Wyniki przetargów/konkursów |
Termin składania ofert: 16-12-2010, godz. 10:00Wykonanie drenażu opaskowego i kanalizacji deszczowej w obiekcie ZS nr 3 Specjalnych w Pszczynie. |
|
Wynik postępowania przetargowego/konkursowego |
|
POWIAT PSZCZYŃSKI – STAROSTWO POWIATOWE W PSZCZYNIE 43-200 Pszczyna, ul. 3 Maja 10 tel. +48 (32) 449 23 00, fax. +48 (32) 449 23 45 www.powiat.pszczyna.pl e-mail: powiat@powiat.pszczyna.pl OGŁOSZENIE WYNIKÓW POSTĘPOWANIA PRZETARGOWEGO Pszczyna dnia 20.12.2010r. Pismo nr: IZ.342-147/2010 Dotyczy: przetargu nieograniczonego nr: IZ.343 –24/R/2010 na realizację zadania: „Wykonanie drenażu opaskowego i kanalizacji deszczowej w obiekcie Zespołu Szkół nr 3 Specjalnych w Pszczynie”. Na podstawie art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759) Powiat Pszczyński informuje, iż zostało rozstrzygnięte postępowanie przetargowe dotyczące realizacji zadania: „Wykonanie drenażu opaskowego i kanalizacji deszczowej w obiekcie Zespołu Szkół nr 3 Specjalnych w Pszczynie”. . I. W postępowaniu złożone zostały oferty następujących wykonawców: 1. Oferta nr 1 wykonawcy: KAF -BUD Paweł Fiszer 44-300 Wodzisław Śląski ul. Ks. Kasperczyka 56 z ceną brutto wynoszącą: 108 223,93 zł (słownie: sto osiem tysięcy dwieście dwadzieścia trzy złote 93/100); 2. Oferta nr 2 wykonawcy: Firma Budowlana „MAZUR” Sławomir Mazur 43-215 Jankowice ul. Złote Łany 70 z ceną brutto wynoszącą: 137 264,12 zł (słownie: sto trzydzieści siedem tysięcy dwieście sześćdziesiąt cztery złote 12/100); 3. Oferta nr 3 wykonawcy: PPUH „AKCES” Brunon Kieloch 43-502 Czechowice-Dziedzice ul. Zielona 11 z ceną brutto wynoszącą: 127 351,15 zł (słownie: sto dwadzieścia siedem tysięcy trzysta pięćdziesiąt jeden złotych 15100); 4. Oferta nr 4 wykonawcy: ZUBIT Sp. z o.o. ul. Okrężna 5 44-100 Gliwice z ceną brutto wynoszącą: 119 124,77 zł (słownie: sto dziewiętnaście tysięcy sto dwadzieścia cztery złote 77/100); 5. Oferta nr 5 wykonawcy: LET - BUD Krzysztof Letner 43-300 Bielsko-Biała ul. Boruty Spiechowicza 26 z ceną brutto wynoszącą: 138 739,19 zł (słownie: sto trzydzieści osiem tysięcy siedemset trzydzieści dziewięć złotych 19/100); 6. Oferta nr 6 wykonawcy: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „Scala Bud” Furczyk Zbigniew ul. Solankowa 8 43-230 Goczałkowice-Zdrój z ceną brutto wynoszącą: 174 795,52 zł (słownie: sto siedemdziesiąt cztery tysiące siedemset dziewięćdziesiąt pięć złotych 52/100); 7. Oferta nr 7 wykonawcy: FAKTORIA Sp. Jawna M.H Szafarczyk 43-252 Golasowice ul. Zawadzkiego 18 z ceną brutto wynoszącą: 129 024,63 zł (słownie: sto dwadzieścia dziewięć tysięcy dwadzieścia cztery złote 63/100); 8. Oferta nr 8 wykonawcy: „INSTAD” Adam Rojek 44-251 Rybnik ul. Zapłocie 26a z ceną brutto wynoszącą: 170 824,94 zł (słownie: sto siedemdziesiąt tysięcy osiemset dwadzieścia cztery złote 94/100); 9. Oferta nr 9 wykonawcy: Hydro -Instal Zakład Instalacji Sanitarnych Homa -Homa Sp. Jawna 43-391 Mazańcowice 178 z ceną brutto wynoszącą: 121 583,75 zł (słownie: sto dwadzieścia jeden tysięcy pięćset osiemdziesiąt trzy złote 75/100); 10. Oferta nr 10 wykonawcy: ZPUH „MULTIDOMEX” Sp. Jawna Janina Culic - Adam Tyburczy ul. Lektorska 59A 44-210 Rybnik z ceną brutto wynoszącą: 94 550,00 zł (słownie: dziewięćdziesiąt cztery tysiące pięćset pięćdziesiąt złotych 00/100); 11. Oferta nr 11 wykonawcy: „PLATER” Spółka Jawna Zakład Produkcyjno Usługowo- Handlowy Pławecki Sylwester, Pławecki Leszek 43-241 Łąka, ul. Jaworowa 16 z ceną brutto wynoszącą: 94 927,75 zł (słownie: dziewięćdziesiąt cztery tysiące dziewięćset dwadzieścia siedem złotych 75/100); 12. Oferta nr 12 wykonawcy: „TAJAN” Tajak Anna 44-240 Żory, ul. Kopernika 16 z ceną brutto wynoszącą: 111 561,70 zł (słownie: sto jedenaście tysięcy pięćset sześćdziesiąt jeden złotych 70/100); 13. Oferta nr 13 wykonawcy: Instalatorstwo Sanitarne, CO i Gaz Limiańczyk Andrzej, Limańczyk Bogusława s.c. 43-227 Góra ul. Pszczyńska 18A z ceną brutto wynoszącą: 132 616,21 zł (słownie: sto trzydzieści dwa tysiące sześćset szesnaście złotych 21/100); 14. Oferta nr 14 wykonawcy: P.U.H. Nowoczesne Systemy Grzewcze i Budowlane Andrzej Kobiałka 32-651 Łęki, ul. Polna 54 z ceną brutto wynoszącą: 118 435,20 zł (słownie: sto osiemnaście tysięcy czterysta trzydzieści pięć złotych 20/100); 15. Oferta nr 15 wykonawcy: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „OPOKA” Sp. z o.o. 43-100 Tychy, ul. Cicha 4/23 z ceną brutto wynoszącą: 151 422,30 zł (słownie: sto pięćdziesiąt jeden tysięcy czterysta dwadzieścia dwa złote 30/100); 16. Oferta nr 16 wykonawcy: Przedsiębiorstwo Budowlane molbud Spółka z o.o. 43-230 Goczałkowice Zdrój, ul. PCK 20F z ceną brutto wynoszącą: 119 924,90 zł (słownie: sto dziewiętnaście tysięcy dziewięćset dwadzieścia cztery złote 90/100); 17. Oferta nr 17 wykonawcy: INFOPOL- Rafał Szczerba 41-909 Bytom, ul. Fabryczna 10 z ceną brutto wynoszącą: 135 219,08 zł (słownie: sto trzydzieści pięć tysięcy dwieście dziewiętnaście złotych 08/100); 18. Oferta nr 18 wykonawcy: „KLIMA-BYTOM” S.J. J. Szczerba, R. Szczerba 41-909 Bytom, ul. Adamka1 z ceną brutto wynoszącą: 126 363,60 zł (słownie: sto dwadzieścia sześć tysięcy trzysta sześćdziesiąt trzy złote 60/100); 19. Oferta nr 19 wykonawcy: Biegier Sp. z o.o. 43-230 Goczałkowice Zdrój ul. Borowikowa 25 z ceną brutto wynoszącą: 142 253,39 zł (słownie: sto czterdzieści dwa tysiące dwieście pięćdziesiąt trzy złote 39/100); 20. Oferta nr 20 wykonawcy: Instal-Bratek s.c. Katarzyna i Jerzy Bratek 43-211Piasek ul. Magnolii 3 z ceną brutto wynoszącą: 119 562,15 zł (słownie: sto dziewiętnaście tysięcy pięćset sześćdziesiąt dwa złote 39/100) II. Oferty, spełniające wymagania zawarte w siwz, otrzymały punktację jak niżej: 1. Oferta nr 1 wykonawcy: KAF -BUD Paweł Fiszer 44-300 Wodzisław Śląski ul. Ks. Kasperczyka 56 Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 87,37 pkt, łączna punktacja: 349,48 pkt 2. Oferta nr 2 wykonawcy: Firma Budowlana „MAZUR” Sławomir Mazur 43-215 Jankowice ul. Złote Łany 70 Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 68,88 pkt, łączna punktacja: 275,52 pkt 3. Oferta nr 3 wykonawcy: PPUH „AKCES” Brunon Kieloch 43-502 Czechowice-Dziedzice ul Zielona 11 Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 74,24 pkt, łączna punktacja: 296,96 pkt 4. Oferta nr 4 wykonawcy: ZUBIT Sp. z o.o. ul. Okrężna 5 44-100 Gliwice Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 79,37 pkt, łączna punktacja: 317,48 pkt 5. Oferta nr 5 wykonawcy: LET - BUD Krzysztof Fletner 43-300 Bielsko-Biała ul. Boruty Piechowicza 26 Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 68,15 pkt, łączna punktacja: 272,60 pkt 6. Oferta nr 6 wykonawcy: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „Scala Bud” Furczyk Zbigniew ul. Solankowa 8 43-230 Goczałkowice-Zdrój Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 54,09 pkt, łączna punktacja: 216,36 pkt 7. Oferta nr 7 wykonawcy: FAKTORIA Sp. Jawna M.H Szafarczyk 43-252 Golasowice ul. Zawadzkiego 18 Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 73,28 pkt, łączna punktacja: 293,12 pkt 8. Oferta nr 8 wykonawcy: „INSTAD” Adam Rojek 44-251 Rybnik ul. Zapłocie 26a Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 55,35 pkt, łączna punktacja: 221,40 pkt 9. Oferta nr 9 wykonawcy: Hydro -Instal Zakład Instalacji Sanitarnych Homa -Homa Sp. Jawna 43-391 Mazańcowice 178 Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 77,77 pkt, łączna punktacja: 311,08 pkt 10. Oferta nr 10 wykonawcy: ZPUH „MULTIDOMEX” Sp. Jawna Janina Culic - Adam Tyburczy ul. Lektorska 59A 44-210 Rybnik Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 100,00 pkt, łączna punktacja: 400,00 pkt 11. Oferta nr 11 wykonawcy: „PLATER” Spółka Jawna Zakład Produkcyjno Usługowo- Handlowy Pławecki Sylwester, Pławecki Leszek 43-241 Łąka, ul. Jaworowa 16 Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 99,60 pkt, łączna punktacja: 398,40 pkt 12. Oferta nr 12 wykonawcy: „TAJAN” Tajak Anna 44-240 Żory, ul. Kopernika 16 Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 84,75 pkt, łączna punktacja: 339,00 pkt 13. Oferta nr 13 wykonawcy: Instalatorstwo Sanitarne, CO i Gaz Limiańczyk Andrzej, Limańczyk Bogusława s.c. 43-227 Góra ul. Pszczyńska 18A Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 72,67 pkt, łączna punktacja: 290,68 pkt 14. Oferta nr 14 wykonawcy: P.U.H. Nowoczesne Systemy Grzewcze i Budowlane Andrzej Kobiałka 32-651 Łęki, ul. Polna 54 Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 79,83 pkt, łączna punktacja: 319,32 pkt 15. Oferta nr 15 wykonawcy: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „OPOKA” Sp. z o.o. 43-100 Tychy, ul. Cicha 4/23 Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 62,44 pkt, łączna punktacja: 249,76 pkt 16. Oferta nr 16 wykonawcy: Przedsiębiorstwo Budowlane molbud Spółka z o.o. 43-230 Goczałkowice Zdrój, ul. PCK 20f Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 78,84 pkt, łączna punktacja: 315,36 pkt 17. Oferta nr 17 wykonawcy: INFOPOL- Rafał Szczerba 41-909 Bytom, ul. Fabryczna 10 Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 69,92 pkt, łączna punktacja: 279,68 pkt 18. Oferta nr 18 wykonawcy: „KLIMA-BYTOM” S.J. J. Szczerba, R. Szczerba 41-909 Bytom, ul. Adamka1 Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 74,82 pkt, łączna punktacja: 299,28 pkt 19. Oferta nr 19 wykonawcy: Biegier Sp. z o.o. 43-230 Goczałkowice Zdrój ul. Borowinowa 25 Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 66,47 pkt, łączna punktacja: 265,88 pkt 20. Oferta nr 20 wykonawcy: Instal-Bratek s.c. Katarzyna i Jerzy Bratek 43-211Piasek ul. Magnolii 3 Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 79,08 pkt, łączna punktacja: 316,32 pkt III. Wybór najkorzystniejszej oferty: Zamawiający informuje, iż w toku badania i oceny złożonych ofert w przedmiotowym postępowaniu, wybrano ofertę niżej wymienionego Wykonawcy: ZPUH „MULTIDOMEX” Sp. Jawna Janina Culic - Adam Wyburczy ul. Lektorska 59A 44-210 Rybnik z ceną brutto wynoszącą: 94 550,00 zł (słownie: dziewięćdziesiąt cztery tysiące pięćset pięćdziesiąt złotych 00/100); |
|
Pszczyna: Wykonanie drenażu opaskowego i kanalizacji deszczowej w obiekcie ZS nr 3 Specjalnych w Pszczynie.
Numer ogłoszenia: 343689 - 2010; data zamieszczenia: 01.12.2010 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Pszczyński , ul. 3 Maja 10, 43-200 Pszczyna, woj. śląskie, tel. 032 4492300, 032 4492399, faks 032 4492345. • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.pszczyna.pl I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie drenażu opaskowego i kanalizacji deszczowej w obiekcie ZS nr 3 Specjalnych w Pszczynie.. II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie drenażu opaskowego i kanalizacji deszczowej w obiekcie ZS nr 3 Specjalnych w Pszczynie. Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.: a. kanalizacja deszczowa z rur PVC Ø200mm - ok. 94mb, b. drenaż opaskowy z rur PCV 126 mm - ok. 94 mb: c. kanalizacja sanitarna z rur PVC Ø200mm - ok. 2mb d. pionowa izolacja ścian piwnicznych - ok. 226 m2, wraz z robotami towarzyszącymi. Wartość zamówienia nie przekracza kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo Zamówień Publicznych. W przypadku określenia elementów przedmiotu zamówienia w dokumentacji projektowej, STWiOR, przedmiarach robót przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów, urządzeń i systemów równoważnych. Zamawiający wyjaśnia, iż pod pojęciem równoważności rozumie inny materiał, pochodzący od innego producenta niż wskazany w załączniku nr 1 do SIWZ - Przedmiar robót, pod warunkiem, że służy do tego samego celu, posiada takie same lub lepsze parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne oraz użytkowe co produkt oryginalny. Ponadto równoważność oznacza materiał nie gorszy gatunkowo niż określony w załączniku nr 1 do SIWZ - Przedmiar robót; ponadto wskazanie znaku towarowego lub pochodzenia nadaje wymienionym konkretnym produktom tylko charakter przykładowy jako określenie standardów i parametrów. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.. II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak. • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających • Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zamówień uzupełniających w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych - w sposób i w zakresie zgodnym z art. 67 ust.1, pkt 6 UPZP. II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.00.00-9, 45.23.13.00-8. II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.05.2011. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WADIUM Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. III.2) ZALICZKI • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW • III.3.2) Wiedza i doświadczenie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia, Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: Wykazu robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert tj. przed dniem 16.12.2010r, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Jako warunek minimalny Zamawiający wymaga wykazania się co najmniej jedną robotą, polegającą na wykonaniu ciągów kanalizacyjnych, drenarskich lub sieci wodociągowej o wartości 150 000 zł brutto (wzór stanowi załącznik Nr 3 do SIWZ). Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć: • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć: • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert III.6) INNE DOKUMENTY Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) D. Inne oświadczenia i dokumenty, których przedłożenia w ofercie żąda Zamawiający: a. Wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 2 do SIWZ. b. Kosztorys ofertowy sporządzony w formie uproszczonej na podstawie załączonego do SIWZ przedmiaru robót (załącznik nr 1 do SIWZ). III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie. IV.3) ZMIANA UMOWY Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian Zamawiający przewiduje, na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, możliwość dokonania zmiany umowy w formie aneksu lub pisemnego oświadczenia pod następującymi warunkami: a) zmiana terminu realizacji zamówienia z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, w przypadku : - wprowadzenia zmian w dokumentacji techniczno-projektowej, co może powodować brak możliwości dotrzymania pierwotnego terminu zakończenia realizacji zawartej umowy; - przerw w realizacji robót budowlanych powstałych z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy; - powierzenia przez Zamawiającego wykonania zamówień dodatkowych lub robót zamiennych, jeżeli terminy ich powierzenia, rodzaj lub zakres uniemożliwiają dotrzymanie pierwotnego terminu zakończenia realizacji umowy; - pisemnego uzgodnienia pomiędzy Stronami dotyczącego skróceniu terminu zakończenia realizacji umowy; - wstrzymania realizacji prac objętych umową, co uniemożliwia terminowe zakończenie realizacji przedmiotu umowy. b) zmiany dokonane w następstwie : - działania siły wyższej, - poprawy oczywistej omyłki e) zmiany technologii wykonania robót lub zmiany materiałów, jeżeli nowe rozwiązania będą korzystne dla zamawiającego, przy zachowaniu nie pogorszonych standardów jakościowych, g) zmiana ceny przy zaistnieniu zmian stawek podatkowych VAT , h) zmiana nazw, siedziby stron umowy, numerów kont bankowych, innych danych identyfikacyjnych; i) zmiana podwykonawcy pod warunkiem odpowiedniego zgłoszenia i po akceptacji przez Zamawiającego; k) zmiana formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy. l) zmniejszenie zakresu wynagrodzenia z przyczyn o obiektywnym charakterze, istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części zakresu realizacji umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia; IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.powiat.pszczyna.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Inwestycji i Zamówień Publicznych, parter pok. nr 5 lub przesyłką pocztową (poleconą) na adres: Starostwo Powiatowe w Pszczynie, ul. 3 Maja 10 43-200 Pszczyna.. IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.12.2010 godzina 10:00, miejsce: w Starostwie Powiatowym w Pszczynie, I piętro pok. 35 Sekretariat lub przesyłką pocztową (poleconą) na adres: Starostwo Powiatowe w Pszczynie, ul. 3 Maja 10 43-200 Pszczyna.. IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy. IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie |