Wyniki przetargów/konkursów |
Termin składania ofert: 11-09-2013, godz. 10:00Rozbiórka budynku gospodarczego przy PZS nr 1 w Pszczynie przy ul. Kopernika. |
|
Wynik postępowania przetargowego/konkursowego |
|
Pszczyna dnia 20 września 2013r.
Nr postępowania: IZ.274.18.2013 Nr pisma IZ.274-18/5/2013 WYNIK POSTĘPOWANIA PRZETARGOWEGO Na podstawie art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz.U. z 2013r. poz. 907) Powiat Pszczyński informuje, iż zostało rozstrzygnięte postępowanie przetargowe dotyczące realizacji zadania: ROZBIÓRKA BUDYNKU GOSPODARCZEGO PRZY PZS NR 1 W PSZCZYNIE PRZY UL. KOPERNIKA. I. W postępowaniu złożone zostały oferty następujących wykonawców, Nazwy(firmy) oraz adresy wykonawców: 1. Oferta nr 1 Wykonawcy: P.U.H. ELBUD Krzysztof Świętek 44-350 Gorzyczki ul. Wiejska 84 z ceną brutto wynoszącą: 12 029,40 zł (słownie: dwanaście tysięcy dwadzieścia dziewięć złotych 40/100). 2. Oferta nr 2 Wykonawcy: ADRYAN Zakład Remontowo-Budowlany Maciej Adrian 32-555 Zagórze ul. M. J. Piłsudskiego 78 z ceną brutto wynoszącą: 29 520,00 zł (słownie: dwadzieścia dziewięć tysięcy pięćset dwadzieścia złotych 00/100). 3. Oferta nr 3 Wykonawcy: ENERGOKON-PLUS Spółka z o.o. 41-200 Sosnowiec ul. Mierosławskiego 3 z ceną brutto wynoszącą: 29 520,00 zł (słownie: dwadzieścia dziewięć tysięcy pięćset dwadzieścia złotych 00/100). 4. Oferta nr 4 Wykonawcy: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe SIKANOS Michał Wojtas 55-330 Miękinia , Brzezina ul. M. Kopernika 24 z ceną brutto wynoszącą: 16 605,00 zł (słownie: szesnaście tysięcy sześćset pięć złotych 00/100). 5. Oferta nr 5 Wykonawcy: Gwóźdź Jarosław F.H. IRYD II 43-512 Kaniów ul. Parkowa 1 z ceną brutto wynoszącą: 19 065,00 zł (słownie: dziewiętnaście tysięcy sześćdziesiąt pięć złotych 00/100). 6. Oferta nr 6 Wykonawcy: Usługi Specjalistycznym Sprzętem Budowlanym Michta Bogusław 32-310 Klucze, Golczowice ul. Powstania Styczniowego 3 z ceną brutto wynoszącą: 15 313,50 zł (słownie: piętnaście tysięcy trzysta trzynaście złotych 50/100). 7. Oferta nr 7 Wykonawcy: Instytut Doradztwa i Usług Tomasz Grasela 42-660 Kalety ul. Działkowa 19 z ceną brutto wynoszącą: 21 402,00 zł (słownie: dwadzieścia jeden tysięcy czterysta dwa złote 00/100). 8. Oferta nr 8 Wykonawcy: KOM-TRANS Usługi Transportowo-Koparkowo-Budowlane Piotr Saletra 26-001 Masłów, Barcza 49 z ceną brutto wynoszącą: 23 985,00 zł (słownie: dwadzieścia trzy tysiące dziewięćset osiemdziesiąt pięć złotych 00/100). 9. Oferta nr 9 Wykonawcy: PPHU LARION Ltd Spółka z o.o. 40-081 Katowice ul. Dąbrówki 13/501 z ceną brutto wynoszącą: 21 525,00 zł (słownie: dwadzieścia jeden tysięcy pięćset dwadzieścia pięć złotych 00/100). 10. Oferta nr 10 Wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Michał Surmiak 43-215 Jankowice ul. Złote Łany 146 z ceną brutto wynoszącą: 9 840,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy osiemset czterdzieści złotych 00/100). 11. Oferta nr 11 Wykonawcy: PUH DUTKATRANS Joanna Kwaśniak 43-430 Skoczów ul. Morcinka 13/19 z ceną brutto wynoszącą: 11 070,00 zł (słownie: jedenaście tysięcy siedemdziesiąt złotych 00/100). II. Oferty, spełniające wymagania zawarte w siwz, otrzymały punktację jak niżej: 1. Oferta nr 1 Wykonawcy: P.U.H. ELBUD Krzysztof Świętek, 44-350 Gorzyczki ul. Wiejska 84 . Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 81,80 pkt, łączna punktacja: 245,40 pkt 2. Oferta nr 2 Wykonawcy: ADRYAN Zakład Remontowo-Budowlany Maciej Adrian 32-555 Zagórze ul. M. J. Piłsudskiego 78. Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 33,33 pkt, łączna punktacja: 99,99 pkt 3. Oferta nr 3 Wykonawcy : ENERGOKON-PLUS Spółka z o.o. , 41-200 Sosnowiec ul. Mierosławskiego 3. Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 33,33 pkt, łączna punktacja: 99,99 pkt 4. Oferta nr 5 Wykonawcy: Gwóźdź Jarosław F.H. IRYD II , 43-512 Kaniów ul. Parkowa 1. Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 51,61 pkt, łączna punktacja: 154,83 pkt 5. Oferta nr 6 Wykonawcy : Usługi Specjalistycznym Sprzętem Budowlanym Michta Bogusław , 32-310 Klucze, Golczowice ul. Powstania Styczniowego 3. Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 64,26 pkt, łączna punktacja: 197,78 pkt 6. Oferta nr 7 Wykonawcy: Instytut Doradztwa i Usług Tomasz Grasela 42-660 Kalety ul. Działkowa 19. Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 45,98 pkt, łączna punktacja: 137,94 pkt 7. Oferta nr 8 Wykonawcy: KOM-TRANS Usługi Transportowo – Koparkowo- - Budowlane Piotr Saletra 26-001 Masłów, Barcza 49. Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 41,03 pkt, łączna punktacja: 123,09 pkt. 8. Oferta nr 9 Wykonawcy: PPHU LARION Ltd Spółka z o.o. 40-081 Katowice ul. Dąbrówki 13/501. Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 45,71 pkt, łączna punktacja: 137,13 pkt 9. Oferta nr 10 Wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Michał Surmiak 43-215 Jankowice ul. Złote Łany 146. Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 100,00 pkt, łączna punktacja: 300,00 pkt 10. Oferta nr 11 Wykonawcy: PUH DUTKATRANS Joanna Kwaśniak , 43-430 Skoczów ul. Morcinka 13/19. Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 88,89 pkt, łączna punktacja: 266,67 pkt III. Wybór najkorzystniejszej oferty: Zamawiający informuje, iż w toku badania i oceny ofert złożonych w przedmiotowym postępowaniu, wybrano ofertę niżej wymienionego Wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Michał Surmiak 43-215 Jankowice ul. Złote Łany 146 z ceną brutto wynoszącą: 9 840,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy osiemset czterdzieści złotych 00/100). Wybrana oferta, spełnia wszystkie wymagania zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i zawiera najniższą cenę spośród ofert złożonych w w/w postępowaniu. Dziękujemy za udział w postępowaniu i złożenie ofert. |
|
Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
www.przetargi.powiat.pszczyna.pl ________________________________________ Pszczyna: Rozbiórka budynku gospodarczego przy PZS nr 1 w Pszczynie przy ul. Kopernika. Numer ogłoszenia: 170531 - 2013; data zamieszczenia: 27.08.2013 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Pszczyński , ul. 3 Maja 10, 43-200 Pszczyna, woj. śląskie, tel. 032 4492300, 032 4492399, faks 032 4492345. • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.pszczyna.pl I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbiórka budynku gospodarczego przy PZS nr 1 w Pszczynie przy ul. Kopernika.. II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane. II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: Rozbiórka budynku gospodarczego przy PZS nr 1 w Pszczynie przy ul. Kopernika.2.Przedmiotowy budynek gospodarczy jest parterowy, niepodpiwniczony o wymiarach około: szer.: 410cm, dł.: 2640cm, wys.: 480cm. Fundamenty betonowe, konstrukcja ścian z pustaków żużlobetonowych grubości 25 cm, posadzka betonowa, dach jednospadkowy o konstrukcji żelbetowej (belki żelbetowe 30cmx15cm, płyta żelbetowa gr. 10cm) pokrytej papą. W ścianie frontowej znajdują się 4 szt. drzwi stalowych nieocieplonych. Budynek nie posiada żadnych instalacji. 3.Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera Opis zakresu i sposobu prowadzenia robót stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. Szacunkowe ilości materiałów do rozbiórki, wywiezienia lub utylizacji: a.Gruz betonowy - ok. 80 - 90 m3.b.Zasypanie wykopów po usunięciu fundamentów gruntem ze składu na miejscu - ok. 30 m3. Wartość zamówienia nie przekracza kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.. II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.00.00-1. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WADIUM Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. III.2) ZALICZKI III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o Zamawiający nie stawia szczegółowego opisu w/w warunku. Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy i jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły: spełnia- nie spełnia. • III.3.2) Wiedza i doświadczenie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o Zamawiający nie stawia szczegółowego opisu w/w warunku. Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy i jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły: spełnia- nie spełnia. • III.3.3) Potencjał techniczny Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o Zamawiający nie stawia szczegółowego opisu w/w warunku. Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy i jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły: spełnia- nie spełnia. • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o Zamawiający nie stawia szczegółowego opisu w/w warunku. Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy i jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły: spełnia- nie spełnia. • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o Zamawiający nie stawia szczegółowego opisu w/w warunku. Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy i jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły: spełnia- nie spełnia. III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć: III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć: • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia; • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej; III.6) INNE DOKUMENTY Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) Inne oświadczenia i dokumenty, których przedłożenia w ofercie żąda Zamawiający: 1.wypełniony Formularz ofertowy, zawierający obliczenie ceny oferty - załącznik nr 2 do SIWZ.2.pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy - jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej). SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.3) ZMIANA UMOWY przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian 1.Zamawiający przewiduje, na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, możliwość dokonania zmiany umowy w formie aneksu lub pisemnego oświadczenia pod następującymi warunkami: I. zmiana terminu realizacji zamówienia z następujących przyczyn: a.działania siły wyższej, przy czym siła wyższa oznacza wydarzenie nieprzewidywalne i poza kontrolą stron niniejszej umowy, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu, lub inne okoliczności niezależne od Zamawiającego, w tym takie, których Zamawiający przy zachowaniu należytej staranności nie był w stanie uniknąć lub przewidzieć, wystąpienia nietypowych dla klimatu polskiego warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych zgodnie z technologią ich wykonywania b.konieczności uzyskania: decyzji lub uzgodnień osób trzecich lub właściwych organów, mogących spowodować wstrzymanie robót; c.konieczności wykonania dodatkowych badań i ekspertyz; d.realizacji w drodze odrębnej umowy prac powiązanych z przedmiotem niniejszej umowy, wymuszającej konieczność skoordynowania prac i uwzględnienia wzajemnych powiązań, w tym udzielenie w trakcie realizacji umowy robót zamiennych, zamówień dodatkowych i uzupełniających, związanych z realizacją zamówienia podstawowego, mających wpływ na uzgodniony termin zakończenia jej realizacji (powodujących konieczność jego wydłużenia),e.wstrzymanie realizacji robót przez uprawniony organ z powodu znalezienia niewybuchów i niewypałów;f.przerw w realizacji robót budowlanych powstałych z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy; g.pisemnego uzgodnienia pomiędzy Stronami dotyczącego skróceniu terminu zakończenia realizacji umowy;wstrzymania realizacji prac objętych umową, uniemożliwiających terminowe zakończenie realizacji przedmiotu umowy, II. Pozostałe zmiany: a.zmiany dokonane w następstwie: poprawy oczywistej omyłki b.zmiana ceny przy zaistnieniu zmian stawek podatkowych. Jeżeli zmiana podatku będzie powodować zmianę kosztów wykonania po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez Wykonawcę, c.zmiana nazw, siedziby stron umowy, numerów kont bankowych, innych danych identyfikacyjnych; d.zmiana lub wprowadzenie podwykonawcy pod warunkiem odpowiedniego zgłoszenia i po akceptacji przez Zamawiającego;e.zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad przedmiotem umowy; f.zmiana formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy.g.zmniejszenie zakresu umowy z przyczyn o obiektywnym charakterze, istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części zakresu realizacji umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia; IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.powiat.pszczyna.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Pszczynie,parter pok. 5 Wydział Zamówień Publicznych lub przesyłką pocztową (poleconą) na adres:Starostwo Powiatowe w Pszczynie, ul. 3 Maja 10, 43-200 Pszczyna. IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.09.2013 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Pszczynie, I piętro pok. 35 Sekretariat lub przesyłką pocztową (poleconą) na adres: Starostwo Powiatowe w Pszczynie, ul. 3 Maja 10, 43-200 Pszczyna. IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy. IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie |