Wyniki przetargów/konkursów |
Termin składania ofert: 25-10-2013, godz. 10:00Wznowienie punktów granicznych działek znajdujących się w pasie dróg powiatowych - zadanie 1 : ul. Porębska- obręb Radostowice, gmina Suszec i ul. Świerczewskiego - obręb Poręba, gmina Pszczyna. |
|
Wynik postępowania przetargowego/konkursowego |
|
Pszczyna dnia 29 października 2013r.
Nr postępowania: IZ.274.28.2013 IZ.274-28/1/2013 WYNIK POSTĘPOWANIA PRZETARGOWEGO Na podstawie art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2013r. poz. 907 z późn. zm.) Powiat Pszczyński, jako Zamawiający informuje, iż zostało rozstrzygnięte postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego dotyczące realizacji zadania: Wznowienie punktów granicznych działek znajdujących się w pasie dróg powiatowych – zadanie 1 : ul. Porębska - obręb Radostowice, gmina Suszec i ul. Świerczewskiego – obręb Poręba, gmina Pszczyna. I. W postępowaniu złożone zostały oferty następujących wykonawców, Nazwy(firmy) oraz adresy wykonawców: 1. Oferta nr 1 Wykonawcy: Firma Handlowo-Usługowa Marek Kurek, 43-200 Pszczyna ul. Bogedaina 31/3 z ceną brutto wynoszącą: 35 916,00 zł (słownie: trzydzieści pięć tysięcy dziewięćset szesnaście złotych 00/100). 2. Oferta nr 2 Wykonawcy: Wyceny Majątkowe Józef Gwóźdź , 43-190 Mikołów ul. Św. Wojciecha 23 z ceną brutto wynoszącą: 18 437,70 zł (słownie: osiemnaście tysięcy czterysta trzydzieści siedem złotych 70/100). II. Wybór najkorzystniejszej oferty: Zamawiający informuje, iż w toku badania i oceny ofert złożonych w przedmiotowym postępowaniu, wybrano ofertę niżej wymienionego Wykonawcy: Firma Handlowo-Usługowa Marek Kurek 43-200 Pszczyna ul. Bogedaina 31/3 (oferta nr1) z ceną brutto wynoszącą: 35 916,00 zł (słownie: trzydzieści pięć tysięcy dziewięćset szesnaście złotych 00/100). Wybrana oferta, spełnia wszystkie wymagania zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i zawiera najniższą cenę spośród ofert złożonych w przedmiotowym postępowaniu, a nie podlegających odrzuceniu. Dziękujemy za udział w postępowaniu i złożenie ofert. |
|
Wznowienie punktów granicznych działek znajdujących się w pasie dróg powiatowych - zadanie 1 : ul. Porębska- obręb Radostowice, gmina Suszec i ul. Świerczewskiego - obręb Poręba, gmina Pszczyna
Numer ogłoszenia: 216665 - 2013; data zamieszczenia: 17.10.2013 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Pszczyński , ul. 3 Maja 10, 43-200 Pszczyna, woj. śląskie, tel. 032 4492300, 032 4492399, faks 032 4492345. • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.pszczyna.pl I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wznowienie punktów granicznych działek znajdujących się w pasie dróg powiatowych - zadanie 1 : ul. Porębska- obręb Radostowice, gmina Suszec i ul. Świerczewskiego - obręb Poręba, gmina Pszczyna. II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi. II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest:Wznowienie punktów granicznych działek znajdujących się w pasie dróg powiatowych - zadanie 1 : ul. Porębska- obręb Radostowice, gmina Suszec i ul. Świerczewskiego - obręb Poręba, gmina Pszczyna. Przedmiotem zamówienia jest wznowienie znaków granicznych wraz z namierzeniem pasa drogowego w rozumieniu przepisów ustawy o drogach publicznych na działkach znajdujących się w pasie dróg powiatowych tj. ulicy Świerczewskiego w Porębie i ul. Porębskiej w Radostowicach - długość ok. 2300 m, 71 działek ewidencyjnych. 3.W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie: a.wznowić znaki graniczne dla poszczególnych działek, trwale zastabilizować położenie wszystkich znaków wchodzących w zakres opracowanie - stabilizacja za pomocą słupów betonowych z stabilizacją podziemną a w miejscach gdzie takowej nie można wykonać za pomocą trzpieni metalowych z opisem punkt pomiarowy (lub podobnym),b.namierzyć zasięg pasa drogowego - w uzgodnieniu i w obecności przedstawiciela Powiatowego Zarządu Dróg w Pszczynie,c.sporządzić operaty pomiarowe i przekazać je do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego (operaty ze wznowienia znaków granicznych oraz pomiaru zasięgu pasa drogowego), d.przekazać zamawiającemu dokumentację mapową z zaktualizowanym przebiegiem granic działek będących przedmiotem zamówienia oraz naniesionym pasem drogowym. Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ Warunki Techniczne. Wartość zamówienia nie przekracza kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.. II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.12.2013. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WADIUM Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości: 1000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100) w terminie do dnia 25.10.2013r do godz. 10.00.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:a.pieniądzu.b.poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,c.gwarancjach bankowych d.gwarancjach ubezpieczeniowych, e.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11.2000r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm). 4.Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 9. 5.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.Za skutecznie wniesione wadium zamawiający uzna wadium wniesione:a.w pieniądzu, jeśli środki te zostały zarachowane na rachunku Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Pszczynie, numer konta bankowego:18 8448 0004 0006 1229 2033 0007; w terminie zgodnym z pkt 1.b.w poręczeniach oraz gwarancjach bankowych lub ubezpieczeniowych, poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej w terminie zgodnym z punktem 1 - w kasie Starostwa Powiatowego w Pszczynie.c.w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dn. 9.11.2000r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości - w kasie Starostwa Powiatowego w Pszczynie, w terminie zgodnym z pkt. 1.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego na którym było ono przechowywane pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek wskazany przez Zamawiającego w pkt. 6a. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca którego oferta została wybrana:a.odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b.zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Zamawiający wykluczy z postępowania wykonawców, którzy nie wnieśli wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 ustawy PZP, albo nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. III.2) ZALICZKI III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o Zamawiający nie stawia szczegółowego opisu warunku w tym zakresie. Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy i jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły: spełnia- nie spełnia. • III.3.2) Wiedza i doświadczenie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o Zamawiający nie stawia szczegółowego opisu warunku w tym zakresie. Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy i jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły:spełnia- nie spełnia. • III.3.3) Potencjał techniczny Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o Zamawiający nie stawia szczegółowego opisu warunku w tym zakresie. Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy i jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły: spełnia- nie spełnia. • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów:Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (załącznik Nr 3 do SIWZ). Warunek minimalny Zamawiającego: 1 osoba z uprawnieniami geodezyjnymi z zakresu 1 (pomiary sytuacyjno-wysokościowe i opracowywanie ich wyników), 1 osoba z uprawnieniami geodezyjnymi z zakresu 2 (rozgraniczenia i podziału nieruchomości (gruntów) oraz sporządzenie dokumentacji do celów prawnych). Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty oświadczenie, zgodne z załącznikiem 4b do SIWZ - Oświadczenie wykonawcy, że osoba, które będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiada wymagane uprawnienia.Jeżeli wykonawca wykazując spełnianie warunku, o którym mowa wyżej polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy PZP, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów pisemnego zobowiązania. Wymagane jest załączenie do oferty odpowiednio załącznika 3a do SIWZ - Oświadczenie innego podmiotu. • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o Zamawiający nie stawia szczegółowego opisu warunku w tym zakresie. Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy i jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły:spełnia- nie spełnia. III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć: • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć: • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia; • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; III.6) INNE DOKUMENTY Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) Inne oświadczenia i dokumenty, których przedłożenia w ofercie żąda Zamawiający: a.Formularz ofertowy - załącznik nr 2 do SIWZ.b.Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy - jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej). SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.3) ZMIANA UMOWY przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian Zmiany do umowy możliwe są jedynie w trybie art. 144 ustawy PZP. Uzgodnienia w tym zakresie wymagają dla swej ważności zatwierdzenia przez Zamawiającego, a zmiana umowy może nastąpić jedynie na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności.Zmiana terminu realizacji zamówienia z następujących przyczyn: a. przerw w realizacji przedmiotu umowy powstałych z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy;b.wystąpienia niesprzyjających warunków atmosferycznych (długotrwałe opady deszczu, śniegu, temperatury ujemne) uniemożliwiające spełnienie reżimów technologicznych wykonywanej usługi, Zamawiający dopuszcza możliwość zawieszenia realizacji umowy do czasu wystąpienia warunków pozwalających na kontynuacje zamówienia;c.pisemnego uzgodnienia pomiędzy stronami dotyczącego skróceniu terminu zakończenia realizacji umowy;d.wstrzymania realizacji prac objętych umową, uniemożliwiających terminowe zakończenie realizacji przedmiotu umowy.Dopuszcza się zmiany w umowie powstałe w następstwie: a.działania siły wyższej przy czym siła wyższa oznacza wydarzenie nieprzewidywalne i poza kontrolą stron niniejszej umowy, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu, lub inne okoliczności niezależne od Zamawiającego, w tym takie, których Zamawiający przy zachowaniu należytej staranności nie był w stanie uniknąć lub przewidzieć, wystąpienia nietypowych dla klimatu polskiego warunków atmosferycznych uniemożliwiających spełnienie reżimów technologicznych wykonywanej usługi; b.poprawy oczywistej omyłki,c.zmiany nazwy, siedziby stron umowy, innych danych identyfikacyjnych; d.zmiany podwykonawcy, pod warunkiem odpowiedniego zgłoszenia i po akceptacji przez Zamawiającego;e.rezygnacji Zamawiającego z wykonania części usługi z jednoczesnym obniżeniem wynagrodzenia wykonawcy; f.zmniejszenie zakresu umowy z przyczyn o obiektywnym charakterze, istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części zakresu realizacji umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia;g. zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, h.stwierdzenia rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony umowy. IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.powiat.pszczyna.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Pszczynie,parter pok.5 Wydział Zamówień Publicznych lub przesyłką pocztową (poleconą) na adres: Starostwo Powiatowe w Pszczynie, ul. 3 Maja 10, 43-200 Pszczyna. IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.10.2013 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Pszczynie, I piętro pok. 35 Sekretariat lub przesyłką pocztową (poleconą) na adres:Starostwo Powiatowe w Pszczynie, ul. 3 Maja 10, 43-200 Pszczyna. IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie |