Wyniki przetargów/konkursów |
Termin składania ofert: 17-10-2006, godz. 10:00Modernizacja szczegółowej poziomej osnowy geodezyjnej II i III klasy dla gminy Pawłowice położonej na terenie Powiatu Pszczynskiego w woj. Śląskim |
|
Wynik postępowania przetargowego/konkursowego |
|
Komisja przetargowa po rozpatrzeniu ofert złożonych w przetargu nieograniczonym, dotyczącym następującego zadania: "Modernizacja szczegółowej poziomej osnowy geodezyjnej II i III klasy dla gminy Pawłowice położonej na terenie Powiatu Pszczyńskiego w woj. Śląskim" za najkorzystniejszą uznała ofertę firmy:
Przedsiębiorstwo Geodezyjno-Kartograficzne OPGK Rzeszów S.A. ul. Geodetów 1 35-328 Rzeszów Wykonawca spełnił wszystkie wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, ponadto przedłożona przez Wykonawcę oferta zawierała najkorzystnijeszą cenę. |
|
Powiat Pszczyński – Starostwo Powiatowe w Pszczynie
43-200 Pszczyna ul. 3 Maja 10 tel. (32) 449-23-12, tel./fax. (032) 449-23-45 ogłasza przetarg nieograniczony, którego przedmiotem jest: Modernizacja szczegółowej poziomej osnowy geodezyjnej II i III klasy dla gminy Pawłowice położonej na terenie Powiatu Pszczyńskiego w woj. Śląskim. 1. Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.: Modernizację szczegółowej poziomej osnowy geodezyjnej II i III klasy dla gminy Pawłowice położonej na terenie Powiatu Pszczyńskiego w woj. Śląskim (zgodnie z warunkami technicznymi – załącznik nr 1 do SIWZ/umowy) , kod CPV 74273200-5 2. Zamawiający: Powiat Pszczyński – Starostwo Powiatowe w Pszczynie. 3. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie siwz: www.przetargi.powiat.pszczyna.pl 4. Wymagany termin realizacji zamówienia: 30 kwiecień 2007r. Plan czasowy wykonania usługi: a. do dnia 10 grudnia 2006r – termin zakończenia prac polowych b. do dnia 30 kwiecień 2007r. – skompletowanie operatu pomiarowego i przekazanie materiałów do zasobu 5. Formularz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia można nabyć: a. w siedzibie Zamawiającego lub za zaliczeniem pocztowym - w cenie 12,20 złotych b. na stornie internetowej Zamawiającego od dnia zamieszczenia ogłoszenia o wszczęciu postępowania na stronach portalu internetowego Urzędu Zamówień Publicznych. 6. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. 2006r. Nr 79, poz. 551 z późn. zm. ) i nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1-4 ustawy. Udzielą 5–letniej gwarancji przedmiot zamówienia. Spełniają warunki minimalne wymagane przez Zamawiającego: dołączą dokumenty stwierdzające, że osoby które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, tj geodezyjne uprawnienia zawodowe w zakresie 1 – zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ ; udokumentują wykonanie w okresie ostatnich 2 lat usług geodezyjnych (zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ.), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom geodezyjnym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. Za odpowiednie doświadczenie uznane zostanie potwierdzone wykonanie tożsamej usługi. Pozostałe wymagania zostały określone w SIWZ. 6. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych. 7. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych. 8. Zamawiający nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej. 9. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. 10. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 11. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej. 12. Za najkorzystniejszą ofertę Zamawiający uzna ofertę spełniającą wymagania określone w SIWZ, która osiągnie najwyższą liczbę punktów, przy założeniu: Kryterium cena – 100%. 13. Osobami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są: w sprawach przedmiotu zamówienia: a. Karol Szonowski - Naczelnik Wydziału Geodezji, Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami; tel. (032) 449-23-42 b. Halina Ochot – inspektor nadzoru; tel (032) 449-23-37 w sprawach przedmiotu zamówienia: c. Katarzyna Guzdek – inspektor ds. zamówień publicznych w pok. nr 43, w godzinach od 08.00 – 15.00, nr tel. (032) 449-23-12, 14. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. 15. Miejsce i termin składania ofert: Starostwie Powiatowym w Pszczynie, I piętro pok. 35 – Sekretariat lub przesyłką pocztową na adres: Starostwo Powiatowe w Pszczynie, ul. 3 Maja10; 43-200 Pszczyna Termin złożenia ofert upływa w dniu 17 październik 2006r. do godz. 1000. 16. Miejsce i termin otwarcia ofert: Siedziba Zamawiającego: pok. 45, w dniu 17 październik 2006r. godz. 1100. 17. Termin związania ofertą upływa po 30 dniach od upływu terminu do składania ofert tj. od dnia 17 października 2006r włącznie. |