Wyniki przetargów/konkursów |
Termin składania ofert: 14-07-2014, godz. 10:00Rozbudowa boiska szkolnego ZSO w Pszczynie przy ul. 3 Maja 7. |
|
Wynik postępowania przetargowego/konkursowego |
|
Pszczyna dnia 21 lipca 2014r.
Znak pisma : IZ.274-13/7/2014 WYNIK POSTĘPOWANIA PRZETARGOWEGO Na podstawie art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2013r. poz.907 z późn. zm) Powiat Pszczyński jako Zamawiający w niniejszym postępowaniu informuje, iż zostało rozstrzygnięte postępowanie przetargowe dotyczące realizacji zadania: „Rozbudowa boiska szkolnego ZSO w Pszczynie przy ul. 3 Maja 7” I. W postępowaniu złożone zostały oferty następujących wykonawców, Nazwy(firmy) oraz adresy wykonawców : 1. Oferta nr 1 Wykonawcy: PPHU CHEC Kazimierz Chęć 41-700 Ruda Śląska ul. Zabrzańska 51, z ceną brutto wynoszącą: 205 448,84zł (słownie: dwieście pięć tysięcy czterysta czterdzieści osiem złotych i 84/100). 2. Oferta nr 2 Wykonawcy: NOVA SPORT Sp. z o.o. 01-402 Warszawa ul. Ciołka 12, z ceną brutto wynoszącą: 233 672,20 zł (słownie: dwieście trzydzieści trzy tysiące sześćset siedemdziesiąt dwa złote i 20/100 ). 3. Oferta nr 3 Wykonawcy: EUROCOURT Sp. z o. o. 26-600 Radom ul. Wolność 8, lok. 7, z ceną brutto wynoszącą: 232 470,00zł (słownie: dwieście trzydzieści dwa tysiące czterysta siedemdziesiąt złotych i 00/100). 4. Oferta nr 4 Wykonawcy: MULTISPORT Karina Komornicka 43-600 Jaworzno ul. K. Olszewskiego 13A, z ceną brutto wynoszącą: 212 100,01zł (słownie: dwieście dwanaście tysięcy sto złotych i 01/100 ). 5. Oferta nr 5 Wykonawcy: TOP SPORT Jan Pietraszko 43-318 Bielsko-Biała ul. Górska 88, z ceną brutto wynoszącą: 200 002,70zł (słownie: dwieście tysięcy dwa złote i 70/100 ). 6. Oferta nr 6 Wykonawcy: EURODOM Maślanka Talik Spółka Jawna 34-300 Żywiec ul. Fabryczna 5, z ceną brutto wynoszącą: 172 856,07zł (słownie: sto siedemdziesiąt dwa tysiące osiemset pięćdziesiąt sześć złotych i 07/100). II. Oferty spełniające wymagania zawarte w SIWZ, otrzymały punktację jak niżej: 1. Oferta nr 1 Wykonawcy: PPHU CHEC Kazimierz Chęć 41-700 Ruda Śląska ul. Zabrzańska 51. Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 84,14. Łączna punktacja: 336,56 pkt. 2. Oferta nr 2 Wykonawcy: NOVA SPORT Sp. z o.o. 01-402 Warszawa ul. Ciołka 12. Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 73,97. Łączna punktacja: 295,88 pkt. 3. Oferta nr 4 Wykonawcy: MULTISPORT Karina Komornicka 43-600 Jaworzno ul. K. Olszewskiego 13A. Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 81,39. Łączna punktacja: 325,56 pkt. 4. Oferta nr 5 Wykonawcy: TOP SPORT Jan Pietraszko 43-318 Bielsko-Biała ul. Górska 88. Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 86,43. Łączna punktacja: 345,72 pkt. 5. Oferta nr 6 Wykonawcy: EURODOM Maślanka Talik Spółka Jawna 34-300 Żywiec ul. Fabryczna 5. Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 100,00. Łączna punktacja: 400,00 pkt. III. Wybór najkorzystniejszej oferty: Zamawiający informuje, iż w toku badania i oceny ofert złożonych w przedmiotowym postępowaniu, wybrano ofertę niżej wymienionego Wykonawcy: EURODOM Maślanka Talik Spółka Jawna 34-300 Żywiec ul. Fabryczna 5 (oferta nr 6) z ceną brutto wynoszącą: 172 856,07zł (słownie: sto siedemdziesiąt dwa tysiące osiemset pięćdziesiąt sześć złotych i 07/100 złotych). Wybrana oferta, spełnia wszystkie wymagania zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i zawiera najniższą cenę spośród ofert złożonych w przedmiotowym postępowaniu, a nie podlegającą odrzuceniu. Dziękujemy za udział w postępowaniu i złożenie ofert. |
|
Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
www.przetargi.powiat.pszczyna.pl Pszczyna: Rozbudowa boiska szkolnego ZSO w Pszczynie przy ul. 3 Maja 7. Numer ogłoszenia: 137669 - 2014; data zamieszczenia: 26.06.2014 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Pszczyński , ul. 3 Maja 10, 43-200 Pszczyna, woj. śląskie, tel. 032 4492300, 032 4492399, faks 032 4492345. Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.pszczyna.pl I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa boiska szkolnego ZSO w Pszczynie przy ul. 3 Maja 7. II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane. II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: Rozbudowa boiska szkolnego ZSO w Pszczynie przy ulicy 3 Maja 7. Przedmiot zamówienia obejmuje roboty budowlane polegające na : a. Powiększeniu istniejącego boiska szkolnego o 172 m2 (podbudowa tłuczniowa), b. Zabudowie obrzeży 6x20 na ławie betonowej na krawędziach boiska - 132 m, c. Wykonaniu nowej nawierzchni poliuretanowej boiska o wymiarach 22x44 m, d. Wymianie urządzeń sportowych (bramki do piłki ręcznej, stojaki z koszami). 2.Szczegółowy zakres robót podano w załącznikach do SIWZ:a. Przedmiar robót - załącznik nr 1 do SIWZ b.Dokumentacja techniczna zadania: Rozbudowa boiska szkolnego ZSO w Pszczynie przy ul. 3 Maja 7 załącznik nr 7 do c. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR)- załącznik nr 8 do SIWZ.W przypadku określenia elementów przedmiotu zamówienia w w/w dokumentacji, STWiOR, przedmiarach robót przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów, urządzeń i systemów równoważnych zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy PZP. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy PZP Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności gwarantować realizację robót w zgodzie z dokumentacją techniczną oraz zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ. W związku z tym, Zamawiający wyjaśnia, iż pod pojęciem równoważności rozumie inny materiał lub urządzenie, pochodzące od innego producenta niż wskazany w załącznikach nr 1; 7; 8 do SIWZ, pod warunkiem, że służy do tego samego celu, posiada takie same lub lepsze parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne oraz użytkowe co produkt oryginalny. Ponadto równoważność oznacza materiał nie gorszy gatunkowo niż określony w załącznikach nr 1; 7; 8 do SIWZ. Wskazanie znaku towarowego lub pochodzenia nadaje wymienionym konkretnym produktom charakter przykładowy jako określenie standardów i parametrów. Wartość zamówienia nie przekracza kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających Zamawiający przewiduje możliwości dokonania zamówień uzupełniających na zasadach określonych w art. 67 ust.1 pkt 6 UPZP. Zamówienia te będą dotyczyć przedmiotu zamówienia określonego w niniejszej SIWZ i polegać będą na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień. II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.21.42.20-8, 45.23.32.50-6, 45.23.61.19-7. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 56. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WADIUM Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości: 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100) w terminie do dnia 14.07.2014r. do godz. 10.00. III.2) ZALICZKI III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Zamawiający nie stawia szczegółowego opisu warunku w tym zakresie. Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy i jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły: spełnia- nie spełnia. III.3.2) Wiedza i doświadczenie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku 1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia (art. 22 ust.1 pkt 2 ustawy PZP) Zamawiający wymaga złożenia następującego dokumentu: a. Wykazu robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył 2 roboty budowlane polegające na: budowie lub remoncie obiektu sportowego w nawierzchni poliuretanowej o powierzchni co najmniej 800,00 m2 każda roboty budowlana, z podaniem rodzaju, powierzchni, daty i miejsca wykonania (wzór stanowi załącznik Nr 3 do SIWZ). Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dowody potwierdzające, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. W wykazie jako najważniejsze roboty budowlane należy wskazać jedynie roboty budowlane potwierdzające spełnienie warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w w/w pkt. Zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z z dnia 19 lutego 2013r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane za dowody, o których mowa wyżej uznaje się: a)poświadczenie b)inne dokumenty - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia. b. Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy PZP, Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do zamówienia w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Wymagane jest załączenie do oferty odpowiednio załączników nr 3a do SIWZ – Oświadczenie innego podmiotu. W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia (art. 22 ust.1 pkt 2 ustawy PZP), Wykonawcy mogą spełniać łącznie. III.3.3) Potencjał techniczny Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Zamawiający nie stawia szczegółowego opisu warunku w tym zakresie. Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy i jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły: spełnia- nie spełnia. III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Zamawiający nie stawia szczegółowego opisu warunku w tym zakresie. Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy i jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły: spełnia- nie spełnia. III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Zamawiający nie stawia szczegółowego opisu warunku w tym zakresie. Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy i jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły: spełnia- nie spełnia. III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć: wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone; III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć: oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia; aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej; III.6) INNE DOKUMENTY Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) 1.wypełniony Formularz ofertowy, zawierający tabelaryczne obliczenie ceny oferty - załącznik nr 2 do SIWZ.2.pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy - jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej). SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA26.6.2014 IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.3) ZMIANA UMOWY przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian 1.Zamawiający przewiduje, na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, możliwość dokonania zmiany umowy w formie aneksu lub pisemnego oświadczenia pod następującymi warunkami:I. zmiana terminu realizacji zamówienia z następujących przyczyn:a. działania siły wyższej, przy czym siła wyższa oznacza wydarzenie nieprzewidywalne i poza kontrolą stron niniejszej umowy, występujące po podpisaniu umowy,a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu, lub inne okoliczności niezależne od Zamawiającego, w tym takie, których Zamawiający przy zachowaniu należytej staranności nie był w stanie uniknąć lub przewidzieć, wystąpienia nietypowych dla klimatu polskiego warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych zgodnie z technologią ich wykonywania b. zaistnienia niesprzyjających warunków atmosferycznych, uniemożliwiających wykonanie prac budowlanych lub spełnienie wymogów technologicznych, udokumentowane w dzienniku budowy, c.zmian w dokumentacji technicznej, d.konieczności uzyskania: decyzji lub uzgodnień osób trzecich lub właściwych organów, mogących spowodować wstrzymanie robót; e. konieczność zmiany zakresu robót i ich finansowania; f. konieczności wykonania dodatkowych badań i ekspertyz; g. konieczności wykonania prac lub badań archeologicznych, wykopalisk, powodujących konieczność wstrzymania robót objętych niniejszą umową; h. realizacji w drodze odrębnej umowy prac powiązanych z przedmiotem niniejszej umowy, wymuszającej konieczność skoordynowania prac i uwzględnienia wzajemnych powiązań, w tym udzielenie w trakcie realizacji umowy robót zamiennych, zamówień dodatkowych i uzupełniających, związanych z realizacją zamówienia podstawowego, mających wpływ na uzgodniony termin zakończenia jej realizacji (powodujących konieczność jego wydłużenia), i. wstrzymanie realizacji robót przez uprawniony organ z powodu znalezienia niewybuchów i niewypałów; j. wystąpienia odmiennych od zakładanych warunków geologicznych lub terenowych; k. przerw w realizacji robót budowlanych powstałych z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy; l. pisemnego uzgodnienia pomiędzy Stronami dotyczącego skróceniu terminu zakończenia realizacji umowy; m. wstrzymania realizacji prac objętych umową, uniemożliwiających terminowe zakończenie realizacji przedmiotu umowy, II. Pozostałe zmiany: a. zmiana ceny przy zaistnieniu zmian stawek podatkowych. Jeżeli zmiana podatku będzie powodować zmianę kosztów wykonania po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez Wykonawcę, b.zmiana nazw, siedziby stron umowy, numerów kont bankowych, innych danych identyfikacyjnych; c. zmiana lub wprowadzenie podwykonawcy pod warunkiem odpowiedniego zgłoszenia i po akceptacji przez Zamawiającego; d. zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty nadzór nad przedmiotem umowy; e. zmiana formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy. f. zmniejszenie zakresu umowy z przyczyn o obiektywnym charakterze, istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części zakresu realizacji umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można byłoprzewidzieć w chwili jej zawarcia. IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.powiat.pszczyna.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Pszczynie, parter pok. 5 Wydział Zamówień Publicznych lub przesyłką pocztową na adres: Starostwo Powiatowe w Pszczynie, ul. 3 Maja 10, 43-200 Pszczyna. IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.07.2014 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Pszczynie, I piętro pok. 35 Sekretariat lub przesyłką pocztową na adres :Starostwo Powiatowe w Pszczynie, ul. 3 Maja 10, 43-200 Pszczyna. IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy. IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie |