Wyniki przetargów/konkursów |
Termin składania ofert: 15-09-2015, godz. 10:00Ujawnianie działek Skarbu Państwa w księgach wieczystych oraz regulacja zapisów dotyczących własności Skarbu Państwa. |
|
Wynik postępowania przetargowego/konkursowego |
|
Pszczyna dnia 21 września 2015r.
Nr postępowania: IZ.272.14.2015 Pismo nr IZ.272.14.2.2015 WYNIK POSTĘPOWANIA PRZETARGOWEGO Na podstawie art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013r. poz. 907 z późn. zm.) Powiat Pszczyński, jako Zamawiający informuje, iż zostało rozstrzygnięte postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego dotyczące realizacji zadania: Ujawnianie działek Skarbu Państwa w księgach wieczystych oraz regulacja zapisów dotyczących własności Skarbu Państwa. I. W postępowaniu złożona została oferta następującego wykonawcy, Nazwa(firma) oraz adres wykonawcy: Zadanie 1: 110 działek: 1. Oferta nr 1 Wykonawcy: Konsorcjum firm Przedsiębiorstwo Geodezyjno-Kartograficzne Vertical Sp. z o.o. 44-240 Żory, ul. Stodolna 31 (Lider Konsorcjum-Pełnomocnik); Przedsiębiorstwo Usług Geodezyjnych i Kartograficznych „Geoprecyzja” Grzegorz Komorowski 44-335 Jastrzębie Zdrój, ul. Sienkiewicza 13 z ceną brutto wynoszącą: 33 210,00 złotych. (słownie: trzydzieści trzy tysiące dwieście dziesięć złotych) i terminem realizacji: 15 grudzień 2015r. Zadanie 2: 110 działek: 1. Oferta nr 1 Wykonawcy: Przedsiębiorstwo Geodezyjno-Kartograficzne Vertical Sp. z o.o. 44-240 Żory, ul. Stodolna 31 (Lider Konsorcjum-Pełnomocnik); Przedsiębiorstwo Usług Geodezyjnych i Kartograficznych „Geoprecyzja” Grzegorz Komorowski 44-335 Jastrzębie Zdrój, ul. Sienkiewicza 13 z ceną brutto wynoszącą: 33 210,00 złotych. (słownie: trzydzieści trzy tysiące dwieście dziesięć złotych) i terminem realizacji: 15 grudzień 2015r. Zadanie 3: 100 działek: Brak złożonych ofert. II. Oferta, spełniająca wymagania zawarte w SIWZ, otrzymała punktację jak niżej: Zadanie 1: 110 działek: 1. Oferta nr 1 Wykonawcy: Konsorcjum firm Przedsiębiorstwo Geodezyjno-Kartograficzne Vertical Sp. z o.o. 44-240 Żory, ul. Stodolna 31 (Lider Konsorcjum-Pełnomocnik); Przedsiębiorstwo Usług Geodezyjnych i Kartograficznych „Geoprecyzja” Grzegorz Komorowski 44-335 Jastrzębie Zdrój, ul. Sienkiewicza 13 a. Liczba pkt w kryterium Cena 90% wynosi: 90,00pkt, łącznie pkt: 360,00 b. Liczba pkt w kryterium Termin realizacji wynosi 10% wynosi: 0pkt, łącznie pkt:0 c. Łączna punktacja w obu kryteriach wynosi: 360,00pkt Zadanie 2: 110 działek: 1. Oferta nr 1 Wykonawcy: Konsorcjum firm Przedsiębiorstwo Geodezyjno-Kartograficzne Vertical Sp. z o.o. 44-240 Żory, ul. Stodolna 31 (Lider Konsorcjum-Pełnomocnik); Przedsiębiorstwo Usług Geodezyjnych i Kartograficznych „Geoprecyzja” Grzegorz Komorowski 44-335 Jastrzębie Zdrój, ul. Sienkiewicza 13 a. Liczba pkt w kryterium Cena 90% wynosi: 90,00pkt, łącznie pkt: 360,00 b. Liczba pkt w kryterium Termin realizacji wynosi 10% wynosi: 0pkt, łącznie pkt:0 c. Łączna punktacja w obu kryteriach wynosi: 360,00pkt III. Wybór najkorzystniejszej oferty dla Zadania 1 i Zadania 2 Zamawiający informuje, iż w toku badania i oceny oferty złożonej w przedmiotowym postępowaniu dla Zadania 1: 110 działek i Zadania 2: 110 działek wybrano ofertę nr 1 Wykonawcy: Konsorcjum Przedsiębiorstwo Geodezyjno-Kartograficzne Vertical Sp. z o.o. 44-240 Żory, ul. Stodolna 31 (Lider Konsorcjum-Pełnomocnik); Przedsiębiorstwo Usług Geodezyjnych i Kartograficznych „Geoprecyzja” Grzegorz Komorowski 44-335 Jastrzębie Zdrój, ul. Sienkiewicza 13 z ceną i termienem realizacji: Zadanie 1: 110 działek z ceną brutto wynoszącą: 33 210,00 złotych. (słownie: trzydzieści trzy tysiące dwieście dziesięć złotych) i terminem realizacji: 15 grudzień 2015r. Zadanie 2: 110 działek z ceną brutto wynoszącą: 33 210,00 złotych. (słownie: trzydzieści trzy tysiące dwieście dziesięć złotych) i terminem realizacji: 15 grudzień 2015r. Wybrana oferta, spełnia wszystkie wymagania zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. IV. Unieważnienie postępowania w zakresie Zadania 3: 100 działek: Zamawiający - Powiat Pszczyński unieważnia przedmiotowe postępowanie w zakresie Zadania 3: 100 działek. W przedmiotowym postępowaniu w zakresie Zadania 3: 100 działek nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Zgodnie z treścią art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Dziękujemy za udział w postępowaniu i złożenie ofert. |
|
Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
www.przetargi.powiat.pszczyna.pl ________________________________________ Pszczyna: Ujawnianie działek Skarbu Państwa w księgach wieczystych oraz regulacja zapisów dotyczących własności Skarbu Państwa. Numer ogłoszenia: 231142 - 2015; data zamieszczenia: 07.09.2015 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: V zamówienia publicznego zawarcia umowy ramowej ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Pszczyński , ul. 3 Maja 10, 43-200 Pszczyna, woj. śląskie, tel. 032 4492300, 032 4492399, faks 032 4492345. • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.pszczyna.pl I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ujawnianie działek Skarbu Państwa w księgach wieczystych oraz regulacja zapisów dotyczących własności Skarbu Państwa.. II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi. II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: Ujawnianie działek Skarbu Państwa w księgach wieczystych oraz regulacja zapisów dotyczących własności Skarbu Państwa. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie dokumentacji geodezyjnej wraz z odpowiednimi wnioskami do Sądów Rejonowych mających na celu ujawnienie własności Skarbu Państwa w odpowiednich księgach, założenie nowych księg wieczystych gdy takowych brak lub złożenie wniosków o zasiedzenie nieruchomości.3. Ze względu na złożony charakter przedmiotu usługi i umożliwienie udziału w postępowaniu jak najszerszej grupie wykonawców, całość zamówienia podzielono na 3 odrębne części tj.trzy zadania: a.Zadanie 1 - 110 działek. b. Zadanie 2 - 110 działek. c.Zadanie 3 - 100 działek. (wykaz działek zawarto w załączniku nr 1 do siwz Skorowidz działek, uwzględniając podział na części) ujawnionych w ewidencji gruntów i budynków prowadzonej przez Starostę Pszczyńskiego jako własność Skarbu Państwa.4.Zakres prac obejmuje: a.Analiza materiałów znajdujących się w Powiatowym Zasobie Geodezyjnym i Kartograficznym dla przedmiotowych działek wskazanych przez zamawiającego (110 ,110 i 100 działek położonych na terenie powiatu pszczyńskiego wskazanych przez Zamawiającego).b.Analiza dokumentacji znajdującej się w aktach ksiąg wieczystych znajdujących się w Sądach Rejonowych w Pszczynie, Tychach oraz Jastrzębiu Zdroju (dla 110, 110 i 100 działek wskazanych przez Zamawiającego). c.Sporządzenie dokumentacji synchronizacyjnej wraz wnioskami o ich ujawnienie w przypadku gdy w wyniku analizy danych z PZGiK oraz ksiąg wieczystych stwierdzono, że prawo własności Skarbu Państwa zostało ujawnione, lecz występują rozbieżności w oznaczeniach nieruchomości pomiędzy ewidencją gruntów i budynków oraz księgami wieczystymi.d. Sporządzenie kompletów dokumentacji do ujawnienia własności Skarbu Państwa w księgach wieczystych oraz właściwych wniosków. Dokumentację oraz wnioski należy przedłożyć zamawiającemu do oklauzulowania oraz podpisania przez upoważnione osoby. Właściwie skompletowane wnioski do ksiąg wieczystych składa zamawiający we właściwych Sądach Rejonowych. W przypadku postanowienia o odmowie ujawnienia prawa własności Skarbu Państwa przez odpowiedni sąd wniosek zostaje zwrócony Wykonawcy do uzupełnienia. e.W przypadku braku dokumentacji do ujawnienia własności Skarbu Państwa sporządzenie odpowiednich wniosków z dokumentacją oraz stosownym uzasadnieniem do złożenia w odpowiednim Sądzie Rejonowym celem założenia spraw o zasiedzenie nieruchomości. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.Wartość zamówienia nie przekracza kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r.. II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających • II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1, 71.35.50.00-1. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3. II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2015. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WADIUM Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości: Zadanie 1: 700,00 zł (słownie: siedemset złotych 00/100) Zadanie 2: 700,00 zł (słownie: siedemset złotych 00/100) Zadanie 3: 600,00 zł (słownie: sześćset złotych 00/100) w terminie do dnia 15 września 2015r do godz. 10.00. III.2) ZALICZKI III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o Zamawiający nie stawia szczegółowego opisu warunku w tym zakresie. Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy i jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły: spełnia- nie spełnia. • III.3.2) Wiedza i doświadczenie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o 1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia (art. 22 ust.1 pkt 2 ustawy PZP) Zamawiający wymaga złożenia następującego dokumentu:a.Wykazu usług wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i zakresu, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów określających, czy usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał w sposób należyty co najmniej 1 usługę, której przedmiotem było sporządzenie dokumentacji prawnej dla celu ujawnienia własności Skarbu Państwa dla co najmniej 50 działek ewidencyjnych z podaniem ich rodzaju, zakresu, daty i miejsca wykonania (wzór stanowi załącznik Nr 3 do SIWZ). Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dowody potwierdzające, czy usługi te zostały lub są wykonywane należycie.Dowodami, o których mowa wyżej są inne dokumenty - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. b.Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy PZP, Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.Wymagane jest załączenie do oferty odpowiednio załączników nr 3a do SIWZ Oświadczenie innego podmiotu.W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia (art. 22 ust.1 pkt 2 ustawy PZP) Wykonawcy mogą spełniać łącznie. • III.3.3) Potencjał techniczny Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o Zamawiający nie stawia szczegółowego opisu warunku w tym zakresie. Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy i jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły:spełnia- nie spełnia. • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: a.Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usługi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (załącznik Nr 4 do SIWZ). Warunek minimalny: 1 osoba z uprawnieniami z zakresu 2 Rozgraniczenia i podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty oświadczenie, zgodne z załącznikiem 4b do SIWZ Oświadczenie wykonawcy, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia. b.Jeżeli wykonawca wykazując spełnianie warunku, o którym mowa wyżej polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy PZP, a podmioty te będą brały udział w realizacji zamówienia, Zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów pisemnego zobowiązania (zgodnie z art. 26 ust.2b ustawy Pzp). Wymagane jest załączenie do oferty odpowiednio załącznika nr 4a do SIWZ Oświadczenie innego podmiotu. • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o Zamawiający nie stawia szczegółowego opisu warunku w tym zakresie. Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy i jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły: spełnia- nie spełnia. III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć: • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie; • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć: • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia; • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej; III.6) INNE DOKUMENTY Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) Inne oświadczenia i dokumenty, których przedłożenia w ofercie żąda Zamawiający: 1.Wypełniony Formularz ofertowy:załącznik nr 2 do SIWZ. 2.Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (jeżeli zostało ustanowione), bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej). SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia: • 1 - Cena - 90 • 2 - Termin realizacji - 10 IV.2.2) przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: IV.3) ZMIANA UMOWY przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian 1.Zmiany do umowy możliwe są jedynie w trybie art. 144 ustawy PZP. Uzgodnienia w tym zakresie wymagają dla swej ważności zatwierdzenia przez zamawiającego, a zmiana umowy może nastąpić jedynie na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności.2.Dopuszcza się zmiany w umowie powstałe w następstwie: a.działania siły wyższej, przy czym siła wyższa oznacza wydarzenie nieprzewidywalne i poza kontrolą stron niniejszej umowy, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu lub inne okoliczności niezależne od Zamawiającego, w tym takie, których Zamawiający przy zachowaniu należytej staranności nie był w stanie uniknąć lub przewidzieć; b.poprawy oczywistej omyłki,c.zmiany nazwy, siedziby stron umowy, innych danych identyfikacyjnych;d.zmiany podwykonawcy, osób bezpośrednio uczestniczących w wykonywaniu zamówienia pod warunkiem odpowiedniego zgłoszenia i po akceptacji przez Zamawiającego;e.rezygnacji Zamawiającego z wykonania części usługi z jednoczesnym obniżeniem wynagrodzenia wykonawcy; f.zmniejszenie zakresu umowy z przyczyn o obiektywnym charakterze, istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części zakresu realizacji umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia;g. zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, h.stwierdzenia rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony umowy. IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.powiat.pszczyna.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Pszczynie,parter pok.5 Wydział Inwestycji i Zamówień Publicznych lub przesyłką pocztową (poleconą) na adres:Starostwo Powiatowe w Pszczynie, ul. 3 Maja 10, 43-200 Pszczyna. IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.09.2015 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Pszczynie, I piętro pok. 35 Sekretariat lub przesyłką pocztową (poleconą) na adres:Starostwo Powiatowe w Pszczynie, ul. 3 Maja 10, 43-200 Pszczyna. IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie |