Wyniki przetargów/konkursów |
Termin składania ofert: 17-07-2013, godz. 10:00Rozbiórka strzelnicy sportowej przy PZS nr 1 w Pszczynie przy ul. Kopernika. |
|
Wynik postępowania przetargowego/konkursowego |
|
Pszczyna dnia 22 lipiec 2013r.
Nr postępowania: IZ.274.13.2013 Nr pisma IZ.274-13/2/2013 WYNIK POSTĘPOWANIA PRZETARGOWEGO Na podstawie art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 75 ze zm.) Powiat Pszczyński informuje, iż zostało rozstrzygnięte postępowanie przetargowe dotyczące realizacji zadania: Rozbiórka strzelnicy sportowej przy PZS nr 1 w Pszczynie przy ul. Kopernika. I.W postępowaniu złożone zostały oferty następujących wykonawców, Nazwy(firmy) oraz adresy wykonawców: 1.Oferta nr 1 Wykonawcy: ENERGOKON-PLUS Sp. z o.o. ul. Mierosławskiego 3 41-200 Sosnowiec z ceną brutto wynoszącą: 39 975,00 zł (słownie: trzydzieści dziewięć tysięcy dziewięćset siedemdziesiąt pięć złotych 00/100). 2.Oferta nr 2 Wykonawcy: Zakład Remontowo-Budowlany Maciej Adryan 32-555 Zagórze ul. Piłsudskiego 78 z ceną brutto wynoszącą: 32 715,36 zł (słownie: trzydzieści dwa tysiące siedemset piętnaście złotych 36/100). 3.Oferta nr 3 Wykonawcy: Przedsiębiorstwo Budowlane KOBUD S.C. Ewa Janusz Aleksander Janusz 55-300 Środa Śląska ul. Legnicka 6 z ceną brutto wynoszącą: 68 880,00 zł (słownie: sześćdziesiąt osiem tysięcy osiemset osiemdziesiąt złotych 00/100). 4.Oferta nr 4 Wykonawcy: P.U.H „ELBUD” Krzysztof Świętek 44-350 Gorzyczki ul. Wiejska 84 z ceną brutto wynoszącą: 13 407,00 zł (słownie: trzynaście tysięcy czterysta siedem złotych 00/100). 5.Oferta nr 5 Wykonawcy: PROMAX - SERVICE Sp. z o.o. 41-303 Dąbrowa Górnicza ul. Łączna 39 z ceną brutto wynoszącą: 22 509,00 zł (słownie: dwadzieścia dwa tysiące pięćset dziewięć złotych 00/100). 6.Oferta nr 6 Wykonawcy: FHU LUXBUD Tadeusz Kolarczyk 43-215 Jankowice ul. Zgodna 1 z ceną brutto wynoszącą: 52 742,40 zł (słownie: pięćdziesiąt dwa tysiące siedemset czterdzieści dwa złote 40/100). 7.Oferta nr 7 Wykonawcy: Usługi Transportowo-Sprzętowe Jan Piórko 43-229 Rudołtowice ul. W. Witosa 9A z ceną brutto wynoszącą: 47 355,00 zł (słownie: czterdzieści siedem tysięcy trzysta pięćdziesiąt pięć złotych 00/100). 8.Oferta nr 8 Wykonawcy: GRANI-TEC Durczok Paweł 44-273 Rybnik ul. Raciborska 271 z ceną brutto wynoszącą: 20 910,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy dziewięćset dziesięć złotych 00/100). 9.Oferta nr 9 Wykonawcy: JASPEL Sp. z o.o. 44-335 Jastrzębie-Zdrój ul. Rybnicka 6 z ceną brutto wynoszącą: 30 750,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy siedemset pięćdziesiąt złotych 00/100). 10.Oferta nr 10 Wykonawcy: PUH DOMBEX-M Marek Kołodziejczyk 43-300 Bielsko-Biała ul. Gen. Maczka 9 z ceną brutto wynoszącą: 41 002,05 zł (słownie: czterdzieści jeden tysięcy dwa złote 05/100). 11.Oferta nr 11 Wykonawcy: MTR S.C. Tomasz Czembor Rafał Czembor 43-211 Czarków ul. Wolności 12 B z ceną brutto wynoszącą: 57 404,10 zł (słownie: pięćdziesiąt siedem tysięcy czterysta cztery złote 10/100). 12.Oferta nr 12 Wykonawcy: STOLWIT S.C. A.Stencel M.Stencel 43-215 Studzienice ul. Kosów 33A z ceną brutto wynoszącą: 40 467,00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy czterysta sześćdziesiąt siedem złotych 00/100). II. Oferty, spełniające wymagania zawarte w siwz, otrzymały punktację jak niżej: 1. Oferta nr 1 Wykonawcy: ENERGOKON-PLUS Sp. z o.o. ul. Mierosławskiego 3 41-200 Sosnowiec. Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 33,54 pkt, łączna punktacja: 100,62 pkt 2.Oferta nr 2 Wykonawcy: Zakład Remontowo-Budowlany Maciej Adrian 32-555 Zagórze ul. Piłsudskiego 78 Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 40,98 pkt, łączna punktacja: 122,94 pkt 3.Oferta nr 3 Wykonawcy: Przedsiębiorstwo Budowlane KOBUD S.C. Ewa Janusz Aleksander Janusz 55-300 Środa Śląska ul. Legnicka 6 Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 19,46 pkt, łączna punktacja:58,38 pkt 4.Oferta nr 4 Wykonawcy: P.U.H „ELBUD” Krzysztof Świętek 44-350 Gorzyczki ul. Wiejska 84 Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 100,00 pkt, łączna punktacja: 300,00 pkt 5.Oferta nr 5 Wykonawcy: PROMAX - SERVICE Sp. z o.o. 41-303 Dąbrowa Górnicza ul. Łączna 39 Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 59,56 pkt, łączna punktacja: 178,68 pkt 6.Oferta nr 6 Wykonawcy: FHU LUXBUD Tadeusz Kolarczyk 43-215 Jankowice ul. Zgodna 1 Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 25,42 pkt, łączna punktacja: pkt 76,26 pkt 7.Oferta nr 7 Wykonawcy: Usługi Transportowo-Sprzętowe Jan Piórko 43-229 Rudołtowice ul. W. Witosa 9A Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 28,31 pkt, łączna punktacja: pkt 84,93 pkt 8.Oferta nr 8 Wykonawcy: GRANI-TEC Durczok Paweł 44-273 Rybnik ul. Raciborska 271 Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 64,12 pkt, łączna punktacja: pkt 192,36 pkt 9.Oferta nr 9 Wykonawcy: JASPEL Sp. z o.o. 44-335 Jastrzębie-Zdrój ul. Rybnicka 6 Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 43,60 pkt, łączna punktacja: pkt 130,80 pkt 10.Oferta nr 10 Wykonawcy: PUH DOMBEX-M Marek Kołodziejczyk 43-300 Bielsko-Biała ul. Gen. Maczka 9 Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 32,70 pkt, łączna punktacja: pkt 98,10 pkt 11.Oferta nr 11 Wykonawcy: MTR S.C. Czembor Tomasz Czembor Rafał 43-211 Czarków ul. Wolności 12 B Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 23,36 pkt, łączna punktacja: pkt 70,08 pkt 12.Oferta nr 12 Wykonawcy: STOLWIT S.C. A. Stencel M.Stencel 43-215 Studzienice ul. Kosów 33A Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 33,13 pkt, łączna punktacja: 99,39 pkt III. Wybór najkorzystniejszej oferty: Zamawiający informuje, iż w toku badania i oceny ofert złożonych w przedmiotowym postępowaniu, wybrano ofertę niżej wymienionego Wykonawcy: P.U.H „ELBUD” Krzysztof Świętek 44-350 Gorzyczki ul. Wiejska 84 (oferta nr 4) z ceną brutto wynoszącą: 13 407,00 zł (słownie: trzynaście tysięcy czterysta siedem złotych 00/100). Wybrana oferta, spełnia wszystkie wymagania zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i zawiera najniższą cenę spośród ofert złożonych w w/w postępowaniu. Dziękujemy za udział w postępowaniu i złożenie ofert. |
|
Pszczyna: Rozbiórka strzelnicy sportowej przy PZS nr 1 w Pszczynie przy ul. Kopernika.
Numer ogłoszenia: 130677 - 2013; data zamieszczenia: 02.07.2013 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Pszczyński , ul. 3 Maja 10, 43-200 Pszczyna, woj. śląskie, tel. 032 4492300, 032 4492399, faks 032 4492345. • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.pszczyna.pl I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbiórka strzelnicy sportowej przy PZS nr 1 w Pszczynie przy ul. Kopernika.. II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane. II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Rozbiórka strzelnicy sportowej przy PZS nr 1 w Pszczynie przy ul. Kopernika.Przedmiotowa strzelnica wykonana jest w formie tunelu betonowego o wymiarach zewnętrznych: długość 52 mb,szerokości 2,80 m;wysokości ok. 1,50 m ponad teren. Posadowiona jest na fundamencie betonowym w formie płyty grubości około 30 cm, położonej na głębokości około 40 cm pod poziomem terenu. Ściany o konstrukcji murowanej grubości około 40cm, strop z płyt żelbetowych grubości około 30cm.Ściany zewnętrzne obsypane są gruntem w formie skarpy na wys. około 90÷120cm.Budowla nie posiada żadnych instalacji.Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera Opis zakresu i sposobu prowadzenia robót stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ.Szacunkowe ilości materiałów do rozbiórki, wywiezienia lub utylizacji:Gruz betonowy - ok. 100 - 120 m3;Grunt nasypowy - ok. 75 m3;Grunt do zagospodarowania na miejscu - ok. 40 m3. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.Zamawiający nie przewiduje wymagań w zakresie art. 29 ust. 4 .Wartość zamówienia nie przekracza kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.. II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.00.00-1. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WADIUM Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. III.2) ZALICZKI III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o Zamawiający nie stawia szczegółowego opisu w/w warunków. Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy i jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły: spełnia- nie spełnia. • III.3.2) Wiedza i doświadczenie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o Zamawiający nie stawia szczegółowego opisu w/w warunków. Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy i jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły: spełnia- nie spełnia. • III.3.3) Potencjał techniczny Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o Zamawiający nie stawia szczegółowego opisu w/w warunków. Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy i jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły:spełnia- nie spełnia. • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o Zamawiający nie stawia szczegółowego opisu w/w warunków. Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy i jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły: spełnia- nie spełnia. • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o Zamawiający nie stawia szczegółowego opisu w/w warunków. Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy i jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły: spełnia- nie spełnia. III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć: III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć: • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia; • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej; III.6) INNE DOKUMENTY Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) Inne oświadczenia i dokumenty, których przedłożenia w ofercie żąda Zamawiający: 1.wypełniony Formularz ofertowy, zawierający obliczenie ceny oferty - załącznik nr 2 do SIWZ. 2.pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy - jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej). Inne oświadczenia i dokumenty, które Zamawiający zaleca załączyć do oferty: Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - służy właściwej weryfikacji należytej reprezentacji podmiotu, przedłożenie dokumentu umożliwi Zamawiającemu dokonanie oceny czy osoba fizyczna, składająca oświadczenie woli w postaci oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzi działalność gospodarczą zarejestrowaną przez właściwy organ. Zamawiający dokonując oceny oferty musi mieć jednoznaczną informację o statusie cywilnoprawnym wykonawcy. SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.3) ZMIANA UMOWY przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian 1. Zamawiający przewiduje, na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, możliwość dokonania zmiany umowy w formie aneksu lub pisemnego oświadczenia pod następującymi warunkami: I. zmiana terminu realizacji zamówienia z następujących przyczyn: działania siły wyższej, przy czym siła wyższa oznacza wydarzenie nieprzewidywalne i poza kontrolą stron niniejszej umowy, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu, lub inne okoliczności niezależne od Zamawiającego, w tym takie, których Zamawiający przy zachowaniu należytej staranności nie był w stanie uniknąć lub przewidzieć, wystąpienia nietypowych dla klimatu polskiego warunków atmosferycznych uniemożliwiających,prowadzenie robót budowlanych zgodnie z technologią ich wykonywania,konieczności uzyskania: decyzji lub uzgodnień osób trzecich lub właściwych organów, mogących spowodować wstrzymanie robót; konieczności wykonania dodatkowych badań i ekspertyz;realizacji w drodze odrębnej umowy prac powiązanych z przedmiotem niniejszej umowy, wymuszającej konieczność skoordynowania prac i uwzględnienia wzajemnych powiązań, w tym udzielenie w trakcie realizacji umowy robót zamiennych, zamówień dodatkowych i uzupełniających, związanych z realizacją zamówienia podstawowego, mających wpływ na uzgodniony termin zakończenia jej realizacji (powodujących konieczność jego wydłużenia),wstrzymanie realizacji robót przez uprawniony organ z powodu znalezienia niewybuchów i niewypałów;przerw w realizacji robót budowlanych powstałych z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy; pisemnego uzgodnienia pomiędzy Stronami dotyczącego skróceniu terminu zakończenia realizacji umowy;wstrzymania realizacji prac objętych umową, uniemożliwiających terminowe zakończenie realizacji przedmiotu umowy, II. Pozostałe zmiany: a.zmiany dokonane w następstwie: działania siły wyższej, poprawy oczywistej omyłkib. zmiana ceny przy zaistnieniu zmian stawek podatkowych. Jeżeli zmiana podatku będzie powodować zmianę kosztów wykonania po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez Wykonawcę,c.zmiana nazw, siedziby stron umowy, numerów kont bankowych, innych danych identyfikacyjnych; d. zmiana lub wprowadzenie podwykonawcy pod warunkiem odpowiedniego zgłoszenia i po akceptacji przez Zamawiającego;e.zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad przedmiotem umowy; f.zmiana formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy.g.zmniejszenie zakresu umowy z przyczyn o obiektywnym charakterze, istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części zakresu realizacji umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia; IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.powiat.pszczyna.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Pszczynie, parter pok.5 Wydział Zamówień Publicznych lub przesyłką pocztową (poleconą) na adres : Starostwo Powiatowe w Pszczynie, ul. 3 Maja 10, 43-200 Pszczyna. IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.07.2013 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Pszczynie, I piętro pok. 35 Sekretariat lub przesyłką pocztową (poleconą) na adres:Starostwo Powiatowe w Pszczynie, ul. 3 Maja 10, 43-200 Pszczyna. IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy. IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie |