Wyniki przetargów/konkursów |
Termin składania ofert: 23-04-2012, godz. 10:00Budowa kompleksu mieszkalno-administracyjnego CWDiR Przystań w Pszczynie. |
|
Wynik postępowania przetargowego/konkursowego |
|
Pszczyna dnia 08.05.2012r.
Znak postępowania: IZ.274.6.2012 IZ.274-6/10/2012 WYNIK POSTĘPOWANIA PRZETARGOWEGO Dotyczy: przetargu nieograniczonego nr postępowania: IZ.274.6.2012 na realizację zadania: Budowa kompleksu mieszkalno-administracyjnego CWDiR „Przystań” w Pszczynie. Na podstawie art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 75 ze zm.) Powiat Pszczyński informuje, iż zostało rozstrzygnięte postępowanie przetargowe dotyczące realizacji zadania: Budowa kompleksu mieszkalno-administracyjnego CWDiR „Przystań” w Pszczynie. I. W postępowaniu złożone zostały oferty następujących wykonawców, Nazwy(firmy) oraz adresy wykonawców: 1. Oferta nr 1 Wykonawcy: Przedsiębiorstwo Budowlane Usługowo-Remontowe „Murbet” sp. z o.o. ul. Korczak 16A, 62-800 Kalisz z ceną brutto wynoszącą: 2 399 297,40 zł (słownie: dwa miliony trzysta dziewięćdziesiąt dziewięć tysięcy dwieście dziewięćdziesiąt siedem złotych 40/100). 2. Oferta nr 2: Gwarancja Wadialna Wykonawcy oferty nr 1. – brak oferty. 3. Oferta nr 3 Wykonawcy: Konsorcjum firm: Przedsiębiorstwo Budownictwa Ogólnego „Beskid-Holding” Sp. z o.o. 43-300 Bielsko-Biała ul. Żywiecka 13 (Lider) i Przedsiębiorstwo Robót Budowlanych „BESKID” Nr VI Sp. z o.o. 43-300 Bielsko-Biała, ul. Żywiecka 13 (Partner), z ceną brutto wynoszącą: 2 678 261,97 zł (słownie: dwa miliony sześćset siedemdziesiąt osiem tysięcy dwieście sześćdziesiąt jeden złotych 97/100). 4. Oferta nr 4 Wykonawcy: Budownictwo Inżynieria Lądowa „Maksel-Styl” Sp. z o.o. 42-311 Żarki Letnisko ul. Koziegłowska 7 z ceną brutto wynoszącą: 2 634 510,39 zł (słownie: dwa miliony sześćset trzydzieści cztery tysiące pięćset dziesięć złotych 39/100). 5. Oferta nr 5 Wykonawcy: Firma Budowlana SIKORA 34-400 Nowy Targ Os. Niwa 103A z ceną brutto wynoszącą: 2 363 076,00 zł (słownie: dwa miliony trzysta sześćdziesiąt trzy tysiące siedemdziesiąt sześć złotych 00/100). 6. Oferta nr 6 Wykonawcy: Przedsiębiorstwo Budowlane „Silesia Constructions” Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ul. Stanisława Staszica 25, 43-174 Łaziska Górne z ceną brutto wynoszącą: 2 074 360,80 zł (słownie: dwa miliony siedemdziesiąt cztery tysiące trzysta sześćdziesiąt złotych 80/100). 7. Oferta nr 7 Wykonawcy: Zakład Budowlano-Montażowy PROBUD Sp. z o.o. ul. Leśnianka 101, 34-300 Żywiec z ceną brutto wynoszącą: 2 815 182,60 zł (słownie: dwa miliony osiemset piętnaście tysięcy sto osiemdziesiąt dwa złote 60/100). 8. Oferta nr 8 Wykonawcy: Przedsiębiorstwo Remontowo-Budowlane „ERBUD” Sp. z o.o. 44-207 Rybnik, ul. Podmiejska 71 z ceną brutto wynoszącą: 3 495 090,00 zł (słownie: trzy miliony czterysta dziewięćdziesiąt pięć tysięcy dziewięćdziesiąt złotych 00/100). 9. Oferta nr 9 Wykonawcy: Przedsiębiorstwo Budowlane „ROBUD” Sp. z o.o. ul. Mechaników 15, 44-109 Gliwice z ceną brutto wynoszącą: 2 741 114,69 zł (słownie: dwa miliony siedemset czterdzieści jeden tysięcy sto czternaście złotych 69/100). 10. Oferta nr 10 Wykonawcy: „KATIMEX” Sp. z o.o. , Al. Armii Krajowej 220, 43-300 Bielsko-Biała z ceną brutto wynoszącą: 2 029 567,33 zł (słownie: dwa miliony dwadzieścia dziewięć tysięcy pięćset sześćdziesiąt siedem złotych 33/100). 11. Oferta nr 11 Wykonawcy: „PHU POTOCZAK” Stanisław Potoczak 34-713 Skawa 625 z ceną brutto wynoszącą: 2 420 433,56 zł (słownie: dwa miliony czterysta dwadzieścia tysięcy czterysta trzydzieści trzy złote 56/100). 12. Oferta nr 12 Wykonawcy: Firma Budowlana F-BUD Eugeniusz Fibic, Tomasz Fibic, Szymon Fibic Spółka Cywilna 44-286 Wodzisław Śląski, os. XXX-lecia 62c z ceną brutto wynoszącą: 2 399 922,09 zł (słownie: dwa miliony trzysta dziewięćdziesiąt dziewięć tysięcy dziewięćset dwadzieścia dwa złote 09/100). 13. Oferta nr 13 Wykonawcy: PLATER – Spółka Jawna Zakład Produkcyjno Usługowo Handlowy Pławecki Sylwester, Pławecki Leszek 43-241 Łąka ul. Jaworowa 16 z ceną brutto wynoszącą: 2 472 244,65 zł (słownie: dwa miliony czterysta siedemdziesiąt dwa tysiące dwieście czterdzieści cztery złote 65/100). 14. Oferta nr 14 Wykonawcy: Przedsiębiorstwo Robót Budowlanych „BESKID” Nr II Sp. z o.o. 43-300 Bielsko-Biała ul. Podwale 33 z ceną brutto wynoszącą: 2 510 454,39 zł (słownie: dwa miliony pięćset dziesięć tysięcy czterysta pięćdziesiąt cztery złote 39/100). 15. Oferta nr 15 Wykonawcy: „OPEX” S.A. 45-309 Opole ul. Ozimska 153 z ceną brutto wynoszącą: 3 513 752,07 zł (słownie: trzy miliony pięćset trzynaście tysięcy siedemset pięćdziesiąt dwa złote). 16. Oferta nr 16 Wykonawcy: Polskie Przedsiębiorstwo Budowlane „JAWA-BUD” s.c. Janusz Kliś & Łukasz Waleczek 43-200 Pszczyna ul. Miłosza 6 z ceną brutto wynoszącą: 2 457 094,39 zł (słownie: dwa miliony czterysta pięćdziesiąt siedem tysięcy dziewięćdziesiąt cztery złote 39/100). 17. Oferta nr 17 wykonawcy: TOMBUD Tomasz Banaś 44-240 Żory ul. Szkolna 6 z ceną brutto wynoszącą: 3 445 127,57 zł (słownie: trzy miliony czterysta czterdzieści pięć tysięcy sto dwadzieścia siedem złotych 57/100). II. Oferty, spełniające wymagania zawarte w siwz, otrzymały punktację jak niżej: 1. Oferta nr 1: Przedsiębiorstwo Budowlane Usługowo-Remontowe „Murbet” sp. z o.o. ul. Korczak 16A, 62-800 Kalisz Liczba pkt w kryterium cena 100% wynosi: 82,91 pkt, łączna punktacja: 331,64 pkt. 2. Oferta nr 3 wykonawcy: Konsorcjum firm: Przedsiębiorstwo Budownictwa Ogólnego „Beskid-Holding” Sp. z o.o. 43-300 Bielsko-Biała ul. Żywiecka 13 (Lider) i Przedsiębiorstwo Robót Budowlanych „BESKID” Nr VI Sp. z o.o. 43-300 Bielsko-Biała, ul. Żywiecka 13 (Partner) Liczba pkt w kryterium cena 100% wynosi: 74,27 pkt, łączna punktacja: 297,08 pkt. 3. Oferta nr 4 wykonawcy: Budownictwo Inżynieria Lądowa „Maksel-Styl” Sp. z o.o. 42-311 Żarki Letnisko ul. Koziegłowska 7 Liczba pkt w kryterium cena 100% wynosi: 75,51 pkt, łączna punktacja: 302,04 pkt. 4. Oferta nr 5 wykonawcy: Firma Budowlana SIKORA 34-400 Nowy Targ Os. Niwa 103A Liczba pkt w kryterium cena 100% wynosi: 84,18 pkt, łączna punktacja: 336,72 pkt. 5. Oferta nr 6 wykonawcy: Przedsiębiorstwo Budowlane „Silesia Constructions” Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ul. Stanisława Staszica 25, 43-174 Łaziska Górne Liczba pkt w kryterium cena 100% wynosi: 95,89 pkt, łączna punktacja: 383,56pkt. 6. Oferta nr 7 wykonawcy: Zakład Budowlano-Montażowy PROBUD Sp. z o.o. ul. Leśnianka 101, 34-300 Żywiec Liczba pkt w kryterium cena 100% wynosi: 70,66 pkt, łączna punktacja: 282,64 pkt. 7. Oferta nr 8 wykonawcy: Przedsiębiorstwo Remontowo-Budowlane „ERBUD” Sp. z o.o. 44-207 Rybnik, ul. Podmiejska 71 Liczba pkt w kryterium cena 100% wynosi: 56,91 pkt, łączna punktacja: 227,64 pkt. 8. Oferta nr 9 wykonawcy: Przedsiębiorstwo Budowlane „ROBUD” Sp. z o.o. ul. Mechaników 15, 44-109 Gliwice Liczba pkt w kryterium cena 100% wynosi: 72,57 pkt, łączna punktacja: 290,28 pkt. 9. Oferta nr 10 wykonawcy: „KATIMEX” Sp. z o.o. , Al. Armii Krajowej 220, 43-300 Bielsko-Biała Liczba pkt w kryterium cena 100% wynosi: 100,00 pkt, łączna punktacja: 400,00 pkt. 10. Oferta nr 12 wykonawcy: Firma Budowlana F-BUD Eugeniusz Fibic, Tomasz Fibic, Szymon Fibic Spółka Cywilna 44-286 Wodzisław Śląski, os. XXX-lecia 62c Liczba pkt w kryterium cena 100% wynosi: 82,89 pkt, łączna punktacja: 331,56 pkt. 11. Oferta nr 13 wykonawcy: PLATER – Spółka Jawna Zakład Produkcyjno Usługowo Handlowy Pławecki Sylwester, Pławecki Leszek 43-241 Łąka ul. Jaworowa 16 Liczba pkt w kryterium cena 100% wynosi: 80,46 pkt, łączna punktacja: 321,84 pkt. 12. Oferta nr 14 wykonawcy: Przedsiębiorstwo Robót Budowlanych „BESKID” Nr II Sp. z o.o. 43-300 Bielsko-Biała ul. Podwale 33 Liczba pkt w kryterium cena 100% wynosi: 79,24 pkt, łączna punktacja: 316,96 pkt. 13. Oferta nr 16 wykonawcy: Polskie Przedsiębiorstwo Budowlane „JAWA-BUD” s.c. Janusz Kliś & Łukasz Waleczek 43-200 Pszczyna ul. Miłosza 6 Liczba pkt w kryterium cena 100% wynosi: 80,96 pkt, łączna punktacja: 323,84 pkt. III. Wybór najkorzystniejszej oferty: Zamawiający informuje, iż w toku badania i oceny złożonych ofert w przedmiotowym postępowaniu, wybrano ofertę niżej wymienionego Wykonawcy: ofertę nr 10 wykonawcy: „KATIMEX” Sp. z o.o. , Al. Armii Krajowej 220, 43-300 Bielsko-Biała z ceną brutto wynoszącą: 1 989 199,22 zł (słownie: jeden milion dziewięćset osiemdziesiąt dziewięć tysięcy sto dziewięćdziesiąt dziewięć złotych 22/100 złotych ). Oferta, spełnia wszystkie wymagania zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i zawiera najniższą cenę spośród ofert złożonych w niniejszym postępowaniu. Dziękujemy wszystkim Wykonawcom za wzięcie udziału w postępowaniu i złożenie ofert. |
|
Pszczyna: Budowa kompleksu mieszkalno-administracyjnego CWDiR Przystań w Pszczynie.
Numer ogłoszenia: 69475 - 2012; data zamieszczenia: 27.03.2012 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Pszczyński , ul. 3 Maja 10, 43-200 Pszczyna, woj. śląskie, tel. 032 4492300, 032 4492399, faks 032 4492345. • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.pszczyna.pl I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kompleksu mieszkalno-administracyjnego CWDiR Przystań w Pszczynie.. II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Budowa kompleksu mieszkalno- administracyjnego CWDiR Przystań w Pszczynie. Charakterystyka obiektu: Kompleks obejmuje 3 budynki dwukondygnacyjne (w tym poddasze użytkowe), niepodpiwniczone, z których dwa pełnią funkcję mieszkalną, a jeden funkcję administracyjno - socjalną. Budynki spięte są w jedną całość łącznikami parterowymi, pełniącymi zarówno funkcję komunikacyjną, jak też mieszczące salę wielofunkcyjną z zapleczem, pokój wychowawców i pomieszczenia gospodarcze. Wielkości charakterystyczne kompleksu: a. Kubatura: ~4.600 m3 b. Powierzchnia całkowita: ~1.000 m2 c. Powierzchnia użytkowa: ~900 m2 2. Szczegółowy zakres robót podano w załącznikach do SIWZ: a. Przedmiar robót - załącznik nr 1 do SIWZ Ze względu na złożony charakter funkcji obiektu, cały zakres inwestycji podzielono na dwie odrębne części przedmiarowe, umożliwiające zastosowanie różnych stawek podatku VAT. CZĘŚĆ 1 - obiekty o funkcji mieszkalnej CZĘŚĆ 2 - obiekty o funkcji administracyjno - socjalnej b. Projekt budowlano - wykonawczy: Kompleksu mieszkalno-administracyjnego CWDiR Przystań w Pszczynie. - załącznik nr 8 do SIWZ obejmujący następujące branże: Architektura. Konstrukcyjna. Przyłącze wod.-kan. Instalacyjne wod-kan i cwu. Instalacji CO wraz z kotłami. Instalacje elektryczne. Instalacja gazowa. Drogowa. Projekt zagospodarowania terenu. c. Specyfikacja Techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 9 do SIWZ. W przypadku określenia elementów przedmiotu zamówienia w projekcie budowlano - wykonawczym, STWiOR, przedmiarach robót przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów, urządzeń i systemów równoważnych. Zamawiający wyjaśnia, iż pod pojęciem równoważności rozumie inny materiał lub urządzenie, pochodzące od innego producenta niż wskazany w załącznikach nr 1; 8; 9 do SIWZ, pod warunkiem, że służy do tego samego celu, posiada takie same lub lepsze parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne oraz użytkowe co produkt oryginalny. Ponadto równoważność oznacza materiał nie gorszy gatunkowo niż określony w załącznikach nr 1; 8; 9 do SIWZ. Wskazanie znaku towarowego lub pochodzenia nadaje wymienionym konkretnym produktom charakter przykładowy jako określenie standardów i parametrów. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupó. Wartość zamówienia nie przekracza kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.. II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak. • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających • Zamawiający przewiduje możliwości dokonania zamówień uzupełniających na zasadach określonych w art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zamówienia te będą dotyczyć przedmiotu zamówienia określonego w niniejszej SIWZ i polegać będą na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień. II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.13.00-2, 45.21.52.15-7, 45.21.00.00-2, 45.30.00.00-0, 45.33.00.00-9, 45.31.00.00-3, 45.40.00.00-1, 45.34.20.00-6. II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2013. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WADIUM Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości: 55.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt pięć tysięcy złotych 00/100) w terminie do dnia 12.04.2012r. do godz. 10 00). III.2) ZALICZKI • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW • III.3.2) Wiedza i doświadczenie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia (art. 22 ust.1 pkt 2 ustawy PZP) Zamawiający wymaga złożenia następującego dokumentu: a. Wykazu robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert tj. przed dniem 12.04.2012r, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Za odpowiednie doświadczenie uznane zostanie potwierdzone wykonanie co najmniej 2-ch robót budowlanych polegających na budowie kompletnego obiektu użyteczności publicznej lub budynku wielorodzinnego o kubaturze nie mniejszej niż 3.000m3 i wartości minimum 2.000.000zł brutto każdy, z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania (wzór stanowi załącznik Nr 3 do SIWZ). Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. b. Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy PZP, Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Wymagane jest załączenie do oferty odpowiednio załączników nr 3, 3a do SIWZ - Oświadczenie innego podmiotu. W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia (art. 22 ust.1 pkt 2 ustawy PZP), Wykonawcy mogą spełniać łącznie. • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: a. Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (załącznik Nr 4 do SIWZ). Warunek minimalny: 1 osoba z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno budowlanej, posiadająca prawo pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie 1 osoba z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, posiadająca prawo pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie 1 osoba z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, posiadająca prawo pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie Zamawiający żąda załączenia do oferty oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia. Wymagane jest załączenie do oferty odpowiednio załączników 4, 4a, 4b do SIWZ Oświadczenie innego podmiotu. b. Jeżeli wykonawca wykazując spełnianie warunku, o którym mowa wyżej polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy PZP, które to podmioty będą brały udział w realizacji zamówienia, Zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów pisemnego zobowiązania (zgodnie z art. 26 ust. 2 b ustawy Pzp). Wymagane jest załączenie do oferty odpowiednio załączników 4; 4a do SIWZ Oświadczenie innego podmiotu. III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć: • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć: • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert III.6) INNE DOKUMENTY Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) Inne oświadczenia i dokumenty, których przedłożenia w ofercie żąda Zamawiający: a. wypełniony Formularz ofertowy, zawierający tabelaryczne obliczenie ceny oferty - załącznik nr 2 do SIWZ Inne oświadczenia i dokumenty, które Zamawiający zaleca załączyć do oferty: a.Dowód wpłaty wadium; b. Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - służy właściwej weryfikacji należytej reprezentacji podmiotu, przedłożenie dokumentu umożliwi Zamawiającemu dokonanie oceny czy osoba fizyczna, składająca oświadczenie woli w postaci oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzi działalność gospodarczą zarejestrowaną przez właściwy organ. Zamawiający dokonując oceny oferty musi mieć jednoznaczną informację o statusie cywilnoprawnym wykonawcy. III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie. IV.3) ZMIANA UMOWY Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian 1. Zamawiający przewiduje, na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, możliwość dokonania zmiany umowy w formie aneksu lub pisemnego oświadczenia pod następującymi warunkami: a. zmiana terminu realizacji zamówienia z następujących przyczyn: wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowo-budowlanej, co może powodować brak możliwości dotrzymania pierwotnego terminu zakończenia realizacji zawartej umowy; przerw w realizacji robót budowlanych powstałych z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy; powierzenia przez Zamawiającego wykonania zamówień dodatkowych lub robót zamiennych, jeżeli terminy ich powierzenia, rodzaj lub zakres uniemożliwiają dotrzymanie pierwotnego terminu zakończenia realizacji umowy; pisemnego uzgodnienia pomiędzy Stronami dotyczącego skróceniu terminu zakończenia realizacji umowy; konieczności uzyskania (niemożliwych do przewidzenia na etapie planowania inwestycji): danych, zgód lub pozwoleń osób trzecich lub właściwych organów; wstrzymania realizacji prac objętych umową, uniemożliwiających terminowe zakończenie realizacji przedmiotu umowy. b. zmiany dokonane w następstwie : działania siły wyższej, poprawy oczywistej omyłki c. zmiana dokonana na podstawie art. 23 pkt 1 ustawy Prawo budowlane - zmiana w rozwiązaniach projektowych, jeżeli są one uzasadnione koniecznością zwiększenia bezpieczeństwa realizacji robót budowlanych lub usprawnienia procesu budowy; d. zmiana dokonana na podstawie art. 20 ust. 1 pkt 4 lit. b) ustawy Prawo budowlane uzgodniona możliwość wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie, zgłoszonych przez kierownika budowy lub inspektora nadzoru inwestorskiego; e. zmiany technologii wykonania robót lub zmiany materiałów, jeżeli nowe rozwiązania będą korzystne dla zamawiającego, przy zachowaniu nie pogorszonych standardów jakościowych, f. zmiany dokonane podczas wykonywania robót, które nie odstępują w sposób istotny od zatwierdzonej dokumentacji projektowo-wykonawczej lub warunków pozwolenia na budowę w ramach art. 36a ust. 5 ustawy Prawo budowlane i dokonane zostaną zgodnie z zapisami art. 36a ust. 6 ustawy Prawo budowlane, spełniając zapisy art. 57 ust. 2 ustawy Prawo budowlane; g. zmiana ceny przy zaistnieniu zmian stawek podatkowych h. zmiana nazw, siedziby stron umowy, numerów kont bankowych, innych danych identyfikacyjnych; i. zmiana podwykonawcy pod warunkiem odpowiedniego zgłoszenia i po akceptacji przez Zamawiającego; j. zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad przedmiotem umowy; k. zmiana formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy. l. zmniejszenie zakresu umowy z przyczyn o obiektywnym charakterze, istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części zakresu realizacji umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia; m. zmiana harmonogramu rzeczowo-finansowego z powodu zmniejszenia zakresu rzeczowo-finansowego, zmiany terminu lub zmiany terminów realizacji poszczególnych zakresów rzeczowych. 2. Ustala się, iż projekt aneksu lub stosownego oświadczenia wraz z uzasadnieniem prawnym oraz faktycznym (wskazanie okoliczności) przygotuje strona zainteresowana. 3. Akceptacja zapisów aneksu lub oświadczenia następuje po pisemnym wydaniu, przez drugą stronę umowy, w terminie do 7 dni roboczych , pozytywnej opinii oraz podpisaniu przedłożonych dokumentów. IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.powiat.pszczyna.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Pszczynie, parter pok.5 Wydział Zamówień Publicznych i Inwestycji lub przesyłką pocztową (poleconą) na adres : Starostwo Powiatowe w Pszczynie, ul. 3 Maja 10, 43-200 Pszczyna. IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.04.2012 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Pszczynie, I piętro pok. 35 Sekretariat lub przesyłką pocztową (poleconą) na adres :Starostwo Powiatowe w Pszczynie, ul. 3 Maja 10, 43-200 Pszczyna. IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy. IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie |