Wyniki przetargów/konkursów |
Termin składania ofert: 06-08-2010, godz. 10:00Roboty budowlano-instalacyjne w budynku internatu w Powiatowym Zespole Szkół nr 2 w Pszczynie. |
|
Wynik postępowania przetargowego/konkursowego |
|
Pszczyna dnia 17 sierpień 2010r.
Pismo nr IZ-342-73/2010 OGŁOSZENIE WYNIKÓW POSTĘPOWANIA PRZETARGOWEGO Dotyczy: przetargu nieograniczonego nr: IZ.343 –10/R/2010 na realizację zadania: Roboty budowlano-instalacyjne w budynku internatu w Powiatowym Zespole Szkół nr 2 w Pszczynie. Na podstawie art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759) Powiat Pszczyński informuje, iż zostało rozstrzygnięte postępowanie przetargowe dotyczące realizacji zadania: Roboty budowlano-instalacyjne w budynku internatu w Powiatowym Zespole Szkół nr 2 w Pszczynie. I. W postępowaniu złożone zostały oferty następujących wykonawców: 1. Oferta nr 1 wykonawcy: „PUCHAŁKA” Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Stanisław Puchałka 43-200 Pszczyna ul. Platynowa 4 z ceną brutto wynoszącą: 378 994,28 zł (słownie: trzysta siedemdziesiąt osiem tysięcy dziewięćset dziewięćdziesiąt cztery złote 28/100). 2. Oferta nr 2 wykonawcy: Usługi Ogólnobudowlane Hubert Figołuszka 43-200 Pszczyna ul. Łucznicza 2 z ceną brutto wynoszącą: 348 157,82 zł (słownie: trzysta czterdzieści osiem tysięcy sto pięćdziesiąt siedem złotych 82/100). 3. Oferta nr 3 wykonawcy: FORTIS Zakład Robót Budowlanych Grzegorz Garus 43-200 Pszczyna ul. Sucharskiego 7 z ceną brutto wynoszącą: 343 100,09 zł (słownie: trzysta czterdzieści trzy tysiące sto złotych 09/100). 4. Oferta nr 4 wykonawcy: Zakład Instalacyjno Sanitarny C.O, Gaz i Usługi Ogólnobudowlane Wiesław Skoczylas 43-300 Bielsko-Biała ul. 1 Maja 26 z ceną brutto wynoszącą: 442 469,07 zł (słownie: czterysta czterdzieści dwa tysiące czterysta sześćdziesiąt dziewięć złotych 07/100). II. Poprawiono na podstawie art. 87 ustawy PZP omyłki: W toku badania i oceny ofert złożonych w przedmiotowym postępowaniu na podstawie art. 87 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych poprawiono w ofertach inne omyłki polegające na niezgodności treści oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, nie powodujące istotnych zmian w treści oferty (błędy przedmiaru). W wyniku dokonanej przez Zamawiającego poprawy, wartość brutto ofert wynosi: 1. Oferta nr 1 wykonawcy: „PUCHAŁKA” Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Stanisław Puchałka 43-200 Pszczyna ul. Platynowa 4, cena oferty: 378 993,34 zł (słownie: trzysta siedemdziesiąt osiem tysięcy dziewięćset dziewięćdziesiąt trzy złote 34/100). 2. Oferta nr 2 wykonawcy: Usługi Ogólnobudowlane Hubert Figołuszka 43-200 Pszczyna ul. Łucznicza 2 cena oferty: 348 157,61 zł (słownie: trzysta czterdzieści osiem tysięcy sto pięćdziesiąt siedem złotych 61/100). 3. Oferta nr 4 wykonawcy: Zakład Instalacyjno Sanitarny C.O, Gaz i Usługi Ogólnobudowlane Wiesław Skoczylas 43-300 Bielsko-Biała ul. 1 Maja 26 cena oferty: 442 313,64 zł (słownie: czterysta czterdzieści dwa tysiące trzysta trzynaście złotych 64/100). Zamawiający informuje, iż w/w Wykonawcy wyrazili zgodę na poprawienie omyłek. II. W toku badania i oceny ofert złożonych w przedmiotowym przetargu: A. wykluczono z postępowania niżej wymienionego Wykonawcę: Zakład Instalacyjno Sanitarny C.O, Gaz i Usługi Ogólnobudowlane Wiesław Skoczylas 43-300 Bielsko-Biała ul. 1 Maja 26 (oferta nr 4) Wykonawca nie wykazał spełnienia warunku udziału w postępowaniu. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej, Zamawiający wymagał złożenia opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (zgodnie z wymaganiami określonymi w pkt IX B p.pkt 3 SIWZ). Mimo wezwania Zamawiającego, Wykonawca nie przedłożył wymaganego dokumentu. (Podst. prawna: art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych). B. odrzucono z postępowania ofertę niżej wymienionego wykonawcy: (ofertę nr 4) Zakład Instalacyjno Sanitarny C.O, Gaz i Usługi Ogólnobudowlane Wiesław Skoczylas 43-300 Bielsko-Biała ul. 1 Maja 26 powodem odrzucenia jest: Wykluczenie wykonawcy z postępowania przetargowego. (Podstawa prawna: art. 24 ust. 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych). (Podstawa prawna: art. 89 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych). II. Oferty, spełniające wymagania zawarte w siwz, otrzymały punktację jak niżej: 1. Oferta nr 1 wykonawcy: „PUCHAŁKA” Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Stanisław Puchałka 43-200 Pszczyna ul. Platynowa 4 Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 90,53 pkt, łączna punktacja: 362,12 pkt 2. Oferta nr 2 wykonawcy: Usługi Ogólnobudowlane Hubert Figołuszka 43-200 Pszczyna ul. Łucznicza 2 Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 98,55 pkt, łączna punktacja: 394,20 pkt 3. Oferta nr 3 wykonawcy: FORTIS Zakład Robót Budowlanych Grzegorz Garus 43-200 Pszczyna ul. Sucharskiego 7 Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 100,00 pkt, łączna punktacja: 400,00 pkt IV. Wybór najkorzystniejszej oferty: Zamawiający informuje, iż w toku badania i oceny ofert złożonych w przedmiotowym postępowaniu wybrano ofertę niżej wymienionego Wykonawcy: Oferta nr 3 wykonawcy: FORTIS Zakład Robót Budowlanych Grzegorz Garus 43-200 Pszczyna ul. Sucharskiego 7 z ceną brutto wynoszącą: 343 100,09 zł (słownie: trzysta czterdzieści trzy tysiące sto złotych 09/100). Oferta spełnia wszystkie wymagania zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i zawiera najniższą cenę spośród ofert złożonych w przedmiotowym postępowaniu, a nie podlegających odrzuceniu. Termin, po upływie którego umowa może być zawarta: 23.08.2010r. Dziękujemy za udział w postępowaniu i złożenie ofert. |
|
Pszczyna: Roboty budowlano-instalacyjne w budynku internatu w Powiatowym Zespole Szkół nr 2 w Pszczynie.
Numer ogłoszenia: 218250 - 2010; data zamieszczenia: 21.07.2010 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Pszczyński , ul. 3 Maja 10, 43-200 Pszczyna, woj. śląskie, tel. 032 4492300, 032 4492399, faks 032 4492345. Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.pszczyna.pl I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlano-instalacyjne w budynku internatu w Powiatowym Zespole Szkół nr 2 w Pszczynie.. II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są: Roboty budowlano-instalacyjne w budynku internatu w Powiatowym Zespole Szkół nr 2 w Pszczynie. 2. Przedmiot zamówienia dotyczy adaptacji pomieszczeń o łącznej powierzchni ok. 250 m2 usytuowanych na I-szym piętrze (strona prawa) budynku internatu w PZS nr 2 w Pszczynie i obejmuje m.in.: 2.1. roboty demontażowe i rozbiórkowe ścian, posadzek i instalacji 2.2. roboty tynkarskie i wykończeniowe ścian i sufitów 2.3. wylewki, roboty posadzkarskie i zabudowę wykładzin rulonowych 2.4. wymiana stolarki okiennej i drzwi wewnętrznych 2.5. roboty malarskie ścian i sufitów 2.6. demontaż i montaż instalacji co, wod-kan, wentylacji i instalacji elektrycznych. W przypadku określenia elementów przedmiotu zamówienia w dokumentacji projektowej, STWiOR, przedmiarach robót przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów, urządzeń i systemów równoważnych.Zamawiający wyjaśnia, iż pod pojęciem równoważności rozumie inny materiał, pochodzący od innego producenta niż wskazany w załączniku nr 1 do SIWZ - Przedmiar robót, pod warunkiem, że służy do tego samego celu, posiada takie same lub lepsze parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne oraz użytkowe co produkt oryginalny. Ponadto równoważność oznacza materiał nie gorszy gatunkowo niż określony w załączniku nr 1 do SIWZ - Przedmiar robót; ponadto wskazanie znaku towarowego lub pochodzenia nadaje wymienionym konkretnym produktom tylko charakter przykładowy jako określenie standardów i parametrów. Wartość zamówienia nie przekracza kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.). Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2009 r. Nr 226 poz. 1817).. II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak. • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających • Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zamówień uzupełniających w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych - w sposób i w zakresie zgodnym z art. 67 ust.1, pkt 6 UPZP. II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00-2, 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-9. II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WADIUM Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. III.2) ZALICZKI • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o nie dotyczy • III.3.2) Wiedza i doświadczenie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia, Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: a. Wykazu robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert tj. przed dniem 06.08.2010r, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Jako warunek minimalny zamawiający wymaga wykazania się co najmniej dwoma robotami budowlanymi odpowiadającymi swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tzn. roboty ogólnobudowlane w budynkach użyteczności publicznej lub w budynkach wielorodzinnych o wartości minimum 450 000 zł brutto każda, z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania (wzór stanowi załącznik Nr 3 do SIWZ). Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. b. Jeżeli wykonawca wykazując spełnianie warunku, o którym mowa wyżej polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy PZP, które to podmioty będą brały udział w realizacji zamówienia, Zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów pisemnego zobowiązania. Wymagane jest załączenie do oferty odpowiednio załączników 3 i 3a do SIWZ - Oświadczenie innego podmiotu. • III.3.3) Potencjał techniczny Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o nie dotyczy • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: a. Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (załącznik Nr 4 do SIWZ). Warunek minimalny: 1 osoba do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, posiadająca prawo pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie.Wymagane jest załączenie do oferty odpowiednio załącznika 4b do SIWZ - Oświadczenie wykonawcy, że osoba, ta posiada wymagane uprawnienia. b. Jeżeli wykonawca wykazując spełnianie warunku, o którym mowa wyżej polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy PZP, które to podmioty będą brały udział w realizacji zamówienia, Zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów pisemnego zobowiązania. Wymagane jest załączenie do oferty odpowiednio załączników 4,4a,4b do SIWZ Oświadczenie innego podmiotu. • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej, Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów:opłaconej polisy, a przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Wymagane jest załączenie do oferty przedmiotowego dokumentu. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku (art. 26 ust. 2c ustawy PZP). III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć: • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć: • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert III.6) INNE DOKUMENTY Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) a. Wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 2 do SIWZ. b. Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie załączonego do SIWZ przedmiaru robót (załącznik nr 1 do SIWZ). III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie. IV.3) ZMIANA UMOWY Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian Zmiany do umowy możliwe są jedynie w trybie art. 144 ustawy PZP. Uzgodnienia w tym zakresie wymagają dla swej ważności zatwierdzenia przez Zamawiającego, a zmiana umowy może nastąpić jedynie na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w następujących okolicznościach: a. ustawowej zmiany przepisów podatkowych, b. działania siły wyższej, c. rezygnacji z wykonania części robót, z jednoczesnym ograniczeniem (obniżeniem) wynagrodzenia wykonawcy, d. zmiany technologii wykonania robót lub zmiany materiałów, jeżeli nowe rozwiązania będą korzystne dla zamawiającego, przy zachowaniu nie pogorszonych standardów jakościowych, e. poprawa oczywistej omyłki. IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.powiat.pszczyna.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Pszczynie,parter pok. 5 Wydział Inwestycji i Zamówień Publicznych lub przesyłką pocztową (poleconą) na adres: Starostwo Powiatowe w Pszczynie, ul. 3 Maja 10 43-200 Pszczyna. IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.08.2010 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Pszczynie, I piętro pok. 35 Sekretariat lub przesyłką pocztową (poleconą) na adres: Starostwo Powiatowe w Pszczynie, ul. 3 Maja 10 43-200 Pszczyna.. IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Umowa jest współfinansowana ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013 - działanie 8.2 Infrastruktura placówek oświaty.. IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie |