Wyniki przetargów/konkursów |
Termin składania ofert: 17-04-2014, godz. 10:00Realizacja projektu szczegółowej wysokościowej osnowy geodezyjnej dla obszaru powiatu pszczyńskiego. |
|
Wynik postępowania przetargowego/konkursowego |
|
Pszczyna dnia 30 kwietnia 2014r.
Nr postępowania: IZ.274.8.2014 IZ.274-8/3/2014 WYNIK POSTĘPOWANIA PRZETARGOWEGO Na podstawie art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013r. poz. 907 z późn. zm.) Powiat Pszczyński, jako Zamawiający informuje, iż zostało rozstrzygnięte postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego dotyczące zadania: Realizacja projektu szczegółowej wysokościowej osnowy geodezyjnej dla obszaru powiatu pszczyńskiego. I. W postępowaniu złożone zostały oferty następujących wykonawców, Nazwy(firmy) oraz adresy wykonawców: 1. Oferta nr 1 Wykonawcy: Przedsiębiorstwo Geodezyjno-Kartograficzne OPGK Wrocław Spółka z o.o. 53-125 Wrocław Al. Kasztanowa 18/20 z ceną brutto wynoszącą: 239 850,00 zł. (słownie: dwieście trzydzieści dziewięć tysięcy osiemset pięćdziesiąt złotych 00/100). 2. Oferta nr 2 Wykonawcy: Przedsiębiorstwo Geodezyjno-Kartograficzne OPGK Rzeszów SA 35-328 Rzeszów ul. Geodetów 1 z ceną brutto wynoszącą: 368 510,46 zł. (słownie: trzysta sześćdziesiąt osiem tysięcy pięćset dziesięć złotych 46/100). 3. Korespondencja pocztowa nie stanowiąca oferty w przedmiotowym postępowaniu. 4. Oferta nr 4 Wykonawcy: Przedsiębiorstwo Geodezyjno-Kartograficzne VERTICAL Sp. z o.o. 44-240 Żory ul. Stodolna 31 z ceną brutto wynoszącą: 240 957,00 zł. (słownie: dwieście czterdzieści tysięcy dziewięćset pięćdziesiąt siedem złotych 00/100). 5. Oferta nr 5 Wykonawcy: Przedsiębiorstwo Miernictwa Górniczego Sp. z o.o. 40-065 Katowice ul. Mikołowska 100a z ceną brutto wynoszącą: 384 621,00 zł. (słownie: trzysta osiemdziesiąt cztery tysiące sześćset dwadzieścia jeden złotych 00/100). II. Oferty, spełniające wymagania zawarte w SIWZ, otrzymały punktację : 1. Oferta nr 1 Wykonawcy: Przedsiębiorstwo Geodezyjno-Kartograficzne OPGK Wrocław Spółka z o.o. 53-125 Wrocław Al. Kasztanowa 18/20. Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 100,00. Łączna punktacja: 500,00pkt. 2. Oferta nr 2 Wykonawcy: Przedsiębiorstwo Geodezyjno-Kartograficzne OPGK Rzeszów SA 35-328 Rzeszów ul. Geodetów 1. Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 65,09. Łączna punktacja: 325,45pkt. 3. Oferta nr 4 Wykonawcy: Przedsiębiorstwo Geodezyjno-Kartograficzne VERTICAL Sp. z o.o. 44-240 Żory ul. Stodolna 31 Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 99,54. Łączna punktacja: 497,70 pkt. 4. Oferta nr 5 Wykonawcy: Przedsiębiorstwo Miernictwa Górniczego Sp. z o.o. 40-065 Katowice ul. Mikołowska 100a Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 62,36. Łączna punktacja: 311,80 pkt. III. Wybór najkorzystniejszej oferty: Zamawiający informuje, iż w toku badania i oceny ofert złożonych w przedmiotowym postępowaniu, wybrano ofertę niżej wymienionego Wykonawcy: Przedsiębiorstwo Geodezyjno-Kartograficzne OPGK Wrocław Spółka z o.o. 53-125 Wrocław Al. Kasztanowa 18/20 (oferta nr 1) z ceną brutto wynoszącą: 239 850,00 zł. (słownie: dwieście trzydzieści dziewięć tysięcy osiemset pięćdziesiąt złotych 00/100). Wybrana oferta, spełnia wszystkie wymagania zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i zawiera najniższą cenę spośród ofert złożonych w przedmiotowym postępowaniu a nie podlegających odrzuceniu. |
|
Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
www.przetargi.powiat.pszczyna.pl ________________________________________ Pszczyna: Realizacja projektu szczegółowej wysokościowej osnowy geodezyjnej dla obszaru powiatu pszczyńskiego. Numer ogłoszenia: 121430 - 2014; data zamieszczenia: 09.04.2014 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Pszczyński , ul. 3 Maja 10, 43-200 Pszczyna, woj. śląskie, tel. 032 4492300, 032 4492399, faks 032 4492345. • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.pszczyna.pl I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja projektu szczegółowej wysokościowej osnowy geodezyjnej dla obszaru powiatu pszczyńskiego.. II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi. II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest:Realizacja projektu szczegółowej wysokościowej osnowy geodezyjnej dla obszaru powiatu pszczyńskiego.2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.Przedmiotem zamówienia jest realizacja projektu szczegółowej wysokościowej osnowy, opracowanego w roku 2013 pod numerem KERG782-137/2013 (dokumentacja do wglądu w siedzibie Zamawiającego). Zamówienie podlega zgłoszeniu w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjno-Kartograficznym w Pszczynie. Kierowanie całością prac należy powierzyć osobie posiadającej uprawnienia zawodowe, o których mowa w art.43 pkt 3 ustawy Prawo Geodezyjne i Kartograficzne (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 193 poz. 1287). Projekt techniczny zakłada realizację sieci niwelacyjnej o łącznej długości linii wynoszących około 517 km. Do zaprojektowanej sieci włączono 65 punktów podstawowej wysokościowej osnowy geodezyjnej stanowiących punkty dowiązania, 267 punktów dawnych osnów wysokościowych (różnych klas i pochodzących z różnych opracowań) oraz 146 nowoprojektowanych punktów szczegółowej wysokościowej osnowy geodezyjnej. 3.Zakres prac obejmuje:a.Weryfikację istniejącego projektu technicznego szczegółowej wysokościowej osnowy geodezyjnej, wykonanego w 2013 roku, zewidencjonowanego pod numerem KERG 782-137/2013;b.Stabilizację punktów szczegółowej wysokościowej osnowy geodezyjnej;c.Zawiadomienie o przekazaniu znaku pod ochronę;d.Pomiar szczegółowej wysokościowej osnowy geodezyjnej; e.Opracowanie wyników;f.Skompletowanie operatu.4.Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera zał.nr 1 do SIWZ Warunki Techniczne.Wartość zamówienia nie przekracza kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 UPZP.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.. II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających • Zamawiający przewiduje możliwości dokonania zamówień uzupełniających na zasadach określonych w art. 67 ust.1 pkt 6 UPZP. Zamówienia te będą dotyczyć przedmiotu zamówienia określonego w niniejszej SIWZ i polegać będą na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, stanowiących nie więcej niż 30% wartości zamówienia podstawowego. II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.21.00-1, 71.22.22.00-2, 71.35.50.00-1. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2014. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WADIUM Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości: 12.000,00 zł (słownie: dwanaście tysięcy złotych 00/100) w terminie do dnia 17.04.2014r do godz.10.00. III.2) ZALICZKI III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o Zamawiający nie stawia szczegółowego opisu warunku w tym zakresie. Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art.22 ust.1 pkt.1 ustawy i jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły:spełnia-nie spełnia. • III.3.2) Wiedza i doświadczenie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia (art. 22 ust.1 pkt 2 ustawy PZP) Zamawiający wymaga złożenia następującego dokumentu:a.Wykazu usług wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i zakresu, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów określających, czy usługi te zostały wykonane w sposób należyty.Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał w sposób należyty 2 usługi geodezyjne, których przedmiotem była realizacja projektu szczegółowej wysokościowej osnowy geodezyjnej w tym:a.jedna usługa- realizacja sieci niwelacyjnej o łącznej długości linii wynoszących co najmniej 200 km na terenach podlegających wpływom eksploatacji górniczej;b.jedna usługa-realizacja sieci niwelacyjnej o łącznej długości linii wynoszących co najmniej 200 km;z podaniem ich rodzaju, zakresu, daty i miejsca wykonania (wzór stanowi zał.Nr 3 do SIWZ).Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dowody potwierdzające, czy usługi te zostały wykonane w sposób należyty.Dowodami, o których mowa wyżej są inne dokumenty-jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.b. Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy PZP, Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Wymagane jest załączenie do oferty odpowiednio zał.nr 3a do SIWZ-Oświadczenie innego podmiotu.W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia (art.22 ust.1 pkt2 UPZP), Wykonawcy mogą spełniać łącznie. • III.3.3) Potencjał techniczny Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o Zamawiający nie stawia szczegółowego opisu warunku w tym zakresie. Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art.22 ust.1 pkt.3 ustawy i jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły:spełnia-nie spełnia. • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów:a.Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usługi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (zał.Nr 4 do SIWZ.Warunek minimalny:Zamawiający wymaga, by osoba, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadała niżej określone uprawnienia:uprawnienia geodezyjne z zakresu 3 geodezyjne pomiary podstawowe.Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty oświadczenie,zgodne z zał.nr 4b do SIWZ-Oświadczenie wykonawcy, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia.b.Jeżeli wykonawca wykazując spełnianie warunku, o którym mowa wyżej polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art.26 ust.2b UPZP, a podmioty te będą brały udział w realizacji zamówienia, Zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów pisemnego zobowiązania (zgodnie z art.26 ust.2b UPZP).Wymagane jest załączenie do oferty odpowiednio zał.nr 4a do SIWZ-Oświadczenie innego podmiotu. • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o Zamawiający nie stawia szczegółowego opisu warunku w tym zakresie. Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art.22 ust.1 pkt.4 ustawy i jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły:spełnia-nie spełnia. III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć: • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie; • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć: • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia; • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2. III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej; III.6) INNE DOKUMENTY Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) 1.Wypełniony Formularz ofertowy-zał.nr 2 do SIWZ. 2.Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (jeżeli zostało ustanowione), bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej). SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.3) ZMIANA UMOWY przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian Dopuszcza się zmiany w umowie powstałe w następstwie: a.pisemnego uzgodnienia pomiędzy stronami dotyczącego skrócenia terminu zakończenia realizacji umowy; b.działania siły wyższej, przy czym siła wyższa oznacza wydarzenie nieprzewidywalne i poza kontrolą stron niniejszej umowy, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu lub inne okoliczności niezależne od Zamawiającego, w tym takie, których Zamawiający przy zachowaniu należytej staranności nie był w stanie uniknąć lub przewidzieć; c.poprawy oczywistej omyłki; d.zmiany nazwy, siedziby stron umowy,innych danych identyfikacyjnych; e.zmiany podwykonawcy, osób bezpośrednio uczestniczących w wykonywaniu zamówienia pod warunkiem odpowiedniego zgłoszenia i po akceptacji przez Zamawiającego; f.zmiana formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy; g.rezygnacji Zamawiającego z wykonania części usługi z jednoczesnym obniżeniem wynagrodzenia wykonawcy; h.zmniejszenie zakresu umowy z przyczyn o obiektywnym charakterze, istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części zakresu realizacji umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia; i.zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia; j.stwierdzenia rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony umowy. IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.powiat.pszczyna.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Pszczynie, parter pok. 5 Wydział Inwestycji i Zamówień Publicznych lub przesyłką pocztową na adres:Starostwo Powiatowe w Pszczynie, ul.3 Maja 10, 43-200 Pszczyna. IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.04.2014 godzina 10:00, miejsce: w Starostwie Powiatowym w Pszczynie, I piętro pok. 35 Sekretariat lub przesyłką pocztową (poleconą) na adres: Starostwo Powiatowe w Pszczynie, ul. 3 Maja 10, 43-200 Pszczyna. IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie |