Wyniki przetargów/konkursów |
Termin składania ofert: 07-11-2013, godz. 10:00Wymiana ogrodzenia przy obiektach POSiR przy ul. Zamenhofa w Pszczynie. |
|
Wynik postępowania przetargowego/konkursowego |
|
Pszczyna dnia 13 listopada 2013r.
Nr postępowania: IZ.274.29.2013 Nr pisma IZ.274-29/6/2013 WYNIK POSTĘPOWANIA PRZETARGOWEGO Na podstawie art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2013r. poz.907 z późn. zm) Powiat Pszczyński informuje, iż zostało rozstrzygnięte postępowanie przetargowe dotyczące realizacji zadania: Wymiana ogrodzenia przy obiektach POSiR przy ul. Zamenhofa w Pszczynie. I. W postępowaniu złożone zostały oferty następujących wykonawców, Nazwy(firmy) oraz adresy wykonawców: 1. Oferta nr 1 Wykonawcy: MTR S.C. CZEMBOR TOMASZ CZEMBOR RAFAŁ 43-211 Czarków ul. Wolności 12b z ceną brutto wynoszącą: 25 700,85 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy siedemset złotych 85/100). 2. Oferta nr 2 Wykonawcy: Zakład Produkcyjno-Usługowy Stanisław Koźlak, 32-440 Sułkowice ul. Na Węgry 3 z ceną brutto wynoszącą: 34 999,99 zł (słownie: trzydzieści cztery tysiące dziewięćset dziewięćdziesiąt dziewięć złotych 99/100). 3. Oferta nr 3 Wykonawcy: KONSTALKON Konrad Dargiel, 26-110 Skarżysko - Kamienna ul. Żeromskiego 46a/16 z ceną brutto wynoszącą: 32 590,00 zł (słownie: trzydzieści dwa tysiące pięćset dziewięćdziesiąt złotych 00/100). 4. Oferta nr 4 Wykonawcy: PHU ”GAWLIK” Paweł Gawlik, 32-625 Przecieszyn, Skidziń ul. Oświęcimska 27 z ceną brutto wynoszącą: 29 499,09 zł (słownie: dwadzieścia dziewięć tysięcy czterysta dziewięćdziesiąt dziewięć złotych 09/100). 5. Oferta nr 5 Wykonawcy: MPM GROUP Marcin Pieczonka, 28-100 Busko Zdrój oś. Gen. Andersa 5/28 z ceną brutto wynoszącą: 43 087,49 zł (słownie: czterdzieści trzy tysiące osiemdziesiąt siedem złotych 49/100). 6. Oferta nr 6 Wykonawcy: ”WIKOS” Cezary Osuch, 97-371 Wola Krzysztoporska, Bujny ul. Piotrkowska 50 z ceną brutto wynoszącą: 38 799,97 zł (słownie: trzydzieści osiem tysięcy siedemset dziewięćdziesiąt dziewięć złotych 97/100). 7. Oferta nr 7 Wykonawcy: F.H.U. LUXBUD Tadeusz Kolarczyk, 43-215 Jankowice ul. Zgodna 1 z ceną brutto wynoszącą: 24 916,09 zł (słownie: dwadzieścia cztery tysiące dziewięćset szesnaście złotych 09/100). 8. Oferta nr 8 Wykonawcy: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe SCALA BUD Zbigniew Furczyk, 43-230 Goczałkowice Zdrój ul. Solankowa 8a z ceną brutto wynoszącą: 38 140,84 zł (słownie: trzydzieści osiem tysięcy sto czterdzieści złotych 84/100). II. Oferty spełniające wymagania zawarte w SIWZ, otrzymały punktację jak niżej: 1. Oferta nr 1 Wykonawcy: MTR S.C. CZEMBOR TOMASZ CZEMBOR RAFAŁ 43-211 Czarków ul. Wolności 12b Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 96,95 pkt, łączna punktacja: 387,80 pkt 2. Oferta nr 2 Wykonawcy: Zakład Produkcyjno-Usługowy Stanisław Koźlak 32-440 Sułkowice ul. Na Węgry 3 Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 71,19 pkt, łączna punktacja: 284,76 pkt 3. Oferta nr 3 Wykonawcy: KONSTALKON Konrad Dargiel 26-110 Skarżysko - Kamienna ul. Żeromskiego 46a/16 Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 76,45 pkt, łączna punktacja: 305,80 pkt 4. Oferta nr 4 Wykonawcy: PHU ”GAWLIK” Paweł Gawlik 32-625 Przecieszyn, Skidziń ul. Oświęcimska 27 Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 84,46 pkt, łączna punktacja: 337,84 pkt 5. Oferta nr 5 Wykonawcy: MPM GROUP Marcin Pieczonka 28-100 Busko Zdrój oś. Gen. Andersa 5/28 Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 57,83 pkt, łączna punktacja: 231,32 pkt 6. Oferta nr 6 Wykonawcy: ”WIKOS” Cezary Osuch 97-371 Wola Krzysztoporska, Bujny ul. Piotrkowska 50 Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 64,22 pkt, łączna punktacja: 256,88 pkt 7. Oferta nr 7 Wykonawcy: F.H.U. LUXBUD Tadeusz Kolarczyk 43-215 Jankowice ul. Zgodna 1 Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 100,00 pkt, łączna punktacja:400,00 pkt 8. Oferta nr 8 Wykonawcy: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe SCALA BUD Zbigniew Furczyk 43-230 Goczałkowice Zdrój ul. Solankowa 8a Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 65,33 pkt, łączna punktacja: 261,32 pkt III. Wybór najkorzystniejszej oferty: Zamawiający informuje, iż w toku badania i oceny ofert złożonych w przedmiotowym postępowaniu , wybrano ofertę niżej wymienionego Wykonawcy: F.H.U. LUXBUD Tadeusz Kolarczyk 43-215 Jankowice ul. Zgodna 1 (ofertę nr 7) z ceną brutto wynoszącą: 24 916,09 zł (słownie: dwadzieścia cztery tysiące dziewięćset szesnaście złotych 09/100). Wybrana oferta, spełnia wszystkie wymagania zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i zawiera najniższą cenę spośród ofert złożonych w w/w postępowaniu. Dziękujemy za udział w postępowaniu i złożenie ofert. |
|
Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
www.przetargi.powiat.pszczyna.pl ________________________________________ Pszczyna: Wymiana ogrodzenia przy obiektach POSiR przy ul. Zamenhofa w Pszczynie. Numer ogłoszenia: 431788 - 2013; data zamieszczenia: 23.10.2013 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Pszczyński , ul. 3 Maja 10, 43-200 Pszczyna, woj. śląskie, tel. 032 4492300, 032 4492399, faks 032 4492345. • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.pszczyna.pl I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana ogrodzenia przy obiektach POSiR przy ul. Zamenhofa w Pszczynie.. II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane. II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wymiana ogrodzenia przy obiektach POSiR przy ul. Zamenhofa w Pszczynie.2.Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.: demontaż starego ogrodzenia z siatki na słupkach stalowych długości około 130 m wraz z jego wywozem, wykopanie dołów na fundamenty słupków, osadzenie fundamentów ogrodzenia z elementów panelowych , montaż bramo-furtki, rozścielenie ziemi i wyrównanie terenu w linii ogrodzenia. 3. Szczegółowy zakres robót podano w załącznikach do SIWZ:a.Przedmiar robót - załącznik nr 1 do SIWZ. b.Dokumentacja techniczna - załącznik nr 7 do SIWZ c.Specyfikacja Techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 8 do SIWZ. W przypadku określenia elementów przedmiotu zamówienia w dokumentacji, STWiOR, przedmiarach robót przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów, urządzeń i systemów równoważnych - zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 Ustawy. Zgodnie z art. 30 ust. 5 Ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności gwarantować realizację robót w zgodzie z dokumentacją techniczną oraz zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ. W związku z tym, Zamawiający wyjaśnia, iż pod pojęciem równoważności rozumie inny materiał lub urządzenie, pochodzące od innego producenta niż wskazany w załącznikach nr 1;7;8; do SIWZ, pod warunkiem, że służy do tego samego celu, posiada takie same lub lepsze parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne oraz użytkowe co produkt oryginalny. Ponadto równoważność oznacza materiał nie gorszy gatunkowo niż określony w załącznikach nr 1; 7;8; do SIWZ. Wskazanie znaku towarowego lub pochodzenia nadaje wymienionym konkretnym produktom charakter przykładowy jako określenie standardów i parametrów. Wartość zamówienia nie przekracza kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.. II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.34.00.00-2. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2013. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WADIUM Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium . III.2) ZALICZKI III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o Zamawiający nie stawia szczegółowego opisu warunku w tym zakresie. Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy i jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły: spełnia- nie spełnia. • III.3.2) Wiedza i doświadczenie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o Zamawiający nie stawia szczegółowego opisu warunku w tym zakresie. Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy i jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły: spełnia- nie spełnia. • III.3.3) Potencjał techniczny Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o Zamawiający nie stawia szczegółowego opisu warunku w tym zakresie. Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy i jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły: spełnia- nie spełnia. • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o Zamawiający nie stawia szczegółowego opisu warunku w tym zakresie. Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy i jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły: spełnia- nie spełnia. • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o Zamawiający nie stawia szczegółowego opisu warunku w tym zakresie. Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy i jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły: spełnia- nie spełnia. III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć: III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć: • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia; • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej; III.6) INNE DOKUMENTY Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) Inne oświadczenia i dokumenty, których przedłożenia w ofercie żąda Zamawiający: 1.wypełniony Formularz ofertowy zawierający obliczenie ceny oferty - załącznik nr 2 do SIWZ.2. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy - jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej).3. Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie załączonego do SIWZ przedmiaru robót (załącznik nr 1 do SIWZ). Kosztorys ofertowy winien podawać wartości wszystkich pozycji przedmiaru robót. Zaleca się, aby wykazano w kosztorysie cenę jednostkową (wraz z narzutami, bez podatku VAT) dla każdej pozycji kosztorysowej oraz dołączono zestawienia robocizny, materiałów i sprzętu. SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.3) ZMIANA UMOWY przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian 1.Zamawiający przewiduje, na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, możliwość dokonania zmiany umowy w formie aneksu lub pisemnego oświadczenia pod następującymi warunkami:I. zmiana terminu realizacji zamówienia z następujących przyczyn:działania siły wyższej, przy czym siła wyższa oznacza wydarzenie nieprzewidywalne i poza kontrolą stron niniejszej umowy, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu, lub inne okoliczności niezależne od Zamawiającego, w tym takie, których Zamawiający przy zachowaniu należytej staranności nie był w stanie uniknąć lub przewidzieć, wystąpienia nietypowych dla klimatu polskiego warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych zgodnie z technologią ich wykonywania;zaistnienia niesprzyjających warunków atmosferycznych, uniemożliwiających wykonanie prac budowlanych lub spełnienie wymogów technologicznych,; zmian w dokumentacji technicznej; konieczność zmiany zakresu robót i ich finansowania; konieczności wykonania dodatkowych badań i ekspertyz;pisemnego uzgodnienia pomiędzy Stronami dotyczącego skróceniu terminu zakończenia realizacji umowy;II. Pozostałe zmiany:a.zmiany dokonane w następstwie: poprawy oczywistej omyłki b.zmiana nazw, siedziby stron umowy, numerów kont bankowych, innych danych identyfikacyjnych; c.zmiana lub wprowadzenie podwykonawcy pod warunkiem odpowiedniego zgłoszenia i po akceptacji przez Zamawiającego;d. zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad przedmiotem umowy; e. zmiana formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy.f.zmniejszenie zakresu umowy z przyczyn o obiektywnym charakterze, istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części zakresu realizacji umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia; IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.powiat.pszczyna.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Pszczynie,parter pok. 5 Wydział Zamówień Publicznych lub przesyłką pocztową (poleconą) na adres:Starostwo Powiatowe w Pszczynie, ul. 3 Maja 10, 43-200 Pszczyna. IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.11.2013 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Pszczynie, I piętro pok. 35 Sekretariat lub przesyłką pocztową (poleconą) na adres:Starostwo Powiatowe w Pszczynie, ul. 3 Maja 10, 43-200 Pszczyna. IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie |