Wyniki przetargów/konkursów |
Termin składania ofert: 14-11-2012, godz. 10:00Dostawa sprzętu komputerowego dla Starostwa Powiatowego w Pszczynie. |
|
Wynik postępowania przetargowego/konkursowego |
|
Pszczyna dnia 19 listopada 2012r.
Nr postępowania: IZ.274.22.2012 IZ.274-22/3/2012 WYNIK POSTĘPOWANIA PRZETARGOWEGO Na podstawie art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 75 ze zm.) Powiat Pszczyński informuje, iż zostało rozstrzygnięte postępowanie przetargowe dotyczące realizacji zadania: „Dostawa sprzętu komputerowego dla Starostwa Powiatowego w Pszczynie”. I. W postępowaniu złożona została oferta następującego wykonawcy, Nazwa(firma) oraz adres wykonawcy: Oferta nr 1 Wykonawcy: UNIKOMP Adam Blankenstein, 43-200 Pszczyna, ul. Piastowska 9 z ceną brutto wynoszącą: 20 490,57 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy czterysta dziewięćdziesiąt złotych 57/100). II. Oferta, spełniająca wymagania zawarte w siwz, otrzymała punktację jak niżej: Oferta nr 1 Wykonawcy: UNIKOMP Adam Blankenstein, 43-200 Pszczyna, ul. Piastowska 9. Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 100,00 pkt, łączna punktacja: 400,00 pkt III. Wybór najkorzystniejszej oferty: Zamawiający informuje, iż w toku badania i oceny oferty złożonej w przedmiotowym postępowaniu, wybrano ofertę niżej wymienionego Wykonawcy: UNIKOMP Adam Blankenstein, 43-200 Pszczyna, ul. Piastowska 9 (oferta nr 1) z ceną brutto wynoszącą: 20 490,57 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy czterysta dziewięćdziesiąt złotych 57/100). Wybrana oferta, spełnia wszystkie wymagania zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. |
|
Dostawa sprzętu komputerowego dla Starostwa Powiatowego w Pszczynie.
Numer ogłoszenia: 234449 - 2012; data zamieszczenia: 06.11.2012 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Pszczyński , ul. 3 Maja 10, 43-200 Pszczyna, woj. śląskie, tel. 032 4492300, 032 4492399, faks 032 4492345. * Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.pszczyna.pl I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego dla Starostwa Powiatowego w Pszczynie.. II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa sprzętu komputerowego dla Starostwa Powiatowego w Pszczynie. Zakres zamówienia obejmuje dostawę sprzętu komputerowego w ilości jak niżej: a. Skanery - 4 sztuki. b. Komputer biurowy - 1 sztuka. c. Monitor - 1 sztuka. d. Drukarka (urządzenie wielofunkcyjne) - 1 sztuka. e. Laptop - 1 sztuka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, minimalne parametry jakie winien posiadać sprzęt komputerowy zawiera załącznik nr 1 do siwz, zwany dalej Zakresem dostawy. Przedstawiony w ofercie sprzęt winien posiadać świadectwo lub atest dopuszczenia do obrotu i użytku na terenie UE (zgodnie ze stosowaną dyrektywą UE w zakresie podstawowych wymogów bezpieczeństwa i zdrowia) oraz posiadać deklarację zgodności CE. Dostarczony przez Wykonawcę sprzęt musi posiadać instrukcję obsługi w języku polskim. W przypadku określenia elementów przedmiotu zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, Zamawiający dopuszcza zastosowanie urządzeń równoważnych. Zamawiający wyjaśnia, iż pod pojęciem równoważności rozumie inny sprzęt pochodzący od innego producenta niż wskazany w załączniku nr 1 do SIWZ - zakres dostawy, pod warunkiem, że służy do tego samego celu, posiada takie same lub lepsze parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne oraz użytkowe co produkt oryginalny. Ponadto równoważność oznacza sprzęt nie gorszy gatunkowo niż określony w załączniku nr 1 do SIWZ - zakres dostawy. Wskazanie znaku towarowego lub pochodzenia nadaje wymienionym konkretnym produktom tylko charakter przykładowy jako określenie standardów i parametrów. Zakres zamówienia, poza dostawą sprzętu określonego w załączniku nr 1 do SIWZ, obejmuje: a. Montaż w miejscu dostawy: tj. w siedzibie Zamawiającego - Starostwie Powiatowym w Pszczynie,43-200 Pszczyna, ul. 3 Maja 10. b. Dostarczenie dokumentów gwarancyjnych, certyfikatów, atestów dopuszczenia do obrotu i użytku - odpowiednio z zapisami niniejszej specyfikacji - adekwatnie do danego elementu zamówienia (pkt.IX p.pkt.B3b siwz) c. Instruktaż stanowiskowy dla wyznaczonej przez Zamawiającego osoby w zakresie użytkowania i obsługi dostarczanego sprzętu. Wartość zamówienia nie przekracza kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.. II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie. II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1. II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 28. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WADIUM Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. III.2) ZALICZKI * Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY * III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć: * III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć: o oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia o aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy * III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: o nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć: * inne dokumenty W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy (poszczególne elementy dostawy) odpowiadają wymaganiom określonym w załączniku nr 1 do SIWZ Zakres dostawy, Zamawiający żąda przedłożenia w ofercie m.in certyfikatów ISO, certyfikatów CE (Deklaracje zgodności CE), certyfikatów ochrony środowiska RoHs, kart produktu, Certyfikatów TCO oraz inne - odpowiednio z zapisami niniejszej specyfikacji - adekwatnie do danego elementu zamówienia (pkt.IX p.pkt.B3b siwz).Wymagane dokumenty zawarto w pkt. IX p.pktB3b SIWZ IX. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU. III.6) INNE DOKUMENTY Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) Inne oświadczenia i dokumenty, których przedłożenia w ofercie żąda Zamawiający: wypełniony Formularz ofertowy - załącznik nr 2 do siwz. Inne oświadczenia i dokumenty, które Zamawiający zaleca załączyć do oferty: a.Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - służy właściwej weryfikacji należytej reprezentacji podmiotu, przedłożenie dokumentu umożliwi Zamawiającemu dokonanie oceny czy osoba fizyczna, składająca oświadczenie woli w postaci oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzi działalność gospodarczą zarejestrowaną przez właściwy organ. Zamawiający dokonując oceny oferty musi mieć jednoznaczną informację o statusie cywilnoprawnym wykonawcy. III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie. IV.3) ZMIANA UMOWY Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian Zmiany do umowy możliwe są jedynie w trybie art. 144 ustawy PZP. Uzgodnienia w tym zakresie wymagają dla swej ważności zatwierdzenia przez Zamawiającego, a zmiana umowy może nastąpić jedynie na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umów/umowy w następujących okolicznościach: a. ustawowej zmiany przepisów podatkowych, b. zdarzeń losowych niezależnych od stron umowy c. zmiany terminu w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy takie jak: opóźnienia związane z dostawą uzasadnione procesem technologicznym (opóźnienia producenta); d. rezygnacji Zamawiającego z wykonania części dostaw z jednoczesnym ograniczeniem (obniżeniem) wynagrodzenia wykonawcy, e. poprawy oczywistej omyłki. f. koniecznych zmian w umowie wynikających ze zmian w obowiązujących przepisach prawa, g. zmiany nazw, siedziby stron umowy, innych danych identyfikacyjnych, IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.powiat.pszczyna.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Pszczynie,parter pok. 5 Wydział Zamówień Publicznych lub przesyłką pocztową (poleconą) na adres: Starostwo Powiatowe w Pszczynie, ul. 3 Maja 10, 43-200 Pszczyna. IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.11.2012 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Pszczynie, I piętro pok. 35 Sekretariat lub przesyłką pocztową (poleconą) na adres: Starostwo Powiatowe w Pszczynie, ul. 3 Maja 10, 43-200 Pszczyna. IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy. IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie |