Wyniki przetargów/konkursów |
Termin składania ofert: 18-01-2012, godz. 10:00Przebudowa budynku usytuowanego przy ul. Korfantego w Pszczynie - etap II. |
|
Wynik postępowania przetargowego/konkursowego |
|
Pszczyna dnia 27 stycznia 2012r.
Znak postępowania: IZ.274.1.2012 IZ.274-1/7/2012 WYNIK POSTĘPOWANIA PRZETARGOWEGO Dotyczy: przetargu nieograniczonego nr postępowania: IZ.274.1.2012 na realizację zadania: „Przebudowa budynku usytuowanego przy ul. Korfantego w Pszczynie – etap II”, Znak postępowania: IZ.274.1.2012. Na podstawie art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 75 ze zm.) Powiat Pszczyński informuje, iż zostało rozstrzygnięte postępowanie przetargowe dotyczące realizacji zadania: Przebudowa budynku usytuowanego przy ul. Korfantego w Pszczynie – etap II. I.W postępowaniu złożone zostały oferty następujących wykonawców, Nazwy(firmy) oraz adresy wykonawców: 1.Oferta nr 1 wykonawcy: Konior Firma Projektowo Budowlana sp. j. Andrzej Konior, Krzysztof Konior, 40-014 Katowice, ul. Mariacka 9 z ceną brutto wynoszącą: 547 201,24 zł (słownie: pięćset czterdzieści siedem tysięcy dwieście jeden 24/100 złotych). 2.Oferta nr 2 wykonawcy: Przedsiębiorstwo Budowlane Hassa i Jagodziński Spółka Jawna 40-374 Katowice, ul. Wiosny Ludów 38 z ceną brutto wynoszącą: 626 070,00 zł (słownie: sześćset dwadzieścia sześć tysięcy siedemdziesiąt 00/100 złotych ). 3.Oferta nr 3 wykonawcy: „W&M” P.H.U. s.c. Balcerzak Wiesław i Marzena 43-245 Studzionka, ul. J. Ligonia 6 z ceną brutto wynoszącą: 414 634,39 zł (słownie: czterysta czternaście tysięcy sześćset trzydzieści cztery 39/100 złotych ). 4. Oferta nr 4 wykonawcy: Faktoria sp. j. M.H. Szafarczyk 43-252 Golasowice, ul. Zawadzkiego 18 z ceną brutto wynoszącą: 557 404,93 zł (słownie: pięćset pięćdziesiąt siedem tysięcy czterysta cztery 93/100 złote). 5. Oferta nr 5 wykonawcy: Akces Budowy Sp. z o.o. 43-502 Czechowice-Dziedzice, ul. Zielona 11 z ceną brutto wynoszącą: 555 510,61 zł (słownie: pięćset pięćdziesiąt pięć tysięcy pięćset dziesięć 61/100 złotych). 6. Oferta nr 6 wykonawcy: Usługi Ogólnobudowlane Hubert Figołuszka 43-200 Pszczyna, ul. Łucznicza 2 z ceną brutto wynoszącą: 398 485,55 zł (słownie: trzysta dziewięćdziesiąt osiem tysięcy czterysta osiemdziesiąt pięć 55/100 złotych ). 7. Oferta nr 7 wykonawcy: „KAZBUD” Zakład Remontowo-Budowlany Kazimierz Zoń 43-211 Piasek, ul. Kolejowa 17 z ceną brutto wynoszącą: 555 892,25 zł (słownie: pięćset pięćdziesiąt pięć tysięcy osiemset dziewięćdziesiąt dwa 25/100 złotych). II. Oferty, spełniające wymagania zawarte w siwz, otrzymały punktację jak niżej: 1.Oferta nr 1 Konior Firma Projektowo Budowlana sp. j. Andrzej Konior, Krzysztof Konior, 40-014 Katowice, ul. Mariacka 9 Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 72,82 pkt, łączna punktacja: 291,28 pkt. 2.Oferta nr 2 wykonawcy: Przedsiębiorstwo Budowlane Hassa i Jagodziński Spółka Jawna 40-374 Katowice, ul. Wiosny Ludów 38 Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 63,65 pkt, łączna punktacja: 254,60 pkt. 3.Oferta nr 4 wykonawcy: Faktoria sp. j. M.H. Szafarczyk 43-252 Golasowice, ul. Zawadzkiego 18 Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 71,49 pkt, łączna punktacja: 285,96 pkt. 4.Oferta nr 5 wykonawcy: Akces Budowy Sp. z o.o. 43-502 Czechowice-Dziedzice, ul. Zielona 11 Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 71,73pkt, łączna punktacja: 286,92 pkt. 5.Oferta nr 6 wykonawcy: Usługi Ogólnobudowlane Hubert Figołuszka 43-200 Pszczyna, ul. Łucznicza 2 Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 100,00 pkt, łączna punktacja: 400,00pkt. III.Wybór najkorzystniejszej oferty: Zamawiający informuje, iż w toku badania i oceny złożonych ofert w przedmiotowym postępowaniu, wybrano ofertę niżej wymienionego Wykonawcy: ofertę nr 6 wykonawcy: Usługi Ogólnobudowlane Hubert Figołuszka 43-200 Pszczyna, ul. Łucznicza 2 z ceną brutto wynoszącą: 398 485,56 zł (słownie: trzysta dziewięćdziesiąt osiem tysięcy czterysta osiemdziesiąt pięć 56/100 złotych ). Oferta, spełnia wszystkie wymagania zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i osiągnęła najwyższą łączną liczbę punktów w kryterium przedmiotowego postępowania. Dziękujemy za udział w postępowaniu i złożenie ofert. |
|
Pszczyna: Przebudowa budynku usytuowanego przy ul. Korfantego w Pszczynie - etap II.
Numer ogłoszenia: 2355 - 2012; data zamieszczenia: 03.01.2012 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Pszczyński , ul. 3 Maja 10, 43-200 Pszczyna, woj. śląskie, tel. 032 4492300, 032 4492399, faks 032 4492345. Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.pszczyna.pl I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa budynku usytuowanego przy ul. Korfantego w Pszczynie - etap II.. II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa budynku usytuowanego przy ul. Korfantego w Pszczynie - etap II. 1. Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa budynku usytuowanego przy ul. Korfantego w Pszczynie - etap II. Wielkości charakterystyczne budynku: - powierzchnia zabudowy ok. 300 m2 - powierzchnia użytkowa ok. 600 m2 - kubatura ok. 2.700 m3. Przedmiotowy obiekt objęty jest ochroną konserwatorską - wpisany do rejestru zabytków. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje m. in. a. Rozbiórkę wejścia głównego do budynku i wykonanie nowego wraz z remontem wejścia bocznego b. Uzupełnianie tynków wewnętrznych, malowanie ścian i sufitów całego obiektu c. Renowację istniejącej stolarki okiennej d. Rozbiórkę istniejących posadzek (warstwy nawierzchniowe) i wykonanie nowych z wykładzin PCV przemysłowych i płytek ceramicznych e. Demontaż istniejącego stropu podwieszanego ostatniej kondygnacji, uzupełnienie warstw izolacyjnych poddasza i wykonanie nowego stropu podwieszanego z płyt ogniochronnych f. Uzupełnienie instalacji wod - kan, hydrantowej, elektrycznej i teletechnicznej g. Wymianę orynnowania wraz z obróbkami blacharskimi i miejscowymi naprawami pokrycia dachowego h. Renowację elewacji i. Roboty zewnętrzne wokół obiektu: ogrodzenie, opaska, oświetlenie 3. Ze względu na terminy wykonania całość przedmiotu zamówienia podzielono na dwa zakresy realizacyjne: - I zakres: a. Rozbiórkę wejścia głównego do budynku i wykonanie nowego wraz z remontem wejścia bocznego b. Uzupełnianie tynków wewnętrznych, malowanie ścian i sufitów całego obiektu c. Renowację istniejącej stolarki okiennej d. Rozbiórkę istniejących posadzek (warstwy nawierzchniowe) i wykonanie nowych z wykładzin PCV przemysłowych i płytek ceramicznych e. Demontaż istniejącego stropu podwieszanego ostatniej kondygnacji, uzupełnienie warstw izolacyjnych poddasza i wykonanie nowego stropu podwieszanego z płyt ogniochronnych f. Uzupełnienie instalacji wod - kan, hydrantowej, elektrycznej i teletechnicznej - II zakres: g. Wymianę orynnowania wraz z obróbkami blacharskimi i miejscowymi naprawami pokrycia dachowego h. Renowację elewacji i. Roboty zewnętrzne wokół obiektu: ogrodzenie, opaska, oświetlenie Wartość zamówienia nie przekracza kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa: a.przedmiar robót - załącznik nr 1 do SIWZ b.dokumentacja projektowa - załącznik nr 8 do SIWZ c.specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - (załącznik nr 9 do SIWZ).. II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających Zamawiający przewiduje możliwości dokonania zamówień uzupełniających na zasadach określonych w art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00-2, 45.33.00.00-9, 45.31.00.00-3, 45.40.00.00-1, 45.44.21.00-8, 45.34.20.00-6. II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 11.05.2012. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WADIUM Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. III.2) ZALICZKI Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW III.3.2) Wiedza i doświadczenie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia (art. 22 ust.1 pkt 2 ustawy PZP) Zamawiający wymaga złożenia następującego dokumentu: a. Wykazu robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert tj. przed dniem 18.01.2012r, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Jako warunek minimalny Zamawiający wymaga wykazania się co najmniej dwoma robotami budowlanymi odpowiadającymi swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tzn. roboty ogólnobudowlane w budynkach użyteczności publicznej lub w budynkach wielorodzinnych o wartości minimum 400 000,00 zł brutto każda, w tym jedna z wykazanych przez Wykonawcę robót wykonana w obiekcie wpisanym do rejestru zabytków, z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania (wzór stanowi załącznik Nr 3 do SIWZ). Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. b. Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy PZP, Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Wymagane jest załączenie do oferty odpowiednio załączników 3, 3a do SIWZ - Oświadczenie innego podmiotu. W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia (art. 22 ust.1 pkt 2 ustawy PZP), Wykonawcy mogą spełniać łącznie lub co najmniej jeden z Wykonawców. III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: a. Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (załącznik Nr 4 do SIWZ). Warunek minimalny: 1 osoba z uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, posiadająca prawo pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz posiadająca kwalifikacje określone w §24 ust. 2 rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27.07.2011 w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych tj. osoba, która odbyła co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków (Dz.U. z 11.08.2011 Nr 165 poz. 987). Zamawiający żąda załączenia do oferty oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia. Wymagane jest załączenie do oferty odpowiednio załączników 4, 4a, 4b do SIWZ Oświadczenie innego podmiotu. b. Jeżeli wykonawca wykazując spełnianie warunku, o którym mowa wyżej polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy PZP, które to podmioty będą brały udział w realizacji zamówienia, Zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów pisemnego zobowiązania (zgodnie z art. 26 ust. 2 b ustawy Pzp). Wymagane jest załączenie do oferty odpowiednio załączników 4; 4a do SIWZ Oświadczenie innego podmiotu. III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć: wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć: oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia III.6) INNE DOKUMENTY Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) 1.Wypełniony Formularz ofertowy - załącznik nr 2 do SIWZ. 2.Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie załączonego do SIWZ przedmiaru robót (załącznik nr 1 do SIWZ). Zamawiający zaleca załączyć do oferty: Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - służy właściwej weryfikacji należytej reprezentacji podmiotu, przedłożenie dokumentu umożliwi Zamawiającemu dokonanie oceny czy osoba fizyczna, składająca oświadczenie woli w postaci oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzi działalność gospodarczą zarejestrowaną przez właściwy organ. Zamawiający dokonując oceny oferty musi mieć jednoznaczną informację o statusie cywilnoprawnym wykonawcy. III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie. IV.3) ZMIANA UMOWY Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian Zmiany do umowy możliwe są jedynie w trybie art. 144 ustawy PZP. Uzgodnienia w tym zakresie wymagają dla swej ważności zatwierdzenia przez Zamawiającego, a zmiana umowy może nastąpić jedynie na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności. Zmiana terminu realizacji zamówienia z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, w przypadku : a. wprowadzenia zmian w dokumentacji techniczno-projektowej, co może powodować brak możliwości dotrzymania pierwotnego terminu zakończenia realizacji zawartej umowy; b. przerw w realizacji robót budowlanych powstałych z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy; c. pisemnego uzgodnienia pomiędzy Stronami dotyczącego skróceniu terminu zakończenia realizacji umowy; d. konieczności uzyskania niemożliwych do przewidzenia na etapie planowania inwestycji: danych, zgód lub pozwoleń osób trzecich lub właściwych organów; e. wstrzymania realizacji prac objętych umową, co uniemożliwia terminowe zakończenie realizacji przedmiotu umowy. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w następujących okolicznościach: a. ustawowej zmiany przepisów podatkowych, b. działania siły wyższej, c. poprawy oczywistej omyłki, d. zmiany technologii wykonania robót lub zmiany materiałów, jeżeli nowe rozwiązania będą korzystne dla zamawiającego, przy zachowaniu nie pogorszonych standardów jakościowych, e. zmiany nazw, siedziby stron umowy, innych danych identyfikacyjnych, f. zmiana podwykonawcy pod warunkiem odpowiedniego zgłoszenia i po akceptacji przez Zamawiającego; g. zmiana formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy, h. zmniejszenie zakresu wynagrodzenia z przyczyn o obiektywnym charakterze, istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części zakresu realizacji umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia; i. zmiana harmonogramu rzeczowo-finansowego z powodu zmniejszenia zakresu rzeczowo-finansowego, zmiany terminu lub zmiany terminów realizacji poszczególnych zakresów rzeczowych. IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.powiat.pszczyna.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Pszczynie, parter pok.5 Wydział Inwestycji i Zamówień Publicznych lub przesyłką pocztową (poleconą) na adres : Starostwo Powiatowe w Pszczynie, ul. 3 Maja 10, 43-200 Pszczyna. IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.01.2012 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Pszczynie, I piętro pok. 35 Sekretariat lub przesyłką pocztową (poleconą) na adres:Starostwo Powiatowe w Pszczynie, ul. 3 Maja 10, 43-200 Pszczyna. IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: a.Zadanie nie jest finansowane ze środków Unii Europejskiej. b.Ze względu na konieczność przygotowania obiektu do pełnienia jego planowanej funkcji w możliwie krótkim czasie, niezbędne jest zakończenie robót objętych: zakres I - do 12.04.2012r zakres II - do 11.05.2012r. zgodnie z pkt III ust. 3 SIWZ.. IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie |