Wyniki przetargów/konkursów |
Termin składania ofert: 02-11-2010, godz. 10:00Zaciągnięcie kredytu długoterminowego w wysokości 3 500 000 PLN na realizację zadań inwestycyjnych na drogach Powiatu Pszczyńskiego. |
|
Wynik postępowania przetargowego/konkursowego |
|
Pszczyna dnia 15.11.2010r.
Pismo nr: IZ.342- 115/2010 OGŁOSZENIE WYNIKÓW POSTĘPOWANIA PRZETARGOWEGO Dotyczy: przetargu nieograniczonego nr: IZ.343 –13/U/2010 na realizację zadania: Zaciągnięcie kredytu długoterminowego w wysokości 3 500 000 zł na realizację zadań inwestycyjnych na drogach Powiatu Pszczyńskiego. Na podstawie art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759) Powiat Pszczyński informuje, iż zostało rozstrzygnięte postępowanie przetargowe dotyczące realizacji zadania: Zaciągnięcie kredytu długoterminowego w wysokości 3 500 000 zł na realizację zadań inwestycyjnych na drogach Powiatu Pszczyńskiego. I. W postępowaniu złożone zostały oferty następujących wykonawców: 1. Oferta nr 1 wykonawcy: Bank Pocztowy S.A. Oddział W Katowicach Pl. Oddziałów Mł. Powstańczej 6, 40-956 Katowice z wartościami wynoszącymi: Wartość całkowita czynników składowych kosztu obsługi kredytu podlegających porównaniu w toku badania i oceny ofert: 130 168,84 zł (słownie: sto trzydzieści tysięcy sto sześćdziesiąt osiem złotych 84/100) 2. Oferta nr 2 wykonawcy: Bank Polska Kasa Opieki S.A. Oddział w Bielsku-Białej ul. Ks. Stanisława Stojałowskiego 23 43-300 Bielsko-Biała Wartość całkowita czynników składowych kosztu obsługi kredytu podlegających porównaniu w toku badania i oceny ofert: 135 413,11 zł (słownie: sto trzydzieści pięć tysięcy czterysta trzynaście złotych 11/100) 3. Oferta nr 3 wykonawcy: Bank Gospodarstwa Krajowego w Warszawie Al. Jerozolimskie 7; 00-950 Warszawa Wartość całkowita czynników składowych kosztu obsługi kredytu podlegających porównaniu w toku badania i oceny ofert: 218 481,36 zł (słownie: dwieście osiemnaście tysięcy czterysta osiemdziesiąt jeden złotych 36/100). 4. Oferta nr 4 wykonawcy: Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski SA Regionalny Oddział Korporacyjny w Katowicach Centrum Korporacyjne w Tychach ul. Dmowskiego 27, 43-100 Tychy Wartość całkowita czynników składowych kosztu obsługi kredytu podlegających porównaniu w toku badania i oceny ofert: 250 170,36 zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy sto siedemdziesiąt złotych 36/100). 2. Oferty, spełniające wymagania zawarte w siwz, otrzymały punktację jak niżej: 1. Oferta nr 1 wykonawcy: Bank Pocztowy S.A. Oddział W Katowicach Pl. Oddziałów Mł. Powstańczej 6, 40-956 Katowice Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 100,00 pkt, łączna punktacja: 400,00 pkt 2. Oferta nr 2 wykonawcy: Bank Polska Kasa Opieki S.A. Oddział w Bielsku-Białej ul. Ks. Stanisława Stojałowskiego 23 43-300 Bielsko-Biała Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 96,13 pkt pkt, łączna punktacja: 384,52 pkt 3. Oferta nr 3 wykonawcy: Bank Gospodarstwa Krajowego w Warszawie Al. Jerozolimskie 7; 00-950 Warszawa Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 59,58 pkt , łączna punktacja: 238,32 pkt 4. Oferta nr 4 wykonawcy: Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski SA Regionalny Oddział Korporacyjny w Katowicach Centrum Korporacyjne w Tychach ul. Dmowskiego 27, 43-100 Tychy Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 52,03 pkt, łączna punktacja: 208,12 pkt pkt III. Wybór najkorzystniejszej oferty: Zamawiający informuje, iż w toku badania i oceny złożonych ofert w przedmiotowym postępowaniu, wybrano ofertę niżej wymienionego Wykonawcy: Bank Pocztowy S.A. Oddział W Katowicach Pl. Oddziałów Mł. Powstańczej 6, 40-956 Katowice (oferta nr 1) z ceną brutto wynoszącą: 130 168,84 zł (słownie: sto trzydzieści tysięcy sto sześćdziesiąt osiem złotych 84/100). Przedłożona oferta, spełnia wszystkie wymagania zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i zawierają najniższą cenę spośród ofert złożonych w przedmiotowym postępowaniu. Dziękujemy za udział w postępowaniu i złożenie ofert. Termin, po upływie którego umowa może być zawarta: 26.11.2010r. |
|
23/09/2010 S185 Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne na usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
I. II. III. IV. VI. PL-Pszczyna: Usługi udzielania kredytu 2010/S 185-282587 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU Usługi SEKCJA I: INSTYTUCJA ZAMAWIAJĄCA I.1)NAZWA, ADRESY I PUNKTY KONTAKTOWE Starostwo Powiatowe w Pszczynie ul. 3 Maja 10 Kontaktowy: Starostwo Powiatowe w Pszczynie Do wiadomości: Katarzyna Guzdek 43-200 Pszczyna POLSKA Tel. +48 324492312 E-mail: zamowienia@powiat.pszczyna.pl Faks +48 324492312 Adresy internetowe Ogólny adres instytucji zamawiającej http://www.przetargi.powiat.pszczyna.pl Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla punktu kontaktowego Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dialogu konkurencyjnego oraz Dynamicznego Systemu Zakupów) można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla punktu kontaktowego Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla punktu kontaktowego I.2)RODZAJ INSTYTUCJI ZAMAWIAJĄCEJ I GŁÓWNY PRZEDMIOT LUB PRZEDMIOTY DZIAŁALNOŚCI Inne Administracja samorządowa Ogólne usługi publiczne Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających Nie SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1)OPIS II.1.1)Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą Zaciągnięcie kredytu długoterminowego w wysokości 3 500 000 PLN na realizację zadań inwestycyjnych na drogach Powiatu Pszczyńskiego. II.1.2)Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostaw lub świadczenia usług Usługi Kategoria usług: nr 6 Główne miejsce świadczenia usług Starostwo Powiatowe w Pszczynie ul. 3 Maja 10, 43-200 Pszczyna. Kod NUTS PL22A II.1.3)Ogłoszenie dotyczy Zamówienia publicznego II.1.4)Informacje na temat umowy ramowej II.1.5)Krótki opis zamówienia lub zakupu(ów) Przedmiotem zamówienia jest: Zaciągnięcie kredytu długoterminowego w wysokości 3 500 000 PLN na realizację zadań inwestycyjnych na drogach Powiatu Pszczyńskiego. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Kredyt przeznaczony jest na wydatki związane z realizacją dwóch zadań inwestycyjnych współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej tj.: — zadanie pn. „Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego w Gminie Pszczyna poprzez przebudowę drogi powiatowej ul. Hodowców w Wiśle Wielkiej”, — zadanie pn. ”Poprawa atrakcyjności inwestycyjnej Gminy Miedźna poprzez przebudowę dróg powiatowych – ulic Wiejskiej, Bieruńskiej i Górnośląskiej w Miedźnej i Gilowicach. W tym, refinansowanie wydatków poniesionych na te zadania od stycznia 2010 roku przez Powiatowy Zarząd Dróg w Pszczynie, jednostkę realizującą w imieniu Powiatu Pszczyńskiego w/w inwestycje. 3. Warunki udzielenia kredytu: a. Kredyt udzielony zostanie jednorazowo, w terminie do 7 dni od dnia podpisania umowy, b. Okres karencji spłat rat kredytu – do końca 2010 roku, c. spłata kredytu będzie następowała w okresach kwartalnych począwszy od 31.3.2011 r. i zakończy się nie później niż 31.12.2020 roku, tj. 40 rat x 87 500, płatnych ostatniego dnia roboczego kończącego się kwartału, d. oprocentowanie ma charakter zmienny i jest sumą stawki WIBOR 1M i marży banku wyrażonych w punktach procentowych. Oprocentowanie kredytu ustalane będzie w oparciu o stawkę 1M WIBOR ustaloną jako średnia stawek WIBOR 1M dla miesiąca poprzedzającego miesiąc obrachunkowy, e. oprocentowanie naliczane będzie od faktycznie wykorzystanych środków w danym miesiącu, na ostatni dzień każdego miesiąca. f. do obliczenia odsetek w okresach obrachunkowych należy przyjąć, że rok ma 365 dni: odsetki nalicza się za liczbę dni w okresie, przyjmując, że miesiąc ma 30 lub 31 dni a luty odpowiednio 28 lub 29 dni, g. marża banku w okresie kredytowania będzie stała, h. dopuszcza się możliwość spłaty kredytu przed terminem, przez którą rozumie się spłatę wyższych rat kapitałowych lub jednorazową spłatę całości zadłużenia, przy czym wcześniejsza spłata nie wiąże się z dodatkowymi kosztami, i. zabezpieczenie kredytu stanowić będzie weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową, j. Zamawiający podpisze oświadczenie o poddaniu się egzekucji na podstawie bankowego tytułu wykonawczego do kwoty nie wyższej niż kwota wnioskowanego kredytu, k. z tytułu obsługi kredytu nie będą pobierane żadne opłaty i prowizje poza ujętymi w ofercie. II.1.6)Wspólny Słownik Zamówień (CPV) 66113000 II.1.7)Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA) Nie II.1.8)Podział na części Nie II.1.9)Dopuszcza się składanie ofert wariantowych Nie II.2)WIELKOŚĆ LUB ZAKRES ZAMÓWIENIA II.2.1)Całkowita wielkość lub zakres Bez Vat: 879 161,64 PLN. Bez VAT 229 007,98 EUR II.2.2)Opcje Nie II.3)CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN REALIZACJI Rozpoczęcie 28.11.2010. Zakończenie 31.12.2020 SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1)WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA III.1.1)Wymagane wadia i gwarancje Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości: 25 000,00 PLN (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych 00/100) zgodnie z warunkami określonymi w SIWZ. III.1.2)Główne warunki finansowania i płatności i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących III.1.3)Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie F. Dopuszcza się składanie ofert wspólnych: dwóch lub większej ilości podmiotów, przy zachowaniu następujących warunków: a. Jeden z podmiotów zostanie wyznaczony jako odpowiedzialny i jego upoważnienie będzie udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez upełnomocnionych przedstawicieli pozostałych podmiotów. b. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. c. Wymagane w SIWZ dokumenty, oświadczenia, zaświadczenia i inne elementy oferty muszą być podpisane przez osobę lub osoby wyznaczone jako odpowiedzialne, których upoważnienie będzie udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez upełnomocnionych przedstawicieli pozostałych podmiotów. d. Wszystkie podmioty będą solidarnie odpowiadały prawnie za realizację umowy. e. Przed zawarciem umowy o niniejsze zamówienie publiczne, jeżeli oferta konsorcjum zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający może wezwać do przedstawienia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. G. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Polski. 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytoriom Rzeczpospolitej Polskiej – zamiast dokumentów, o których mowa w pkt C p.pkt b, c, d, f składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio że: a. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), b. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych – płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio do miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsca zamieszkania – złożone w dacie odpowiednio do powyższych wymogów dokumentu, który oświadczenie ma zastąpić. 3. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski. 4. Wyżej wymienione dokumenty muszą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej na każdej stronie za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. 5. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu, gdy przedstawiona przez Wykonawcę kserokopia dokumentu. III.1.4)Inne szczególne warunki, którym podlega realizacja zamówienia Nie III.2)WARUNKI UDZIAŁU III.2.1)Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi dotyczące wpisu do rejestru zawodowego lub handlowego Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: A. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych dotyczące: a. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, b. posiadania wiedzy i doświadczenia, c. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, d. sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły „spełnia - nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca. B. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, Zamawiający wymaga złożenia: a. zezwolenia Komisji Nadzoru Finansowego lub innego aktu prawnego zezwalającego na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem, b. oświadczenia potwierdzającego objęcie Wykonawcy Bankowym Funduszem Gwarancyjnym, 2. Oświadczenia o spełnianiu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (spełnienie samodzielne lub w oparciu o potencjał innych podmiotów) sporządzonego w formie zgodnej z załącznikiem nr 2 do SIWZ. C. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, Zamawiający żąda następujących dokumentów: a. Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia, sporządzonego w formie zgodnej z załącznikiem nr 3 do SIWZ. W przypadku wykonawców składających ofertę wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum), każdy ze współwykonawców składa oświadczenie. b. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do Rejestru, w celu wskazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt.2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust.1 pkt. 2 ustawy. W przypadku wykonawców składających ofertę wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum), składa każdy ze współwykonawców. c. Aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wykonawców składających ofertę wspólnie, składa każdy ze współwykonawców d. Aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wykonawców składających ofertę wspólnie, składa każdy ze współwykonawców. e. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4–8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. f. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, należy przedłożyć oświadczenie o braku podstaw do ich wykluczenia oraz dokumenty wymienione w pkt C. D. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda przedłożenia w ofercie: Opłaconej polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. E. Inne oświadczenia i dokumenty, których przedłożenia w ofercie żąda Zamawiający: a. Wypełniony formularz ofertowy – załącznik nr 1 do siwz. D. Oświadczenia i dokumenty, które Zamawiający zaleca załączyć do oferty: a. Dokument potwierdzający wniesienie wadium we właściwej wysokości. Spełnia wyżej wymienione warunki. III.2.2)Zdolność ekonomiczna i finansowa III.2.3)Zdolność techniczna III.2.4)Zamówienia zastrzeżone Nie III.3)SPECYFICZNE WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIEŃ NA USŁUGI III.3.1)Świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu Nie III.3.2)Osoby prawne powinny wskazać nazwiska oraz kwalifikacje zawodowe osób odpowiedzialnych za wykonanie usługi Nie SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1)RODZAJ PROCEDURY IV.1.1)Rodzaj procedury Otwarta IV.1.2)Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert lub do udziału IV.1.3)Zmniejszenie liczby wykonawców podczas negocjacji lub dialogu IV.2)KRYTERIA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.2.1)Kryteria udzielenia zamówienia Najniższa cena IV.2.2)Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna Nie IV.3)INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.3.1)Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą IZ.343-13/U/2010 IV.3.2)Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia Nie IV.3.3)Warunki uzyskania specyfikacji i dokumentów dodatkowych Termin składania wniosków dotyczących uzyskania dokumentów lub dostępu do dokumentów 2.11.2010 - 10:00 Dokumenty odpłatne podać cenę 80,00 PLN Warunki i sposób płatności: 1.Osobiście w siedzibie Zamawiającego - sposób płatności -gotówka w kasie Starostwa Powiatowego. 2. Na pisemny wniosek -za pobraniem pocztowym. Nieodpłatnie - dokumenty pobrane ze strony Zamawiającego www.przetargi.powiat.pszczyna.pl. IV.3.4)Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu 2.11.2010 - 10:00 IV.3.5)Data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału zakwalifikowanym kandydatom IV.3.6)Język(i), w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu polski. IV.3.7)Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą Okres w dniach 60 (od ustalonej daty składania ofert) IV.3.8)Warunki otwarcia ofert Data: 2.11.2010 - 10:30 Miejsce Starostwo Powiatowe w Pszczynie, 43-200 Pszczyna, ul. 3 Maja 10, Sala Konferencyjna Starostwa Powiatowego, pok. nr 43, I piętro. Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert Nie SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE VI.1)JEST TO ZAMÓWIENIE O CHARAKTERZE POWTARZAJĄCYM SIĘ Nie VI.2)ZAMÓWIENIE DOTYCZY PROJEKTU/PROGRAMU FINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW WSPÓLNOTOWYCH Nie VI.3)INFORMACJE DODATKOWE VI.4)PROCEDURY ODWOŁAWCZE VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze Urząd Zamówień Publicznych Departament Odwołań ul. Postępu 17a 02-676 Warszawa POLSKA E-mail: odwołania@uzp.gov.pl Tel. +48 224587801 Internet: http://www.uzp.gov.pl Faks +48 224587700 VI.4.2)Składanie odwołań VI.4.3)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań Urząd Zamówień Publicznych Departament Odwołań ul. Postępu 17a 02-676 Warszawa POLSKA E-mail: odwołania@uzp.gov.pl Tel. +48 224587801 Internet: http://http://www.uzp.gov.pl Faks +48 224587700 VI.5)DATA WYSŁANIA NINIEJSZEGO OGŁOSZENIA: 20.9.2010 |