Wyniki przetargów/konkursów |
Termin składania ofert: 05-04-2013, godz. 10:00AKTUALIZACJA WYNIKÓW OKRESOWEJ WERYFIKACJI DANYCH EWIDENCYJNYCH DZIAŁEK ZABUDOWANYCH - OBRĘBY EWIDENCYJNE: MIASTO PSZCZYNA, STARA WIEŚ ORAZ CZĘŚĆ OBRĘBU ŁĄKA. |
|
Wynik postępowania przetargowego/konkursowego |
|
Pszczyna dnia 16 kwiecień 2013r.
WYNIK POSTĘPOWANIA PRZETARGOWEGO Na podstawie art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 ze zm.) Powiat Pszczyński informuje, iż zostało rozstrzygnięte postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na realizację zadania: AKTUALIZACJA WYNIKÓW OKRESOWEJ WERYFIKACJI DANYCH EWIDENCYJNYCH DZIAŁEK ZABUDOWANYCH - OBRĘBY EWIDENCYJNE: MIASTO PSZCZYNA, STARA WIEŚ ORAZ CZĘŚĆ OBRĘBU ŁĄKA. Nr postępowania: IZ.274.7.2013 I. W postępowaniu złożone zostały oferty następujących wykonawców, Nazwy(firmy) oraz adresy wykonawców: 1. Oferta nr 1 Wykonawcy: PRZEDSIĘBIORSTWO MIERNICTWA GÓRNICZEGO, 40-065 Katowice, ul. Mikołowska 100a z ceną brutto wynoszącą: 133 455,00 zł (słownie: sto trzydzieści trzy tysiące czterysta pięćdziesiąt pięć złotych 00/100). 2. Oferta nr 2 Wykonawcy: Przedsiębiorstwo Geodezyjno-Kartograficzne VERTICAL Sp. z o.o., 44-240 Żory, ul. Stodolna 31 z ceną brutto wynoszącą: 396 921,00 zł (słownie: trzysta dziewięćdziesiąt sześć tysięcy dziewięćset dwadzieścia jeden złotych 00/100). II. Oferty, spełniające wymagania zawarte w siwz, otrzymały punktację jak niżej: 1. Oferta nr 1 Wykonawcy: : PRZEDSIĘBIORSTWO MIERNICTWA GÓRNICZEGO, 40-065 Katowice, ul. Mikołowska 100a Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 100,00 pkt, łączna punktacja: 400,00 pkt 2. Oferta nr 2 Wykonawcy: Przedsiębiorstwo Geodezyjno-Kartograficzne VERTICAL Sp. z o.o., 44-240 Żory, ul. Stodolna 31 Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 33,62 pkt, łączna punktacja: 134,48 pkt III. Wybór najkorzystniejszej oferty: Zamawiający informuje, iż w toku badania i oceny ofert złożonych w przedmiotowym postępowaniu, wybrano ofertę niżej wymienionego Wykonawcy: PRZEDSIĘBIORSTWO MIERNICTWA GÓRNICZEGO, 40-065 Katowice, ul. Mikołowska 100a, (oferta nr 1) z ceną brutto wynoszącą: 133 455,00 zł (słownie: sto trzydzieści trzy tysiące czterysta pięćdziesiąt pięć złotych 00/100). Wybrana oferta, spełnia wszystkie wymagania zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i zawiera najniższą cenę spośród ofert złożonych w w/w postępowaniu. Dziękujemy za udział w postępowaniu i złożenie ofert. |
|
AKTUALIZACJA WYNIKÓW OKRESOWEJ WERYFIKACJI DANYCH EWIDENCYJNYCH DZIAŁEK ZABUDOWANYCH - OBRĘBY EWIDENCYJNE: MIASTO PSZCZYNA, STARA WIEŚ ORAZ CZĘŚĆ OBRĘBU ŁĄKA.
Numer ogłoszenia: 45907 - 2013; data zamieszczenia: 27.03.2013 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Pszczyński , ul. 3 Maja 10, 43-200 Pszczyna, woj. śląskie, tel. 032 4492300, 032 4492399, faks 032 4492345. Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.pszczyna.pl I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: AKTUALIZACJA WYNIKÓW OKRESOWEJ WERYFIKACJI DANYCH EWIDENCYJNYCH DZIAŁEK ZABUDOWANYCH - OBRĘBY EWIDENCYJNE: MIASTO PSZCZYNA, STARA WIEŚ ORAZ CZĘŚĆ OBRĘBU ŁĄKA.. II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi. II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: AKTUALIZACJA WYNIKÓW OKRESOWEJ WERYFIKACJI DANYCH EWIDENCYJNYCH DZIAŁEK ZABUDOWANYCH - OBRĘBY EWIDENCYJNE: MIASTO PSZCZYNA, STARA WIEŚ ORAZ CZĘŚĆ OBRĘBU ŁĄKA. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Usunięcie niezgodności, między mapą ewidencyjną (użytki gruntowe i budynki), a stanem faktycznym w terenie dla działek zabudowanych, ujawnionych w wyniku przeprowadzonej okresowej weryfikacji w 2012r, o której mowa w § 54 ust.1 pkt 2 rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001r w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz.U. Nr 38 poz. 454). Usunięcie niezgodności na mapie ewidencyjnej oznacza konieczność dokonania zmian również w części opisowej, która wraz z mapą ewidencyjną stanowi integralną całość. W zakres zamówienia wchodzą następujące czynności: I ETAP - opracowanie dowodów zmian w zróżnicowany sposób: z wykorzystaniem wyników weryfikacji bez konieczności pomiarów, z wykonaniem niezbędnych pomiarów uzupełniających konturów budynków (nowych lub przebudowanych) i zmienionych konturów użytków gruntowych, na podstawie oględzin terenowych budynków, które są na wektorowej mapie sytuacyjno-wysokościowej lecz nie są na mapie ewidencyjnej, ponieważ nie zostały dotychczas ujawnione w części opisowej. Sprawdzenie zgodności danych ewidencyjnych z treścią dokumentów źródłowych stanowiących podstawę wpisu do ewidencji. II ETAP - ujawnienie zmian (część opisowa i kartograficzna) na podstawie opracowanych dowodów zmian, przeniesienie na mapę ewidencyjną z mapy sytuacyjno-wysokościowej konturów budynków nie wymagających pomiaru sytuacyjnego tylko pozyskania danych ewidencyjnych na podstawie ich aktualnych oględzin lub dane te odnaleziono w operacie pomiarowym, wniesienie na mapę ewidencyjną wyników pomiarów uzupełniających dla budynków objętych pomiarem sytuacyjnym, wniesienie na mapę ewidencyjną wyników pomiaru uzupełniającego w zakresie użytków gruntowych oraz dostosowanie zasięgu użytku gruntowego do propozycji wynikających z zestawienia (dotyczy to przypadków gdy kilka dotychczasowych użytków gruntowych przypisanych działce zastąpi jeden rodzaj użytku gruntowego i dlatego pomiar jest zbędny), w przypadku koniecznym korekta na mapie oznaczeń oraz zasięgów klaso użytków w dostosowaniu do zapisów w części opisowej oraz wykonanie czynności biurowych kończących zmiany.Uwaga!!! Wykonawca winien dysponować pracownikami posiadającymi praktyczną umiejętność wprowadzania zmian w systemie Ewid2007.Wartość zamówienia nie przekracza kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.. II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2013. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WADIUM Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości: 5.000,00zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100) w terminie do dnia 05.04.2013r. do godz. 10.00. III.2) ZALICZKI III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW III.3.2) Wiedza i doświadczenie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia, Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: a.Wykazu wykonanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub czy są wykonywane należycie. Jako warunek minimalny Zamawiający wymaga wykazania się co najmniej dwoma usługami o wartości minimum 250 000,00 zł brutto każda z usług, polegającymi na wykonaniu modernizacji ewidencji gruntów i budynków w zakresie aktualizacji budynków z pomiarem użytków gruntowych i wprowadzeniem do bazy w siedzibie Zamawiającego;wzór stanowi załącznik Nr 3 do SIWZ.Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dowody potwierdzające, czy usługi te zostały wykonane należycie lub czy są wykonywane należycie. b.Jeżeli wykonawca wykazując spełnianie warunku, o którym mowa wyżej polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy PZP, które to podmioty będą brały udział w realizacji zamówienia, Zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów pisemnego zobowiązania. Wymagane jest załączenie do oferty odpowiednio załączników 3a do SIWZ - Oświadczenie innego podmiotu. III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów:a.Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (załącznik Nr 4 do SIWZ). Warunek minimalny Zamawiającego: 1 osoba z uprawnieniami geodezyjnymi z zakresu 2 (rozgraniczenia i podziału nieruchomości (gruntów) oraz sporządzenie dokumentacji do celów prawnych). Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty oświadczenie, zgodne z załącznikiem 4b do SIWZ - Oświadczenie wykonawcy, że osoba, które będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiada wymagane uprawnienia. b.Jeżeli wykonawca wykazując spełnianie warunku, o którym mowa wyżej polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy PZP, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów pisemnego zobowiązania. Wymagane jest załączenie do oferty odpowiednio załącznika 4a do SIWZ - Oświadczenie innego podmiotu. III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć: wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie; określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie Jako warunek minimalny Zamawiający wymaga wykazania się co najmniej dwoma usługami o wartości minimum 250 000,00 zł brutto każda z usług, polegającymi na wykonaniu modernizacji ewidencji gruntów i budynków w zakresie aktualizacji budynków z pomiarem użytków gruntowych i wprowadzeniem do bazy w siedzibie Zamawiającego.; wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć: oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia; aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej; III.6) INNE DOKUMENTY Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) Inne oświadczenia i dokumenty, których przedłożenia w ofercie żąda Zamawiający: a.Formularz ofertowy - załącznik nr 2 do SIWZ. b.Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy - jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej). Inne oświadczenia i dokumenty, które Zamawiający zaleca załączyć do oferty: a.Dowód wpłaty wadium. b.Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - służy właściwej weryfikacji należytej reprezentacji podmiotu, przedłożenie dokumentu umożliwi Zamawiającemu dokonanie oceny czy osoba fizyczna, składająca oświadczenie woli w postaci oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzi działalność gospodarczą zarejestrowaną przez właściwy organ. Zamawiający dokonując oceny oferty musi mieć jednoznaczną informację o statusie cywilnoprawnym wykonawcy. SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.3) ZMIANA UMOWY przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian Zmiany do umowy możliwe są jedynie w trybie art. 144 ustawy PZP. Uzgodnienia w tym zakresie wymagają dla swej ważności zatwierdzenia przez Zamawiającego, a zmiana umowy może nastąpić jedynie na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności.2. Zmiana terminu realizacji zamówienia z następujących przyczyn:a.przerw w realizacji przedmiotu umowy powstałych z przyczyn nie leżących po stronie wykonawcy; b.pisemnego uzgodnienia pomiędzy Stronami dotyczącego skróceniu terminu zakończenia realizacji umowy;c.wstrzymania realizacji prac objętych umową, uniemożliwiających terminowe zakończenie realizacji przedmiotu umowy.3.Dopuszcza się zmiany w umowie powstałe w następstwie: a.działania siły wyższej przy czym siła wyższa oznacza wydarzenie nieprzewidywalne i poza kontrolą stron niniejszej umowy, występujące po podpisaniu umowy,a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu, lub inne okoliczności niezależne od Zamawiającego, w tym takie, których Zamawiający przy zachowaniu należytej staranności nie był w stanie uniknąć lub przewidzieć, wystąpienia nietypowych dla klimatu polskiego warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych zgodnie z technologią ich wykonywania b.poprawy oczywistej omyłki, c.zmiany nazwy, siedziby stron umowy,innych danych identyfikacyjnych;d.zmiana podwykonawcy, osób realizujących zamówienie pod warunkiem odpowiedniego zgłoszenia i po akceptacji przez Zamawiającego;e.zmiana formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy;f.rezygnacji Zamawiającego z wykonania części usługi z jednoczesnym obniżeniem wynagrodzenia wykonawcy.g.zmniejszenie zakresu umowy z przyczyn o obiektywnym charakterze, istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części zakresu realizacji umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia;h.zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia,i.wynikną rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób,a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów. IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.powiat.pszczyna.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Pszczynie,Wydział Zamówień Publicznych i Inwestycji pok.5lub przesyłką pocztową (poleconą) na adres:Starostwo Powiatowe w Pszczynie, ul. 3 Maja 10, 43-200 Pszczyna. IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.04.2013 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Pszczynie, I piętro pok. 35 Sekretariat lub przesyłką pocztową (poleconą) na adres:Starostwo Powiatowe w Pszczynie,ul. 3 Maja 10, 43-200 Pszczyna. IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy. IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie |