymały punktację jak niżej: 1. Oferta nr 1 Wykonawcy: AVERTE Sp. z o.o. a. Liczba pkt w kryterium Cena 90% wynosi: 90,00, łącznie pkt: 270,00 b. Liczba pkt w kryterium Okres gwarancji 10% wynosi: 10,00, łącznie pkt: 30,00 c. Łączna punktacja w obu kryteriach wynosi: 300,00 pkt 2. Oferta nr 2 Wykonawcy: Konsorcjum: FURB BUD-MAL Antoni Kuś i BUD-MAL 2 Kuś Antecki Sp.J. a. Liczba pkt w kryterium Cena 90% wynosi: 55,00, łącznie pkt: 165,00 b. Liczba pkt w kryterium Okres gwarancji 10% wynosi: 0,00, łącznie pkt: 0,00 c. Łączna punktacja w obu kryteriach wynosi: 165,00 pkt 3. Oferta nr 3 Wykonawcy: ZRB „AZBUD” Andrzej Zawada a. Liczba pkt w kryterium Cena 90% wynosi: 75,98, łącznie pkt: 227,94 b. Liczba pkt w kryterium Okres gwarancji 10% wynosi:3,00, łącznie pkt: 9,00 c. Łączna punktacja w obu kryteriach wynosi: 236,94 pkt 4. Oferta nr 5 Wykonawcy UBH FIRMA „RENOBUD” Jacek Seredyński a. Liczba pkt w kryterium Cena 90% wynosi: 78,58, łącznie pkt: 235,74 b. Liczba pkt w kryterium Okres gwarancji 10% wynosi: 3,00, łącznie pkt: 9,00 c. Łączna punktacja w obu kryteriach wynosi: 244,74pkt 5. Oferta nr 6 Wykonawcy: Łukasz Orszulik a. Liczba pkt w kryterium Cena 90% wynosi: 88,18, łącznie pkt: 264,54 b. Liczba pkt w kryterium Okres gwarancji 10% wynosi: 10,00, łącznie pkt: 30,00 c. Łączna punktacja w obu kryteriach wynosi: 294,54 pkt 6. Oferta nr 7 Wykonawcy: Konsorcjum: FAKTORIA AB Sp. z o.o. i FAKTORIA Sp. J. a. Liczba pkt w kryterium Cena 90% wynosi: 64,04, łącznie pkt: 192,12 b. Liczba pkt w kryterium Okres gwarancji 10% wynosi: 6,00 pkt, łącznie pkt: 18,00 c. Łączna punktacja w obu kryteriach wynosi: 210,12 pkt 7. Oferta nr 8 Wykonawcy: : PPUH „SKID” Sp. z o.o. a. Liczba pkt w kryterium Cena 90% wynosi: 70,28, łącznie pkt: 210,84 b. Liczba pkt w kryterium Okres gwarancji 10% wynosi: 10,00, łącznie pkt: 30,00 c. Łączna punktacja w obu kryteriach wynosi: 240,84 pkt 8. Oferta nr 9 Wykonawcy: Przedsiębiorstwo „DEKER-BUD” Piotr Skornik a. Liczba pkt w kryterium Cena 90% wynosi: 63,60, łącznie pkt: 190,80 b. Liczba pkt w kryterium Okres gwarancji 10% wynosi: 0,00, łącznie pkt: 0,00 c. Łączna punktacja w obu kryteriach wynosi: 190,80 pkt III. Wybór najkorzystniejszej oferty: Zamawiający informuje, iż w toku badania i oceny ofert złożonych w przedmiotowym postępowaniu, wybrano ofertę niżej wymienionego Wykonawcy: AVERTE Sp. z o.o. 34-120 Andrychów, Roczyny ul. Zarzeczna 50A (oferta nr 1) z ceną brutto wynoszącą:: 305 588,08 złotych (słownie: trzysta pięć tysięcy pięćset osiemdziesiąt osiem złotych 08/100) i okresem gwarancji: 72 miesiące. Wybrana oferta spełnia wszystkie wymagania zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i osiągnęła najwyższą liczbę punktów w obu kryteriach. Dziękujemy za udział w postępowaniu i złożenie ofert. |
|
Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
www.przetargi.powiat.pszczyna.pl ________________________________________ Katowice: Dostosowanie budynku DPS Zgromadzenia Sióstr św. Jadwigi przy ul. Golasowickiej w Pielgrzymowicach do obowiązujących przepisów przeciw pożarowych. Numer ogłoszenia: 305014 - 2015; data zamieszczenia: 12.11.2015 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: V zamówienia publicznego zawarcia umowy ramowej ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Zgromadzenie Sióstr Świętej Jadwigi, Prowincja Katowicka , Ul. Leopolda 1-3, 40-210 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 25 80 700, faks 32 20 39 026. I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Dom Pomocy Społecznej. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostosowanie budynku DPS Zgromadzenia Sióstr św. Jadwigi przy ul. Golasowickiej w Pielgrzymowicach do obowiązujących przepisów przeciw pożarowych.. II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane. II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: Dostosowanie budynku DPS Zgromadzenia Sióstr św. Jadwigi przy ul. Golasowickiej w Pielgrzymowicach do obowiązujących przepisów przeciw pożarowych.Zakres robót budowlanych będzie obejmował m.in.: a.Przebudowę klatek schodowych, b.Budowę ścianek działowych wydzielających klatki schodowe, c. Wymianę niezbędnej stolarki drzwiowej i okiennej, d. Montaż samozamykaczy drzwiowych, e. Montaż klap dymowych, f. Remont schodów wewnętrznych, g.Roboty wykończeniowe dróg ewakuacyjnych, h.Wymianę stropu pomieszczenia gospodarczego, i.Montaż systemu oddymiania, j.Ułożenie płyt drogowych. Ze względu na szczególny charakter placówki (placówka dla osób niepełnosprawnych w różnym stopniu niesprawności, czynna całodobowo), w której będą prowadzone roboty budowlane i fakt, że będą one prowadzone bez wyłączania obiektu z użytkowania, należy uwzględnić w procesie realizacyjnym: a.ograniczenie do minimum utrudnień w normalnym funkcjonowaniu DPS, b.wydzielania na bieżąco bezpiecznych ciągów komunikacyjnych, c.ograniczania do minimum hałasu i rozprzestrzeniania się zanieczyszczeń d.prowadzenia robót etapowo, w porozumieniu z Zamawiającym, który zmuszony będzie czasowo przenosić poszczególne grupy pacjentek, dla udostępnienia placu budowy.5. Szczegółowy zakres robót podano w załącznikach do SIWZ: a.Przedmiar robót załącznik nr 1 do SIWZ. b.Projekt budowlano - wykonawczy: Dostosowanie budynku DPS Zgromadzenia Sióstr św. Jadwigi przy ul. Golasowickiej w Pielgrzymowicach na dz. ew. nr 795/40 do obowiązujących przepisów przeciw pożarowych załącznik nr 8 do SIWZ.c.Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - załącznik nr 9 do SIWZ.W przypadku określenia elementów przedmiotu zamówienia w projekcie budowlano - wykonawczym, STWiORB, przedmiarach robót przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów, urządzeń i systemów równoważnych - zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 Ustawą.Zgodnie z art. 30 ust. 5 Ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności gwarantować realizację robót w zgodzie z dokumentacją techniczną oraz zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ.W związku z tym, Zamawiający wyjaśnia, iż pod pojęciem równoważności rozumie inny materiał lub urządzenie, pochodzące od innego producenta niż wskazany w załącznikach nr 1; 8; 9 do SIWZ, pod warunkiem, że służy do tego samego celu, posiada takie same lub lepsze parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne oraz użytkowe, co produkt oryginalny. Ponadto równoważność oznacza materiał nie gorszy gatunkowo niż określony w załącznikach nr 1; 8; 9 do SIWZ. Wskazanie znaku towarowego lub pochodzenia nadaje wymienionym konkretnym produktom charakter przykładowy jako określenie standardów i parametrów. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 UPZP. Wartość zamówienia nie przekracza kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.. II.1.5) V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających • Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zamówień uzupełniających na zasadach określonych w art.67 ust.1 pkt 6 ustawy PZP. Zamówienia te będą dotyczyć przedmiotu zamówienia określonego w niniejszej SIWZ i polegać będą na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień. II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.11.00-9, 45.26.25.00-6, 45.41.00.00-4, 45.43.10.00-7. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 22.04.2016. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WADIUM Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości: 8.000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100) w terminie do dnia 27 listopada 2015r do godz. 10.00. III.2) ZALICZKI III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o Zamawiający nie stawia szczegółowego opisu warunku w tym zakresie. Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy i jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły: spełnia nie spełnia. • III.3.2) Wiedza i doświadczenie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia (art.22 ust.1 pkt 2 ustawy PZP) Zamawiający wymaga złożenia następującego dokumentu: a. Wykazu robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył: 2 roboty budowlane wykończeniowe o wartości nie mniejszej niż 250.000 zł brutto każda robota budowlana, z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania (wzór stanowi załącznik Nr 3 do SIWZ).Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dowody potwierdzające, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.Dowodami, o których mowa wyżej są inne dokumenty jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.Uwaga:Jeżeli zakres robót przedstawionych w dokumencie złożonym na potwierdzenie, że roboty budowlane zostały wykonane w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone jest szerszy od powyżej określonego przez Zamawiającego należy w wykazie robót budowlanych podać wartość robót odpowiadających zakresowi przedmiotu zamówienia. Równowartość w złotych zadań rozliczanych w walutach obcych zostanie określona według średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych ogłoszonego przez NBP obowiązującego w dniu, w którym ogłoszenie o niniejszym postępowaniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych.b.Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy PZP, Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Wymagane jest załączenie do oferty odpowiednio załączników nr 3a do SIWZ - Oświadczenie innego podmiotu.W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia (art. 22 ust.1 pkt 2 ustawy PZP), Wykonawcy mogą spełniać łącznie. • III.3.3) Potencjał techniczny Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o Zamawiający nie stawia szczegółowego opisu warunku w tym zakresie. Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy i jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły: spełnia nie spełnia. • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o 2.W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów:a.Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (załącznik Nr 4 do SIWZ). Warunek minimalny:1 osoba z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej ,1 osoba z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, posiadające prawo pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. Zamawiający żąda załączenia do oferty oświadczenia, że osoba, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiada wymagane uprawnienia. Wymagane jest załączenie do oferty odpowiednio załączników 4b do SIWZ Oświadczenie o posiadaniu uprawnień.UWAGA: Jeżeli Wykonawca będzie się posługiwał uprawnieniami budowlanymi wydanymi w okresach wcześniejszych niż obecnie obowiązujące zapisy ustawowe, Zamawiający uzna spełnienie warunku w przypadku potwierdzenia posiadania uprawnień w zakresie odpowiednim do przedmiotu zamówienia.b.Jeżeli wykonawca wykazując spełnianie warunku, o którym mowa wyżej polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy PZP, które to podmioty będą brały udział w realizacji zamówienia, Zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów pisemnego zobowiązania (zgodnie z art. 26 ust. 2 b ustawy PZP).Wymagane jest załączenie do oferty odpowiednio załączników 4a do SIWZ Oświadczenie innego podmiotu. • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o Zamawiający nie stawia szczegółowego opisu warunku w tym zakresie. Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy i jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły: spełnia nie spełnia. III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć: • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone; • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć: • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia; • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2. III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej; III.6) INNE DOKUMENTY Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) Inne oświadczenia i dokumenty, których przedłożenia w ofercie żąda Zamawiający: 1.wypełniony Formularz ofertowy, zawierający tabelaryczne obliczenie ceny oferty - załącznik nr 2 do SIWZ. 2.pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej). SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia: • 1 - Cena - 90 • 2 - Okres Gwarancji - 10 IV.2.2) przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: IV.3) ZMIANA UMOWY przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian 1.Zamawiający przewiduje, na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, możliwość dokonania zmiany umowy w formie aneksu lub pisemnego oświadczenia pod następującymi warunkami:I. Zmiana terminu realizacji zamówienia, polegająca na jego przedłużeniu, będzie możliwa jedynie w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy takich jak: a.działania siły wyższej, przy czym siła wyższa oznacza wydarzenie nieprzewidywalne i poza kontrolą stron niniejszej umowy, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu, lub inne okoliczności niezależne od Zamawiającego, w tym takie, których Zamawiający przy zachowaniu należytej staranności nie był w stanie uniknąć lub przewidzieć, b. wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych zgodnie z technologią ich wykonywania.c.udzielenie wykonawcy zamówień dodatkowych w przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 5 lit. a i b ustawy PZP. d.wystąpienie robót dodatkowych, na wykonanie których wykonawca uzyskał zgodę Zamawiającego;e. wstrzymania realizacji prac objętych umową, uniemożliwiających terminowe zakończenie realizacji przedmiotu umowy,f.konieczność wykonania robót zamiennych o pracochłonności większej od robót pierwotnie przewidzianych do wykonania,II. Pozostałe zmiany: a.zmiana sposobu wykonania zamówienia, materiałów budowlanych, sprzętu, urządzeń, gdy wykorzystanie materiałów budowlanych, sprzętu i urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej, STWiORB lub w ofercie stanie się niemożliwe bądź podyktowane będzie usprawnieniem procesu budowy, postępem technologicznym, zwiększeniem bezpieczeństwa na budowie. Zmiana wymaga zastosowania materiałów, urządzeń i sprzętu posiadających co najmniej te same parametry jakościowe i cechy użytkowe, jak te, które stanowiły podstawę wyboru oferty oraz zmiana sposobu wykonania zamówienia powodująca usprawnienie procesu budowy, postęp technologiczny, zwiększenie bezpieczeństwa na budowie pod warunkiem nie zwiększania ceny; b. zmiana dokonana na podstawie art. 20 ust. 1 pkt 4 lit. b ustawy Prawo budowlane uzgodniona możliwość wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie, zgłoszonych przez kierownika budowy lub inspektora nadzoru inwestorskiego;c.zmiana zakresu zamówienia spowodowana zmianą dokumentacji projektowej skorygowanej przez Projektanta i zaakceptowanej przez Zamawiającego,d.zmniejszenie zakresu umowy z przyczyn o obiektywnym charakterze, istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części zakresu realizacji umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia;e.zmiany technologii wykonania robót lub zmiany materiałów, jeżeli nowe rozwiązania będą korzystne dla zamawiającego, przy zachowaniu nie pogorszonych standardów jakościowych,f.zmiana ceny przy zaistnieniu zmian stawek podatkowych. Jeżeli zmiana podatku będzie powodować zmianę kosztów wykonania po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez Wykonawcę,g.dopuszcza się zmianę wartości wynagrodzenia wykonawcy, w przypadku wystąpienia robót lub zamówień dodatkowych ( na wykonanie których wykonawca uzyskał zgodę Zamawiającego) co zostanie potwierdzone protokołem konieczności h.zmiana nazw,siedziby,zmiana stron umowy, zmiana osób wskazanych do realizacji umowy, numerów kont bankowych, innych danych identyfikacyjnych;i.zmiana lub wprowadzenie podwykonawcy pod warunkiem odpowiedniego zgłoszenia i po akceptacji przez Zamawiającego;j.zmiana formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy. IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.powiat.pszczyna.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Pszczynie,pater pok.5 Wydział Inwestycji i Zamówień Publicznych lub przesyłką pocztową na adres:Starostwo Powiatowe w Pszczynie, ul. 3 Maja 10, 43-200 Pszczyna.. IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.11.2015 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Pszczynie, I piętro pok. 35 Sekretariat lub przesyłką pocztową na adres:Starostwo Powiatowe w Pszczynie, ul. 3 Maja 10, 43-200 Pszczyna.. IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Informacje dodatkowe dotyczące terminów realizacji:Ze względu na sposób finansowania inwestycji ustala się termin pośredni: a. 24 grudzień 2015: termin realizacji robót o wartości minimum 20.000,00 zł b. 22 kwiecień 2016: termin realizacji całości zamówienia. 2.Informacje dodatkowe dotyczące finansowania inwestycji: Finansowanie umowy odbywać się będzie z udziałem środków pochodzących z dotacji celowej Jednostek Samorządu Terytorialnego.. IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie |