Wyniki przetargów/konkursów |
Termin składania ofert: 17-09-2014, godz. 10:00Ujawnianie działek Skarbu Państwa w Księgach Wieczystych - kontynuacja prac wynikających z ustawy z dnia 7 września 2007 r. o ujawnianiu w księgach wieczystych prawa własności nieruchomości Skarbu Państwa oraz jednostek samorządu terytorialnego. |
|
Wynik postępowania przetargowego/konkursowego |
|
Pszczyna dnia 26 wrzesień 2014r.
Nr postępowania: IZ.274.24.2014 IZ.274-24/2/2014 WYNIK POSTĘPOWANIA PRZETARGOWEGO Na podstawie art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013r. poz. 907 z późn. zm.) Powiat Pszczyński, jako Zamawiający informuje, iż zostało rozstrzygnięte postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego dotyczące realizacji zadania: Ujawnianie działek Skarbu Państwa w Księgach Wieczystych – kontynuacja prac wynikających z ustawy z dnia 7 września 2007 r. o ujawnianiu w księgach wieczystych prawa własności nieruchomości Skarbu Państwa oraz jednostek samorządu terytorialnego. I. W postępowaniu złożona została oferta następującego wykonawcy, Nazwa(firma) oraz adres wykonawcy: 1. Oferta nr 1 Wykonawcy: AcadGeo Szymon Szczerba 43-229 Ćwiklice ul. Męczenników Oświęcimskich 93 z ceną brutto wynoszącą: 98 400,00 złotych. (słownie: dziewięćdziesiąt osiem tysięcy czterysta złotych 00/100). II. Oferta, spełniająca wymagania zawarte w SIWZ, otrzymała punktację: 1. Oferta nr 1 Wykonawcy: AcadGeo Szymon Szczerba 43-229 Ćwiklice ul. Męczenników Oświęcimskich 93 Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 100,00. Łączna punktacja: 400,00 pkt. III. Wybór najkorzystniejszej oferty: Zamawiający informuje, iż w toku badania i oceny ofert złożonych w przedmiotowym postępowaniu, wybrano ofertę nr 1 Wykonawcy: AcadGeo Szymon Szczerba 43-229 Ćwiklice ul. Męczenników Oświęcimskich 93 z ceną brutto wynoszącą: 98 400,00 złotych (słownie: dziewięćdziesiąt osiem tysięcy czterysta złotych 00/100). Wybrana oferta, spełnia wszystkie wymagania zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Dziękujemy za udział w postępowaniu i złożenie ofert. |
|
www.przetargi.powiat.pszczyna.pl ________________________________________ Pszczyna: Ujawnianie działek Skarbu Państwa w Księgach Wieczystych - kontynuacja prac wynikających z ustawy z dnia 7 września 2007 r. o ujawnianiu w księgach wieczystych prawa własności nieruchomości Skarbu Państwa oraz jednostek samorządu terytorialnego. Numer ogłoszenia: 191907 - 2014; data zamieszczenia: 09.09.2014 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Pszczyński , ul. 3 Maja 10, 43-200 Pszczyna, woj. śląskie, tel. 032 4492300, 032 4492399, faks 032 4492345. • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.pszczyna.pl I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ujawnianie działek Skarbu Państwa w Księgach Wieczystych - kontynuacja prac wynikających z ustawy z dnia 7 września 2007 r. o ujawnianiu w księgach wieczystych prawa własności nieruchomości Skarbu Państwa oraz jednostek samorządu terytorialnego.. II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi. II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest ujawnianie działek Skarbu Państwa w Księgach Wieczystych - kontynuacja prac wynikających z ustawy z dnia 7 września 2007 r. o ujawnianiu w księgach wieczystych prawa własności nieruchomości Skarbu Państwa oraz jednostek samorządu terytorialnego. 2.Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie dokumentacji geodezyjnej wraz z odpowiednimi wnioskami do Sądów Rejonowych mających na celu ujawnienie własności Skarbu Państwa w odpowiednich księgach, założenie nowych ksiąg wieczystych gdy takowych brak lub złożenie wniosków o zasiedzenie nieruchomości. Przedmiotem postępowania jest 900 działek ewidencyjnych ujawnionych w ewidencji gruntów i budynków prowadzonej przez Starostę Pszczyńskiego jako własność Skarbu Państwa.3. Zakres prac obejmuje: a.Analizę materiałów znajdujących się w Powiatowym Zasobie Geodezyjnym i Kartograficznym dla przedmiotowych działek wskazanych przez zamawiającego (900 działek położonych na terenie powiatu pszczyńskiego wskazanych przez zamawiającego). b.Analizę dokumentacji znajdującej się w aktach Ksiąg Wieczystych znajdujących się w Sądach Rejonowych w Pszczynie, Tychach oraz Jastrzębiu Zdroju ( dla 900 działek wskazanych przez zamawiającego).c.Sporządzenie dokumentacji synchronizacyjnej wraz wnioskami o ich ujawnienie w przypadku gdy w wyniku analizy danych z PZGiK , Ksiąg Wieczystych stwierdzono, że prawo własności Skarbu Państwa zostało ujawnione lecz występują rozbieżności w oznaczeniach nieruchomości pomiędzy ewidencją gruntów i budynków oraz księgami wieczystymi.d.Sporządzenie kompletów dokumentacji do ujawnienia własności Skarbu Państwa w księgach wieczystych oraz właściwych wniosków. Dokumentację oraz wnioski należy przedłożyć zamawiającemu do oklauzulowania oraz podpisania przez upoważnione osoby. Właściwie skompletowane wnioski do ksiąg wieczystych składa zamawiający we właściwych Sądach Rejonowych. W przypadku postanowienia o odmowie ujawnienia prawa własności Skarbu Państwa prze odpowiedni sąd wniosek zostaje zwrócony Wykonawcy do uzupełnienia.e.Sporządzenie odpowiednich wniosków z dokumentacją oraz stosownym uzasadnieniem do złożenia w Sądzie Rejonowym celem założenia spraw o zasiedzenie nieruchomości - w przypadkach braku dokumentacji do ujawnienia własności Skarbu Państwa. Wartość zamówienia nie przekracza kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.. II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1, 71.35.50.00-1. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.11.2014. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WADIUM Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości: 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100) w terminie do dnia 17 września 2014r do godz. 10.00. III.2) ZALICZKI III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW • III.3.2) Wiedza i doświadczenie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o 1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia (art. 22 ust.1 pkt 2 ustawy PZP) Zamawiający wymaga złożenia następującego dokumentu: a.Wykazu usług wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i zakresu (ilości działek ewidencyjnych) daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów określających, czy usługi te zostały wykonane w sposób należyty.Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy PZP, Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Wymagane jest załączenie do oferty odpowiednio załączników nr 3a do SIWZ Oświadczenie innego podmiotu. W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia (art. 22 ust.1 pkt 2 ustawy PZP), Wykonawcy mogą spełniać łącznie. • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o 1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów:a. Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usługi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (załącznik Nr 4 do SIWZ). Warunek minimalny:1 osoba, z uprawnieniami z zakresu 2 Rozgraniczenia i podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty oświadczenie, zgodne z załącznikiem 4b do SIWZ Oświadczenie wykonawcy, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia.Jeżeli wykonawca wykazując spełnianie warunku, o którym mowa wyżej polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy PZP, a podmioty te będą brały udział w realizacji zamówienia, Zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów pisemnego zobowiązania (zgodnie z art. 26 ust.2b ustawy Pzp). Wymagane jest załączenie do oferty odpowiednio załącznika nr 4a do SIWZ - Oświadczenie innego podmiotu. III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć: • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie; • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć: • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia; • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2. III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej; III.6) INNE DOKUMENTY Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) Inne oświadczenia i dokumenty, których przedłożenia w ofercie żąda Zamawiający: 1.Wypełniony Formularz ofertowy - załącznik nr 2 do SIWZ.2.Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (jeżeli zostało ustanowione), bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej). SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.3) ZMIANA UMOWY przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian 1. Zmiany do umowy możliwe są jedynie w trybie art. 144 ustawy PZP. Uzgodnienia w tym zakresie wymagają dla swej ważności zatwierdzenia przez Zamawiającego, a zmiana umowy może nastąpić jedynie na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności.2. Dopuszcza się zmiany w umowie powstałe w następstwie:pisemnego uzgodnienia pomiędzy stronami dotyczącego skrócenia terminu zakończenia realizacji umowy b.działania siły wyższej, przy czym siła wyższa oznacza wydarzenie nieprzewidywalne i poza kontrolą stron niniejszej umowy, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu lub inne okoliczności niezależne od Zamawiającego, w tym takie, których Zamawiający przy zachowaniu należytej staranności nie był w stanie uniknąć lub przewidzieć; c.poprawy oczywistej omyłki, d. zmiany nazwy, siedziby stron umowy, innych danych identyfikacyjnych;e.zmiany podwykonawcy, osób bezpośrednio uczestniczących w wykonywaniu zamówienia pod warunkiem odpowiedniego zgłoszenia i po akceptacji przez Zamawiającego;f.zmiana formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy;g.rezygnacji Zamawiającego z wykonania części usługi z jednoczesnym obniżeniem wynagrodzenia wykonawcy; h.zmniejszenie zakresu umowy z przyczyn o obiektywnym charakterze, istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części zakresu realizacji umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia;i.zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, j.stwierdzenia rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony umowy. IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.powiat.pszczyna.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Pszczynie,parter pok. 5 Wydział Zamówień Publicznych i Inwestycji lub przesyłką pocztową na adres:Starostwo Powiatowe w Pszczynie, ul. 3 Maja 10, 43-200 Pszczyna. IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.09.2014 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w Starostwie Powiatowym w Pszczynie, I piętro pok. 35 Sekretariat lub przesyłką pocztową na adres:Starostwo Powiatowe w Pszczynie, ul. 3 Maja 10, 43-200 Pszczyna.. IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia wymagane jest wykonanie go w 3-ech etapach w terminach jak niżej: a.Etap I - do 31.10.2014 - wykonanie kompletnego opracowania dla 300-u dowolnych działek b.Etap II - do 14.11.2014 - wykonanie kompletnego opracowania dla 300-u dowolnych działek c.Etap III - do 28.11.2014 - wykonanie kompletnego opracowania dla pozostałych działek. Przedmiot zamówienia nie jest finansowany ze środków Unii Europejskiej.. IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie |