Wyniki przetargów/konkursów |
Termin składania ofert: 16-10-2006, godz. 10:00Remont części pomieszczeń w budynku Starostwa Powiatowego w Pszczynie |
|
Wynik postępowania przetargowego/konkursowego |
|
Komisja przetargowa po rozpatrzeniu ofert złożonych w przetargu nieograniczonym, dotyczącym następującego zadania: "Remont części pomieszczeń w budynku Starostwa Powiatowego w Pszczynie" za najkorzystniejszą uznała ofertę firmy:
Firma "CIM" Wańczura Cecylia i Marian ul. Główna 180 B 44-244 Żory Wykonawca spełnił wszystkie wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, ponadto przedłożona przez Wykonawcę oferta zawierała najkorzystnijeszą cenę. |
|
Powiat Pszczyński – Starostwo Powiatowe w Pszczynie
43-200 Pszczyna ul. 3 Maja 10 tel. (32) 449-23-12, tel./fax. (032) 449-23-45 ogłasza przetarg nieograniczony, którego przedmiotem jest: „Remont części pomieszczeń w budynku Starostwa Powiatowego w Pszczynie”. 1. Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.: „Remont części pomieszczeń w budynku Starostwa Powiatowego w Pszczynie”, obejmujące m.in.: a. Usunięcie starych powłok malarskich ze ścian i sufitów b. Wykonanie napraw miejscowych tynków ścian i sufitów c. Wykonanie gładzi gipsowych d. Przygotowanie tynków do malowania e. Dwukrotne malowanie emulsją akrylową; sufity kolor biały, ściany kolory pastelowe f. Wykonanie ścianki działowej z płyt kartonowo-gipsowych wraz z zabudową drzwi i naświetli po wcześniejszym demontażu ścianki drewnianej g. Wykonanie posadzek z paneli podłogowych w trzech pomieszczeniach wraz z robotami towarzyszącymi: kod CPV: 454432100-8-Roboty malarskie, 454300000-0 – Pokrywanie podłóg i ścian 2. Zamawiający: Powiat Pszczyński – Starostwo Powiatowe w Pszczynie. 3. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie siwz: www.przetargi.powiat.pszczyna.pl 2. Wymagany termin realizacji zamówienia: 14 grudzień 2006r. 3. Formularz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia można nabyć: a. w siedzibie Zamawiającego lub za zaliczeniem pocztowym - w cenie 14,40 złotych b. na stornie internetowej Zamawiającego od dnia zamieszczenia ogłoszenia o wszczęciu postępowania na stronach portalu internetowego Urzędu Zamówień Publicznych. 4. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. 2006r. Nr 79, poz. 551 z późn. zm. ) i nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1-4 ustawy. Udzielą 3–letniej gwarancji przedmiot zamówienia. Pozostałe wymagania zostały określone w SIWZ. 5. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych. 6. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych. 7. Zamawiający nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej. 8. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 9. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej. 10. Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających. 11. Za najkorzystniejszą ofertę Zamawiający uzna ofertę spełniającą wymagania określone w SIWZ, która osiągnie najwyższą liczbę punktów, przy założeniu: Kryterium cena – 100%. 12. Osobami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są: a. Maria Szczepanek - kierownik Wydziału ds. Inwestycji i Zamówień Publicznych b. Katarzyna Guzdek – inspektor ds. zamówień publicznych w pok. nr 43, w godzinach od 08.00 – 15.00, nr tel. (032) 449-23-12, (032) 449-23-45 14. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. 15. Miejsce i termin składania ofert: Starostwie Powiatowym w Pszczynie, I piętro pok. 35 – Sekretariat lub przesyłką pocztową na adres: Starostwo Powiatowe w Pszczynie, ul. 3 Maja10; 43-200 Pszczyna Termin złożenia ofert upływa w dniu 16 październik 2006 r. do godz. 10:00. 16. Miejsce i termin otwarcia ofert: Siedziba Zamawiającego: pok. 45, w dniu 16 październik 2006 r. godz. 10:30. 17. Termin związania ofertą upływa po 30 dniach od upływu terminu do składania ofert tj. od dnia 16 październik 2006r włącznie. |