Wyniki przetargów/konkursów |
Termin składania ofert: 11-06-2015, godz. 10:00Poprawa jakości ewidencyjnej mapy numerycznej opracowanej w ramach projektu PHARE 2003, doprowadzenie do zgodności danych ewidencyjnych z działem pierwszym Ksiąg Wieczystych dla obszaru gminy Goczałkowice-Zdrój. |
|
Wynik postępowania przetargowego/konkursowego |
|
Pszczyna dnia 16.06.2015r.
Pismo nr: IZ.272.8.3.2015 WYNIK POSTĘPOWANIA PRZETARGOWEGO Dotyczy przetargu nieograniczonego nr postępowania IZ.272.8.2015 na zadanie: Poprawa jakości ewidencyjnej mapy numerycznej opracowanej w ramach projektu PHARE 2003, doprowadzenie do zgodności danych ewidencyjnych z działem pierwszym Ksiąg Wieczystych dla obszaru gminy Goczałkowice - Zdrój. Na podstawie art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2013r. poz.907 z późn. zm) Powiat Pszczyński informuje, iż zostało rozstrzygnięte postępowanie przetargowe dotyczące realizacji w/w zadania. I. W postępowaniu złożone zostały oferty następujących wykonawców, Nazwy(firmy) oraz adresy wykonawców,a także informacje dotyczące ceny i okresu gwarancji: 1. Oferta nr 1 Wykonawcy: EUROSYSTEM SA 41-506 Chorzów ul. Armii Krajowej 9A z ceną brutto wynoszącą: 170 970,00 zł (słownie: sto siedemdziesiąt tysięcy dziewięćset siedemdziesiąt złotych 00/100); okres gwarancji: 60 miesięcy. 2. Oferta nr 2 Wykonawcy: IGEKA Usługi Geodezyjne i Informatyczne Daniel Jasiurkowski 33-340 Stary Sącz ul. Jana Pawła II 35f z ceną brutto wynoszącą 131 979,00 zł (słownie: sto trzydzieści jeden tysięcy dziewięćset siedemdziesiąt dziewięć złotych 00/100); okres gwarancji: 60 miesięcy. 3. Oferta nr 3 Wykonawcy: Konsorcjum Przedsiębiorstwo Miernictwa Górniczego sp. z o.o. (LIDER Konsorcjum) 40-065 Katowice ul. Mikołowska 100a i Przedsiębiorstwo Geodezyjno-Kartograficzne VERTICAL sp. z o.o. 44-240 Żory ul. Stodolna 31; z ceną brutto wynoszącą: 153 750,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt trzy tysiące siedemset pięćdziesiąt złotych 00/100); okres gwarancji: 60 miesięcy. 4. Oferta nr 4 Wykonawcy: UNIMAP S.C. J.Bryk, D.Malcharek 40-844 Katowice ul. Kossutha 11, z ceną brutto wynoszącą: 133 455,00 zł (słownie: sto trzydzieści trzy tysiące czterysta pięćdziesiąt pięć złotych 00/100); okres gwarancji: 60 miesięcy. 5. Oferta nr 5 Wykonawcy: MGGP S.A. 33-100 Tarnów ul. Kaczkowskiego 6, z ceną brutto wynoszącą: 198 645,00 zł (słownie: sto dziewięćdziesiąt osiem tysięcy sześćset czterdzieści pięć złotych 00/100); okres gwarancji: 60 miesięcy. II. Oferty, spełniające wymagania zawarte w SIWZ, otrzymały punktację : 1. Oferta nr 1 Wykonawcy: EUROSYSTEM SA b. Liczba pkt w kryterium Cena 90% wynosi: 69,47pkt, łącznie pkt: 277,88 c. Liczba pkt w kryterium Okres gwarancji 10% wynosi: 10pkt, łącznie pkt:40 c. Łączna punktacja w obu kryteriach wynosi: 317,88pkt 2. Oferta nr 2 Wykonawcy: IGEKA Usługi Geodezyjne i Informatyczne Daniel Jasiurkowski a. Liczba pkt w kryterium Cena 90% wynosi: 90pkt, łącznie pkt: 360,00 b. Liczba pkt w kryterium Okres gwarancji 10% wynosi: 10pkt, łącznie pkt:40 c. Łączna punktacja w obu kryteriach wynosi: 400,00pkt 3. Oferta nr 3 Wykonawcy: Konsorcjum Przedsiębiorstwo Miernictwa Górniczego Sp. z o.o. i Przedsiębiorstwo Geodezyjno-Kartograficzne VERTICAL Sp. z o.o. a. Liczba pkt w kryterium Cena 90% wynosi: 77,26pkt, łącznie pkt: 309,04 b. Liczba pkt w kryterium Okres gwarancji 10% wynosi: 10pkt, łącznie pkt:40 c. Łączna punktacja w obu kryteriach wynosi: 349,04pkt 4. Oferta nr 4 Wykonawcy: UNIMAP S.C. J.Bryk, D.Malcharek a. Liczba pkt w kryterium Cena 90% wynosi: 89,00pkt, łącznie pkt: 356,00 b. Liczba pkt w kryterium Okres gwarancji 10% wynosi: 10pkt, łącznie pkt:40 c. Łączna punktacja w obu kryteriach wynosi: 396,00pkt 5. Oferta nr 5 Wykonawcy: MGGP S.A. a. Liczba pkt w kryterium Cena 90% wynosi: 59,80pkt, łącznie pkt: 239,20 b. Liczba pkt w kryterium Okres gwarancji 10% wynosi: 10pkt, łącznie pkt:40 c. Łączna punktacja w obu kryteriach wynosi: 279,20pkt III. Wybór najkorzystniejszej oferty: Zamawiający informuje, iż w toku badania i oceny ofert złożonych w przedmiotowym postępowaniu, wybrano ofertę nr 2 Wykonawcy: IGEKA Usługi Geodezyjne i Informatyczne Daniel Jasiurkowski 33-340 Stary Sącz ul. Jana Pawła II 35 F z ceną brutto 131 979,00 zł (słownie: sto trzydzieści jeden tysięcy dziewięćset siedemdziesiąt dziewięć złotych 00/100) i okresem gwarancji: 60 miesięcy. Wybrana oferta, spełnia wszystkie wymagania zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Dziękujemy za udział w postępowaniu i złożenie ofert. |
|
Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
www.przetargi.powiat.pszczyna.pl ________________________________________ Pszczyna: Poprawa jakości ewidencyjnej mapy numerycznej opracowanej w ramach projektu PHARE 2003, doprowadzenie do zgodności danych ewidencyjnych z działem pierwszym Ksiąg Wieczystych dla obszaru gminy Goczałkowice-Zdrój. Numer ogłoszenia: 80409 - 2015; data zamieszczenia: 02.06.2015 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Pszczyński , ul. 3 Maja 10, 43-200 Pszczyna, woj. śląskie, tel. 032 4492300, 032 4492399, faks 032 4492345. • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.pszczyna.pl I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Poprawa jakości ewidencyjnej mapy numerycznej opracowanej w ramach projektu PHARE 2003, doprowadzenie do zgodności danych ewidencyjnych z działem pierwszym Ksiąg Wieczystych dla obszaru gminy Goczałkowice-Zdrój.. II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi. II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: Poprawa jakości ewidencyjnej mapy numerycznej opracowanej w ramach projektu PHARE 2003, doprowadzenie do zgodności danych ewidencyjnych z działem pierwszym Ksiąg Wieczystych dla obszaru gminy Goczałkowice-Zdrój.2.Zakres zamówienia: Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia Zamawiający dzieli przedmiot zamówienia na 2 etapy: ETAP I:a.Poprawienie jakości i wiarygodności mapy ewidencyjnej, powstałej w ramach programu PHARE 2003, częściowo zmodyfikowanej w 2009r wynikami z modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla terenów zabudowanych. b.Uporządkowanie geometrii działek i budynków, przypisanie działkom brakujących numerów rejonów statystycznych, drogom numerów ewidencyjnych dróg oraz uzupełnienie wektorów osi ulic dla całej gminy.ETAP II:c. Doprowadzenie do zgodności danych ewidencyjnych z działem pierwszym ksiąg wieczystych, przekształcenie oznaczeń ksiąg papierowych na oznaczenia ksiąg elektronicznych.d.Doprowadzenie oznaczeń działek do zgodności z przepisami i księgami wieczystymi oraz usunięcie w maksymalnym stopniu rozbieżności między częścią opisową i kartograficzną w zakresie ilości, rodzajów użytków gruntowych i ich powierzchni przypisanych poszczególnym działkom.3. Gmina Goczałkowice-Zdrój składa się z jednego obrębu ewidencyjnego o nazwie Goczałkowice, stanowi część powiatu pszczyńskiego wchodzącego w skład województwa śląskiego. Około 290 ha to tereny zabudowane i zurbanizowane, około 72 ha są zajęte pod drogi, około 100 ha to lasy i tereny zadrzewione,około 3300 ha zajmują drogi. Łączna liczba działek widniejąca w częsci opisowej wynosi 6363, a dla części graficznej 6340.4. Zamawiający informuje, że rejestr ewidencji gruntów i budynków prowadzony jest w bazie Zamawiającego w programie Ewid2007v.8.5. Wykonawca zobowiązany będzie do wprowadzenia danych w siedzibie Zamawiającego w w/w systemie.5.Szczegółowy opis zamówienia oraz zakres prac opisany jest w załączniku nr 1 do SIWZ: Warunki Techniczne.Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.. II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1, 71.35.50.00-1. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2015. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WADIUM Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości: 4000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100) w terminie do dnia 11 czerwca 2015r do godz. 10.00. III.2) ZALICZKI III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o Zamawiający nie stawia szczegółowego opisu warunku w tym zakresie. Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 pkt.1 ustawy i jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły: spełnia- nie spełnia. • III.3.2) Wiedza i doświadczenie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o 1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia (art. 22 ust.1 pkt 2 ustawy PZP) Zamawiający wymaga złożenia następującego dokumentu: a.Wykazu usług wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i zakresu, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów określających, czy usługi te zostały wykonane w sposób należyty. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał w sposób należyty co najmniej 1 usługę geodezyjną, której przedmiotem była modernizacja lub weryfikacja ewidencji gruntów i budynków na obszarze nie mniejszym niż jedna gmina, z podaniem jej rodzaju, zakresu, daty i miejsca wykonania (wzór stanowi załącznik Nr 3 do SIWZ). Pod pojęciem gminy użytej w opisie warunku udziału w niniejszym postępowaniu przetargowym Zamawiający rozumie jednostkę ewidencyjną, która jest zdefiniowana w par. 5ust.1 pkt 1 i par.6 rozporządzenia w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz.U.2001 Nr 38 poz 454 ze zm).Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dowody potwierdzające, czy usługi te zostały wykonane w sposób należyty.Dowodami, o których mowa wyżej są inne dokumenty- jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.b. Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy PZP, Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu potencjale technicznym,osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami w trakcie realizacji zamówienia,w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. • III.3.3) Potencjał techniczny Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o Zamawiający nie stawia szczegółowego opisu warunku w tym zakresie. Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy i jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły:spełnia- nie spełnia. • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów:a. Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usługi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (załącznik Nr 4 do SIWZ). Warunek minimalny: 1 osoba, z uprawnieniami z zakresu 2 - Rozgraniczenia i podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty oświadczenie, zgodne z załącznikiem 4b do SIWZ - Oświadczenie wykonawcy, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia.b.Jeżeli wykonawca wykazując spełnianie warunku, o którym mowa wyżej polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy PZP, a podmioty te będą brały udział w realizacji zamówienia, Zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów pisemnego zobowiązania (zgodnie z art. 26 ust.2b ustawy Pzp). Wymagane jest załączenie do oferty odpowiednio załącznika nr 4a do SIWZ - Oświadczenie innego podmiotu. • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o Zamawiający nie stawia szczegółowego opisu warunku w tym zakresie. Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 pkt.4 ustawy i jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły:spełnia- nie spełnia. III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć: • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie; • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć: • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia; • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej; III.6) INNE DOKUMENTY Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) C. Inne oświadczenia i dokumenty, których przedłożenia w ofercie żąda Zamawiający: 1.Wypełniony Formularz ofertowy - załącznik nr 2 do SIWZ. 2.Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (jeżeli zostało ustanowione), bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej). SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia: • 1 - Cena - 90 • 2 - Okres gwarancji - 10 IV.3) ZMIANA UMOWY przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian 1. Zmiany do umowy możliwe są jedynie w trybie art. 144 ustawy PZP. Uzgodnienia w tym zakresie wymagają dla swej ważności zatwierdzenia przez Zamawiającego, a zmiana umowy może nastąpić jedynie na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności. 2. Dopuszcza się zmiany w umowie powstałe w następstwie: a. pisemnego uzgodnienia pomiędzy stronami dotyczącego skrócenia terminu zakończenia realizacji umowy,b.działania siły wyższej, przy czym siła wyższa oznacza wydarzenie nieprzewidywalne i poza kontrolą stron niniejszej umowy, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu lub inne okoliczności niezależne od Zamawiającego, w tym takie, których Zamawiający przy zachowaniu należytej staranności nie był w stanie uniknąć lub przewidzieć; c.poprawy omyłki,d.zmiany nazwy, siedziby stron umowy, innych danych identyfikacyjnych;e. zmiany podwykonawcy, osób bezpośrednio uczestniczących w wykonywaniu zamówienia pod warunkiem odpowiedniego zgłoszenia i po akceptacji przez Zamawiającego;f.zmiana formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy;g.rezygnacji Zamawiającego z wykonania części usługi z jednoczesnym obniżeniem wynagrodzenia wykonawcy; h.zmniejszenie zakresu umowy z przyczyn o obiektywnym charakterze, istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części zakresu realizacji umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia;i.zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, j.stwierdzenia rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony umowy. IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.powiat.pszczyna.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Pszczynie,parter pok. 5 Wydział Zamówień Publicznych i Inwestycji lub przesyłką pocztową na adres:Starostwo Powiatowe w Pszczynie, ul. 3 Maja 10, 43-200 Pszczyna. IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.06.2015 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Pszczynie, I piętro pok. 35 Sekretariat lub przesyłką pocztową (poleconą) na adres:Starostwo Powiatowe w Pszczynie, ul. 3 Maja 10, 43-200 Pszczyna. IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy. IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie |