Wyniki przetargów/konkursów |
Termin składania ofert: 26-07-2012, godz. 10:00Okresowa weryfikacja danych ewidencyjnych w trybie art. 54 Rozporządzenia w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz.U. z 2001r. Nr 38, poz. 454) oraz prac wskazanych w treści warunków dla działek położonych na terenie miasta Pszczyna. |
|
Wynik postępowania przetargowego/konkursowego |
|
Pszczyna dnia 30 lipca 2012r.
Nr postępowania: IZ.274.14.2012 IZ.274-14/3/2012 WYNIK POSTĘPOWANIA PRZETARGOWEGO Na podstawie art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 75 ze zm.) Powiat Pszczyński informuje, iż zostało rozstrzygnięte postępowanie przetargowe dotyczące realizacji zadania: Okresowa weryfikacja danych ewidencyjnych w trybie art. 54 Rozporządzenia w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz.U. z 2001r.Nr 38, poz. 454) oraz prac wskazanych w treści warunków dla działek położonych na terenie miasta Pszczyna. I. W postępowaniu złożone zostały oferty następujących wykonawców, Nazwy(firmy) oraz adresy wykonawców: 1. Oferta nr 1 Wykonawcy: Okręgowe Przedsiębiorstwo Geodezyjno-Kartograficzne w Krakowie Spółka z o.o., 31-530 Kraków, ul. Grzegórzecka 10 z ceną brutto wynoszącą: 325 950,00 zł (słownie: trzysta dwadzieścia pięć tysięcy dziewięćset pięćdziesiąt złotych 00/100). 2. Oferta nr 2 Wykonawcy: Alter GEO Rafał Randak Pracownia Geodezyjna w Kłobucku, ul. 11 Listopada 4, 42-100 Kłobuck z ceną brutto wynoszącą: 393 600,00 zł (słownie: trzysta dziewięćdziesiąt trzy tysiące sześćset złotych 00/100). 3. Oferta nr 3 Wykonawcy: uniMap s.c. J.Bryk, D.Malcharek ul. Kossutha 11, 40-844 Katowice z ceną brutto wynoszącą: 297 660,00 zł (słownie: dwieście dziewięćdziesiąt siedem tysięcy sześćset sześćdziesiąt złotych 00/100). 4. Oferta nr 4 Wykonawcy: Przedsiębiorstwo Geodezyjno-Kartograficzne VERTICAL Sp. z o.o., 44-240 Żory, ul. Stodolna 31 z ceną brutto wynoszącą: 268 755,00 zł (słownie: dwieście sześćdziesiąt osiem tysięcy siedemset pięćdziesiąt pięć złotych 00/100). II. Oferty, spełniające wymagania zawarte w siwz, otrzymały punktację jak niżej: 1. Oferta nr 1 Wykonawcy: Okręgowe Przedsiębiorstwo Geodezyjno-Kartograficzne w Krakowie Spółka z o.o., 31-530 Kraków, ul. Grzegórzecka 10 Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 82,45 pkt, łączna punktacja: 329,80 pkt 2. Oferta nr 2 Wykonawcy: Alter GEO Rafał Randak Pracownia Geodezyjna w Kłobucku, ul. 11 Listopada 4, 42-100 Kłobuck Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 68,28 pkt, łączna punktacja: 273,12 pkt 3. Oferta nr 3 Wykonawcy: uniMap s.c. J.Bryk, D.Malcharek ul. Kossutha 11, 40-844 Katowice Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 90,29 pkt, łączna punktacja: 361,16 pkt 4. Oferta nr 4 Wykonawcy: Przedsiębiorstwo Geodezyjno-Kartograficzne VERTICAL Sp. z o.o., 44-240 Żory, ul. Stodolna 31 Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 100,00 pkt, łączna punktacja: 400,00 pkt III. Wybór najkorzystniejszej oferty: Zamawiający informuje, iż w toku badania i oceny ofert złożonych w przedmiotowym postępowaniu, wybrano ofertę niżej wymienionego Wykonawcy: Przedsiębiorstwo Geodezyjno-Kartograficzne VERTICAL Sp. z o.o., 44-240 Żory, ul. Stodolna (ofertę nr 4 ) z ceną brutto wynoszącą: 268 755,00 zł (słownie: dwieście sześćdziesiąt osiem tysięcy siedemset pięćdziesiąt pięć złotych 00/100). Wybrana oferta, spełnia wszystkie wymagania zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i zawiera najniższą cenę spośród ofert złożonych w w/w postępowaniu. Dziękujemy za udział w postępowaniu i złożenie ofert. |
|
Okresowa weryfikacja danych ewidencyjnych w trybie art. 54 Rozporządzenia w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz.U. z 2001r. Nr 38, poz. 454) oraz prac wskazanych w treści warunków dla działek położonych na terenie miasta Pszczyna.
Numer ogłoszenia: 154979 - 2012; data zamieszczenia: 16.07.2012 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Pszczyński , ul. 3 Maja 10, 43-200 Pszczyna, woj. śląskie, tel. 032 4492300, 032 4492399, faks 032 4492345. Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.pszczyna.pl I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Okresowa weryfikacja danych ewidencyjnych w trybie art. 54 Rozporządzenia w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz.U. z 2001r. Nr 38, poz. 454) oraz prac wskazanych w treści warunków dla działek położonych na terenie miasta Pszczyna.. II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Okresowa weryfikacja danych ewidencyjnych w trybie art. 54 Rozporządzenia w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz.U. z 2001r. Nr 38, poz. 454) oraz prac wskazanych w treści warunków dla działek położonych na terenie miasta Pszczyna. Miasto Pszczyna dzieli się na dwa obręby ewidencyjne: Pszczyna miasto i Stara Wieś. Położone jest w województwie śląskim, Powiecie Pszczyńskim. W zakres zamówienia wchodzą następujące czynności: a. Sprawdzenie zgodności treści mapy ewidencyjnej dla obu obrębów ze stanem faktycznym w terenie. b. Sprawdzenie zgodności danych ewidencyjnych z treścią dokumentów źródłowych stanowiących podstawę wpisu do ewidencji. c. Prawidłowe ujawnienie danych dotyczących lokali w części opisowej na podstawie materiałów źródłowych, badania ksiąg wieczystych, uzgodnienie danych ze spółdzielniami mieszkaniowymi i jednostkami komunalnymi prowadzącymi w mieście gospodarkę komunalną. d. Inne czynności mające na celu uporządkowanie i uzupełnione bazy danych ewidencji gruntów i budynków szerzej opisane w punkcie 4 warunków technicznych będących załącznikiem nr 1 do specyfikacji. 3. Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ Warunki Techniczne. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Wartość zamówienia nie przekracza kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo Zamówień Publicznych. II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie. II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1. II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2012. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WADIUM Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości: 10.000,00zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100) w terminie do dnia 24.07.2012r. do godz. 10.00). III.2) ZALICZKI Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW III.3.2) Wiedza i doświadczenie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia, Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: a. Wykazu wykonanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert tj. przed dniem 24.07.2012r, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Jako warunek minimalny Zamawiający wymaga wykazania się co najmniej 1 usługą polegającą na wykonaniu modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla obszaru nie mniejszego niż jedna gmina wykonanej w ramach jednego zamówienia. Dla wykazanych w załączniku Nr 3 usług (wzór stanowi załącznik Nr 3 do SIWZ) Zamawiający wymaga podania: przedmiotu wykonanej usługi, jej wartości, dat wykonania i odbiorców. Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. b. Jeżeli wykonawca wykazując spełnianie warunku, o którym mowa wyżej polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy PZP, które to podmioty będą brały udział w realizacji zamówienia, Zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów pisemnego zobowiązania. Wymagane jest załączenie do oferty odpowiednio załączników 3, 3a do SIWZ - Oświadczenie innego podmiotu. III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: a. Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w szczególności odpowiedzialnych za wykonywanie usługi wraz z informacjami na temat zakresu wykonywanych przez nie czynności (załącznik Nr 4 do SIWZ). Warunek minimalny Zamawiającego: 1 osoba z uprawnieniami geodezyjnymi z zakresu 2 (rozgraniczenia i podziału nieruchomości (gruntów) oraz sporządzenie dokumentacji do celów prawnych). Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty oświadczenie, że osoba, która będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiada wymagane uprawnienia. Wymagane jest załączenie do oferty odpowiednio załącznika 4b do SIWZ - Oświadczenie wykonawcy, że osoba, które będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiada wymagane uprawnienia. b. Jeżeli wykonawca wykazując spełnianie warunku, o którym mowa wyżej polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy PZP, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów pisemnego zobowiązania. Wymagane jest załączenie do oferty odpowiednio załącznika 4, 4a, 4b do SIWZ - Oświadczenie innego podmiotu. III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć: wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć: oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert III.6) INNE DOKUMENTY Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) Inne oświadczenia i dokumenty, których przedłożenia w ofercie żąda Zamawiający: a. Formularz ofertowy - załącznik nr 2 do SIWZ Inne oświadczenia i dokumenty, które Zamawiający zaleca załączyć do oferty: a. Dowód wpłaty wadium. b. Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - służy właściwej weryfikacji należytej reprezentacji podmiotu, przedłożenie dokumentu umożliwi Zamawiającemu dokonanie oceny czy osoba fizyczna, składająca oświadczenie woli w postaci oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzi działalność gospodarczą zarejestrowaną przez właściwy organ. Zamawiający dokonując oceny oferty musi mieć jednoznaczną informację o statusie cywilnoprawnym wykonawcy. III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie. IV.3) ZMIANA UMOWY Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian Zmiany do umowy możliwe są jedynie w trybie art. 144 ustawy PZP. Uzgodnienia w tym zakresie wymagają dla swej ważności zatwierdzenia przez Zamawiającego, a zmiana umowy może nastąpić jedynie na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności. 2. Zmiana terminu realizacji zamówienia z następujących przyczyn: a. przerw w realizacji przedmiotu umowy powstałych z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy; b. pisemnego uzgodnienia pomiędzy Stronami dotyczącego skróceniu terminu zakończenia realizacji umowy; c. wstrzymania realizacji prac objętych umową, uniemożliwiających terminowe zakończenie realizacji przedmiotu umowy. 3. Dopuszcza się zmiany w umowie powstałe w następstwie : a. działania siły wyższej, b. poprawy oczywistej omyłki, c. zmiany nazwy, siedziby stron umowy, innych danych identyfikacyjnych; d. zmiana podwykonawcy pod warunkiem odpowiedniego zgłoszenia i po akceptacji przez Zamawiającego; e. zmiana formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy; f. rezygnacji Zamawiającego z wykonania części usługi z jednoczesnym obniżeniem wynagrodzenia wykonawcy. g. zmniejszenie zakresu umowy z przyczyn o obiektywnym charakterze, istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części zakresu realizacji umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia; IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.powiat.pszczyna.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Pszczynie, parter pok. 5 Wydział Zamówień Publicznych i Inwestycji lub przesyłką pocztową (poleconą) na adres:Starostwo Powiatowe w Pszczynie, ul. 3 Maja 10, 43-200 Pszczyna. IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.07.2012 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Pszczynie, I piętro pok. 35 Sekretariat lub przesyłką pocztową (poleconą) na adres:Starostwo Powiatowe w Pszczynie, ul. 3 Maja 10, 43-200 Pszczyna. IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy. IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie |