Wyniki przetargów/konkursów |
Termin składania ofert: 05-11-2013, godz. 10:00Pełnienie funkcji Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji w Projekcie pn. Wsparcie rozwoju szkół z powiatu pszczyńskiego - Wdrożenie nowatorskiego systemu doskonalenia nauczycieli. |
|
Wynik postępowania przetargowego/konkursowego |
|
Pszczyna dnia 18 listopada 2013r.
Nr postępowania: IZ.274.30.2013 IZ.274-30/2/2013 WYNIK POSTĘPOWANIA PRZETARGOWEGO Na podstawie art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2013r. poz. 907 z późn. zm.) Powiat Pszczyński informuje, iż zostało rozstrzygnięte postępowanie przetargowe dotyczące realizacji zadania: Pełnienie funkcji Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji (SORE) w Projekcie pn. „Wsparcie rozwoju szkół z powiatu pszczyńskiego – Wdrożenie nowatorskiego systemu doskonalenia nauczycieli” I. W postępowaniu złożone zostały oferty następujących wykonawców, Nazwy (firmy) oraz adresy wykonawców: CZĘŚĆ I: PRZEDSZKOLA: 1. Oferta nr 1 Wykonawcy: Lechosław Hojnacki, ul. Wschodnia 18, 43-300 Bielsko – Biała, z ceną brutto wynoszącą: 9.840,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy osiemset czterdzieści złotych 00/100) oraz doświadczeniem wynoszącym 30 lat. 2. Oferta nr 7 Wykonawcy: EVEREST Consulting & Szkolenia Marcin Kotas ul. Narutowicza 7a/3, 40-850 Katowice, z ceną brutto wynoszącą: 36.080,00 zł (słownie: trzydzieści sześć tysięcy osiemdziesiąt zł 00/100) oraz doświadczeniem wynoszącym powyżej 5 lat. CZĘŚĆ II: SZKOŁY PODSTAWOWE GRUPA A 1. Oferta nr 1 Wykonawcy: Lechosław Hojnacki, ul. Wschodnia 18, 43-300 Bielsko – Biała, z ceną brutto wynoszącą: 16.728,00 zł (słownie: szesnaście tysięcy siedemset dwadzieścia osiem złotych 00/100) oraz doświadczeniem wynoszącym 30 lat. 2. Oferta nr 4 Wykonawcy: Maria Szostak, ul. Lompy 4, 43-200 Pszczyna, z ceną brutto wynoszącą: 15.498,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy czterysta dziewięćdziesiąt osiem zł 00/100) oraz doświadczeniem wynoszącym 29 lat. 3. Oferta nr 7 Wykonawcy: EVEREST Consulting & Szkolenia Marcin Kotas, ul. Narutowicza 7a/3, 40-850 Katowice, z ceną brutto wynoszącą: 54.120,00 zł (słownie: pięćdziesiąt cztery tysiące sto dwadzieścia zł 00/100) oraz doświadczeniem wynoszącym powyżej 5 lat. CZĘŚĆ III: SZKOŁY PODSTAWOWE GRUPA B 1. Oferta nr 2 Wykonawcy: Sabina Furgoł, ul. Sikorskiego 7, 43-180 Orzesze, z ceną brutto wynoszącą: 10.988,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy dziewięćset osiemdziesiąt osiem złotych 00/100) oraz doświadczeniem wynoszącym 22 lata. 2. Oferta nr 5 Wykonawcy: Zbigniew Noskowski, ul. Władysława Jagiełły 16/3, 43-200 Pszczyna, z ceną brutto wynoszącą: 11.152,00 zł (słownie: jedenaście tysięcy sto pięćdziesiąt dwa złote 00/100) oraz doświadczeniem wynoszącym 3 lata. 3. Oferta nr 7 Wykonawcy: EVEREST Consulting & Szkolenia Marcin Kotas, ul. Narutowicza 7a/3, 40-850 Katowice, z ceną brutto wynoszącą: 36.080,00 zł (słownie: trzydzieści sześć tysięcy osiemdziesiąt zł 00/100) oraz doświadczeniem wynoszącym powyżej 5 lat. CZĘŚĆ IV: GIMNAZJA 1. Oferta nr 3 Wykonawcy: Andrzej Wowra, ul. Krucza 23, 43-251 Pawłowice z ceną brutto wynoszącą: 15.990,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy dziewięćset dziewięćdziesiąt złotych 00/100) oraz doświadczeniem wynoszącym 7 lat. 2. Oferta nr 7 Wykonawcy: EVEREST Consulting & Szkolenia Marcin Kotas, ul. Narutowicza 7a/3, 40-850 Katowice, z ceną brutto wynoszącą: 54.120,00 zł (słownie: pięćdziesiąt cztery tysiące sto dwadzieścia zł 00/100) oraz doświadczeniem wynoszącym powyżej 5 lat. CZĘŚĆ V: SZKOŁY ŚREDNIE 1. Oferta nr 5 Wykonawcy: Zbigniew Noskowski, ul. Władysława Jagiełły 16/3, 43-200 Pszczyna, z ceną brutto wynoszącą: 16.728,00 zł (słownie: szesnaście tysięcy siedemset dwadzieścia osiem złotych 00/100) oraz doświadczeniem wynoszącym 15 lat. 2. Oferta nr 6 Wykonawcy: Weronika Zawisza – Grzanka, ul. M. Konopnickiej 2, 43-200 Pszczyna, z ceną brutto wynoszącą 15.498,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy czterysta dziewięćdziesiąt osiem złotych 00/100) oraz doświadczeniem wynoszącym 29 lat. 3. Oferta nr 7 Wykonawcy: EVEREST Consulting & Szkolenia Marcin Kotas, ul. Narutowicza 7a/3, 40-850 Katowice, z ceną brutto wynoszącą: 54.120,00 zł (słownie: pięćdziesiąt cztery tysiące sto dwadzieścia zł 00/100) oraz doświadczeniem wynoszącym powyżej 5 lat. II. Oferty spełniające wymagania zawarte w SIWZ, otrzymały punktację jak niżej: CZĘŚĆ I: PRZEDSZKOLA 1. Oferta nr 1 Wykonawcy: Lechosław Hojnacki ul. Wschodnia 18, 43-300 Bielsko – Biała a. Liczba pkt w kryterium Cena 50% wynosi: 50,00 pkt b. Liczba pkt w kryterium Doświadczenie 50% wynosi: 50,00 pkt, c. Punktacja w obu kryteriach wynosi: 100,00 pkt, łącznie : 300,00 pkt 2. Oferta nr 7 Wykonawcy: EVEREST Consulting & Szkolenia Marcin Kotas, ul. Narutowicza 7a/3, 40-850 Katowice a. Liczba pkt w kryterium Cena 50% wynosi: 13,64 pkt b. Liczba pkt w kryterium Doświadczenie 50% wynosi: 50,00 pkt c. Punktacja w obu kryteriach wynosi: 63,64 pkt, łącznie : 190,92 pkt CZĘŚĆ II: SZKOŁY PODSTAWOWE GRUPA A 1. Oferta nr 1 Wykonawcy: Lechosław Hojnacki, ul. Wschodnia 18, 43-300 Bielsko – Biała a. Liczba pkt w kryterium Cena 50% wynosi: 46,32 pkt b. Liczba pkt w kryterium Doświadczenie 50% wynosi: 50,00 pkt c. Punktacja w obu kryteriach wynosi: 96,32 pkt, łącznie : 288,96 pkt 2. Oferta nr 4 Wykonawcy: Maria Szostak ul. Lompy 4, 43-200 Pszczyna a. Liczba pkt w kryterium Cena 50% wynosi: 50,00 pkt b. Liczba pkt w kryterium Doświadczenie 50% wynosi: 50,00 pkt c. Punktacja w obu kryteriach wynosi: 100,00 pkt, łącznie : 300,00 pkt 3. Oferta nr 7 Wykonawcy: EVEREST Consulting & Szkolenia Marcin Kotas, ul. Narutowicza 7a/3, 40-850 Katowice a. Liczba pkt w kryterium Cena 50% wynosi: 14,32 pkt b. Liczba pkt w kryterium Doświadczenie 50% wynosi: 50,00 pkt c. Punktacja w obu kryteriach wynosi: 64,32 pkt, łącznie : 192,96 pkt CZĘŚĆ III: SZKOŁY PODSTAWOWE GRUPA B 1. Oferta nr 2 Wykonawcy: Sabina Furgoł ul. Sikorskiego 7, 43-180 Orzesze a. Liczba pkt w kryterium Cena 50% wynosi: 50,00 pkt b. Liczba pkt w kryterium Doświadczenie 50% wynosi: 50,00 pkt c. Punktacja w obu kryteriach wynosi: 100,00 pkt, łącznie : 300,00 pkt 2. Oferta nr 5 Wykonawcy: Zbigniew Noskowski ul. Władysława Jagiełły 16/3, 43-200 Pszczyna a. Liczba pkt w kryterium Cena 50% wynosi: 49,26 pkt b. Liczba pkt w kryterium Doświadczenie 50% wynosi: 30,00 pkt c. Punktacja w obu kryteriach wynosi: 79,26 pkt, łącznie : 237,78 pkt 3. Oferta nr 7 Wykonawcy: EVEREST Consulting & Szkolenia Marcin Kotas, ul. Narutowicza 7a/3, 40-850 Katowice a. Liczba pkt w kryterium Cena 50% wynosi: 15,23 pkt b. Liczba pkt w kryterium Doświadczenie 50% wynosi: 50,00 pkt c. Punktacja w obu kryteriach wynosi: 65,23 pkt, łącznie : 195,69 pkt CZĘŚĆ IV: GIMNAZJA 1. Oferta nr 3 Wykonawcy: Andrzej Wowra ul. Krucza 23, 43-251 Pawłowice a. Liczba pkt w kryterium Cena 50% wynosi: 50,00 pkt b. Liczba pkt w kryterium Doświadczenie 50% wynosi: 50,00 pkt c. Punktacja w obu kryteriach wynosi: 100,00 pkt, łącznie : 300,00 pkt 2. Oferta nr 7 Wykonawcy: EVEREST Consulting & Szkolenia Marcin Kotas, ul. Narutowicza 7a/3, 40-850 Katowice a. Liczba pkt w kryterium Cena 50% wynosi: 14,77 pkt b. Liczba pkt w kryterium Doświadczenie 50% wynosi: 50,00 pkt c. Punktacja w obu kryteriach wynosi: 64,77 pkt , łącznie : 194,31 pkt CZĘŚĆ V: SZKOŁY ŚREDNIE 1.Oferta nr 5 Wykonawcy: Zbigniew Noskowski ul. Władysława Jagiełły 16/3, 43-200 Pszczyna a. Liczba pkt w kryterium Cena 50% wynosi: 46,32 pkt d. Liczba pkt w kryterium Doświadczenie 50% wynosi: 50,00 pkt e. Punktacja w obu kryteriach wynosi: 96,32 pkt, łącznie : 288,96 pkt 2.Oferta nr 6 Wykonawcy: Weronika Zawisza – Grzanka ul. M. Konopnickiej 2, 43-200 Pszczyna a. Liczba pkt w kryterium Cena 50% wynosi: 50,00 pkt b. Liczba pkt w kryterium Doświadczenie 50% wynosi: 50,00 pkt c. Punktacja w obu kryteriach wynosi: 100,00 pkt, łącznie : 300,00 pkt 3. Oferta nr 7 Wykonawcy: EVEREST Consulting & Szkolenia Marcin Kotas, ul. Narutowicza 7a/3, 40-850 Katowice a. Liczba pkt w kryterium Cena 50% wynosi: 14,32 pkt b. Liczba pkt w kryterium Doświadczenie 50% wynosi: 50,00 pkt c. Punktacja w obu kryteriach wynosi: 64,32 pkt , łącznie : 192,96 pkt III. Wybór najkorzystniejszej oferty: Zamawiający informuje, iż w toku badania i oceny ofert złożonych w przedmiotowym postępowaniu, wybrano dla poszczególnych części zamówienia oferty niżej wymienionych Wykonawców: Dla CZĘŚCI 1 – PRZEDSZKOLA Ofertę Wykonawcy: Lechosław Hojnacki (oferta nr 1) 43-300 Bielsko – Biała ul. Wschodnia 18 z ceną brutto wynoszącą: 9.840,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy osiemset czterdzieści złotych 00/100) oraz doświadczeniem wynoszącym 30 lat. --------------------------------------------------------------------------------------------------- Dla CZĘŚCI 2 - SZKOŁY PODSTAWOWE GRUPA A Ofertę Wykonawcy: Maria Szostak (oferta nr 4) 43-200 Pszczyna ul. Lompy 4 z ceną brutto wynoszącą: 15.498,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy czterysta dziewięćdziesiąt osiem zł 00/100) oraz doświadczeniem wynoszącym 29 lat. ---------------------------------------------------------------------------------------------- Dla CZĘŚCI 3 : SZKOŁY PODSTAWOWE GRUPA B Ofertę Wykonawcy: Sabina Furgoł (oferta nr 2) 43-180 Orzesze ul. Sikorskiego 7 z ceną brutto wynoszącą: 10.988,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy dziewięćset osiemdziesiąt osiem złotych 00/100) oraz doświadczeniem wynoszącym 22 lata --------------------------------------------------------------------------------------------------- Dla CZĘŚCI 4 : GIMNAZJA Ofertę Wykonawcy: Andrzej Wowra (oferta nr 3) 43-251 Pawłowice ul. Krucza 23 z ceną brutto wynoszącą: 15.990,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy dziewięćset dziewięćdziesiąt złotych 00/100) oraz doświadczeniem wynoszącym 7 lat --------------------------------------------------------------------------------------------- Dla CZĘŚCI 5 : SZKOŁY ŚREDNIE Ofertę Wykonawcy: Weronika Zawisza – Grzanka (oferta nr 6) 43-200 Pszczyna ul. M. Konopnickiej 2 z ceną brutto wynoszącą 15.498,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy czterysta dziewięćdziesiąt osiem złotych 00/100) oraz doświadczeniem wynoszącym 29 lat. Wybrane dla poszczególnych części zamówienia oferty, spełniają wszystkie wymagania zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i osiągnęły najwyższą łączną liczbę punktów w kryteriach przedmiotowego postępowania. Dziękujemy za udział w postępowaniu i złożenie ofert. Pszczyna dnia 25 listopada 2013r. Nr postępowania: IZ.274.30.2013 IZ.274-30/4/2013 ROZSTRZYGNIĘCIE POSTĘPOWANIA PRZETARGOWEGO dla CZĘŚĆ II SZKOŁY PODSTAWOWE GRUPA A. PONOWNY WYBÓR OFERTY na realizację usługi: Pełnienie funkcji Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji (SORE) w Projekcie pn. "Wsparcie rozwoju szkół z powiatu pszczyńskiego - Wdrożenie nowatorskiego systemu doskonalenia nauczycieli" CZĘŚĆ II SZKOŁY PODSTAWOWE GRUPA A. Powiat Pszczyński informuje, że Wykonawca, którego oferta została wybrana złożył pisemne oświadczenie Wykonawcy o odstąpieniu od podpisania umowy dotyczącej realizacji usługi Pełnienie funkcji Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji (SORE) w Projekcie pn. "Wsparcie rozwoju szkół z powiatu pszczyńskiego ? Wdrożenie nowatorskiego systemu doskonalenia nauczycieli"; CZĘŚĆ II: SZKOŁY PODSTAWOWE GRUPA A. W związku z w/w Powiat Pszczyński, na podstawie art.94 ust.3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (tj.Dz.U. z 2013r. poz. 907 ze zm.) informuje, iż dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty spośród pozostałych ofert złożonych w przedmiotowym przetargu dla niżej wymienionej części: CZĘŚĆ II: SZKOŁY PODSTAWOWE GRUPA A Oferta nr 1 Wykonawcy: Lechosław Hojnacki, ul. Wschodnia 18, 43-300 Bielsko - Biała, z ceną brutto wynoszącą: 16.728,00 zł (słownie: szesnaście tysięcy siedemset dwadzieścia osiem złotych 00/100) oraz doświadczeniem wynoszącym 30 lat. |
|
Pełnienie funkcji Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji w Projekcie pn. Wsparcie rozwoju szkół z powiatu pszczyńskiego - Wdrożenie nowatorskiego systemu doskonalenia nauczycieli.
Numer ogłoszenia: 225987 - 2013; data zamieszczenia: 28.10.2013 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Pszczyński , ul. 3 Maja 10, 43-200 Pszczyna, woj. śląskie, tel. 032 4492300, 032 4492399, faks 032 4492345. • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.pszczyna.pl I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji w Projekcie pn. Wsparcie rozwoju szkół z powiatu pszczyńskiego - Wdrożenie nowatorskiego systemu doskonalenia nauczycieli.. II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi. II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Pełnienie funkcji Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji (SORE) w Projekcie pn.Wsparcie rozwoju szkół z powiatu pszczyńskiego - Wdrożenie nowatorskiego systemu doskonalenia nauczycieli, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowanego z Działania 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Ze względu na charakter usługi całość zamówienia podzielono na pięć odrębnych części, dopuszczając możliwość ubiegania się o każdą z części zamówienia z osobna:CZĘŚĆ I: PRZEDSZKOLA, obejmuje wykonanie usługi w następujących 2 placówkach oświatowych:a.Przedszkole Publiczne nr 13 w Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Łące, 43-241 Łąka, ul. Fitelberga 1;b.Przedszkole Publiczne nr 17 w Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Piasku, 43-241 Piasek, ul. Szkolna 2 CZĘŚĆ II: SZKOŁY PODSTAWOWE GRUPA A obejmuje wykonanie usługi w następujących 3 placówkach oświatowych:a.Szkoła Podstawowa nr 1 im. Książąt Pszczyńskich, 43-200 Pszczyna ul. Bogedaina 1;b.Szkoła Podstawowa nr 16 w Studzienicach, 43-215 Studzienice, ul. Ks. Szewczyka 74;c. Szkoła Podstawowa im. Kornela Makuszyńskiego w Golasowicach, 43-252 Golasowice ul. Z. Nałkowskiej 2. CZĘŚĆ III: SZKOŁY PODSTAWOWE GRUPA B obejmuje wykonanie usługi w następujących 2 placówkach oświatowych:a.Szkoła Podstawowa im. Janusza Korczaka w Suszcu, 43-267 Suszec, ul. Szkolna 130;b.Szkoła Podstawowa im. Adama Mickiewicza w Kobielicach, 43-262 Kobielice, ul. Topolowa 61;CZĘŚĆ IV: GIMNAZJA obejmuje wykonanie usługi w następujących 3 placówkach oświatowych: a.Publiczne Gimnazjum nr 1 w Pszczynie 43-200 Pszczyna ul. St. Batorego 24. b.Publiczne Gimnazjum nr 2 w Pawłowicach, 43-251 Pawłowice ul. J. Pukowca 4. c.Gimnazjum nr 1 im. Ks. Tomasza Wuwera, 43-251 Pawłowice, ul. Szkolna 1. CZĘŚĆ V: SZKOŁY ŚREDNIE obejmuje wykonanie usługi w następujących 3 placówkach oświatowych:a.Zespół Szkół Ogólnokształcących im. Jana Pawła II w Pawłowicach 43-251 Pawłowice ul. J. Pukowca 5;b.Zespół Szkół Zawodowych i Ogólnokształcących w Woli, 43-225 Wola ul. Poprzeczna 1a; c.Powiatowy Zespół Szkół nr 2 im. Karola Miarki - Technikum nr 3, 43-200 Pszczyna ul. Szymanowskiego 12;Beneficjentem projektu jest Powiat Pszczyński, a Realizatorem bezpośrednim projektu jest Poradnia Psychologiczno - Pedagogiczna w Pszczynie. Szkolny Organizator Rozwoju Edukacji (SORE) jest zewnętrznym specjalistą, który będzie pracował na rzecz placówek oświatowych (szkół lub przedszkoli), zgodnie ze złożoną ofertą w ramach realizowanego Projektu. Głównym celem Projektu jest wdrożenie do dnia 31 sierpnia 2015 roku nowatorskiego systemu doskonalenia nauczycieli, który będzie odpowiadał na zdiagnozowane indywidualne potrzeby jednostek oświatowych z powiatu pszczyńskiego.Szacunkowa ilość godzin pracy w ramach umowy dla każdego SORE wynosi:82 godziny zegarowe na jedną placówkę edukacyjną w okresie od dnia podpisania umowy do 31.08.2014 roku. Miejsce realizacji usługi: Biuro projektu oraz szkoły/przedszkola wskazane w danej części oferty lub też miejsce wybrane przez Wykonawcę.Osoba wyłoniona w przetargu do pełnienia funkcji SORE w danej części zamówienia, o których mowa w rozdziale III SIWZ nie może być pracownikiem placówek wskazanych w opisie tej części. Głównym zadaniem SORE jest wspieranie dyrektora i nauczycieli w przygotowaniu i realizacji rocznego planu wspomagania na podstawie wybranej przez szkołę/przedszkole oferty doskonalenia (przygotowanej w ramach projektu pn. Wsparcie rozwoju szkół z powiatu pszczyńskiego - Wdrożenie nowatorskiego systemu doskonalenia nauczycieli). Szkolny Organizator Rozwoju Edukacji wspiera szkołę/przedszkole i dyrektora, radę pedagogiczną towarzysząc oraz służąc pomocą na kolejnych etapach przygotowania i realizacji rocznego planu wspomagania. SORE nawiązuje kontakt ze szkołą przedszkolem w okresie do 4 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy, buduje relacje z dyrektorem i radą pedagogiczną. Współpracuje z dyrektorem i radą pedagogiczną w przeprowadzeniu diagnozy i konstruowaniu rocznego planu wspomagania, opracowuje zapisy dokumentu rocznego planu wspomagania. Odpowiada za prawidłową organizację działań związanych z zewnętrznym wspomaganiem. Pozostaje w stałym kontakcie z dyrektorem i pracownikami zaangażowanymi w realizację rocznego planu wspomagania (RPW) w szkole/przedszkolu. Wspiera nauczycieli w czasie wdrażania nowych umiejętności i wypracowanych procedur. Swoje działania realizuje bezpośrednio w szkole/ przedszkolu, które wspiera, jak również w biurze projektu lub w wybranym przez siebie miejscu. SORE opracowuje niezbędną dokumentację związaną z realizacją projektu, w tym Roczny Plan Wspomagania dla danej placówki, na rzecz której pracuje.Szczegółowy opis poszczególnych części przedmiotu zamówienia pn. Orientacyjny harmonogram obowiązków SORE zawiera załącznik nr 1 do SIWZ dla każdej części zamówienia z osobna. Zamawiający nie wyraża zgody, aby Wykonawca w trakcie wypełniania obowiązków stanowiących przedmiot zamówienia, wykonywał w danych placówkach oświatowych lub w biurze projektu innych czynności, niezwiązanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia, pod rygorem rozwiązania umowy przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega, że osoba wyłoniona w postępowaniu do pełnienia funkcji SORE z ramienia Wykonawcy w danej części nie może być pracownikiem placówek (szkoły lub przedszkola) wskazanych w opisie tej części zamówienia. Zamawiający zastrzega, że łączna liczba godzin osoby wykonującej usługę, wynikająca z wykonywania wszystkich zadań w ramach innych projektów finansowanych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, jak również wykonywanych w ramach innych programów Narodowych Strategicznych Ram Odniesienia nie może przekroczyć 240 godzin zegarowych miesięcznie. W przypadku udzielenia zamówienia Wykonawcom, o których mowa w art. 23 ust. 1 ustawy PZP, Zamawiający, przed podpisaniem umowy, wymaga przedłożenia umowy regulującej współpracę Wykonawców. Wartość zamówienia nie przekracza kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.. II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5. II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2014. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WADIUM Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. III.2) ZALICZKI III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o Zamawiający nie stawia szczegółowego opisu warunku w tym zakresie. Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy i jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły: spełnia- nie spełnia. • III.3.2) Wiedza i doświadczenie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o Zamawiający nie stawia szczegółowego opisu warunku w tym zakresie. Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy i jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły:spełnia- nie spełnia. • III.3.3) Potencjał techniczny Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o Zamawiający nie stawia szczegółowego opisu warunku w tym zakresie. Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy i jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły: spełnia- nie spełnia. • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art. 22 ust.1 pkt 3 ustawy PZP), Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usługi wraz z informacjami na tematach kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (załącznik Nr 7 do SIWZ). Warunek minimalny Zamawiającego: o zamówienie może ubiegać się wykonawca, który dysponuje lub będzie dysponował osobami posiadającymi niżej opisane kwalifikacje tj.:a.posiadają wykształcenie wyższe II stopnia z przygotowaniem pedagogicznym,b. posiadającą doświadczenie w pracy z grupą osób dorosłych np. w moderowaniu grupowej pracy koncepcyjnej osób dorosłych, kierowanie spotkaniami poświęconymi zespołowemu wypracowaniu rozwiązań określonych problemów środowiska oświatowego (prowadzenie warsztatów, szkoleń np. z radami pedagogicznymi, nauczycielami, pracownikami oświatowymi, tworzenie procedur) w wymiarze co najmniej 80 godzin pracy z grupami dorosłymi, c. posiadającą minimum roczne doświadczenie w edukacji, w tym doświadczenie w pracy nauczyciela lub realizacji usług rozwojowych na rzecz systemu edukacji publicznej i niepublicznej, d.posiadającą przygotowanie do pracy moderatora (np. TERM, ukończone kursy lub studia przygotowujące do pracy trenera, edukatora, moderatora, coacha lub posiadają certyfikat trenerski, edukatorski lub ukończony kurs na SORE). Jeżeli wykonawca wykazując spełnianie warunku, o którym mowa wyżej polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy PZP, które to podmioty będą brały udział w realizacji zamówienia, Zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów pisemnego zobowiązania. Wymagane jest załączenie do oferty odpowiednio załączników 7a do SIWZ - Oświadczenie innego podmiotu. • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o Zamawiający nie stawia szczegółowego opisu warunku w tym zakresie. Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy i jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły: spełnia- nie spełnia. III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć: • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć: • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia; III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej; III.6) INNE DOKUMENTY Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) Inne oświadczenia i dokumenty, których przedłożenia w ofercie żąda Zamawiający: a.wypełniony Formularz ofertowy - załącznik nr 2 do SIWZ.b.pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy - jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej). c.Oświadczenie dotyczące podwykonawstwa, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia: • 1 - Cena - 50 • 2 - Doświadczenie - 50 IV.3) ZMIANA UMOWY przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian 1.Zmiany do umowy możliwe są jedynie w trybie art. 144 ustawy PZP. Uzgodnienia w tym zakresie wymagają dla swej ważności zatwierdzenia przez Zamawiającego, a zmiana umowy może nastąpić jedynie na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności.2.Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umów/umowy w następujących okolicznościach:a.rezygnacji Zamawiającego z wykonania części usługi z jednoczesnym ograniczeniem (obniżeniem) wynagrodzenia wykonawcy, b.ustawowej zmiany przepisów podatkowych, np. zmiany stawki podatku VAT c.działania siły wyższej, zdarzeń losowych niezależnych od stron umowy, d.poprawy oczywistej omyłki,e.zmiany terminu realizacji zamówienia spowodowanej przerwami w realizacji usługi powstałymi z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy;f.pisemnego uzgodnienia pomiędzy Stronami dotyczącego skróceniu terminu zakończenia realizacji umowy;g.zmiany nazw, siedziby stron umowy, numerów kont bankowych, innych danych identyfikacyjnych;h.zmiany lub wprowadzenia podwykonawcy, zmiany lub wprowadzenia osoby/ osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia (realizujących zamówienie) pod warunkiem odpowiedniego zgłoszenia i po akceptacji przez Zamawiającego;i.zmiany osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad przedmiotem umowy; j.zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia,k. konieczności wprowadzenia zmian będących następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, l.kiedy wynikną rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony umowy. m.w ramach istotnych zmian zastrzega się prawo zmiany załącznika nr 1 do umowy w trakcie wykonywania usługi - orientacyjny harmonogram realizacji obowiązków SORE w zakresie terminów wykonania i liczby godzin, ale w taki sposób aby nie przekroczyć limitu godzinowego określonego w umowie i ofercie wykonawcy. IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.powiat.pszczyna.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Pszczynie,parter pok 5 Wydział Zamówień Publicznych lub przesyłką pocztową (poleconą) na adres: Starostwo Powiatowe w Pszczynie, ul. 3 Maja 10, 43-200 Pszczyna. IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2013 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Pszczynie, I piętro pok. 35 Sekretariat lub przesyłką pocztową (poleconą) na adres: Starostwo Powiatowe w Pszczynie, ul. 3 Maja 10, 43-200 Pszczyna.. IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pn. Wsparcie rozwoju szkół z powiatu pszczyńskiego - Wdrożenie nowatorskiego systemu doskonalenia nauczycieli współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty - Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.. IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: CZĘŚĆ 1. PRZEDSZKOLA. • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obowiązki SORE realizowane na rzecz placówki edukacyjnej: spotkanie z dyrektorem placówki, pomoc dyrektorowi w zdiagnozowaniu potrzeb placówki, omówieni e zasad projektu itp. spotkanie i współpraca z radą pedagogiczną, pomoc w formułowaniu celów, zdiagnozowanie potrzeb i określenie obszaru do rozwoju, wstępne rozpoznanie ofert doskonalenia, wybór zespołu zadaniowego do wypracowania ostatecznych założeń Rocznego Planu Wspomagania wsparcie placówki w przygotowaniu założeń Rocznego Planu Wspomagania, ściśle odpowiadającego na potrzeby placówki, zbudowanego na podstawie jednej wybranej oferty doskonalenia, przeprowadzenie warsztatu diagnostyczno-rozwojowego wraz z zespołem zadaniowym Opracowanie dokumentu Rocznego Planu Wspomagania dla placówki na rok szkolny 2013/2014 zgodnie z wypracowanymi przez zespół zadaniowy założeniami oraz przedłożenie do biura projektu i placówki wsparcie przy zapewnianiu obiegu informacji pomiędzy placówką uczestniczącą w projekcie -biurem projektu -SORE (stały kontakt z osobami zaangażowanymi w realizację Rocznego Planu Wspomagania w placówce, dbanie o przepływ informacji dotyczących działań podejmowanych w ramach jego współpracy wnioskowanie o pozyskanie zewnętrznych ekspertów, przedstawienie rekomendacji itp. (jeśli zaistnieje taka potrzeba) organizowanie zaplanowanych form wspomagania, doskonalenia w zakresie ustalania terminów szkoleń/warsztatów zajęć doskonalących itp. - we współpracy z placówką oraz pracownikami biura projektu organizacja systemu wsparcia dla pracowników placówki we wdrażaniu nowo nabytych umiejętności i wypracowanych procedur (np. ustalanie terminów konsultacji, zajęć indywidualnych, we współpracy z placówką, Wykonawcami oraz pracownikami biura projektu monitorowanie przebiegu realizacji Rocznego Planu Wspomagania w danej placówce, reagowanie na pojawiające się trudności, przekazywanie informacji do biura projektu dokumentowanie podejmowanych działań, przeprowadzenie wśród uczestników projektu ankiet z przebiegu zajęć, realizacji Rocznego Planu Wspomagania itp. współpraca z radą pedagogiczną nad rekomendacjami do pracy placówki w kolejnym roku szkolnym, przygotowanie sprawozdania z przebiegu realizacji Rocznego Planu Wspomagania, przedstawienie sprawozdania z przebiegu realizacji RPW dyrektorowi placówki oraz radzie pedagogicznej, udział w spotkaniu podsumowującym realizację Rocznego Planu Wspomagania ścisła współpraca z kierownikiem projektu, pracownikami biura projektu, udział w spotkaniach SORE w biurze projektu opracowywanie i dostarczanie dokumentów rozliczeniowych do biura projektu. Łączna liczba godzin wynosi 164 godziny zegarowe.. • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4. CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: CZĘŚĆ 2. SZKOŁY PODSTAWOWE GRUPA A. • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obowiązki SORE realizowane na rzecz placówki edukacyjnej: spotkanie z dyrektorem placówki, pomoc dyrektorowi w zdiagnozowaniu potrzeb placówki, omówieni e zasad projektu itp. spotkanie i współpraca z radą pedagogiczną, pomoc w formułowaniu celów, zdiagnozowanie potrzeb i określenie obszaru do rozwoju, wstępne rozpoznanie ofert doskonalenia, wybór zespołu zadaniowego do wypracowania ostatecznych założeń Rocznego Planu Wspomagania wsparcie placówki w przygotowaniu założeń Rocznego Planu Wspomagania, ściśle odpowiadającego na potrzeby placówki, zbudowanego na podstawie jednej wybranej oferty doskonalenia, przeprowadzenie warsztatu diagnostyczno-rozwojowego wraz z zespołem zadaniowym Opracowanie dokumentu Rocznego Planu Wspomagania dla placówki na rok szkolny 2013/2014 zgodnie z wypracowanymi przez zespół zadaniowy założeniami oraz przedłożenie do biura projektu i placówki wsparcie przy zapewnianiu obiegu informacji pomiędzy placówką uczestniczącą w projekcie -biurem projektu -SORE (stały kontakt z osobami zaangażowanymi w realizację Rocznego Planu Wspomagania w placówce, dbanie o przepływ informacji dotyczących działań podejmowanych w ramach jego współpracy wnioskowanie o pozyskanie zewnętrznych ekspertów, przedstawienie rekomendacji itp. (jeśli zaistnieje taka potrzeba) organizowanie zaplanowanych form wspomagania, doskonalenia w zakresie ustalania terminów szkoleń/warsztatów zajęć doskonalących itp. - we współpracy z placówką oraz pracownikami biura projektu organizacja systemu wsparcia dla pracowników placówki we wdrażaniu nowo nabytych umiejętności i wypracowanych procedur (np. ustalanie terminów konsultacji, zajęć indywidualnych, we współpracy z placówką, Wykonawcami oraz pracownikami biura projektu monitorowanie przebiegu realizacji Rocznego Planu Wspomagania w danej placówce, reagowanie na pojawiające się trudności, przekazywanie informacji do biura projektu dokumentowanie podejmowanych działań, przeprowadzenie wśród uczestników projektu ankiet z przebiegu zajęć, realizacji Rocznego Planu Wspomagania itp. współpraca z radą pedagogiczną nad rekomendacjami do pracy placówki w kolejnym roku szkolnym, przygotowanie sprawozdania z przebiegu realizacji Rocznego Planu Wspomagania, przedstawienie sprawozdania z przebiegu realizacji RPW dyrektorowi placówki oraz radzie pedagogicznej, udział w spotkaniu podsumowującym realizację Rocznego Planu Wspomagania ścisła współpraca z kierownikiem projektu, pracownikami biura projektu, udział w spotkaniach SORE w biurze projektu opracowywanie i dostarczanie dokumentów rozliczeniowych do biura projektu. Łączna liczba godzin zegarowych wynosi 246.. • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4. CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: CZĘŚĆ 3. SZKOŁY PODSTAWOWE GRUPA B. • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obowiązki SORE realizowane na rzecz placówki edukacyjnej: spotkanie z dyrektorem placówki, pomoc dyrektorowi w zdiagnozowaniu potrzeb placówki, omówieni e zasad projektu itp. spotkanie i współpraca z radą pedagogiczną, pomoc w formułowaniu celów, zdiagnozowanie potrzeb i określenie obszaru do rozwoju, wstępne rozpoznanie ofert doskonalenia, wybór zespołu zadaniowego do wypracowania ostatecznych założeń Rocznego Planu Wspomagania wsparcie placówki w przygotowaniu założeń Rocznego Planu Wspomagania, ściśle odpowiadającego na potrzeby placówki, zbudowanego na podstawie jednej wybranej oferty doskonalenia, przeprowadzenie warsztatu diagnostyczno-rozwojowego wraz z zespołem zadaniowym Opracowanie dokumentu Rocznego Planu Wspomagania dla placówki na rok szkolny 2013/2014 zgodnie z wypracowanymi przez zespół zadaniowy założeniami oraz przedłożenie do biura projektu i placówki wsparcie przy zapewnianiu obiegu informacji pomiędzy placówką uczestniczącą w projekcie -biurem projektu -SORE (stały kontakt z osobami zaangażowanymi w realizację Rocznego Planu Wspomagania w placówce, dbanie o przepływ informacji dotyczących działań podejmowanych w ramach jego współpracy wnioskowanie o pozyskanie zewnętrznych ekspertów, przedstawienie rekomendacji itp. (jeśli zaistnieje taka potrzeba) organizowanie zaplanowanych form wspomagania, doskonalenia w zakresie ustalania terminów szkoleń/warsztatów zajęć doskonalących itp. - we współpracy z placówką oraz pracownikami biura projektu organizacja systemu wsparcia dla pracowników placówki we wdrażaniu nowo nabytych umiejętności i wypracowanych procedur (np. ustalanie terminów konsultacji, zajęć indywidualnych, we współpracy z placówką, Wykonawcami oraz pracownikami biura projektu monitorowanie przebiegu realizacji Rocznego Planu Wspomagania w danej placówce, reagowanie na pojawiające się trudności, przekazywanie informacji do biura projektu dokumentowanie podejmowanych działań, przeprowadzenie wśród uczestników projektu ankiet z przebiegu zajęć, realizacji Rocznego Planu Wspomagania itp. współpraca z radą pedagogiczną nad rekomendacjami do pracy placówki w kolejnym roku szkolnym, przygotowanie sprawozdania z przebiegu realizacji Rocznego Planu Wspomagania, przedstawienie sprawozdania z przebiegu realizacji RPW dyrektorowi placówki oraz radzie pedagogicznej, udział w spotkaniu podsumowującym realizację Rocznego Planu Wspomagania ścisła współpraca z kierownikiem projektu, pracownikami biura projektu, udział w spotkaniach SORE w biurze projektu opracowywanie i dostarczanie dokumentów rozliczeniowych do biura projektu. Łączna liczba godzin zegarowych wynosi 164.. • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4. CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: CZĘŚĆ 4. GIMNAZJA. • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obowiązki SORE realizowane na rzecz placówki edukacyjnej : spotkanie z dyrektorem placówki, pomoc dyrektorowi w zdiagnozowaniu potrzeb placówki, omówieni e zasad projektu itp. spotkanie i współpraca z radą pedagogiczną, pomoc w formułowaniu celów, zdiagnozowanie potrzeb i określenie obszaru do rozwoju, wstępne rozpoznanie ofert doskonalenia, wybór zespołu zadaniowego do wypracowania ostatecznych założeń Rocznego Planu Wspomagania wsparcie placówki w przygotowaniu założeń Rocznego Planu Wspomagania, ściśle odpowiadającego na potrzeby placówki, zbudowanego na podstawie jednej wybranej oferty doskonalenia, przeprowadzenie warsztatu diagnostyczno-rozwojowego wraz z zespołem zadaniowym Opracowanie dokumentu Rocznego Planu Wspomagania dla placówki na rok szkolny 2013/2014 zgodnie z wypracowanymi przez zespół zadaniowy założeniami oraz przedłożenie do biura projektu i placówki wsparcie przy zapewnianiu obiegu informacji pomiędzy placówką uczestniczącą w projekcie -biurem projektu -SORE (stały kontakt z osobami zaangażowanymi w realizację Rocznego Planu Wspomagania w placówce, dbanie o przepływ informacji dotyczących działań podejmowanych w ramach jego współpracy wnioskowanie o pozyskanie zewnętrznych ekspertów, przedstawienie rekomendacji itp. (jeśli zaistnieje taka potrzeba) organizowanie zaplanowanych form wspomagania, doskonalenia w zakresie ustalania terminów szkoleń/warsztatów zajęć doskonalących itp. - we współpracy z placówką oraz pracownikami biura projektu organizacja systemu wsparcia dla pracowników placówki we wdrażaniu nowo nabytych umiejętności i wypracowanych procedur (np. ustalanie terminów konsultacji, zajęć indywidualnych, we współpracy z placówką, Wykonawcami oraz pracownikami biura projektu monitorowanie przebiegu realizacji Rocznego Planu Wspomagania w danej placówce, reagowanie na pojawiające się trudności, przekazywanie informacji do biura projektu dokumentowanie podejmowanych działań, przeprowadzenie wśród uczestników projektu ankiet z przebiegu zajęć, realizacji Rocznego Planu Wspomagania itp. współpraca z radą pedagogiczną nad rekomendacjami do pracy placówki w kolejnym roku szkolnym, przygotowanie sprawozdania z przebiegu realizacji Rocznego Planu Wspomagania, przedstawienie sprawozdania z przebiegu realizacji RPW dyrektorowi placówki oraz radzie pedagogicznej, udział w spotkaniu podsumowującym realizację Rocznego Planu Wspomagania ścisła współpraca z kierownikiem projektu, pracownikami biura projektu, udział w spotkaniach SORE w biurze projektu ,opracowywanie i dostarczanie dokumentów rozliczeniowych do biura projektu. Łączna liczba godzin zegarowych wynosi 246.. • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4. CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: CZĘŚĆ 5. SZKOŁY ŚREDNIE. • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obowiązki SORE realizowane na rzeczj placówki edukacyjnej spotkanie z dyrektorem placówki, pomoc dyrektorowi w zdiagnozowaniu potrzeb placówki, omówieni e zasad projektu itp. spotkanie i współpraca z radą pedagogiczną, pomoc w formułowaniu celów, zdiagnozowanie potrzeb i określenie obszaru do rozwoju, wstępne rozpoznanie ofert doskonalenia, wybór zespołu zadaniowego do wypracowania ostatecznych założeń Rocznego Planu Wspomagania wsparcie placówki w przygotowaniu założeń Rocznego Planu Wspomagania, ściśle odpowiadającego na potrzeby placówki, zbudowanego na podstawie jednej wybranej oferty doskonalenia, przeprowadzenie warsztatu diagnostyczno-rozwojowego wraz z zespołem zadaniowym Opracowanie dokumentu Rocznego Planu Wspomagania dla placówki na rok szkolny 2013/2014 zgodnie z wypracowanymi przez zespół zadaniowy założeniami oraz przedłożenie do biura projektu i placówki wsparcie przy zapewnianiu obiegu informacji pomiędzy placówką uczestniczącą w projekcie -biurem projektu -SORE (stały kontakt z osobami zaangażowanymi w realizację Rocznego Planu Wspomagania w placówce, dbanie o przepływ informacji dotyczących działań podejmowanych w ramach jego współpracy wnioskowanie o pozyskanie zewnętrznych ekspertów, przedstawienie rekomendacji itp. (jeśli zaistnieje taka potrzeba) organizowanie zaplanowanych form wspomagania, doskonalenia w zakresie ustalania terminów szkoleń/warsztatów zajęć doskonalących itp. - we współpracy z placówką oraz pracownikami biura projektu organizacja systemu wsparcia dla pracowników placówki we wdrażaniu nowo nabytych umiejętności i wypracowanych procedur (np. ustalanie terminów konsultacji, zajęć indywidualnych, we współpracy z placówką, Wykonawcami oraz pracownikami biura projektu monitorowanie przebiegu realizacji Rocznego Planu Wspomagania w danej placówce, reagowanie na pojawiające się trudności, przekazywanie informacji do biura projektu dokumentowanie podejmowanych działań, przeprowadzenie wśród uczestników projektu ankiet z przebiegu zajęć, realizacji Rocznego Planu Wspomagania itp. współpraca z radą pedagogiczną nad rekomendacjami do pracy placówki w kolejnym roku szkolnym, przygotowanie sprawozdania z przebiegu realizacji Rocznego Planu Wspomagania, przedstawienie sprawozdania z przebiegu realizacji RPW dyrektorowi placówki oraz radzie pedagogicznej, udział w spotkaniu podsumowującym realizację Rocznego Planu Wspomagania ścisła współpraca z kierownikiem projektu, pracownikami biura projektu, udział w spotkaniach SORE w biurze projektu opracowywanie i dostarczanie dokumentów rozliczeniowych do biura projektu.. • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4. |