Wyniki przetargów/konkursów |
Termin składania ofert: 25-11-2010, godz. 10:00Wyposażenie pracowni w budynku Powiatowego Zespołu Szkół nr 1 w Pszczynie - kształcenie ustawiczne. |
|
Wynik postępowania przetargowego/konkursowego |
|
Projekt: Stworzenie infrastruktury kształcenia ustawicznego Zespołu Szkół Samochodowych w Pszczynie – „Dajemy Ci naukę, aby życie nie dało Ci nauczki” Znak postępowania: Sprawa nr: IZ.343 – 21/D/2010 Pszczyna dnia 02.12.2010r. Pismo nr IZ-342-128/2010 Wykonawcy biorący udział w postępowaniu Dotyczy: przetargu nieograniczonego nr postępowania: IZ-343-21/D/2010 na realizację zadania: Wyposażenie pracowni w budynku Powiatowego Zespołu Szkół nr 1 w Pszczynie – kształcenie ustawiczne. Na podstawie art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759) Powiat Pszczyński informuje, iż zostało rozstrzygnięte postępowanie przetargowe dotyczące realizacji zadania: Wyposażenie pracowni w budynku Powiatowego Zespołu Szkół nr 1 w Pszczynie – kształcenie ustawiczne. I. W postępowaniu złożone zostały oferty następujących wykonawców: Część A: Wyposażenie pracowni technicznej i zaplecza 1. Oferta nr 2 wykonawcy: InfoLogic s.c. Olszar J. Olszar ul. Bobrecka 27 43-400 Cieszyn z ceną brutto wynoszącą: 33 337,32 zł (słownie: trzydzieści trzy tysiące trzysta trzydzieści siedem złotych 32/100); Część B : Meble szkolne i warsztatowe Nie złożono oferty Część C : Zestaw warsztatowych przyrządów pomiarowych: 1. Oferta nr 1 wykonawcy: MATBOR Sp. z o.o. 41-200 Sosnowiec ul. Racławicka 23 z ceną brutto wynoszącą: wynoszącą: 13 477,22 zł (słownie: trzynaście tysięcy czterysta siedemdziesiąt siedem złotych 22/100); 2. Oferta nr 3 wykonawcy: Power Tech s. c. 34-120 Andrychów ul. Starowiejska 22 A z ceną brutto wynoszącą: wynoszącą: 18 056,00 zł (słownie: osiemnaście tysięcy pięćdziesiąt sześć złotych 00/100); Część D: Wyposażenie pracowni instalacji sanitarnych: 1. Oferta nr 4 wykonawcy: „PUCHAŁKA” Przedsiębiorstwo -Handlowo-Usługowe Stanisław Puchałka 43-200 Pszczyna ul. Platynowa 4 z ceną brutto wynoszącą: 22 875,00 zł zł (słownie: dwadzieścia dwa tysiące osiemset siedemdziesiąt pięć złotych 00/100); II. Oferty, spełniające wymagania zawarte w siwz, otrzymały punktację jak niżej: Część A: Wyposażenie pracowni technicznej i zaplecza i. Oferta nr 2 wykonawcy: InfoLogic s.c. Olszar J. Olszar ul. Bobrecka 27 43-400 Cieszyn Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 100,00 pkt, łączna punktacja: 400,00 pkt Część C : Zestaw warsztatowych przyrządów pomiarowych: 1. Oferta nr 3 wykonawcy: Power Tech s. c. 34-120 Andrychów ul. Starowiejska 22 A Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 100,00 pkt, łączna punktacja: 400,00 pkt Część D: Wyposażenie pracowni instalacji sanitarnych: 2. Oferta nr 4 wykonawcy: „PUCHAŁKA” Przedsiębiorstwo-Handlowo-Usługowe Stanisław Puchałka 43-200 Pszczyna ul. Platynowa 4 Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 100,00 pkt, łączna punktacja: 400,00 pkt III. Wybór najkorzystniejszej oferty: Zamawiający informuje, iż w toku badania i oceny ofert złożonych w przedmiotowym postępowaniu, wybrano oferty niżej wymienionych Wykonawców : Część A: Wyposażenie pracowni technicznej i zaplecza InfoLogic s.c. Olszar J. Olszar ul. Bobrecka 27 43-400 Cieszyn (oferta nr 2): z ceną brutto wynoszącą: 33 337,32 zł (słownie: trzydzieści trzy tysiące trzysta trzydzieści siedem złotych 32/100); Część C : Zestaw warsztatowych przyrządów pomiarowych: Power Tech s. c. 34-120 Andrychów ul. Starowiejska 22 A (oferta nr 3): z ceną brutto wynoszącą: 18 056,00 zł (słownie: osiemnaście tysięcy pięćdziesiąt sześć złotych 00/100); Część D: Wyposażenie pracowni instalacji sanitarnych: „PUCHAŁKA” Przedsiębiorstwo -Handlowo-Usługowe Stanisław Puchałka 43-200 Pszczyna ul. Platynowa 4 (oferta nr 4 ) z ceną brutto wynoszącą: 22 875,00 zł (słownie: dwadzieścia dwa tysiące osiemset siedemdziesiąt pięć złotych 00/100); Przedłożone oferty, spełniają wszystkie wymagania zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i zawierają najniższe cenę spośród ofert złożonych w w/w postępowaniu dla poszczególnych części zamówienia. Dziękujemy za udział w postępowaniu i złożenie ofert. |
|
Pszczyna: Wyposażenie pracowni w budynku Powiatowego Zespołu Szkół nr 1 w Pszczynie - kształcenie ustawiczne.
Numer ogłoszenia: 326281 - 2010; data zamieszczenia: 17.11.2010 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Pszczyński , ul. 3 Maja 10, 43-200 Pszczyna, woj. śląskie, tel. 032 4492300, 032 4492399, faks 032 4492345. • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.pszczyna.pl I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyposażenie pracowni w budynku Powiatowego Zespołu Szkół nr 1 w Pszczynie - kształcenie ustawiczne.. II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wyposażenie pracowni w budynku Powiatowego Zespołu Szkół nr 1 w Pszczynie - kształcenie ustawiczne.Wartość zamówienia nie przekracza kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. z 2010r. Nr 113, poz. 759.). 1. Przedmiotem zamówienia jest: Wyposażenie pracowni w budynku Powiatowego Zespołu Szkół nr 1 w Pszczynie - kształcenie ustawiczne. 2. Ze względu na charakter przedmiotu dostawy całość zamówienia podzielono na 4 odrębne części: CZĘŚĆ A - Wyposażenie pracowni technicznej i zaplecza Sprzęt i urządzenia stanowiące wyposażenie pracowni technicznej oraz zaplecza pracowni technicznej. Szczegółowy zakres zgodnie z załącznikiem nr 1/A CZĘŚĆ B - Meble szkolne i warsztatowe Meble szkolne i warsztatowe stanowiące wyposażenie pracowni instalacji sanitarnych, pracowni pomiarów warsztatowych, pracowni technicznej oraz zaplecza pracowni technicznej Szczegółowy zakres zgodnie z załącznikiem nr 1/B CZĘŚĆ C - Zestaw warsztatowych przyrządów pomiarowych Sprzęt i urządzenia pomiarowe stanowiące wyposażenie pracowni pomiarów warsztatowych Szczegółowy zakres zgodnie z załącznikiem nr 1/C CZĘŚĆ D - Wyposażenie pracowni instalacji sanitarnych Sprzęt i urządzenia stanowiące wyposażenie pracowni instalacji sanitarnych Szczegółowy zakres zgodnie z załącznikiem nr 1/D W przypadku określenia elementów przedmiotu zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów, urządzeń i systemów równoważnych. Zamawiający wyjaśnia, iż pod pojęciem równoważności rozumie inny materiał, urządzenie czy system pochodzący od innego producenta niż wskazany w załączniku nr 1 do SIWZ - zakres dostawy, pod warunkiem, że służy do tego samego celu, posiada takie same lub lepsze parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne oraz użytkowe co produkt oryginalny. Ponadto równoważność oznacza materiał, urządzenie czy system nie gorszy gatunkowo niż określony w załączniku nr 1 do SIWZ - zakres dostawy; ponadto wskazanie znaku towarowego lub pochodzenia nadaje wymienionym konkretnym produktom tylko charakter przykładowy jako określenie standardów i parametrów. 2. Zakres zamówienia obejmuje ponadto: a. Przekazanie zamawiającemu szczegółowych instrukcji w języku polskim obsługi i konserwacji właściwych dla każdej jednostki dostarczonego wyposażenia. b. Zainstalowanie i uruchomienie sprzętu w pracowni c. Instruktaż stanowiskowy pracowników użytkownika w zakresie uruchomienia i eksploatacji dostarczonego sprzętu oraz urządzeń. d. Dostarczenie razem z dostawą przedmiotu zamówienia materiałów informacyjnych dokumentów gwarancyjnych producenta, aprobat technicznych - adekwatnie do danego elementu zamówienia, których wyszczególnienie ujęto w załączniku nr 1 do SIWZ. Zamawiający nie przewiduje zamiaru ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.. II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie. II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 39.16.21.00-6, 39.10.00.00-3, 31.70.00.00-3, 43.80.00.00-1. II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 23.12.2010. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WADIUM Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. III.2) ZALICZKI • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej, Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: opłaconej polisy, a przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Wymagane jest załączenie do oferty przedmiotowego dokumentu. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku (art. 26 ust. 2c ustawy PZP). III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć: • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć: • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert III.6) INNE DOKUMENTY Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) Inne oświadczenia i dokumenty, których przedłożenia w ofercie żąda Zamawiający: Formularz ofertowy - załącznik nr 2 do SIWZ Inne oświadczenia i dokumenty, które Zamawiający zaleca załączyć do oferty: Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - służy właściwej weryfikacji należytej reprezentacji podmiotu, przedłożenie dokumentu umożliwi Zamawiającemu dokonanie oceny czy osoba fizyczna, składająca oświadczenie woli w postaci oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzi działalność gospodarczą zarejestrowaną przez właściwy organ. Zamawiający dokonując oceny oferty musi mieć jednoznaczną informację o statusie cywilnoprawnym wykonawcy. III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie. IV.3) ZMIANA UMOWY Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.powiat.pszczyna.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Inwestycji i Zamówień Publicznych, parter pok.5 lub przesyłką pocztową (poleconą) na adres:Starostwo Powiatowe w Pszczynie, ul. 3 Maja10 43-200 Pszczyna. IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.11.2010 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w Starostwie Powiatowym w Pszczynie, I piętro pok. 35 Sekretariat lub przesyłką pocztową (poleconą) na adres : Starostwo Powiatowe w Pszczynie, ul. 3 Maja10 43-200 Pszczyna. IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013 - działanie 8.3 Infrastruktura kształcenia ustawicznego.. IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie |