Wyniki przetargów/konkursów |
Termin składania ofert: 29-10-2012, godz. 10:00Przebudowa kanalizacji deszczowej wraz z izolacją fundamentów i remontem drogi wewnętrznej w ZSO w Pszczynie - strona wschodnia. |
|
Wynik postępowania przetargowego/konkursowego |
|
Pszczyna dnia 05 listopada 2012r.
Nr postępowania: IZ.274.19.2012 IZ.274-19/3/2012 WYNIKI POSTĘPOWANIA PRZETARGOWEGO Na podstawie art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 75 ze zm.) Powiat Pszczyński informuje, iż zostało rozstrzygnięte postępowanie przetargowe dotyczące realizacji zadania: Przebudowa kanalizacji deszczowej wraz z izolacją fundamentów i remontem drogi wewnętrznej w ZSO w Pszczynie - strona wschodnia. I. W postępowaniu złożone zostały oferty następujących wykonawców, Nazwy(firmy) oraz adresy wykonawców: 1. Oferta nr 1 Wykonawcy: Zakład Produkcyjno – Usługowo – Handlowy „MANEK – INSTAL” Emanuel Adamczyk, 43-250 Pawłowice, ul. Kolonia Studzieńska z ceną brutto wynoszącą: 163 202,71 zł (słownie: sto sześćdziesiąt trzy tysiące dwieście dwa złotych 71/100). 2. Oferta nr 2 Wykonawcy: Firma Usługowo Budowlana Danuta Pawlus, 34-324 Lipowa, Słotwina nr 121 z ceną brutto wynoszącą: 203 676,17 zł (słownie: dwieście trzy tysiące sześćset siedemdziesiąt sześć złotych 17/100). 3. Oferta nr 3 Wykonawcy: Firma Ogólnobudowlano-Montażowa „BUD-MONT” Beata Wowra, 44-240 Żory, ul. Paderewskiego 8 z ceną brutto wynoszącą: 121 806,29 zł (słownie: sto dwadzieścia jeden tysięcy osiemset sześć złotych 29/100). 4. Oferta nr 4 Wykonawcy: ZPUH „MULTIDOMEX” Spółka jawna, J. Culic – A. Tyburczy, 44-210 Rybnik, ul. Lektorska 59A z ceną brutto wynoszącą: 141 450,00 zł (słownie: sto czterdzieści jeden tysięcy czterysta pięćdziesiąt złotych 00/100). 5. Oferta nr 5 Wykonawcy: INSTAL-BRATEK S.C. Katarzyna i Jerzy Bratek, 43-211 Piasek, ul. Magnolii 3 z ceną brutto wynoszącą: 135 936,41 zł (słownie: sto trzydzieści pięć tysięcy dziewięćset trzydzieści sześć złotych 41/100). 6. Oferta nr 6 Wykonawcy: Zakład Robót Specjalistycznych Rafał Szostak, 43-200 Pszczyna, ul. Lompy 4 z ceną brutto wynoszącą: 175 382,00 zł (słownie: sto siedemdziesiąt pięć tysięcy trzysta osiemdziesiąt dwa złotych 00/100). 7. Oferta nr 7 Wykonawcy: Przedsiębiorstwo Budowlane Małgorzata Słaboń, Roczyny, ul. Graniczna 8A 154 248,85 zł (słownie: sto pięćdziesiąt cztery tysiące dwieście czterdzieści osiem złotych 85/100). 8. Oferta nr 8 Wykonawcy: Zakład Robót Drogowych i Budowlanych „MAT-BUD” inż. Roman Marciniak, 43-200 Pszczyna, ul. Zdrojowa 68 z ceną brutto wynoszącą: 190 414,64 zł (słownie: sto dziewięćdziesiąt tysięcy czterysta czternaście złotych 64/100). II. Oferty, spełniające wymagania zawarte w siwz, otrzymały punktację jak niżej: 1. Oferta nr 1 Wykonawcy: Zakład Produkcyjno – Usługowo – Handlowy „MANEK – INSTAL” Emanuel Adamczyk, 43-250 Pawłowice, ul. Kolonia Studzińska Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 74,63 pkt, łączna punktacja: 223,89 pkt 2. Oferta nr 3 Wykonawcy: Firma Ogólnobudowlano-Montażowa „BUD-MONT” Beata Wowra, 44-240 Żory, ul. Paderewskiego 8 Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 100,00 pkt, łączna punktacja: 300,00 pkt 3. Oferta nr 4 Wykonawcy: ZPUH „MULTIDOMEX” Spółka jawna, J. Culic – A. Tyburczy, 44-210 Rybnik, ul. Lektorska 59A Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 86,11 pkt, łączna punktacja: 258,33 pkt 4. Oferta nr 5 Wykonawcy: INSTAL-BRATEK S.C. Katarzyna i Jerzy Bratek, 43-211 Piasek, ul. Magnolii 3 Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 89,61 pkt, łączna punktacja: 268,83 pkt 5. Oferta nr 6 Wykonawcy: Zakład Robót Specjalistycznych Rafał Szostak, 43-200 Pszczyna, ul. Lompy 4 Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 69,45 pkt, łączna punktacja: 208,35 pkt III. Wybór najkorzystniejszej oferty: Zamawiający informuje, iż w toku badania i oceny ofert złożonych w przedmiotowym postępowaniu, wybrano ofertę niżej wymienionego Wykonawcy: Firma Ogólnobudowlano-Montażowa „BUD-MONT” Beata Wowra 44-240 Żory, ul. Paderewskiego 8 (ofertę nr 3) z ceną brutto wynoszącą: 121 806,30 zł (słownie: sto dwadzieścia jeden tysięcy osiemset sześć złotych 30/100). Wybrana oferta, spełnia wszystkie wymagania zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i zawiera najniższą cenę spośród ofert złożonych w w/w postępowaniu. Dziękujemy za udział w postępowaniu i złożenie ofert. |
|
Przebudowa kanalizacji deszczowej wraz z izolacją fundamentów i remontem drogi wewnętrznej w ZSO w Pszczynie - strona wschodnia.
Numer ogłoszenia: 217955 - 2012; data zamieszczenia: 12.10.2012 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Pszczyński , ul. 3 Maja 10, 43-200 Pszczyna, woj. śląskie, tel. 032 4492300, 032 4492399, faks 032 4492345. Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.pszczyna.pl I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa kanalizacji deszczowej wraz z izolacją fundamentów i remontem drogi wewnętrznej w ZSO w Pszczynie - strona wschodnia.. II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa kanalizacji deszczowej wraz z izolacją fundamentów i remontem drogi wewnętrznej w ZSO w Pszczynie - strona wschodnia. Przedmiot zamówienia obejmuje m.in. a. Rozbiórkę istniejącej nawierzchni z kostki bazaltowej oraz płyt chodnikowych wraz z krawężnikami - ok. 550,00 m2. b. Likwidacja nieczynnego kolektora murowanego o przekroju prostokątnym (szer 0,40m) o dł ok. 50,00 mb c. Wykonanie nowej kanalizacji deszczowej średnica 200 z rur PVC - dł. Ok. 75 mb d. Wykonanie drenażu z rur PVC średnica150 na długości ok.40 mb e. Wykonanie izolacji pionowej ścian fundamentowych budynku szkoły na długości ok. 63 mb. f. Wykonanie drogi wewnętrznej i placów w nawierzchni z elementów drobnowymiarowych o łącznej powierzchni ok. 550 m2 Szczegółowy zakres robót podano w załącznikach do SIWZ: a. Przedmiar robót - załącznik nr 1 do SIWZ b. Projekt budowlano - wykonawczy: Przebudowy kanalizacji deszczowej wraz z izolacją fundamentów i remontem drogi wewnętrznej w ZSO w Pszczynie - strona wschodnia - załącznik nr 7 do SIWZ. c. Specyfikacja Techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 8 do SIWZ W przypadku określenia elementów przedmiotu zamówienia w projekcie budowlano - wykonawczym, STWiOR, przedmiarach robót przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów, urządzeń i systemów równoważnych. Zamawiający wyjaśnia, iż pod pojęciem równoważności rozumie inny materiał lub urządzenie, pochodzące od innego producenta niż wskazany w załącznikach nr 1; 7; 8 do SIWZ, pod warunkiem, że służy do tego samego celu, posiada takie same lub lepsze parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne oraz użytkowe co produkt oryginalny. Ponadto równoważność oznacza materiał nie gorszy gatunkowo niż określony w załącznikach nr 1; 7; 8 do SIWZ. Wskazanie znaku towarowego lub pochodzenia nadaje wymienionym konkretnym produktom charakter przykładowy jako określenie standardów i parametrów. Ze względu na fakt, że roboty budowlane, będące przedmiotem zamówienia, będą prowadzone w otoczeniu czynnego obiektu oświatowego, należy uwzględnić w procesie realizacyjnym odpowiednie zabezpieczenie miejsca prowadzonych robót oraz ograniczania do minimum hałasu i innych uciążliwości związanych z prowadzonymi pracami budowlanymi, uzgadniając z Dyrekcją Szkoły zakres i czas wykonywania poszczególnych etapów zamówienia. Wartość zamówienia nie przekracza kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo Zamówień Publicznych. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.. II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających Zamawiający przewiduje możliwości dokonania zamówień uzupełniających na zasadach określonych w art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zamówienia te będą dotyczyć przedmiotu zamówienia określonego w niniejszej SIWZ i polegać będą na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień. II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.33.00.00-9. II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 19.12.2012. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WADIUM Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości: 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100) w terminie do dnia 29.10.2012r. do godz. 10.00. III.2) ZALICZKI Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW III.3.2) Wiedza i doświadczenie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia (art. 22 ust.1 pkt 2 ustawy PZP) Zamawiający wymaga złożenia następującego dokumentu: Wykazu robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert tj. przed dniem 29.10.2012r, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Za odpowiednie doświadczenie uznane zostanie potwierdzone wykonanie co najmniej: 2 (dwóch) robót budowlanych polegających na wykonaniu dróg lub parkingów w nawierzchni z elementów drobnowymiarowych o powierzchni min. 500 m2, z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania (wzór stanowi załącznik Nr 3 do SIWZ). Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy PZP, Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Wymagane jest załączenie do oferty odpowiednio załączników nr 3, 3a do SIWZ - Oświadczenie innego podmiotu. W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia (art. 22 ust.1 pkt 2 ustawy PZP), Wykonawcy mogą spełniać łącznie. III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć: wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć: oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert III.6) INNE DOKUMENTY Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) Inne oświadczenia i dokumenty, których przedłożenia w ofercie żąda Zamawiający: a. wypełniony Formularz ofertowy, zawierający obliczenie ceny oferty - załącznik nr 2 do SIWZ b. Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie załączonego do SIW5. Inne oświadczenia i dokumenty, które Zamawiający zaleca załączyć do oferty: a. Dowód wpłaty lub wniesienia wadium; b. Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - służy właściwej weryfikacji należytej reprezentacji podmiotu, przedłożenie dokumentu umożliwi Zamawiającemu dokonanie oceny czy osoba fizyczna, składająca oświadczenie woli w postaci oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzi działalność gospodarczą zarejestrowaną przez właściwy organ. Zamawiający dokonując oceny oferty musi mieć jednoznaczną informację o statusie cywilnoprawnym wykonawcy. Z przedmiaru robót (załącznik nr 1 do SIWZ). III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie. IV.3) ZMIANA UMOWY Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian Zamawiający przewiduje, na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, możliwość dokonania zmiany umowy w formie aneksu lub pisemnego oświadczenia pod następującymi warunkami: a. zmiana terminu realizacji zamówienia z następujących przyczyn: wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowo-budowlanej, co może powodować brak możliwości dotrzymania pierwotnego terminu zakończenia realizacji zawartej umowy; przerw w realizacji robót budowlanych powstałych z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy; powierzenia przez Zamawiającego wykonania zamówień dodatkowych lub robót zamiennych, jeżeli terminy ich powierzenia, rodzaj lub zakres uniemożliwiają dotrzymanie pierwotnego terminu zakończenia realizacji umowy; pisemnego uzgodnienia pomiędzy Stronami dotyczącego skróceniu terminu zakończenia realizacji umowy; konieczności uzyskania (niemożliwych do przewidzenia na etapie planowania inwestycji): danych, zgód lub pozwoleń osób trzecich lub właściwych organów; wstrzymania realizacji prac objętych umową, uniemożliwiających terminowe zakończenie realizacji przedmiotu umowy. b. zmiany dokonane w następstwie : działania siły wyższej, poprawy oczywistej omyłki c. zmiana dokonana na podstawie art. 23 pkt 1 ustawy Prawo budowlane - zmiana w rozwiązaniach projektowych, jeżeli są one uzasadnione koniecznością zwiększenia bezpieczeństwa realizacji robót budowlanych lub usprawnienia procesu budowy; d. zmiana dokonana na podstawie art. 20 ust. 1 pkt 4 lit. b) ustawy Prawo budowlane uzgodniona możliwość wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie, zgłoszonych przez kierownika budowy lub inspektora nadzoru inwestorskiego; e. zmiany technologii wykonania robót lub zmiany materiałów, jeżeli nowe rozwiązania będą korzystne dla zamawiającego, przy zachowaniu nie pogorszonych standardów jakościowych, f. zmiany dokonane podczas wykonywania robót, które nie odstępują w sposób istotny od zatwierdzonej dokumentacji projektowo-wykonawczej lub warunków pozwolenia na budowę w ramach art. 36a ust. 5 ustawy Prawo budowlane i dokonane zostaną zgodnie z zapisami art. 36a ust. 6 ustawy Prawo budowlane, spełniając zapisy art. 57 ust. 2 ustawy Prawo budowlane; g. zmiana ceny przy zaistnieniu zmian stawek podatkowych h. zmiana nazw, siedziby stron umowy, numerów kont bankowych, innych danych identyfikacyjnych; i. zmiana podwykonawcy pod warunkiem odpowiedniego zgłoszenia i po akceptacji przez Zamawiającego; j. zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad przedmiotem umowy; k. zmiana formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy. l. zmniejszenie zakresu umowy z przyczyn o obiektywnym charakterze, istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części zakresu realizacji umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia; m. zmiana harmonogramu rzeczowo-finansowego z powodu zmniejszenia zakresu rzeczowo-finansowego, zmiany terminu lub zmiany terminów realizacji poszczególnych zakresów rzeczowych. IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.powiat.pszczyna.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Pszczynie,parter pok.5 Wydział Zamówień Publicznych lub przesyłką pocztową (poleconą) na adres : Starostwo Powiatowe w Pszczynie, ul. 3 Maja 10, 43-200 Pszczyna. IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.10.2012 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Pszczynie, I piętro pok. 35 Sekretariat lub przesyłką pocztową (poleconą) na adres:Starostwo Powiatowe w Pszczynie, ul. 3 Maja 10, 43-200 Pszczyna. IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy. IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie |