Wyniki przetargów/konkursów |
Termin składania ofert: 27-04-2011, godz. 10:00Dostawa wyposażenia dydaktycznego pracowni kształcenia ustawicznego w ZSZiO w Woli. |
|
Wynik postępowania przetargowego/konkursowego |
|
Znak postępowania:
Sprawa nr: IZ.274.6.2011 Pszczyna dnia 9 maj 2011r. Pismo nr IZ.274-6/5/2011 WYNIKI POSTĘPOWANIA PRZETARGOWEGO Dotyczy: przetargu nieograniczonego, nr postępowania: IZ.274.6.2011 na realizację zadania: „Dostawa wyposażenia dydaktycznego pracowni kształcenia ustawicznego w ZSZiO w Woli”. Na podstawie art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 75 ze zm.) Powiat Pszczyński informuje, iż zostało rozstrzygnięte postępowanie przetargowe dotyczące realizacji zadania: „Dostawa wyposażenia dydaktycznego pracowni kształcenia ustawicznego w ZSZiO w Woli”. I. W postępowaniu złożone zostały oferty następujących wykonawców: Część A: WYPOSAŻENIE MEBLOWE 1. Oferta nr 1 wykonawcy: „MPC” Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Magdalena Podrez-Raczycka ul. Nenckiego 175/2, 52-213 Wrocław, z ceną brutto wynoszącą: 20 122,80 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy sto dwadzieścia dwa złote 80/100). 2. Oferta nr 2 wykonawcy: Fabryka Pomocy Naukowych Spółka z o.o. 48-300 Nysa ul. Słowiańska 7 z ceną brutto wynoszącą: 14 823,96 zł (słownie: czternaście tysięcy osiemset dwadzieścia trzy złote 96/100). 3. Oferta nr 3 wykonawcy: EURO-MEBLE Małgorzata Masłoń, 40-301 Katowice ul. Siemianowicka 5a z ceną brutto wynoszącą: 23 564,34 zł (słownie: dwadzieścia trzy tysiące pięćset sześćdziesiąt cztery złote 34/100). 4. Oferta nr 5 wykonawcy: InfoLogic s.c. Adam Olszar Jadwiga Olszar ul. Bobrecka 27 43-400 Cieszyn z ceną brutto wynoszącą: 37 513,00 zł (słownie: trzydzieści siedem tysięcy pięćset trzynaście złotych 00/100); 5. Oferta nr 6 wykonawcy: WISECOM Sławosz Ryszka 43-308 Bielsko-Biała ul. Wadowicka 11/28 z ceną brutto wynoszącą: 31 184,68 zł (słownie: trzydzieści jeden tysięcy sto osiemdziesiąt cztery złote 68/100); 6. Oferta nr 7 wykonawcy: BARMA MEBLE BIUROWE Sp. z o.o. 40-844 Katowice ul. Kossutha 5A z ceną brutto wynoszącą: 28 538,00 zł (słownie: dwadzieścia osiem tysięcy pięćset trzydzieści osiem złotych 00/100); 7. Oferta nr 8 wykonawcy: PPUH „STUDIO MEBLOWE” Piotr Zagóra, Katarzyna Zagóra – s.c. 43-400 Cieszyn, ul. Frysztacka 30 z ceną brutto wynoszącą: 29 052,60 zł (słownie: dwadzieścia dziewięć tysięcy pięćdziesiąt dwa złote 60/100); Część B: WYPOSAŻENIE DYDAKTYCZNE PRACOWNI LOGISTYCZNEJ, MECHATRONICZNEJ I OBRABIAREK CNC 1. Oferta nr 5 wykonawcy: InfoLogic s.c. Adam Olszar Jadwiga Olszar ul. Bobrecka 27 43-400 Cieszyn z ceną brutto wynoszącą: 154 168,41 zł (słownie: sto pięćdziesiąt cztery tysiące sto sześćdziesiąt osiem złotych 41/100); Część C: WYPOSAŻENIE PRACOWNI OBRABIAREK CNC: 1. Oferta nr 4 wykonawcy: Festo Sp. z o.o. Janki k/Warszawy ul. Mszczonowska 7 PL-05090 Raszyn z ceną brutto wynoszącą: 253 872,00 zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt trzy tysiące osiemset siedemdziesiąt dwa złote 00/100); Część D: WYPOSAŻENIE PRACOWNI MECHATRONICZNEJ: 1. Oferta nr 4 wykonawcy: Festo Sp. z o.o. Janki k/Warszawy ul. Mszczonowska 7 PL-05090 Raszyn z ceną brutto wynoszącą: 296 922,00 zł (słownie: dwieście dziewięćdziesiąt sześć tysięcy dziewięćset dwadzieścia dwa złote 00/100); II. Oferty, spełniające wymagania zawarte w siwz, otrzymały punktację jak niżej: Część A: WYPOSAŻENIE MEBLOWE 1. Oferta nr 1 wykonawcy: „MPC” Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Magdalena Podrez-Raczycka ul. Nenckiego 175/2, 52-213 Wrocław Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 73,67 pkt, łączna punktacja: 294,68 pkt 2. Oferta nr 2 wykonawcy: Fabryka Pomocy Naukowych Spółka z o.o. 48-300 Nysa ul. Słowiańska 7 Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 100,00 pkt, łączna punktacja: 400,00pkt 3. Oferta nr 3 wykonawcy: EURO-MEBLE Małgorzata Masłoń, 40-301 Katowice ul. Siemianowicka 5a Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 62,91 pkt, łączna punktacja: 251,64 pkt 4. Oferta nr 5 wykonawcy: InfoLogic s.c. Adam Olszar Jadwiga Olszar ul. Bobrecka 27 43-400 Cieszyn Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 39,52 pkt, łączna punktacja: 158,08 pkt 5. Oferta nr 6 wykonawcy: WISECOM Sławosz Ryszka 43-308 Bielsko-Biała ul. Wadowicka 11/28 Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 47,54 pkt, łączna punktacja: 190,16 pkt 6. Oferta nr 7 wykonawcy: BARMA MEBLE BIUROWE Sp. z o.o. 40-844 Katowice ul. Kossutha 5A Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 51,94 pkt, łączna punktacja: 207,76 pkt 7. Oferta nr 8 wykonawcy: PPUH „STUDIO MEBLOWE” Piotr Zagóra, Katarzyna Zagóra – s.c. 43-400 Cieszyn, ul. Frysztacka Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 51,02 pkt, łączna punktacja: 204,08 pkt Część B: WYPOSAŻENIE DYDAKTYCZNE PRACOWNI LOGISTYCZNEJ, MECHATRONICZNEJ i OBRABIAREK CNC 1. Oferta nr 5 wykonawcy: InfoLogic s.c. Adam Olszar Jadwiga Olszar ul. Bobrecka 27 43-400 Cieszyn Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 100,00 pkt, łączna punktacja: 400,00pkt Część C: WYPOSAŻENIE PRACOWNI OBRABIAREK CNC: 1. Oferta nr 4 wykonawcy: Festo Sp. z o.o. Janki k/Warszawy ul. Mszczonowska 7 PL-05090 Raszyn Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 100,00 pkt, łączna punktacja: 400,00pkt Część D: WYPOSAŻENIE PRACOWNI MECHATRONICZNEJ: 1. Oferta nr 4 wykonawcy: Festo Sp. z o.o. Janki k/Warszawy ul. Mszczonowska 7 PL-05090 Raszyn Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 100,00 pkt, łączna punktacja: 400,00pkt III. Wybór najkorzystniejszej oferty: Zamawiający informuje, iż w toku badania i oceny ofert złożonych w przedmiotowym postępowaniu, wybrano oferty niżej wymienionych Wykonawców: dla części A: WYPOSAŻENIE MEBLOWE Fabryka Pomocy Naukowych Spółka z o.o. 48-300 Nysa ul. Słowiańska 7 (oferta nr 2 ) z ceną brutto wynoszącą: 14 823,96 zł (słownie: czternaście tysięcy osiemset dwadzieścia trzy złote 96/100). dla części B: WYPOSAŻENIE DYDAKTYCZNE PRACOWNI LOGISTYCZNEJ, MECHATRONICZNEJ i OBRABIAREK CNC InfoLogic s.c. Adam Olszar Jadwiga Olszar ul. Bobrecka 27 43-400 Cieszyn ( Oferta nr 5 ) z ceną brutto wynoszącą: 154 168,41 zł (słownie: sto pięćdziesiąt cztery tysiące sto sześćdziesiąt osiem złotych 41/100); dla części C: WYPOSAŻENIE PRACOWNI OBRABIAREK CNC: Festo Sp. z o.o. Janki k/Warszawy ul. Mszczonowska 7 PL-05090 Raszyn (oferta nr 4) z ceną brutto wynoszącą: 253 872,00 zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt trzy tysiące osiemset siedemdziesiąt dwa złote 00/100); dla części D: WYPOSAŻENIE PRACOWNI MECHATRONICZNEJ: Festo Sp. z o.o. Janki k/Warszawy ul. Mszczonowska 7 PL-05090 Raszyn (oferta nr 4) z ceną brutto wynoszącą: 296 922,00 zł (słownie: dwieście dziewięćdziesiąt sześć tysięcy dziewięćset dwadzieścia dwa złote 00/100); Wybrane oferty, spełniają wszystkie wymagania zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i zawierają najniższe ceny spośród ofert złożonych w w/w postępowaniu dla poszczególnych części zamówienia. Dziękujemy za udział w postępowaniu i złożenie ofert. |
|
Pszczyna: Dostawa wyposażenia dydaktycznego pracowni kształcenia ustawicznego w ZSZiO w Woli.
Numer ogłoszenia: 118111 - 2011; data zamieszczenia: 18.04.2011 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Pszczyński , ul. 3 Maja 10, 43-200 Pszczyna, woj. śląskie, tel. 032 4492300, 032 4492399, faks 032 4492345. • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.pszczyna.pl I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia dydaktycznego pracowni kształcenia ustawicznego w ZSZiO w Woli.. II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wyposażenia dydaktycznego pracowni kształcenia ustawicznego w ZSZiO w Woli. Ze względu na charakter przedmiotu dostawy dla umożliwienia udziału w postępowaniu jak najszerszej grupie wyspecjalizowanych wykonawców, całość zamówienia podzielono na 4 odrębne części: CZĘŚĆ A - WYPOSAŻENIE MEBLOWE Szczegółowy zakres zgodnie z załącznikiem nr 1 Zakres Dostawy część A. CZĘŚĆ B - WYPOSAŻENIE DYDAKTYCZNE PRACOWNI LOGISTYCZNEJ, MECHATRONICZNEJ i OBRABIAREK CNC Szczegółowy zakres zgodnie z załącznikiem nr 1 Zakres Dostawy część B. CZĘŚĆ C - WYPOSAŻENIE PRACOWNI OBRABIAREK CNC Szczegółowy zakres zgodnie z załącznikiem nr 1 Zakres Dostawy część C. CZĘŚĆ D - WYPOSAŻENIE PRACOWNI MECHATRONICZNEJ Szczegółowy zakres zgodnie z załącznikiem nr 1 Zakres Dostawy część D. Wartość zamówienia nie przekracza kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.. II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie. II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.10.00.00-0, 30.20.00.00-1, 39.16.21.00-6, 39.10.00.00-3, 31.70.00.00-3, 42.60.00.00-2. II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: . SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WADIUM Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. III.2) ZALICZKI • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej, Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów:opłaconej polisy, a przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Wymagane jest załączenie do oferty przedmiotowego dokumentu. III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć: • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć: • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert III.6) INNE DOKUMENTY Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) Formularz ofertowy - załącznik nr 2 do SIWZ. Inne oświadczenia i dokumenty, które Zamawiający zaleca załączyć do oferty:Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - służy właściwej weryfikacji należytej reprezentacji podmiotu, przedłożenie dokumentu umożliwi Zamawiającemu dokonanie oceny czy osoba fizyczna, składająca oświadczenie woli w postaci oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzi działalność gospodarczą zarejestrowaną przez właściwy organ. Zamawiający dokonując oceny oferty musi mieć jednoznaczną informację o statusie cywilnoprawnym wykonawcy. III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie. IV.3) ZMIANA UMOWY Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian Zmiany do umowy możliwe są jedynie w trybie art. 144 ustawy PZP. Uzgodnienia w tym zakresie wymagają dla swej ważności zatwierdzenia przez Zamawiającego, a zmiana umowy może nastąpić jedynie na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w następujących okolicznościach: a. ustawowej zmiany przepisów podatkowych, b. działania siły wyższej, c. rezygnacji Zamawiającego z wykonania części dostaw z jednoczesnym ograniczeniem (obniżeniem) wynagrodzenia wykonawcy, d. poprawy oczywistej omyłki. IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.powiat.pszczyna.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Pszczynie, parter pok. 5 Wydział Inwestycji i Zamówień Publicznych lub przesyłką pocztową (poleconą) na adres: Starostwo Powiatowe w Pszczynie, ul. 3 Maja 10, 43-200 Pszczyna.. IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.04.2011 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Pszczynie, I piętro pok. 35 Sekretariat lub przesyłką pocztową (poleconą) na adres: Starostwo Powiatowe w Pszczynie, ul. 3 Maja 10, 43-200 Pszczyna.. IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013 - działanie 8.3 Infrastruktura kształcenia ustawicznego;projekt:Stworzenie infrastruktury kształcenia ustawicznego Zespołu Szkół Zawodowych i Ogólnokształcących w Woli, Nowoczesna baza dydaktyczna warunkiem koniecznym kształcenia na rynku pracy.. IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: WYPOSAŻENIE MEBLOWE.. • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ A - Wyposażenie meblowe. Szczegółowy zakres zgodnie z załącznikiem nr 1 Zakres Dostawy część A.. • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3. • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.06.2011. • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: CZĘŚĆ B - WYPOSAŻENIE DYDAKTYCZNE PRACOWNI LOGISTYCZNEJ, MECHATRONICZNEJ i OBRABIAREK CNC. • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ B - Wyposażenie dydaktyczne pracowni logistycznej, mechatronicznej i obrabiarek cnc. Szczegółowy zakres zgodnie z załącznikiem nr 1 Zakres Dostawy część B.. • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 39.16.21.00-6. • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011. • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: WYPOSAŻENIE PRACOWNI OBRABIAREK CNC.. • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyposażenie pracowni obrabiarek cnc. Szczegółowy zakres zgodnie z załącznikiem nr 1 Zakres Dostawy część C.. • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.60.00.00-2. • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.07.2011. • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: WYPOSAŻENIE PRACOWNI MECHATRONICZNEJ.. • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyposażenie pracowni mechatronicznej. Szczegółowy zakres zgodnie z załącznikiem nr 1 Zakres Dostawy część D.. • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.70.00.00-3. • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.07.2011. • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. |