Wyniki przetargów/konkursów |
Termin składania ofert: 28-07-2015, godz. 10:00Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Starostwa Powiatowego w Pszczynie. |
|
Wynik postępowania przetargowego/konkursowego |
|
Pszczyna dnia 10 sierpnia 2015r.
Znak postępowania: IZ.272.10.2015 IZ.272.10.8.2015 WYNIK POSTĘPOWANIA PRZETARGOWEGO Dotyczy przetargu nieograniczonego na realizację zadania: Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Starostwa Powiatowego w Pszczynie. I. W postępowaniu złożone zostały oferty następujących wykonawców, Nazwy (firmy) oraz adresy wykonawców: 1. Oferta nr 1 Wykonawcy: InPost S.A. ul. Malborska 130, 30-624 Kraków z ceną brutto wynoszącą: 149 318,69 zł brutto (słownie: sto czterdzieści dziewięć tysięcy trzysta osiemnaście złotych 69/100) i terminem płatności faktur wynoszącym: 30 dni. 2. Oferta nr 2 Wykonawcy: Poczta Polska Spółka Akcyjna ul. Stawki 2, 00-940 Warszawa Biuro Klienta Biznesowego i Instytucjonalnego Rejon Sprzedaży Bielsko-Biała ul. 1 Maja 2; 43-300 Bielsko-Biała z ceną brutto wynoszącą: 147 915,14 zł brutto (słownie: sto czterdzieści siedem tysięcy dziewięćset piętnaście złotych 14/100) i terminem płatności faktur wynoszącym: 30 dni. II. Oferta spełniająca wymagania zawarte w siwz, otrzymała punktację jak niżej: Oferta nr 1 Wykonawcy: InPost S.A. ul. Malborska 130, 30-624 Kraków a. Liczba pkt w kryterium Cena 95% wynosi: 95pkt. Łącznie pkt: 380 b. Liczba pkt w kryterium Termin płatności faktur 5% wynosi: 0,8pkt. Łącznie pkt:3,2 c. Łączna punktacja w obu kryteriach wynosi: 383,2pkt III. Wybór najkorzystniejszej oferty Zamawiający informuje, iż w toku badania i oceny złożonych ofert w przedmiotowym postępowaniu, wybrano ofertę niżej wymienionego Wykonawcy: InPost S.A. ul. Malborska 130, 30-624 Kraków z ceną brutto wynoszącą: 149 318,69 zł brutto (słownie: sto czterdzieści dziewięć tysięcy trzysta osiemnaście złotych 69/100) i terminem płatności faktur wynoszącym: 30 dni. Oferta, spełnia wszystkie wymagania zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Dziękujemy za udział w postępowaniu i złożenie ofert. Pszczyna dnia 16 września 2015r. Znak postępowania: IZ.272.10.2015 IZ.272.10.16.2015 ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY W związku z wyrokiem Krajowej Izby Odwoławczej w Warszawie z dnia 25 sierpnia 2015r. sygn. akt KIO 1740/15, na podstawie art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2013r. poz.907 z późn. zm) Zamawiający, tj. Powiat Pszczyński informuje, że: w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na realizację zadania: "Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Starostwa Powiatowego w Pszczynie", dokonał: 1. unieważnienia czynności wyboru najkorzystniejszej oferty z dnia 10 sierpnia 2015r. złożonej przez Wykonawcę InPost S.A. ul. Malborska 130, 30-624 Kraków (oferta nr 1) 2. unieważnienia odrzucenia oferty nr 2, złożonej przez Pocztę Polską Spółka Akcyjna ul. Stawki 2, 00-940 Warszawa Biuro Klienta Biznesowego i Instytucjonalnego Rejon Sprzedaży Bielsko-Biała ul. 1 Maja 2; 43-300 Bielsko-Biała. 3. powtórnej czynności badania i oceny ofert. I. W wyniku powtórnej czynności badania i oceny oferty spełniające wymagania zawarte w siwz, otrzymały punktację jak niżej: 1. Oferta nr 1 Wykonawcy: InPost S.A. ul. Malborska 130, 30-624 Kraków 1.i.1.a. Liczba pkt w kryterium Cena 95% wynosi: 94,07pkt. Łącznie pkt: 376,28 1.i.1.b. Liczba pkt w kryterium Termin płatności faktur 5% wynosi: 0,8pkt. Łącznie pkt: 3,2 1.i.1.c. Łączna punktacja w obu kryteriach wynosi: 379,48pkt 2. Oferta nr 2 Wykonawcy Poczta Polska Spółka Akcyjna ul. Stawki 2, 00-940 Warszawa Biuro Klienta Biznesowego i Instytucjonalnego Rejon Sprzedaży Bielsko-Biała ul. 1 Maja 2; 43-300 Bielsko-Biała. 1.i.1.c.i.1.a. Liczba pkt w kryterium Cena 95% wynosi: 95pkt. Łącznie pkt: 380 1.i.1.c.i.1.b. Liczba pkt w kryterium Termin płatności faktur 5% wynosi: 0,8pkt. Łącznie pkt: 3,2 1.i.1.c.i.1.c. Łączna punktacja w obu kryteriach wynosi: 383,2pkt II. Wybór najkorzystniejszej oferty Zamawiający informuje, iż w toku powtórnej czynności badania i oceny złożonych ofert w przedmiotowym postępowaniu, wybrano ofertę niżej wymienionego Wykonawcy: Poczta Polska Spółka Akcyjna ul. Stawki 2, 00-940 Warszawa Biuro Klienta Biznesowego i Instytucjonalnego Rejon Sprzedaży Bielsko-Biała ul. 1 Maja 2; 43-300 Bielsko-Biała (oferta nr 2) z ceną brutto wynoszącą: 147 849,64 zł brutto (słownie: sto czterdzieści siedem tysięcy osiemset czterdzieści dziewięć złotych 64/100) i terminem płatności faktur wynoszącym: 30 dni. Wybrana oferta, spełnia wszystkie wymagania zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz otrzymała największą ilość punktłów w kryteriach: cena i termin płatności faktur. Dziękujemy za udział w postępowaniu i złożenie ofert. |
|
Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Starostwa Powiatowego w Pszczynie.
Numer ogłoszenia: 107335 - 2015; data zamieszczenia: 20.07.2015 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: V zamówienia publicznego zawarcia umowy ramowej ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Pszczyński , ul. 3 Maja 10, 43-200 Pszczyna, woj. śląskie, tel. 032 4492300, 032 4492399, faks 032 4492345. • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.pszczyna.pl I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Starostwa Powiatowego w Pszczynie.. II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi. II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usług pocztowych na potrzeby Powiatu Pszczyńskiego - Starostwa Powiatowego w Pszczynie adres: 43-200 Pszczyna,ul. 3 Maja 10 w zakresie przyjmowania, przemieszczania przesyłek pocztowych, w tym doręczeń wynikających z przepisów Kodeksu Postępowania Administracyjnego i Ordynacji Podatkowej oraz ich ewentualnych zwrotów, w obrocie krajowym i zagranicznym do każdego miejsca w kraju i za granicą.Szczegółowy Zakres usługi określa załącznik nr 1 do siwz zwany dalej Zakresem usługi.Szacunkowa ilość przesyłek pocztowych, określona w załączniku nr 1 do SIWZ, w okresie trwania umowy wynosi 47 080 sztuk. Ilości wskazane w załączniku nr 1 do SIWZ są wielkościami orientacyjnymi, przyjętymi na podstawie dotychczas realizowanych usług dla tego rodzaju zamówienia. Przez Wykonawcę Operatora rozumie się przedsiębiorcę uprawnionego do wykonywania działalności pocztowej.2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: a.usługi pocztowe w obrocie krajowym i zagranicznym, świadczone w okresie trwania umowy. Jako okres rozliczeniowy przyjmuje się jeden miesiąc kalendarzowy.b.usługi codziennego doręczania ZPO (zwrotnego potwierdzenia odbioru) i zwrotów przesyłek pocztowych do Zamawiającego, po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia lub wydania odbiorcy.c.świadczenie usługi doręczania ZPO (zwrotnego potwierdzenia odbioru) i zwrotów niedoręczonych przesyłek pocztowych do zamawiającego, w dni robocze od poniedziałku do piątku. d.dostarczanie przesyłek w Polsce i poza granicami Polski. e.dostarczanie zwrotnych przesyłek do Zamawiającego, mającego siedzibę w Pszczynie, adres: 43-200 Pszczyna, ul. 3 Maja 10. f.Przez przesyłki pocztowe będące przedmiotem zamówienia rozumie się:f.1. zwykłe - przesyłki nierejestrowane nie będące przesyłkami najszybszej kategorii w obrocie krajowym i zagranicznym,f.2. zwykłe priorytetowe - przesyłki nierejestrowane najszybszej kategorii w obrocie krajowym i zagranicznym,f.3. polecone - przesyłki rejestrowane nie będące przesyłkami najszybszej kategorii w obrocie krajowym,f.4. polecone priorytetowe - przesyłki rejestrowane najszybszej kategorii w obrocie krajowym i zagranicznym,f.5. polecone za zwrotnym potwierdzeniem odbioru (ZPO) przesyłki nie będące przesyłkami najszybszej kategorii przyjęte za potwierdzeniem nadania i doręczone za pokwitowaniem odbioru w obrocie krajowym,f.6. polecone priorytetowe za zwrotnym potwierdzeniem odbioru (ZPO)przesyłki najszybszej kategorii przyjęte za potwierdzeniem nadania i doręczone za pokwitowaniem odbioru w obrocie krajowym i zagranicznym, g.Wszystkie przesyłki objęte przedmiotem zamówienia mieszczą się w GABARYCIE A czyli posiadają wymiary:MINIMUM - wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90 x 140 mm,MAKSIMUM - żaden z wymiarów nie może przekroczyć: wysokość 20 mm, długość 325 mm, szerokość 230 mm. Wszystkie wymiary przyjmuje się z tolerancją +/- 2 mm. 3.Zamawiający będzie dostarczał przesyłki do Wykonawcy w dni robocze Zamawiającego tj. od poniedziałku do piątku 14:30 - 16;00. Godziną graniczną dla przesyłek priorytetowych jest godzina 15.00, pod warunkiem, że pkt. Odbioru poczty będzie się znajdował na terenie miasta Pszczyna. 4.Terminy doręczania przesyłek pocztowych przez Wykonawcę do adresata zgodnie z ustawą Prawo pocztowe z 23.11.2012r. (t.j. Dz. U. Nr 2012, poz. 1529). Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.Wartość zamówienia nie przekracza kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych.. II.1.5) V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających • Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień na zasadach określonych w art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.11.00.00-0. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2016. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WADIUM Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. III.2) ZALICZKI III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności (art. 22 ust.1 pkt 1 ustawy PZP) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał uprawnienia do prowadzenia działalności pocztowej,tj. prowadził działalność pocztową na podstawie wpisu do rejestru operatorów pocztowych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej na podstawie art. 6 ustawy z dnia 23 listopada 2012r. - Prawo pocztowe (Dz. U. z 2012r. poz. 1529)lub posiadał zezwolenie na wykonywanie działalności pocztowej wydane przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej na podstawie ustawy z dnia 12 czerwca 2003r. Prawo pocztowe (t.j. Dz. U. z 2008r. nr 189 poz. 1159) zgodnie z art. 181 ustawy z dnia 23 listopada 2012r. - Prawo pocztowe (Dz. U. z 2012r. poz. 1529). Zamawiający wymaga udokumentowania posiadania wymaganych uprawnień do wykonywania określonych działalności lub czynności poprzez załączenie odpowiedniego dokumentu (zaświadczenia, zezwolenia) do oferty. • III.3.2) Wiedza i doświadczenie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia (art. 22 ust.1 pkt 2 ustawy PZP) Zamawiający wymaga złożenia następującego dokumentu:Wykazu usług wykonanych w okresie ostatnich 3-ch lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów określających, czy usługi te zostały wykonane lub są wykonywane w sposób należyty.Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3-ch lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał/lub są wykonywane w sposób należyty co najmniej co najmniej dwie usługi polegające na świadczeniu usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto każda usługa z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie (wzór stanowi załącznik Nr 3 do SIWZ). Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dowody potwierdzające, czy usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami tymi są:a) poświadczenie, np. referencje z tym, że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub b)oświadczenie wykonawcy jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać ww. poświadczenia.W przypadku gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie, wykonanych usług, zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów.Uwaga: jedna usługa oznacza usługę wykonaną/wykonywaną na podstawie jednej umowy łącznie w zakresie obrotu krajowego i zagranicznego.Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy PZP, Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia.Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. • III.3.3) Potencjał techniczny Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o Zamawiający nie stawia szczegółowego opisu warunku w tym zakresie.Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy i jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły: spełnia- nie spełnia. • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o Zamawiający nie stawia szczegółowego opisu warunku w tym zakresie.Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy i jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły:spełnia nie spełnia. • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o Zamawiający nie stawia szczegółowego opisu warunku w tym zakresie.Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy i jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły: spełnia- nie spełnia. III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć: • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje; • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie; III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć: • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia; • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej; III.6) INNE DOKUMENTY Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) Inne oświadczenia i dokumenty, których przedłożenia w ofercie żąda Zamawiający: 1.wypełniony Formularz ofertowy załącznik nr 2 do SIWZ. 2.pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej). SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia: • 1 - Cena - 95 • 2 - Termin płatności faktur - 5 IV.2.2) przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: IV.3) ZMIANA UMOWY przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian 1.Zmiany do umowy możliwe są jedynie w trybie art. 144 ustawy PZP. Uzgodnienia w tym zakresie wymagają dla swej ważności zatwierdzenia przez Zamawiającego, a zmiana umowy może nastąpić jedynie na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności. 2.Zmiana terminu realizacji zamówienia z następujących przyczyn:a. pisemnego uzgodnienia pomiędzy Stronami dotyczącego skróceniu terminu zakończenia realizacji umowy; 3. Dopuszcza się zmiany w umowie powstałe w następstwie: a.działania siły wyższej przy czym siła wyższa oznacza wydarzenie nieprzewidywalne i poza kontrolą stron niniejszej umowy, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu b.poprawy oczywistej omyłki, c. zmiany nazwy, siedziby stron umowy, innych danych identyfikacyjnych; d. zmiana, podwykonawcy, osób realizujących zamówienie pod warunkiem odpowiedniego zgłoszenia i po akceptacji przez Zamawiającego; e.istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części zakresu realizacji umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia; f.zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, g.rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony umowy. 4. W przypadku zmiany:a.Stawki podatku od towarów i usług; b.Wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art.2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10.10.2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę; c.Zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne po uprzednim wykazaniu przez Wykonawcę wpływu zmiany wskazanych wyżej regulacji na koszty wykonania zamówienia (zmianę wynagrodzenia wykonawcy). Warunkiem wprowadzenia zmian wynagrodzenia Wykonawcy zgodnie z ust. 4 jest uprzednie każdorazowe przedłożenie przez Wykonawcę pisemnego, uzasadnionego wniosku Zamawiającemu, z wykazaniem jaki wpływ będą miały ww. zmiany na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. Przedłożenie ww. wniosku jest obligatoryjne dla Wykonawcy zarówno w sytuacji wzrostu jak i spadku ww. kosztów. IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.powiat.pszczyna.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Pszczynie, parter pok. 5 Wydział Inwestycji i Zamówień Publicznych lub przesyłką pocztową na adres:Starostwo Powiatowe w Pszczynie, ul. 3 Maja 10, 43-200 Pszczyna. IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.07. |