Wyniki przetargów/konkursów |
Termin składania ofert: 21-05-2012, godz. 10:00Poprawa numerycznej mapy ewidencyjnej opracowanej w ramach projektu PHARE 2003 Wektoryzacja map katastralnych w Polsce dla gminy Pawłowice. |
|
Wynik postępowania przetargowego/konkursowego |
|
Pszczyna dnia 28 maja 2012r.
Znak postępowania: IZ.274.8.2012 Pismo nr IZ.274-8/2/2012 WYNIK POSTĘPOWANIA PRZETARGOWEGO Dotyczy: przetargu nieograniczonego nr postępowania: IZ.272.8.2012 na realizację zadania: Poprawa numerycznej mapy ewidencyjnej opracowanej w ramach projektu PHARE 2003 „Wektoryzacja map katastralnych w Polsce” dla gminy Pawłowice. Na podstawie art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 75 ze zm.) Powiat Pszczyński informuje, iż zostało rozstrzygnięte postępowanie przetargowe dotyczące realizacji zadania: Poprawa numerycznej mapy ewidencyjnej opracowanej w ramach projektu PHARE 2003 „Wektoryzacja map katastralnych w Polsce” dla gminy Pawłowice. I. W postępowaniu złożone zostały oferty następujących wykonawców: 1. Oferta nr 1 wykonawcy: Okręgowe Przedsiębiorstwo Geodezyjno-Kartograficzne w Krakowie Spółka z o.o. 31-530 Kraków ul. Grzegórzecka 10 z ceną brutto wynoszącą: 135 300,00 zł (słownie: sto trzydzieści pięć tysięcy trzysta złotych 00/100). 2. Oferta nr 2 wykonawcy: UniMap S.C. J.Bryk, D. Malcharek ul. Kossutha 11 40-844 Katowice z ceną brutto wynoszącą: 180 687,00 zł (słownie: sto osiemdziesiąt tysięcy sześćset osiemdziesiąt siedem złotych 00/100). 3. Oferta nr 3 wykonawcy: Przedsiębiorstwo Geodezyjno-Kartograficzne VERTICAL Sp. z o.o. 44-240 Żory ul. Stodolna 31 z ceną brutto wynoszącą: 225 090,00 zł (słownie: dwieście dwadzieścia pięć tysięcy dziewięćdziesiąt złotych 00/100). 4. Oferta nr 4 wykonawcy: IGEKA-Usługi Geodezyjne i Informatyczne mgr inż. Daniel Jasiurkowski ul. Jana Pawła II 35F 33-340 Stary Sącz z ceną brutto wynoszącą: 116 698,71 zł (słownie: sto szesnaście tysięcy sześćset dziewięćdziesiąt osiem złotych 71/100). 5. Oferta nr 5 wykonawcy: MGGP Aero Sp. z o.o. ul. Słowackiego 33-37, 33-100 Tarnów z ceną brutto wynoszącą: 243 527,70 zł (słownie: dwieście czterdzieści trzy tysiące pięćset dwadzieścia siedem złotych 70/100). 6. Oferta nr 6 wykonawcy: Przedsiębiorstwo Usługowe ADA 43-438 Brenna ul. Wyzwolenia 19a z ceną brutto wynoszącą: 210 000,00 zł (słownie: dwieście dziesięć tysięcy 00/100). II. Oferty, spełniające wymagania zawarte w siwz, otrzymały punktację jak niżej: 1. Oferta nr 1 wykonawcy: Okręgowe Przedsiębiorstwo Geodezyjno-Kartograficzne w Krakowie Spółka z o.o. 31-530 Kraków ul. Grzegórzecka 10 Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 86,25 pkt, łączna punktacja: 345,00 pkt 2. Oferta nr 2 wykonawcy: UniMap S.C. J.Bryk, D. Malcharek ul. Kossutha 11 40-844 Katowice Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 64,59 pkt, łączna punktacja: 258,36 pkt 3. Oferta nr 3 wykonawcy: Przedsiębiorstwo Geodezyjno-Kartograficzne VERTICAL Sp. z o.o. 44-240 Żory ul. Stodolna 31 Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 51,85 pkt, łączna punktacja: 207,40 pkt 4. Oferta nr 4 wykonawcy: IGEKA-Usługi Geodezyjne i Informatyczne mgr inż. Daniel Jasiurkowski ul. Jana Pawła II 35F 33-340 Stary Sącz Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 100,00pkt, łączna punktacja: 400,00 pkt 5. Oferta nr 5 wykonawcy: MGGP Aero Sp. z o.o. ul. Słowackiego 33-37, 33-100 Tarnów Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 47,92 pkt, łączna punktacja: 191,68 pkt III. Wybór najkorzystniejszej oferty: Zamawiający informuje, iż w toku badania i oceny ofert złożonych w przedmiotowym postępowaniu, wybrano ofertę niżej wymienionego Wykonawcy: IGEKA-Usługi Geodezyjne i Informatyczne mgr inż. Daniel Jasiurkowski ul. Jana Pawła II 35F, 33-340 Stary Sącz z ceną brutto wynoszącą: 116 698,71 zł (słownie: sto szesnaście tysięcy sześćset dziewięćdziesiąt osiem złotych 71/100). Wybrana oferta, spełnia wszystkie wymagania zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i zawiera najniższą cenę spośród ofert złożonych w w/w postępowaniu. Dziękujemy za udział w postępowaniu i złożenie ofert. |
|
Pszczyna: Poprawa numerycznej mapy ewidencyjnej opracowanej w ramach projektu PHARE 2003 Wektoryzacja map katastralnych w Polsce dla gminy Pawłowice.
Numer ogłoszenia: 104823 - 2012; data zamieszczenia: 11.05.2012 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Pszczyński , ul. 3 Maja 10, 43-200 Pszczyna, woj. śląskie, tel. 032 4492300, 032 4492399, faks 032 4492345. • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.pszczyna.pl I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Poprawa numerycznej mapy ewidencyjnej opracowanej w ramach projektu PHARE 2003 Wektoryzacja map katastralnych w Polsce dla gminy Pawłowice.. II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Poprawa numerycznej mapy ewidencyjnej opracowanej w ramach projektu PHARE 2003 Wektoryzacja map katastralnych w Polsce dla gminy Pawłowice. Przedmiot zamówienia obejmuje poprawienie przebiegu granic działek w oparciu o materiały posiadane w Państwowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjno -Kartograficznej, doprowadzenie do zgodności części opisowej i graficznej oraz podpięcie zeskanowanych dokumentów prawnych do programu Ewid2007v.7.9. Charakterystyka obiektu: stan na 29.03.2012r powierzchnia ogółem: 7524 ha, ilość działek ogółem: 15230, Ok. 2000 ha jest objętych szkodami górniczymi. Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ Warunki Techniczne. Wartość zamówienia nie przekracza kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo Zamówień Publicznych. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.. II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie. II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1. II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2012. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WADIUM Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości: 6.700,00 zł (słownie: sześć tysięcy siedemset złotych 00/100) w terminie do dnia 21.05.2012r. do godz. 10.00. III.2) ZALICZKI • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW • III.3.2) Wiedza i doświadczenie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia, Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: a. Wykazu wykonanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert tj. przed dniem 21.05.2012r, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Jako warunek minimalny Zamawiający wymaga wykazania się co najmniej 1 usługą polegającą na wykonaniu modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla zwartej powierzchni min. 3.000 ha wykonanej w ramach jednego zamówienia. Dla wykazanych w załączniku Nr 3 usług (wzór stanowi załącznik Nr 3 do SIWZ) Zamawiający wymaga podania: przedmiotu wykonanej usługi, jej wartości, dat wykonania i odbiorców. Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. b. Jeżeli wykonawca wykazując spełnianie warunku, o którym mowa wyżej polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy PZP, które to podmioty będą brały udział w realizacji zamówienia, Zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów pisemnego zobowiązania. Wymagane jest załączenie do oferty odpowiednio załączników 3, 3a do SIWZ - Oświadczenie innego podmiotu. • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: a. Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w szczególności odpowiedzialnych za wykonywanie usługi wraz z informacjami na temat zakresu wykonywanych przez nie czynności (załącznik Nr 4 do SIWZ). Warunek minimalny Zamawiającego: 1 osoba z uprawnieniami geodezyjnymi z zakresu 2 (rozgraniczenia i podziału nieruchomości (gruntów) oraz sporządzenie dokumentacji do celów prawnych). Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty oświadczenie, że osoba, która będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiada wymagane uprawnienia. Wymagane jest załączenie do oferty odpowiednio załącznika 4b do SIWZ - Oświadczenie wykonawcy, że osoba, które będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiada wymagane uprawnienia. b. Jeżeli wykonawca wykazując spełnianie warunku, o którym mowa wyżej polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy PZP, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów pisemnego zobowiązania. Wymagane jest załączenie do oferty odpowiednio załącznika 4, 4a, 4b do SIWZ - Oświadczenie innego podmiotu. III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć: • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć: • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert III.6) INNE DOKUMENTY Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) 1. Formularz ofertowy - załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - służy właściwej weryfikacji należytej reprezentacji podmiotu, przedłożenie dokumentu umożliwi Zamawiającemu dokonanie oceny czy osoba fizyczna, składająca oświadczenie woli w postaci oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzi działalność gospodarczą zarejestrowaną przez właściwy organ. Zamawiający dokonując oceny oferty musi mieć jednoznaczną informację o statusie cywilnoprawnym wykonawcy. III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie. IV.3) ZMIANA UMOWY Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian Zmiany do umowy możliwe są jedynie w trybie art. 144 ustawy PZP. Uzgodnienia w tym zakresie wymagają dla swej ważności zatwierdzenia przez Zamawiającego, a zmiana umowy może nastąpić jedynie na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności. 2. Zmiana terminu realizacji zamówienia z następujących przyczyn: a. przerw w realizacji przedmiotu umowy powstałych z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy; b. pisemnego uzgodnienia pomiędzy Stronami dotyczącego skróceniu terminu zakończenia realizacji umowy; c. wstrzymania realizacji prac objętych umową, uniemożliwiających terminowe zakończenie realizacji przedmiotu umowy. 3. Dopuszcza się zmiany w umowie powstałe w następstwie : a. działania siły wyższej, b. poprawy oczywistej omyłki, c. zmiany nazwy, siedziby stron umowy, innych danych identyfikacyjnych; d. zmiana podwykonawcy pod warunkiem odpowiedniego zgłoszenia i po akceptacji przez Zamawiającego; e. zmiana formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy; f. rezygnacji Zamawiającego z wykonania części usługi z jednoczesnym obniżeniem wynagrodzenia wykonawcy. g. zmniejszenie zakresu umowy z przyczyn o obiektywnym charakterze, istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części zakresu realizacji umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia; IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.powiat.pszczyna.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Pszczynie,parter pok. 5 Wydział Zamówień Publicznych lub przesyłką pocztową (poleconą) na adres:Starostwo Powiatowe w Pszczynie, ul. 3 Maja 10, 43-200 Pszczyna. IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.05.2012 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Pszczynie, I piętro pok. 35 Sekretariat lub przesyłką pocztową (poleconą) na adres :Starostwo Powiatowe w Pszczynie, ul. 3 Maja 10, 43-200 Pszczyna. IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy. IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie |