Wyniki przetargów/konkursów |
Termin składania ofert: 20-03-2014, godz. 10:00Doposażenie pracowni i dostawa materiałów dydaktycznych dla placówek oświatowych - etap II, realizowane w ramach projektu Mam zawód - mam pracę w regionie. |
|
Wynik postępowania przetargowego/konkursowego |
|
Pszczyna dnia 27 marca 2014r.
Nr postępowania: IZ.274.5.2014 IZ.274-5/3/2014 Na podstawie art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2013r. poz. 907 ze zm.) Powiat Pszczyński informuje, iż zostało rozstrzygnięte postępowanie prowadzone w trybie zapytania o cenę dotyczące realizacji zadania: Doposażenie pracowni i dostawa materiałów dydaktycznych dla placówek oświatowych – etap II, realizowane w ramach projektu „Mam zawód – mam pracę w regionie”. I. W postępowaniu złożone zostały oferty następujących wykonawców, Nazwy(firmy) oraz adresy wykonawców: Część 1 zamówienia: sprzęt gastronomiczny 1. Oferta nr 3 Wykonawcy: „STALLAS” S.c. Szymon Laskowski, Kazimierz Grochowski, 64-113 Osieczna Wojnowice 2c z ceną brutto wynoszącą: 11 078,55zł (słownie: jedenaście tysięcy siedemdziesiąt osiem złotych 55/100). 2. Oferta nr 4 Wykonawcy: PHPU ZUBER Andrzej Zuber, 50-424 Wrocław ul. Krakowska 29c z ceną brutto wynoszącą:9 905,19zł (słownie: dziewięć tysięcy dziewięćset pięć złotych 19/100). 3. Oferta nr 7 Wykonawcy: A4K Active For Kids, Bartłomiej Sczansny, 44-217 Rybnik ul. Św. Józefa 31c/24 z ceną brutto wynoszącą: 11 200,00zł (słownie: jedenaście tysięcy dwieście złotych 00/100). 4. Oferta nr 10 Wykonawcy: MAXMED ZUH Marcin Murzyn, 84-252 Orle ul. Pomorska 49 z ceną brutto wynoszącą: 12 287,70zł (słownie: dwanaście tysięcy dwieście osiemdziesiąt siedem złotych 70/100). 5. Oferta nr 12 Wykonawcy: J&T GASTRO S.c., 26-800 Białobrzegi ul. Kościelna 87 z ceną brutto wynoszącą: 11 272,95zł (słownie: jedenaście tysięcy dwieście siedemdziesiąt dwa złote 95/100). Część 2 zamówienia: podręczniki, filmy, plansze 1. Oferta nr 1 Wykonawcy: P.U.H. MERITUM Adam Kruk, 20-709 Lublin ul. Struga 29 z ceną brutto wynoszącą: 7 811,91zł (słownie: siedem tysięcy osiemset jedenaście złotych 91/100). 2. Oferta nr 2 Wykonawcy: Prywatne Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe „VIKA” – Renata Musielska, 98-235 Błaszki Lubanów 28b z ceną brutto wynoszącą: 6 424,57zł (słownie: sześć tysięcy czterysta dwadzieścia cztery złote 57/100). 3. Oferta nr 4 Wykonawcy: PHPU ZUBER Andrzej Zuber, 50-424 Wrocław ul. Krakowska 29c z ceną brutto wynoszącą: 7 243,65zł (słownie: siedem tysięcy dwieście czterdzieści trzy złote 65/100). 4. Oferta nr 5 Wykonawcy: Firma Handlowo Księgarska STAŃCZYK, 37-464 Stalowa Wola ul. Ks. Ściegiennego 32c z ceną brutto wynoszącą: 6 136,02zł (słownie: sześć tysięcy sto trzydzieści sześć złotych 02/100). 5. Oferta nr 6 Wykonawcy: Główna Księgarnia Szkolna, Gajewicz, Gawin, Widłak S.j., 31-534 Kraków Al. Daszyńskiego 16 z ceną brutto wynoszącą: 6 561,03 zł (słownie: sześć tysięcy pięćset sześćdziesiąt jeden złotych 03/100). 6. Oferta nr 8 Wykonawcy: KRAKINFORM Sp. z o.o. Biuro Handlowe, 30-415 Kraków ul. Wadowicka 14 z ceną brutto wynoszącą: 6 367,65zł (słownie: sześć tysięcy trzysta sześćdziesiąt siedem złotych 65/100). 7. Oferta nr 9 Wykonawcy: Księgarnia Fachowa EKOBIS Kamila Bądkowska-Bagińska, 80-266 Gdańsk ul. Grunwaldzka 223 z ceną brutto wynoszącą: 7 043,02zł (słownie: siedem tysięcy czterdzieści trzy złote 02/100). 8. Oferta nr 10 Wykonawcy: MAXMED ZUH Marcin Murzyn, 84-252 Orle ul. Pomorska 49 z ceną brutto wynoszącą: 8 981,85zł (słownie: osiem tysięcy dziewięćset osiemdziesiąt jeden złotych 85/100). 9. Oferta nr 11 Wykonawcy: JT MEBEL Sp. z o.o., 83-300 Kartuzy ul. Gdańska 45 z ceną brutto wynoszącą: 6 817,87zł (słownie: sześć tysięcy osiemset siedemnaście złotych 87/100). Część 3 zamówienia: sprzęt pracowni fizycznej 1. Oferta nr 1 Wykonawcy: P.U.H. MERITUM Adam Kruk, 20-709 Lublin ul. Struga 29 z ceną brutto wynoszącą: 1 316,10zł (słownie: jeden tysiąc trzysta szesnaście złotych 10/100). 2. Oferta nr 2 Wykonawcy: Prywatne Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe „VIKA” – Renata Musielska, 98-235 Błaszki Lubanów 28B z ceną brutto wynoszącą: 1 242,01zł (słownie: jeden tysiąc dwieście czterdzieści dwa złote 01/100). 3. Oferta nr 7 Wykonawcy: A4K Active For Kids, Bartłomiej Sczansny, 44-217 Rybnik ul. Św. Józefa 31c/24 z ceną brutto wynoszącą: 1 535,00zł (słownie: jeden tysiąc pięćset trzydzieści pięć złotych 00/100). 4. Oferta nr 10 Wykonawcy: MAXMED ZUH Marcin Murzyn, 84-252 Orle ul. Pomorska 49 z ceną brutto wynoszącą: 1 617,45zł (słownie: jeden tysiąc sześćset siedemnaście złotych 45/100). 5. Oferta nr 11 Wykonawcy: JT MEBEL Sp. z o.o., 83-300 Kartuzy ul. Gdańska 45 z ceną brutto wynoszącą: 1 273,44zł (słownie: jeden tysiąc dwieście siedemdziesiąt trzy złote 44/100). II. Oferty, spełniające wymagania zawarte w siwz, otrzymały punktację jak niżej: Część 1 zamówienia: sprzęt gastronomiczny 1. Oferta nr 3 Wykonawcy: STALLAS S. c. Szymon Laskowski, Kazimierz Grochowski, 64-113 Osieczna Wojnowice 2c . Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 89,41. Łączna punktacja: 357,64 pkt. 2. Oferta nr 4 Wykonawcy: PHPU ZUBER Andrzej Zuber, 50-424 Wrocław ul. Krakowska 29c . Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 100,00. Łączna punktacja: 400,00 pkt. 3. Oferta nr 7 Wykonawcy: A4K Active For Kids, Bartłomiej Sczansny, 44-217 Rybnik ul. Św. Józefa 31c/24 . Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 88,44. Łączna punktacja: 353,76 pkt. 4. Oferta nr 10 Wykonawcy: MAXMED ZUH Marcin Murzyn, 84-252 Orle ul. Pomorska 49 . Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 80,61. Łączna punktacja: 322,44 pkt. 5. Oferta nr 12 Wykonawcy: J&T GASTRO S.c, 26-800 Białobrzegi ul. Kościelna 87 Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 87,87. Łączna punktacja: 351,48 pkt. Część 2 zamówienia: podręczniki, filmy, plansze 1. Oferta nr 1 Wykonawcy: PUH MERITUM Adam Kruk 20-709 Lublin ul.Struga 29. Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 78,55. Łączna punktacja: 314,20 pkt. 2. Oferta nr 2 Wykonawcy: Prywatne Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe „VIKA” – Renata Musielska, 98-235 Błaszki Lubanów 28b . Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 95,51. Łączna punktacja: 382,04 pkt. 3. Oferta nr 4 Wykonawcy: PHPU ZUBER Andrzej Zuber, 50-424 Wrocław ul. Krakowska 29c. Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 84,71. Łączna punktacja: 338,84 pkt. 4. Oferta nr 5 Wykonawcy: Firma Handlowo Księgarska STAŃCZYK, 37-464 Stalowa Wola ul. Ks. Ściegiennego 32c. Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 100,00. Łączna punktacja: 400,00 pkt. 5. Oferta nr 6 Wykonawcy: Główna Księgarnia Szkolna, Gajewicz, Gawin, Widłak S.j., 31-534 Kraków Al. Daszyńskiego 16. Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 93,52. Łączna punktacja: 374,08 pkt. 6. Oferta nr 8 Wykonawcy: KRAKINFORM Sp. z o.o. Biuro Handlowe, 30-415 Kraków ul. Wadowicka 14. Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 96,36. Łączna punktacja: 385,44 pkt. 7. Oferta nr 9 Wykonawcy: Księgarnia Fachowa EKOBIS Kamila Bądkowska-Bagińska, 80-266 Gdańsk ul. Grunwaldzka 223. Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 87,12. Łączna punktacja: 348,48 pkt. 8. Oferta nr 10 Wykonawcy: MAXMED ZUH Marcin Murzyn, 84-252 Orle ul. Pomorska 49. Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 68,32. Łączna punktacja: 273,28 pkt. 9. Oferta nr 11 Wykonawcy: JT MEBEL Sp. z o.o., 83-300 Kartuzy ul. Gdańska 45. Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 90,00. Łączna punktacja: 360,00 pkt. Część 3 zamówienia: sprzęt pracowni fizycznej 1. Oferta nr 1 Wykonawcy: P.U.H. MERITUM Adam Kruk, 20-709 Lublin ul. Struga 29. Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 94,37. Łączna punktacja: 377,48 pkt. 2. Oferta nr 2 Wykonawcy: Prywatne Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe „VIKA” – Renata Musielska, 98-235 Błaszki Lubanów 28B. Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 100,00 Łączna punktacja: 400,00 pkt. 3. Oferta nr 7 Wykonawcy: A4K Active For Kids, Bartłomiej Sczansny, 44-217 Rybnik ul. Św. Józefa 31c/24. Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 80,91. Łączna punktacja: 323,64 pkt. 4. Oferta nr 10 Wykonawcy: MAXMED ZUH Marcin Murzyn, 84-252 Orle ul. Pomorska 49. Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 76,79. Łączna punktacja: 307,16 pkt. 5. Oferta nr 11 Wykonawcy: JT MEBEL Sp. z o.o., 83-300 Kartuzy ul. Gdańska 45. Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 97,53. Łączna punktacja: 390,12 pkt. III. Wybór najkorzystniejszej oferty Zamawiający informuje, iż w toku badania i oceny ofert złożonych w przedmiotowym postępowaniu, wybrano oferty niżej wymienionych Wykonawców: Dla części 1 zamówienia: sprzęt gastronomiczny PHPU ZUBER Andrzej Zuber 50-424 Wrocław ul. Krakowska 29c (Oferta nr 4) z ceną brutto wynoszącą: 9 905,19 zł. (słownie: dziewięć tysięcy dziewięćset pięć złotych 19/100). Dla części 2 zamówienia: podręczniki, filmy, plansze Firma Handlowo Księgarska STAŃCZYK 37-464 Stalowa Wola ul. Ks. Ściegiennego 32c (Oferta nr 5) z ceną brutto wynoszącą: 6 136,01 zł. (słownie: sześć tysięcy sto trzydzieści sześć złotych 01/100). Dla części 3 zamówienia: sprzęt pracowni fizycznej Prywatne Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe „VIKA” – Renata Musielska 98-235 Błaszki, Lubanów 28 B (Oferta nr 2) z ceną brutto wynoszącą: 1 242,01 zł. (słownie: jeden tysiąc dwieście czterdzieści dwa złote 01/100). Wybrane oferty, spełniają wszystkie wymagania zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i zawierają najniższą cenę spośród ofert złożonych w przedmiotowym postępowaniu. |
|
Doposażenie pracowni i dostawa materiałów dydaktycznych dla placówek oświatowych - etap II, realizowane w ramach projektu Mam zawód - mam pracę w regionie.
Numer ogłoszenia: 81190 - 2014; data zamieszczenia: 11.03.2014 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Pszczyński , ul. 3 Maja 10, 43-200 Pszczyna, woj. śląskie, tel. 032 4492300, 032 4492399, faks 032 4492345. • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.pszczyna.pl I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Doposażenie pracowni i dostawa materiałów dydaktycznych dla placówek oświatowych - etap II, realizowane w ramach projektu Mam zawód - mam pracę w regionie.. II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy. II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Doposażenie pracowni i dostawa materiałów dydaktycznych dla placówek oświatowych - etap II, realizowane w ramach projektu pn.Mam zawód - mam pracę w regionie.Ze względu na charakter przedmiotu dostawy i umożliwienie udziału w postępowaniu jak najszerszej grupie wyspecjalizowanych wykonawców, całość zamówienia podzielono na 3 odrębne części: CZĘŚĆ 1 - SPRZĘT GASTRONOMICZNY,CZĘŚĆ 2 - PODRĘCZNIKI,FILMY,PLANSZE. CZĘŚĆ 3 - SPRZĘT PRACOWNI FIZYCZNEJ. Przedmiotem zamówienia dla części 1 zamówienia Sprzęt gastronomiczny są: wagi elektroniczne, deski do krojenia, szpryce do dekoracji deserów i ciast, chochle do zupy, termometry multifunkcyjne z sondą, termos cateringowy, patelnie ceramiczne, komplety noży, garnki z pokrywką, garnek do gotowania na parze, rondel ze stali nierdzewnej, blachy do ciast zestawy łyżeczek, czterokątne brytfanny z rusztem, forma na babkę do pieczenia w kąpieli wodnej ,forma do ciasta, silikonowe foremki, maszynki do mielenia, miksery do ciast, robot wieloczynnościowy kompaktowy, kuchenka mikrofalowa z grillem, czajnik bezprzewodowy, ekspres ciśnieniowy, sokowirówka, automatyczny wypiekacz do chleba, blender ręczny.Przedmiotem zamówienia dla części 2 zamówienia Podręczniki, filmy, plansze są: podręczniki, filmy na nośniku DVD, plansze edukacyjne Przedmiotem zamówienia dla części 3 zamówienia Sprzęt pracowni fizycznej są: spektroskop pryzmatyczny metalowy ,rozpraszanie cząstek alfa-symulacja doświadczenia Rutherforda, szklana rura Newtona z zaworem, radiometr Crookesa, ręczna tłokowa pompa próżniowa, waga elektroniczna, zasilacz szkolny prądu stałego i przemiennego.Szczegółowy opis i zakres zamówienia zawiera załącznik nr 1 do siwz zwany dalej Zakresem dostawy (odpowiednio dla każdej części zamówienia). Dostarczony przez Wykonawcę sprzęt i narzędzia musi posiadać instrukcję obsługi w języku polskim. W przypadku określenia elementów przedmiotu zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów, urządzeń i systemów równoważnych.Zamawiający wyjaśnia, iż pod pojęciem równoważności rozumie inny materiał, urządzenie czy system pochodzący od innego producenta niż wskazany w załączniku nr 1 do SIWZ (poszczególnych jego częściach) zakres dostawy, pod warunkiem, że służy do tego samego celu, posiada takie same lub lepsze parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne oraz użytkowe co produkt oryginalny. Ponadto równoważność oznacza materiał, urządzenie czy system nie gorszy gatunkowo niż określony w załączniku nr 1 do SIWZ - zakres dostawy; ponadto wskazanie znaku towarowego lub pochodzenia nadaje wymienionym konkretnym produktom tylko charakter przykładowy jako określenie standardów i parametrów. Zakres zamówienia, poza dostawą sprzętu, narzędzi i urządzeń określonych w załączniku nr 1 do SIWZ, obejmuje dostarczenie dokumentów gwarancyjnych, aprobat technicznych, atestów dopuszczenia do obrotu i użytku, certyfikatów bezpieczeństwa itp. szczególnie w zakresie zastosowania w obiektach użyteczności publicznej - adekwatnie do danego elementu zamówienia.Zamawiający informuje, iż dostawa obejmuje następujące placówki oświatowe, zlokalizowane na terenie Powiatu Pszczyńskiego: a.Powiatowy Zespół Szkół nr 2 w Pszczynie zlokalizowany w Pszczynie, przy ul. Szymanowskiego 12.b. Zespół Szkół nr 3 Specjalnych w Pszczynie zlokalizowana w Pszczynie, przy ul. Zamenhofa 5.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. Wartość zamówienia nie przekracza kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych.. II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.10.00.00-1, 22.11.10.00-1, 38.30.00.00-8, 39.70.00.00-9. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3. II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 28. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WADIUM Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. III.2) ZALICZKI III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o Zamawiający nie stawia szczegółowego opisu warunku w tym zakresie. Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy i jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły: spełnia- nie spełnia. • III.3.2) Wiedza i doświadczenie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o Zamawiający nie stawia szczegółowego opisu warunku w tym zakresie. Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy i jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły: spełnia- nie spełnia. • III.3.3) Potencjał techniczny Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o Zamawiający nie stawia szczegółowego opisu warunku w tym zakresie. Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy i jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły: spełnia- nie spełnia. • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o Zamawiający nie stawia szczegółowego opisu warunku w tym zakresie. Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy i jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły: spełnia- nie spełnia. • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o Zamawiający nie stawia szczegółowego opisu warunku w tym zakresie. Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy i jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły: spełnia- nie spełnia. III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć: III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć: • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia; • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej; III.6) INNE DOKUMENTY Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) Inne oświadczenia i dokumenty, których przedłożenia w ofercie żąda Zamawiający: a.wypełniony Formularz ofertowy - załącznik nr 2 do SIWZ (odpowiednio dla wybranej części zamówienia).b.Szczegółową wycenę przedmiotu zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 1 odpowiednio dla każdej części zamówienia (sposób wyliczenia zawarto w załączniku nr 1 do SIWZ Zakres Dostawy). SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.3) ZMIANA UMOWY przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian Zmiany do umowy możliwe są jedynie w trybie art. 144 ustawy PZP. Uzgodnienia w tym zakresie wymagają dla swej ważności zatwierdzenia przez Zamawiającego, a zmiana umowy może nastąpić jedynie na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w następujących okolicznościach:a.ustawowej zmiany przepisów podatkowych,b.zmiana ceny przy zaistnieniu zmian stawek podatkowych c. działania siły wyższej,d. rezygnacji Zamawiającego z wykonania pełnego zakresu dostaw z jednoczesnym ograniczeniem (obniżeniem) wynagrodzenia Wykonawcy,e.poprawy oczywistej omyłki. f.zmiana terminu realizacji zamówienia spowodowana przerwami w realizacji dostaw powstałych z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy;g.pisemnego uzgodnienia pomiędzy Stronami dotyczącego skróceniu terminu zakończenia realizacji umowy; h.zmiana nazw, siedziby stron umowy, numerów kont bankowych, innych danych identyfikacyjnych; i.zmiana lub wprowadzenie podwykonawcy pod warunkiem odpowiedniego zgłoszenia i po akceptacji przez Zamawiającego.j. zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad przedmiotem umowy.k.konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki,l. wynikną rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony umowy. IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.powiat.pszczyna.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Pszczynie,parter pok. 5 Wydział Zamówień Publicznych lub przesyłką pocztową (poleconą) na adres: Starostwo Powiatowe w Pszczynie, ul. 3 Maja 10, 43-200 Pszczyna. IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.03.2014 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Pszczynie, I piętro pok. 35 Sekretariat lub przesyłką pocztową (poleconą) na adres: Starostwo Powiatowe w Pszczynie, ul. 3 Maja 10, 43-200 Pszczyna. IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia współfinansowany jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach projektu pn.Mam zawód - mam pracę w regionie Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013.. IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: CZĘŚĆ 1 - SPRZĘT GASTRONOMICZNY.. • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia dla części 1 zamówienia Sprzęt gastronomiczny są: wagi elektroniczne, deski do krojenia, szpryce do dekoracji deserów i ciast, chochle do zupy, termometry multifunkcyjne z sondą, termos cateringowy, patelnie ceramiczne, komplety noży, garnki z pokrywką, garnek do gotowania na parze, rondel ze stali nierdzewnej, blachy do ciast zestawy łyżeczek, czterokątne brytfanny z rusztem, forma na babkę do pieczenia w kąpieli wodnej ,forma do ciasta, silikonowe foremki, maszynki do mielenia, miksery do ciast, robot wieloczynnościowy kompaktowy, kuchenka mikrofalowa z grillem, czajnik bezprzewodowy, ekspres ciśnieniowy, sokowirówka, automatyczny wypiekacz do chleba, blender ręczny.Szczegółowy opis i zakres zamówienia zawiera załącznik nr 1 do siwz zwany dalej Zakresem dostawy część 1 Sprzęt Gastronomiczny.. • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.70.00.00-9. • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28. • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: CZĘŚĆ 2 - PODRĘCZNIKI,FILMY,PLANSZE.. • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia dla części 2 zamówienia Podręczniki, filmy, plansze są: podręczniki, filmy na nośniku DVD, plansze edukacyjne.Szczegółowy opis i zakres zamówienia zawiera załącznik nr 1 do siwz zwany dalej Zakresem dostawy CZĘŚĆ 2 - PODRĘCZNIKI,FILMY,PLANSZE.. • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.10.00.00-1, 22.11.10.00-1. • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28. • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: CZĘŚĆ 3 - SPRZĘT PRACOWNI FIZYCZNEJ.. • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia dla części 3 zamówienia Sprzęt pracowni fizycznej są: spektroskop pryzmatyczny metalowy ,rozpraszanie cząstek alfa-symulacja doświadczenia Rutherforda, szklana rura Newtona z zaworem, radiometr Crookesa, ręczna tłokowa pompa próżniowa, waga elektroniczna, zasilacz szkolny prądu stałego i przemiennego. Szczegółowy opis i zakres zamówienia zawiera załącznik nr 1 do siwz zwany dalej Zakresem dostawy CZĘŚĆ 3 - SPRZĘT PRACOWNI FIZYCZNEJ.. • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.30.00.00-8. • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28. • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. |