Wyniki przetargów/konkursów |
Termin składania ofert: 20-12-2010, godz. 09:00Zaciągnięcie kredytu długoterminowego w wysokości 1 604 200 PLN na wyprzedzające finansowanie zadań finansowanych ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej. |
|
Wynik postępowania przetargowego/konkursowego |
|
POWIAT PSZCZYŃSKI – STAROSTWO POWIATOWE W PSZCZYNIE 43-200 Pszczyna, ul. 3 Maja 10 tel. +48 (32) 449 23 00, fax. +48 (32) 449 23 45 www.powiat.pszczyna.pl e-mail: powiat@powiat.pszczyna.pl Pszczyna dnia 20.12.2010r. Pismo nr: IZ.342- 148/2010 OGŁOSZENIE WYNIKÓW POSTĘPOWANIA PRZETARGOWEGO Dotyczy: przetargu nieograniczonego nr: IZ.343 –20/U/2010 na realizację zadania: Zaciągnięcie kredytu długoterminowego w wysokości 1.604.200 zł na wyprzedzające finansowanie zadań finansowanych ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej. Na podstawie art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759) Powiat Pszczyński informuje, iż zostało rozstrzygnięte postępowanie przetargowe dotyczące realizacji zadania: Zaciągnięcie kredytu długoterminowego w wysokości 1.604.200 zł na wyprzedzające finansowanie zadań finansowanych ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej. I. W postępowaniu złożone zostały oferty następujących wykonawców: 1. Oferta nr 1 wykonawcy: Bank Pocztowy S.A. Oddział W Katowicach Pl. Oddziałów Mł. Powstańczej 6, 40-956 Katowice z wartościami wynoszącymi: Wartość całkowita czynników składowych kosztu obsługi kredytu podlegających porównaniu w toku badania i oceny ofert: 12 673,18 zł (słownie: dwanaście tysięcy sześćset siedemdziesiąt trzy złote 18/100) 2. Oferta nr 2 wykonawcy: Bank Gospodarstwa Krajowego w Warszawie Oddział w Katowicach Filia w Bielsku-Białej ul. T. Sixta 19, 43-300 Bielsko-Biała Wartość całkowita czynników składowych kosztu obsługi kredytu podlegających porównaniu w toku badania i oceny ofert: 10 098,55 zł (słownie: dziesięć tysięcy dziewięćdziesiąt osiem złotych 55/100). 2. Oferty, spełniające wymagania zawarte w siwz, otrzymały punktację jak niżej: 1. Oferta nr 1 wykonawcy: Bank Pocztowy S.A. Oddział W Katowicach Pl. Oddziałów Mł. Powstańczej 6, 40-956 Katowice Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 79,00 pkt, łączna punktacja: 237,00 pkt 2. Oferta nr 2 wykonawcy: Bank Gospodarstwa Krajowego w Warszawie Oddział w Katowicach Filia w Bielsku-Białej ul. T. Sixta 19, 43-300 Bielsko-Biała Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 100,00 pkt, łączna punktacja: 300,00 pkt III. Wybór najkorzystniejszej oferty: Zamawiający informuje, iż w toku badania i oceny złożonych ofert w przedmiotowym postępowaniu, wybrano ofertę niżej wymienionego Wykonawcy: Bank Gospodarstwa Krajowego w Warszawie Oddział w Katowicach Filia w Bielsku-Białej ul. T. Sixta 19, 43-300 Bielsko-Biała (oferta nr 2) z ceną brutto wynoszącą: 10 098,55 zł (słownie: dziesięć tysięcy dziewięćdziesiąt osiem złotych 55/100). Przedłożona oferta, spełnia wszystkie wymagania zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i zawierają najniższą cenę spośród ofert złożonych w przedmiotowym postępowaniu. Dziękujemy za udział w postępowaniu i złożenie ofert. |
|
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Usługi SEKCJA I: INSTYTUCJA ZAMAWIAJĄCA I.1) NAZWA, ADRESY I PUNKTY KONTAKTOWE Powiat Pszczyński - Starostwo Powiatowe w Pszczynieul. 3 Maja 10, woj. śląskieKontaktowy: Starostwo Powiatowe w Pszczynie, Wydział Inwestycji i Zamówień PublicznychDo wiadomości: Katarzyna Guzdek43-200 PszczynaPOLSKATel. +48 324492300E-mail: zamowienia@powiat.pszczyna.plFaks +48 324492345 Adresy internetowe Ogólny adres instytucji zamawiającej http://www.przetargi.powiat.pszczyna.pl Adres profilu nabywcy http://www.przetargi.powiat.pszczyna.pl Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla punktu kontaktowego Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dialogu konkurencyjnegooraz Dynamicznego Systemu Zakupów) można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla punktukontaktowego Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres: jak podanowyżej dla punktu kontaktowego I.2) RODZAJ INSTYTUCJI ZAMAWIAJĄCEJ I GŁÓWNY PRZEDMIOT LUB PRZEDMIOTY DZIAŁALNOŚCI Inne Administracja samorządowa (jst) Ogólne usługi publiczne Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających Nie SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OPIS II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą Zaciągnięcie kredytu długoterminowego w wysokości 1 604 200 PLN na wyprzedzające finansowanie zadańfinansowanych ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej. II.1.2) Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostaw lub świadczenia usług Usługi Kategoria usług: nr 6 Główne miejsce świadczenia usług Starostwo Powiatowe w Pszczynie ul. 3 Maja 10, 43-200 Pszczyna,POLSKA. Kod NUTS PL22A Dz.U./S S221 13/11/2010 338554-2010-PL Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nausługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta 2/7 13/11/2010S221 http://ted.europa.eu/TED Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nausługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej 2/7 II.1.3) Ogłoszenie dotyczy Zamówienia publicznego II.1.4) Informacje na temat umowy ramowej II.1.5) Krótki opis zamówienia lub zakupu(ów) Przedmiotem zamówienia jest: zaciągnięcie kredytu długoterminowego w wysokości 1 604 200 PLN nawyprzedzające finansowanie zadań finansowanych ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Kredyt przeznaczony jest na sfinansowanie wydatków związanych z realizacją zadań inwestycyjnychwspółfinansowanych ze środków Unii Europejskiej, w części odpowiadającej wysokości środków unijnych, dlazadań jak niżej: — Poprawa atrakcyjności inwestycyjnej Gminy Miedźna poprzez przebudowę dróg powiatowych - ulic Wiejskiej,Bieruńskiej, Górnośląskiej w Miedźnej i Gilowicach, — Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego w Gminie Pszczyna poprzez przebudowę drogi powiatowej ul.Hodowców w Wiśle Wielkiej, — Stworzenie infrastruktury kształcenia ustawicznego Zespołu Szkół Samochodowych w Pszczynie, projekt„Dajemy Ci naukę, by życie nie dało Ci nauczki, — Utworzenie pracowni szkolnictwa zawodowego w szkołach ponadgimnazjalnych Powiatu Pszczyńskiego. 3. Warunki udzielenia kredytu: a. Kredyt udzielony zostanie jednorazowo, bezpośrednio po podpisaniu umowy, b. spłata kredytu jednorazowo lub w częściach, nie później niż do 30.12.2011 roku., d. oprocentowanie ma charakter zmienny i jest sumą stawki WIBOR 1M i marży banku wyrażonych w punktachprocentowych. Oprocentowanie kredytu ustalane będzie w oparciu o stawkę 1M WIBOR ustaloną jako średniastawek WIBOR 1M dla miesiąca poprzedzającego miesiąc obrachunkowy, e. odsetki naliczane będą w okresach miesięcznych, oprocentowanie naliczane będzie od faktyczniewykorzystanych środków w danym miesiącu, przyjmując, że miesiąc ma rzeczywistą liczbę dni, płatne wostatnim dniu każdego miesiąca, przy czym: — pierwszy okres obrachunkowy liczony jest od dnia pierwszej wypłaty kredytu i kończy się w ostatnim dniumiesiąca, — kolejne miesięczne okresy obrachunkowe liczone są od następnego dnia po zakończeniu poprzedniegookresu obrachunkowego, — ostatni okres obrachunkowy kończy się w dniu poprzedzającym całkowita spłatę kredytu. f. Zmiana oprocentowania kredytu następuje w pierwszym dniu roboczym po zakończeniu miesiącakalendarzowego. Zmiana wysokości oprocentowania kredytu nie wymaga wypowiedzenia przez kredytodawcęumowy kredytu. g. do obliczenia odsetek w okresach obrachunkowych należy przyjąć, że rok ma 365 dni: odsetki nalicza się zaliczbę dni w okresie, przyjmując, że miesiąc ma 30 lub 31 dni a luty odpowiednio 28 lub 29 dni, h. marża banku w okresie kredytowania będzie stała, i. spłata kredytu nastąpi w częściach lub w całości, a harmonogram spłat kredytu będzie uzależniony od terminui wysokości wpływu środków z refundacji wydatków, dokonanej przez Urząd Marszałkowski WojewództwaŚląskiego, j. zabezpieczenie kredytu stanowić będzie weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową, k. Zamawiający podpisze oświadczenie o poddaniu się egzekucji na podstawie bankowego tytułuwykonawczego do kwoty nie wyższej niż kwota wnioskowanego kredytu, l. z tytułu obsługi kredytu nie będą pobierane żadne opłaty i prowizje poza ujętymi w ofercie. II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV) Dz.U./S S221 13/11/2010 338554-2010-PL Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nausługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta 3/7 13/11/2010S221 http://ted.europa.eu/TED Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nausługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej 3/7 66113000 II.1.7) Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA) Nie II.1.8) Podział na części Nie II.1.9) Dopuszcza się składanie ofert wariantowych Nie II.2) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES ZAMÓWIENIA II.2.1) Całkowita wielkość lub zakres 98 449,53 PLN Bez VAT 25 644,58 EUR II.2.2) Opcje Nie II.3) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN REALIZACJI Rozpoczęcie 31.12.2010. Zakończenie 30.12.2011 SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA III.1.1) Wymagane wadia i gwarancje Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości: 2 500,00 PLN (słownie: dwa tysiącepięćset złotych 00/100), w terminie do dnia 20.12.2010 r. do godz. 9:00). III.1.2) Główne warunki finansowania i płatności i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących III.1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie Dopuszcza się składanie ofert wspólnych: dwóch lub większej ilości podmiotów, przy zachowaniu następującychwarunków: a. Jeden z podmiotów zostanie wyznaczony jako odpowiedzialny i jego upoważnienie będzie udokumentowanepełnomocnictwem podpisanym przez upełnomocnionych przedstawicieli pozostałych podmiotów. b. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. c. Wymagane w SIWZ dokumenty, oświadczenia, zaświadczenia i inne elementy oferty muszą być podpisaneprzez osobę lub osoby wyznaczone jako odpowiedzialne, których upoważnienie będzie udokumentowanepełnomocnictwem podpisanym przez upełnomocnionych przedstawicieli pozostałych podmiotów. d. Wszystkie podmioty będą solidarnie odpowiadały prawnie za realizację umowy. e. Przed zawarciem umowy o niniejsze zamówienie publiczne, jeżeli oferta konsorcjum zostanie wybranajako najkorzystniejsza, Zamawiający może wezwać do przedstawienia umowy regulującej współpracę tychWykonawców. G. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Polski. 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytoriom Rzeczpospolitej Polskiej – zamiastdokumentów, o których mowa w pkt C p.pkt b, c, d, f składa dokument wystawiony w kraju, w którym masiedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio że: a. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przedupływem terminu składania ofert), b. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcyprzed upływem terminu składania ofert, Dz.U./S S221 13/11/2010 338554-2010-PL Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nausługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta 4/7 13/11/2010S221 http://ted.europa.eu/TED Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nausługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej 4/7 c. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo uzyskałprzewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych – płatności lub wstrzymanie wcałości wykonania decyzji właściwego organu wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminuskładania ofert. 2. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,nie wydaje się powyższych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożoneprzed notariuszem, właściwym organem sądowym administracyjnym albo organem samorządu zawodowegolub gospodarczego odpowiednio do miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibęlub miejsca zamieszkania – złożone w dacie odpowiednio do powyższych wymogów dokumentu, któryoświadczenie ma zastąpić. 3. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski. 4. Wyżej wymienione dokumenty muszą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej nakażdej stronie za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. 5. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu, gdyprzedstawiona przez Wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jejwiarygodności. III.1.4) Inne szczególne warunki, którym podlega realizacja zamówienia Nie III.2) WARUNKI UDZIAŁU III.2.1) Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi dotyczące wpisu do rejestru zawodowego lubhandlowego Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: A. O udzielenie zamówieniamogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo ZamówieńPublicznych dotyczące: a. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładająobowiązek ich posiadania, b. posiadania wiedzy i doświadczenia, c. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, d. sytuacji ekonomicznej i finansowej Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły „spełnia - nie spełnia”, woparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanychw SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iżWykonawca spełnia wyżej wymienione warunki. B. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnianiawarunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenia o spełnianiu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Prawo ZamówieńPublicznych (spełnienie samodzielne lub w oparciu o potencjał innych podmiotów) sporządzonego w formiezgodnej z załącznikiem nr 2 do SIWZ. C. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy,Zamawiający żąda następujących dokumentów: a. Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia, sporządzonego w formie zgodnej z załącznikiem nr 3do SIWZ. W przypadku wykonawców składających ofertę wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum), każdy zewspółwykonawców składa oświadczenie. b. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do Rejestru, w celuwskazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt.2 ustawy, wystawionego nie wcześniej Dz.U./S S221 13/11/2010 338554-2010-PL Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nausługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta 5/7 13/11/2010S221 http://ted.europa.eu/TED Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nausługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej 5/7 niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia wzakresie art. 24 ust.1 pkt. 2 ustawy. W przypadku wykonawców składających ofertę wspólnie (spółka cywilna,konsorcjum), składa każdy ze współwykonawców. c. Aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że Wykonawcanie zalega z opłaceniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenielub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu –wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wykonawcówskładających ofertę wspólnie, składa każdy ze współwykonawców d. Aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzającego, że Wykonawca nie zalegaz opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidzianeprawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonaniadecyzji właściwego organu – wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składaniaofert. W przypadku wykonawców składających ofertę wspólnie, składa każdy ze współwykonawców. e. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy,wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie doudziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. f. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy,wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie doudziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Prawa zamówieńpublicznych, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, apodmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, należy przedłożyć oświadczenie o braku podstawdo ich wykluczenia oraz dokumenty wymienione w pkt C. E. Inne oświadczenia i dokumenty, których przedłożenia w ofercie żąda Zamawiający: A. Wypełniony formularz ofertowy. D. Oświadczenia i dokumenty, które Zamawiający zaleca załączyć do oferty: Dokument potwierdzający wniesienie wadium we właściwej wysokości. III.2.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa III.2.3) Zdolność techniczna III.2.4) Zamówienia zastrzeżone III.3) SPECYFICZNE WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIEŃ NA USŁUGI III.3.1) Świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu Nie III.3.2) Osoby prawne powinny wskazać nazwiska oraz kwalifikacje zawodowe osób odpowiedzialnych zawykonanie usługi Nie SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) RODZAJ PROCEDURY IV.1.1) Rodzaj procedury Otwarta IV.1.2) Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert lub do udziału IV.1.3) Zmniejszenie liczby wykonawców podczas negocjacji lub dialogu IV.2) KRYTERIA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA Dz.U./S S221 13/11/2010 338554-2010-PL Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nausługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta 6/7 13/11/2010S221 http://ted.europa.eu/TED Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nausługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej 6/7 IV.2.1) Kryteria udzielenia zamówienia Najniższa cena IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna Nie IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą IZ.343-20/U/2010 IV.3.2) Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia Nie IV.3.3) Warunki uzyskania specyfikacji i dokumentów dodatkowych Dokumenty odpłatne podać cenę 80,00 PLN Warunki i sposób płatności: Osobiście w siedzibie Zamawiającego - gotówka,płatne w kasie StarostwaPowiatowego. Na pisemny wniosek o przesłanie siwz - za pobraniem pocztowym. Nieodpłatnie dokumentypobrane ze strony Zamawiającego www.przetargi.powiat.pszczyna.pl. IV.3.4) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu 20.12.2010 - 09:00 IV.3.5) Data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału zakwalifikowanym kandydatom IV.3.6) Język(i), w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu polski. IV.3.7) Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą Okres w dniach 60 (od ustalonej daty składania ofert) IV.3.8) Warunki otwarcia ofert Data: 20.12.2010 - 09:30 Miejsce W sali konferencyjnej w Starostwie Powiatowym w Pszczynie, I piętro pok. 45 ul. 3 Maja 10. Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert Nie SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE VI.1) JEST TO ZAMÓWIENIE O CHARAKTERZE POWTARZAJĄCYM SIĘ Nie VI.2) ZAMÓWIENIE DOTYCZY PROJEKTU/PROGRAMU FINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓWWSPÓLNOTOWYCH Nie VI.3) INFORMACJE DODATKOWE I.1)Nazwa, adresy i punkty kontaktowe. Adres internetowy: www.powiat.pszczyna.pl. Godziny urzędowania: 7:30 - 15:30. NIP: 638-149-83-41; REGON: 276284710. VI.4) PROCEDURY ODWOŁAWCZE VI.4.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze Urząd Zamówień Publicznych Departament Odwołańul. Postępu 17a Dz.U./S S221 13/11/2010 338554-2010-PL Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nausługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta 7/7 13/11/2010S221 http://ted.europa.eu/TED Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nausługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej 7/7 02-676 WarszawaPOLSKAE-mail: odwołania@uzp.gov.plTel. +48 224587801Internet: http://www.uzp.gov.plFaks +48 224587700 VI.4.2) Składanie odwołań VI.4.3) Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań Urząd Zamówień Publicznych Departament Odwołańul. Postępu 17a02-676 WarszawaPOLSKAE-mail: odwołania@uzp.gov.plTel. +48 224587801Internet: http://www.uzp.gov.plFaks +48 224587700 VI.5) DATA WYSŁANIA NINIEJSZEGO OGŁOSZENIA: 9.11.2010 |