Wyniki przetargów/konkursów |
Termin składania ofert: 26-09-2013, godz. 11:00Regulacja stanu prawnego dz. ozn. nr 13 o pow. 3 245,0188 ha k.m.9, Gmina Goczałkowice (zbiornik Goczałkowice) oraz regulacja zapisów w Księgach Wieczystych szacunkowej ilości działek ok. 4 000 - Etap I. |
|
Wynik postępowania przetargowego/konkursowego |
|
Pszczyna dnia 30.09.2013r.
Nr postępowania: IZ.274.24.2013 Nr pisma IZ.274-24/1/2013 WYNIK POSTĘPOWANIA PRZETARGOWEGO Na podstawie art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2013 r. poz. 907) Powiat Pszczyński informuje, iż zostało rozstrzygnięte postępowanie przetargowe dotyczące realizacji zadania: Regulacja stanu prawnego dz. ozn. nr 13 o pow. 3 245,0188 ha k.m.9, Gmina Goczałkowice (zbiornik Goczałkowice) oraz regulacja zapisów w Księgach Wieczystych szacunkowej ilości działek ok. 4 000 - Etap I. I. W postępowaniu złożone zostały dwie oferty następujących wykonawców, Nazwa (firmy) oraz adres wykonawcy: 1. Oferta nr 1 Wykonawcy: Przedsiębiorstwo Geodezyjno-Kartograficzne VERTICAL Sp. z o.o. 44-240 Żory, ul. Stodolna 31, z ceną brutto wynoszącą: 86 997,90 zł (słownie : osiemdziesiąt sześć tysięcy dziewięćset dziewięćdziesiąt siedem złotych 90/100). 2. Oferta nr 2 Wykonawcy: Usługi Geodezyjno-Kartograficzne Piotr Pasternak 43-200 Pszczyna, ul. Szafirowa 7, z ceną brutto wynoszącą: 99 999,00 zł (słownie : dziewięćdziesiąt dziewięć tysięcy dziewięćset dziewięćdziesiąt dziewięć złotych 00/100). II. Złożone oferty, spełniają wymagania zawarte w SIWZ i otrzymały punktację jak niżej: 1. Oferta nr 1 Wykonawcy: Przedsiębiorstwo Geodezyjno-Kartograficzne VERTICAL Sp. z o.o. 44-240 Żory, ul. Stodolna 31 Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 100,00 pkt, łączna punktacja – 400,00 pkt. 2. Oferta nr 2 Wykonawcy: Usługi Geodezyjno-Kartograficzne Piotr Pasternak 43-200 Pszczyna, ul. Szafirowa 7 Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 87,00 pkt, łączna punktacja – 348,00 pkt. III. Wybór najkorzystniejszej oferty: Zamawiający informuje, iż w toku badania i oceny złożonych ofert w przedmiotowym postępowaniu, wybrano ofertę niżej wymienionego Wykonawcy: Ofertę nr 1 wykonawcy: Przedsiębiorstwo Geodezyjno-Kartograficzne VERTICAL Sp. z o.o. 44-240 Żory, ul. Stodolna 31 z ceną brutto wynoszącą: 86 997,90 zł (słownie : osiemdziesiąt sześć tysięcy dziewięćset dziewięćdziesiąt siedem złotych 90/100) Wybrana oferta, spełnia wszystkie wymagania zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i zawiera najniższą cenę spośród ofert złożonych w w/w postępowaniu. |
|
Regulacja stanu prawnego dz. ozn. nr 13 o pow. 3 245,0188 ha k.m.9, Gmina Goczałkowice (zbiornik Goczałkowice) oraz regulacja zapisów w Księgach Wieczystych szacunkowej ilości działek ok. 4 000 - Etap I.
Numer ogłoszenia: 190129 - 2013; data zamieszczenia: 18.09.2013 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Pszczyński , ul. 3 Maja 10, 43-200 Pszczyna, woj. śląskie, tel. 032 4492300, 032 4492399, faks 032 4492345. • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.pszczyna.pl I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Regulacja stanu prawnego dz. ozn. nr 13 o pow. 3 245,0188 ha k.m.9, Gmina Goczałkowice (zbiornik Goczałkowice) oraz regulacja zapisów w Księgach Wieczystych szacunkowej ilości działek ok. 4 000 - Etap I.. II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi. II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Regulacja stanu prawnego dz. ozn. nr 13 o pow. 3 245,0188 ha k.m.9, Gmina Goczałkowice (zbiornik Goczałkowice) oraz regulacja zapisów w Księgach Wieczystych szacunkowej ilości działek ok. 4 000 - Etap I. Przedmiotem zamówienia jest ujawnienie własności nieruchomości Skarbu Państwa wraz z przygotowaniem niezbędnej dokumentacji na terenie zajętym przez zbiornik Goczałkowicki. Zbiornik położony jest na terenie gminy Goczałkowice Zdrój, obręb Goczałkowice, karta mapy 9. Ewidencyjnie zbiornik ma powierzchnię ponad 3.245 ha. Działki znajdujące się pod zbiornikiem są wykazane w trzech księgach wieczystych Skarbu Państwa, około 300 zbiorach dokumentów oraz około 25 zamkniętych wykazach hipotecznych. Znajduje się w nich sumarycznie około 6500 działek. Księgi Wieczyste, wykazy i zbiory dokumentów znajdują się w Sądach Rejonowych w Cieszynie, Bielsku Białej i Pszczynie. Dokumenty geodezyjne znajdują się w Ośrodkach Dokumentacji Geodezyjnej w Cieszynie, Czechowicach Dziedzicach i Pszczynie.. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie:a.Ujawnić w operacie ewidencji gruntów i budynków prowadzonym przez Starostę Pszczyńskiego wszystkich działek, które znalazły się w liniach rozgraniczających zbiornik Goczałkowicki. Należy posiłkować się archiwalnymi danymi katastralnymi pozyskanymi w Ośrodkach Dokumentacji Geodezyjnej w Cieszynie, Czechowicach Dziedzicach i Pszczynie. W chwili obecnej w ewidencji gruntów i budynków jest wykazana linia rozgraniczająca zbiornik (wykazana jako jedna działka ewidencyjna).b.Przygotowanie dokumentacji - wykazów zmian - do ujawnienia numerów zgodnych z TERT dla wszystkich działek znajdujących się w Księgach Wieczystych, wykazach i zbiorach dokumentów znajdujących się na terenie zbiornika.c.Ujawnienie w dokumentacji wieczystoksięgowej podziałów geodezyjnych ( około 150 Ksiąg wieczystych, zbiorów dokumentów, wykazów) oraz odłączenie działek Skarbu Państwa do nowej Księgi Wieczystej.d.Przygotowanie dokumentów - wypisów i wyrysów, wykazów zmian gruntowych - dla wszystkich działek do założenia nowych Ksiąg Wieczystych oraz odłączenia z istniejących Ksiąg Wieczystych.e. Przygotowanie dokumentacji do scalenia nieruchomości w ramach jednej Księgi Wieczystej - scalenia wykonać w ramach każdego obrębu archiwalnego (katastralnego).f.Sporządzenie wniosków wieczystoksięgowych dla wszystkich zadań - w uzgodnieniu z Zamawiającym - spoczywa na Wykonawcy.g.Ustalenie podstawy nabycia na rzecz Skarbu Państwa dla wszystkich działek znajdujących się pod zbiornikiem Goczałkowickim.h.Uzgodnienie przebiegu granicy z Powiatem Cieszyńskim - występują enklawy będące własnością Skarbu Państwa dla których należy ujawnić odpowiednią przynależność do powiatu Cieszyńskiego lub Pszczyńskiego.Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ Warunki Techniczne. Zamawiający informuje, że zadanie winno być realizowane zgodnie z harmonogramem zawartym w załączniku nr 1 do SIWZ Warunki Techniczne. Zamawiający informuje, że przedmiotowe zamówienie jest finansowane z dotacji celowej Wojewody Śląskiego. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.Wartość zamówienia nie przekracza kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.. II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2013. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WADIUM Informacja na temat wadium: 1.Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości: 2700,00 zł (słownie: dwa tysiące siedemset złotych 00/100) w terminie do dnia 26.09.2013r do godz. 11.00.2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:a. pieniądzu. b.poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c.gwarancjach bankowych d. gwarancjach ubezpieczeniowych, e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11.2000r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm).4.Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 9.5.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.6.Za skutecznie wniesione wadium zamawiający uzna wadium wniesione:a.w pieniądzu, jeśli środki te zostały zarachowane na rachunku Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Pszczynie, numer konta bankowego:18 8448 0004 0006 1229 2033 0007; w terminie zgodnym z pkt 1.b.w poręczeniach oraz gwarancjach bankowych lub ubezpieczeniowych, poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej w terminie zgodnym z punktem 1 - w kasie Starostwa Powiatowego w Pszczynie. c.w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dn. 9.11.2000r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości - w kasie Starostwa Powiatowego w Pszczynie, w terminie zgodnym z pkt. 1. 7.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego na którym było ono przechowywane pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.8.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek wskazany przez Zamawiającego w pkt. 6a. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 nie złożył dokumentów lub oświadczeń,o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca którego oferta została wybrana:a.odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b.zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.11. Zamawiający wykluczy z postępowania wykonawców, którzy nie wnieśli wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 ustawy PZP, albo nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. III.2) ZALICZKI III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o Zamawiający nie stawia szczegółowego opisu warunku w tym zakresie. Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy i jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły:spełnia- nie spełnia. • III.3.2) Wiedza i doświadczenie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o Zamawiający nie stawia szczegółowego opisu warunku w tym zakresie. Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy i jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły:spełnia- nie spełnia. • III.3.3) Potencjał techniczny Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o Zamawiający nie stawia szczegółowego opisu warunku w tym zakresie. Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy i jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły:spełnia- nie spełnia. • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (załącznik Nr 3 do SIWZ). Warunek minimalny Zamawiającego: 1 osoba z uprawnieniami geodezyjnymi z zakresu 2 (rozgraniczenia i podziału nieruchomości (gruntów) oraz sporządzenie dokumentacji do celów prawnych). Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty oświadczenie, zgodne z załącznikiem 4b do SIWZ - Oświadczenie wykonawcy, że osoba, które będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiada wymagane uprawnienia. Jeżeli wykonawca wykazując spełnianie warunku, o którym mowa wyżej polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy PZP, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów pisemnego zobowiązania. Wymagane jest załączenie do oferty odpowiednio załącznika 3a do SIWZ - Oświadczenie innego podmiotu. • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o Zamawiający nie stawia szczegółowego opisu warunku w tym zakresie. Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy i jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły: spełnia- nie spełnia. III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć: • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć: • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia; • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej; III.6) INNE DOKUMENTY Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) Inne oświadczenia i dokumenty, których przedłożenia w ofercie żąda Zamawiający: a.Formularz ofertowy załącznik nr 2 do SIWZ.b.Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej). SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.3) ZMIANA UMOWY przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian Zmiany do umowy możliwe są jedynie w trybie art. 144 ustawy PZP. Uzgodnienia w tym zakresie wymagają dla swej ważności zatwierdzenia przez Zamawiającego, a zmiana umowy może nastąpić jedynie na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności.Zmiana terminu realizacji zamówienia z następujących przyczyn: a. przerw w realizacji przedmiotu umowy powstałych z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy;b. pisemnego uzgodnienia pomiędzy Stronami dotyczącego skróceniu terminu zakończenia realizacji umowy;Dopuszcza się zmiany w umowie powstałe w następstwie: a.działania siły wyższej przy czym siła wyższa oznacza wydarzenie nieprzewidywalne i poza kontrolą stron niniejszej umowy, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu, b. poprawy oczywistej omyłki,c. zmiany nazwy, siedziby stron umowy, innych danych identyfikacyjnych;d.zmniejszenie zakresu umowy z przyczyn o obiektywnym charakterze, istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części zakresu realizacji umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia;e. zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, f.stwierdzenia rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony umowy IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.powiat.pszczyna.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Pszczynie,parter pok.5 Wydział Zamówień Publicznych lub przesyłką pocztową (poleconą) na adres:Starostwo Powiatowe w Pszczynie, ul. 3 Maja 10, 43-200 Pszczyna. IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.09.2013 godzina 11:00, miejsce: Starostwie Powiatowym w Pszczynie, I piętro pok. 35 Sekretariat lub przesyłką pocztową (poleconą) na adres:Starostwo Powiatowe w Pszczynie, ul. 3 Maja 10, 43-200 Pszczyna. IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie |