Wyniki przetargów/konkursów |
Termin składania ofert: 26-07-2013, godz. 10:00Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Pszczynie. |
|
Wynik postępowania przetargowego/konkursowego |
|
Pszczyna dnia 29 lipca 2013r.
IZ.274-15/4/2013 WYNIK POSTĘPOWANIA PRZETAERGOWEGO Dotyczy: przetargu nieograniczonego nr postępowania: IZ.274.15.2013 na realizację zadania: „Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Starostwa Powiatowego w Pszczynie”. I. W postępowaniu złożona została oferta następującego wykonawcy, Nazwa(firma) oraz adres wykonawcy: 1. Oferta nr 1 Wykonawcy: Poczta Polska Spółka Akcyjna ul. Stawki 2 00-940 Warszawa Biuro Klienta Biznesowego i Instytucjonalnego Rejon Sprzedaży Bielsko-Biała ul. 1 Maja 2 z ceną brutto wynoszącą: 139 738,80 zł brutto (słownie: sto trzydzieści dziewięć tysięcy siedemset trzydzieści osiem złotych 80/100). II. Oferta, spełniająca wymagania zawarte w siwz, otrzymała punktację jak niżej: Poczta Polska Spółka Akcyjna ul. Stawki 2,00-940 Warszawa Biuro Klienta Biznesowego i Instytucjonalnego Rejon Sprzedaży Bielsko-Biała ul. 1 Maja 2 Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 100,00 pkt, łączna punktacja: 300,00 pkt III. Wybór najkorzystniejszej oferty Zamawiający informuje, iż w toku badania i oceny złożonych ofert w przedmiotowym postępowaniu, wybrano ofertę niżej wymienionego Wykonawcy: Poczta Polska Spółka Akcyjna ul. Stawki 2; 00-940 Warszawa Biuro Klienta Biznesowego i Instytucjonalnego Rejon Sprzedaży Bielsko-Biała ul. 1 Maja 2 z ceną brutto wynoszącą: 139 738,80 zł brutto (słownie: sto trzydzieści dziewięć tysięcy siedemset trzydzieści osiem złotych 80/100). Oferta, spełnia wszystkie wymagania zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Dziękujemy za udział w postępowaniu i złożenie ofert. |
|
Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Pszczynie.
Numer ogłoszenia: 144549 - 2013; data zamieszczenia: 16.07.2013 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Pszczyński , ul. 3 Maja 10, 43-200 Pszczyna, woj. śląskie, tel. 032 4492300, 032 4492399, faks 032 4492345. • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.pszczyna.pl I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Pszczynie.. II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi. II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usług pocztowych na potrzeby Powiatu Pszczyńskiego Starostwa Powiatowego w Pszczynie: adres: 43-200 Pszczyna, ul. 3 Maja 10 w zakresie przyjmowania, przemieszczania przesyłek pocztowych, w tym doręczeń wynikających z przepisów Kodeksu postępowania Administracyjnego i Ordynacji Podatkowej oraz ich ewentualnych zwrotów, w obrocie krajowym i zagranicznym do każdego miejsca w kraju i za granicą. Szczegółowy Zakres usługi określa załącznik nr 1 do siwz zwany dalej Zakresem usługi.Szacunkowa ilość przesyłek pocztowych, określona w załączniku nr 1 do SIWZ, w okresie trwania umowy wynosi 26 591 sztuk. Ilości wskazane w załączniku nr 1 do SIWZ są wielkościami orientacyjnymi, przyjętymi na podstawie dotychczas realizowanych usług dla tego rodzaju zamówienia.Przez Wykonawcę - Operatora rozumie się przedsiębiorcę uprawnionego do wykonywania działalności pocztowej. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: a.usługi pocztowe w obrocie krajowym i zagranicznym, świadczone w okresie trwania umowy. Jako okres rozliczeniowy przyjmuje się jeden miesiąc kalendarzowy.b.usługi codziennego doręczania ZPO (zwrotnego potwierdzenia odbioru) i zwrotów przesyłek pocztowych do Zamawiającego, po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia lub wydania odbiorcy. c.świadczenie usługi doręczania ZPO (zwrotnego potwierdzenia odbioru) i zwrotów niedoręczonych przesyłek pocztowych do zamawiającego, w dni robocze od poniedziałku do piątku. d.dostarczanie przesyłek w Polsce i poza granicami Polski. e.dostarczanie zwrotnych przesyłek do Zamawiającego, mającego siedzibę w Pszczynie, adres: 43-200 Pszczyna, ul. 3 Maja 10.f.Przez przesyłki pocztowe będące przedmiotem zamówienia rozumie się:f.1. zwykłe - przesyłki nierejestrowane nie będące przesyłkami najszybszej kategorii w obrocie krajowym i zagranicznym,f.2.zwykłe priorytetowe - przesyłki nierejestrowane najszybszej kategorii w obrocie krajowym i zagranicznym,f.3. polecone - przesyłki rejestrowane nie będące przesyłkami najszybszej kategorii w obrocie krajowym i zagranicznym, f.4.polecone priorytetowe - przesyłki rejestrowane najszybszej kategorii w obrocie krajowym i zagranicznym,f.5.polecone za zwrotnym potwierdzeniem odbioru (ZPO) - przesyłki nie będące przesyłkami najszybszej kategorii przyjęte za potwierdzeniem nadania i doręczone za pokwitowaniem odbioru w obrocie krajowym i zagranicznym, f.6.polecone priorytetowe za zwrotnym potwierdzeniem odbioru (ZPO) - przesyłki najszybszej kategorii przyjęte za potwierdzeniem nadania i doręczone za pokwitowaniem odbioru w obrocie krajowym i zagranicznym.GABARYT A to przesyłki o wymiarach:MINIMUM - wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90 x 140 mm,MAKSIMUM - żaden z wymiarów nie może przekroczyć: wysokość 20 mm, długość 325 mm, szerokość 230 mm.Wszystkie wymiary przyjmuje się z tolerancją +/- 2 mm.Zamawiający będzie dostarczał przesyłki do Wykonawcy w dni robocze Zamawiającego tj. od poniedziałku do piątku 14:30 - 16;00. Godziną graniczną dla przesyłek priorytetowych jest godzina 15.00, pod warunkiem, ze pkt. Odbioru poczty będzie się znajdował na terenie miasta Pszczyna. Terminy doręczania przesyłek pocztowych przez Wykonawcę do adresata zgodnie z ustawą Prawo pocztowe z 23.11.2012r. (t.j. Dz. U. Nr 2012, poz. 1529).Przedmiot zamówienia będzie realizowany zgodnie z przepisami: Ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe tj. (Dz. U.Nr 2012, poz. 1529.); i innych aktów prawnych związanych z realizacją usług będących przedmiotem umowy.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.Zamawiający nie przewiduje wymagań w zakresie art. 29 ust. 4 ustawy PZP.Wartość zamówienia nie przekracza kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.. II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających • Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zamówień uzupełniających. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień - na zasadach określonych w art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.11.00.00-0, 64.11.20.00-1, 64.11.20.00-4. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2014. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WADIUM Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. III.2) ZALICZKI III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o Warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, iż posiada uprawnienia do wykonywania działalności pocztowej, na podstawie wpisu do rejestru operatorów pocztowych, prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, zgodnie z art. 6 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2012 r. poz. 1529). • III.3.2) Wiedza i doświadczenie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o Zamawiający nie stawia szczegółowego opisu warunku w tym zakresie. Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy i jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły:spełnia- nie spełnia . • III.3.3) Potencjał techniczny Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o Zamawiający nie stawia szczegółowego opisu warunku w tym zakresie. Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy i jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły: spełnia- nie spełnia. • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o Zamawiający nie stawia szczegółowego opisu warunku w tym zakresie. Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy i jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły: spełnia- nie spełnia. • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o Zamawiający nie stawia szczegółowego opisu warunku w tym zakresie. Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy i jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły: spełnia- nie spełnia. III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć: • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje; III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć: • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia; • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej; III.6) INNE DOKUMENTY Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) Inne oświadczenia i dokumenty, których przedłożenia w ofercie żąda Zamawiający:1.wypełniony Formularz ofertowy - załącznik nr 2 do SIWZ. 2.pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy - jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej).Inne oświadczenia i dokumenty, które Zamawiający zaleca załączyć do oferty: a.Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - służy własciwej weryfikacji należytej reprezentacji podmiotu, przedłożenie dokumentu umożliwi Zamawiającemu dokonanie oceny czy osoba fizyczna, składająca oświadczenie woli w postaci oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzi działalność gospodarczą zarejestrowaną przez właściwy organ. Zamawiający dokonując oceny oferty musi mieć jednoznaczną informację o statusie cywilnoprawnym wykonawcy. SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.3) ZMIANA UMOWY przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian 1.Zmiany do umowy możliwe są jedynie w trybie art. 144 ustawy PZP. Uzgodnienia w tym zakresie wymagają dla swej ważności zatwierdzenia przez Zamawiającego, a zmiana umowy może nastąpić jedynie na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności.2.Zmiana terminu realizacji zamówienia z następujących przyczyn: a. pisemnego uzgodnienia pomiędzy Stronami dotyczącego skróceniu terminu zakończenia realizacji umowy;3.Dopuszcza się zmiany w umowie powstałe w następstwie: a.działania siły wyższej przy czym siła wyższa oznacza wydarzenie nieprzewidywalne i poza kontrolą stron niniejszej umowy, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu b.poprawy oczywistej omyłki,c.zmiany nazwy, siedziby stron umowy, innych danych identyfikacyjnych;d.zmiana podwykonawcy, osób realizujących zamówienie pod warunkiem odpowiedniego zgłoszenia i po akceptacji przez Zamawiającego;e.zmniejszenie zakresu umowy z przyczyn o obiektywnym charakterze, istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części zakresu realizacji umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia;f.zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, g.rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony umowy.4. Zmiany zakresu ilościowo- przedmiotowego niniejszej umowy. Zamawiający dopuszcza zmianę zakresu ilościowo- przedmiotowego niniejszej umowy poprzez wyłączenie z zakresu niniejszej umowy części przesyłek pocztowych w przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawa, w szczególności gdy część przedmiotu umowy zostanie zastrzeżona dla Operatora Wyznaczonego przepisem prawa. W takim przypadku Strony sporządzą stosowny aneks dotyczący zmiany zakresu, ilości i wartości przedmiotu zamówienia. IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.powiat.pszczyna.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Pszczynie,parter pok.5 Wydział Zamówień Publicznych lub przesyłką pocztową (poleconą) na adres:Starostwo Powiatowe w Pszczynie, ul. 3 Maja 10, 43-200 Pszczyna. IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.07.2013 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Pszczynie, I piętro pok. 35 Sekretariat lub przesyłką pocztową (poleconą) na adres:Starostwo Powiatowe w Pszczynie, ul. 3 Maja 10, 43-200 Pszczyna. IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie |