Wyniki przetargów/konkursów |
Termin składania ofert: 23-07-2010, godz. 10:00Roboty budowlano-instalacyjne w budynku Zespołu Szkół Zawodowych i Ogólnokształcących w Woli. |
|
Wynik postępowania przetargowego/konkursowego |
|
Projekt: Stworzenie infrastruktury kształcenia ustawicznego Zespołu Szkół Zawodowych i Ogólnokształcących w Woli – „Nowoczesna baza dydaktyczna warunkiem koniecznym kształcenia dla rynku pracy”
Pszczyna dnia 28.07.2010r. Pismo nr: IZ.342- 66/2010 Wykonawcy biorący udział w postępowaniu Dotyczy: przetargu nieograniczonego nr: IZ.343 –7/ R/2010 na realizację zadania: Roboty budowlano - instalacyjne w budynku Zespołu Szkół Zawodowych i Ogólnokształcących w Woli. Na podstawie art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759) Powiat Pszczyński informuje, iż zostało rozstrzygnięte postępowanie przetargowe dotyczące realizacji zadania: Roboty budowlano - instalacyjne w budynku Zespołu Szkół Zawodowych i Ogólnokształcących w Woli. I. W postępowaniu złożone zostały oferty następujących wykonawców: 1.Oferta nr 1 wykonawcy: Zakład Elektroinstalacyjny Janusz Kiecok 43-200 Pszczyna ul. Partyzantów 12; z ceną brutto wynoszącą: 154 960,52 zł (słownie: sto pięćdziesiąt cztery tysiące dziewięćset sześćdziesiąt złotych 52/100); 2.Oferta nr 2 wykonawcy: Zakład Remontowo-Budowlany Jolanta Solik 43-200 Pszczyna, ul. Batalionów Chłopskich 28 z ceną brutto wynoszącą: 188 094,82 zł (słownie: sto osiemdziesiąt osiem tysięcy dziewięćdziesiąt cztery złote 82/100 ). 3.Oferta nr 3 wykonawcy: Zakład Usług Remontowo Budowlanych Oswald Pękała; 43-215 Jankowice; ul. Nowa 4 z ceną brutto wynoszącą: 101 998,30 zł (słownie: sto jeden tysięcy dziewięćset dziewięćdziesiąt osiem złotych 30/100 ). 4.Oferta nr 4 wykonawcy: „Tensor” s. c. Jerzy Jelonek, Tytus Tucki ul. Długosza 11A 44-337 Jastrzębie-Zdrój z ceną brutto wynoszącą: 189 882,90 zł (słownie: sto osiemdziesiąt dziewięć tysięcy osiemset osiemdziesiąt dwa złote 90/100 ). II. W wyniku poprawy omyłek rachunkowych oferty otrzymały ceny jak niżej: W toku badania i oceny ofert złożonych w przedmiotowym postępowaniu na podstawie art. 87 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych poprawiono w ofertach: oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek. Oferta nr 1 Wykonawcy: Zakład Elektroinstalacyjny Janusz Kiecok 43-200 Pszczyna ul. Partyzantów 12; cena brutto wynosi: 154 947,30 zł (słownie: sto pięćdziesiąt cztery tysiące dziewięćset czterdzieści siedem złotych 30/100); III. W toku badania i oceny ofert złożonych w przedmiotowym przetargu: A.odrzucono z postępowania ofertę niżej wymienionego wykonawcy: Oferta nr 3 wykonawcy: Zakład Usług Remontowo Budowlanych Oswald Pękała; 43-215 Jankowice; ul. Nowa 4 za niezgodność treści oferty z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia tj.: brak wyceny dla części B przedmiaru robót (część elektryczna), pozycje od 1 do 64 przedmiaru robót (załącznik nr 1 do siwz). Wyceniony przez Wykonawcę przedmiot zamówienia nie jest tożsamy z przedmiotem zamówienia wymaganym przez Zamawiającego, gdyż nie obejmuje powyższych pozycji. Zgodnie z pkt. XVI ust 1 SIWZ (opis sposobu obliczenia ceny) Zamawiający wymagał, aby obliczenie ceny oferty sporządzić w formie kosztorysu ofertowego, który winien podawać wartości wszystkich pozycji przedmiaru robót i być sporządzonym w układzie załączonego przedmiaru robót. Podstawa prawna: art. 89. ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Brak wyceny pozycji uniemożliwia Zamawiającemu poprawę treści oferty (kosztorysu ofertowego) w sposób przewidziany w art. 87 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. IV. Oferty, spełniające wymagania zawarte w siwz, otrzymały punktację jak niżej: 1.Oferta nr 1 wykonawcy: Zakład Elektroinstalacyjny Janusz Kiecok 43-200 Pszczyna ul. Partyzantów 12 Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 100,00 pkt, łączna punktacja: 300,00 pkt 2.Oferta nr 2 wykonawcy: Zakład Remontowo-Budowlany Jolanta Solik 43-200 Pszczyna, ul. Batalionów Chłopskich 28 Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 82,37 pkt, łączna punktacja: 247,11 pkt 3.Oferta nr 3 wykonawcy: „Tensor” s. c. Jerzy Jelonek, Tytus Tucki ul. Długosza 11A; 44-337 Jastrzębie-Zdrój. Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 81,60 pkt, łączna punktacja: 244,80 pkt V. Wybór najkorzystniejszej oferty: Zamawiający informuje, iż w toku badania i oceny złożonych ofert w przedmiotowym postępowaniu, wybrano ofertę niżej wymienionego Wykonawcy: Zakład Elektroinstalacyjny Janusz Kiecok 43-200 Pszczyna; ul. Partyzantów 12 z ceną brutto wynoszącą: 154.947,30 zł (słownie: sto pięćdziesiąt cztery tysiące dziewięćset czterdzieści siedem złotych 30/100); Przedłożona oferta, spełnia wszystkie wymagania zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i zawierają najniższą cenę spośród ofert złożonych w przedmiotowym postępowaniu. Dziękujemy za udział w postępowaniu i złożenie ofert. Termin, po upływie którego umowa może być zawarta: 03.08.2010r. |
|
Pszczyna: Roboty budowlano-instalacyjne w budynku Zespołu Szkół Zawodowych i Ogólnokształcących w Woli.
Numer ogłoszenia: 201386 - 2010; data zamieszczenia: 08.07.2010 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Pszczyński , ul. 3 Maja 10, 43-200 Pszczyna, woj. śląskie, tel. 032 4492300, 032 4492399, faks 032 4492345. Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.pszczyna.pl I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlano-instalacyjne w budynku Zespołu Szkół Zawodowych i Ogólnokształcących w Woli.. II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są: Roboty budowlano - instalacyjne w budynku Zespołu Szkół Zawodowych i Ogólnokształcących w Woli. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.: a. Roboty rozbiórkowe i demontażowe ścian i posadzek b. Montaż stolarki okiennej, c. Wykonanie posadzek z wykładziny rulonowej PCV obiektowej i płytek gresowych d. Miejscowe naprawy i uzupełnienia tynków ścian, e. Malowanie tynków ścian i stropów farbami emulsyjnymi f. Licowanie ścian płytkami glazurowanymi g. Montaż nowych linii zasilających i obwodów instalacji elektrycznej oświetlenia podstawowego i gniazd wtykowych oraz sieci dedykowanej h. Montaż tablic rozdzielczych 3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa: a. przedmiar robót - załącznik nr 1 do SIWZ b. dokumentacja projektowa - załącznik nr 8 do SIWZ c. specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - (załącznik nr 9 do SIWZ) W przypadku określenia elementów przedmiotu zamówienia w dokumentacji projektowej, STWiOR, przedmiarach robót przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów, urządzeń i systemów równoważnych. Zamawiający wyjaśnia, iż pod pojęciem równoważności rozumie inny materiał, pochodzący od innego producenta niż wskazany w załączniku nr 1 do SIWZ - Przedmiar robót, pod warunkiem, że służy do tego samego celu, posiada takie same lub lepsze parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne oraz użytkowe co produkt oryginalny. Ponadto równoważność oznacza materiał nie gorszy gatunkowo niż określony w załączniku nr 1 do SIWZ - Przedmiar robót; ponadto wskazanie znaku towarowego lub pochodzenia nadaje wymienionym konkretnym produktom tylko charakter przykładowy jako określenie standardów i parametrów. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. Wartość zamówienia nie przekracza kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.).. II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających ZAMÓWIENIA UZUPEŁNIAJĄCE Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zamówień uzupełniających w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych - w sposób i w zakresie zgodnym z art. 67 ust.1, pkt 6 UPZP. II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00-2, 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-9. II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WADIUM Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. III.2) ZALICZKI Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku nie dotyczy III.3.2) Wiedza i doświadczenie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia, Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: a. Wykazu robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert tj. przed dniem 23.07.2010r, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Jako warunek minimalny zamawiający wymaga wykazania się co najmniej dwoma robotami budowlanymi odpowiadającymi swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tzn. roboty ogólnobudowlane w budynkach użyteczności publicznej lub w budynkach wielorodzinnych o wartości minimum 200 000 zł brutto każda, z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania (wzór stanowi załącznik Nr 3 do SIWZ). Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. b. Jeżeli wykonawca wykazując spełnianie warunku, o którym mowa wyżej polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy PZP, które to podmioty będą brały udział w realizacji zamówienia, Zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów pisemnego zobowiązania. Wymagane jest załączenie do oferty odpowiednio załączników 3,3a do SIWZ - Oświadczenie innego podmiotu. III.3.3) Potencjał techniczny Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku nie dotyczy III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: a. Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (załącznik Nr 4 do SIWZ). Warunek minimalny: 1 osoba z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, posiadająca prawo pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty oświadczenie, że wskazana osoba, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiada wymagane uprawnienia, zgodnie z załącznikiem nr 4b do SIWZ. b. Jeżeli wykonawca wykazując spełnianie warunku, o którym mowa wyżej polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy PZP, które to podmioty będą brały udział w realizacji zamówienia, Zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów pisemnego zobowiązania. Wymagane jest załączenie do oferty odpowiednio załączników 4,4a,4b do SIWZ. III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej, Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: opłaconej polisy, a przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Wymagane jest załączenie do oferty przedmiotowego dokumentu. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku (art. 26 ust. 2c ustawy PZP). III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć: wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć: oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert III.6) INNE DOKUMENTY Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) nie dotyczy III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie. IV.3) ZMIANA UMOWY Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian 1. Szczegółowe warunki umowy podano w istotnych postanowieniach umowy (załącznik nr 7 do SIWZ). 2. Zamawiający przewiduje, na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, możliwość dokonania zmiany umowy w formie aneksu lub pisemnego oświadczenia pod następującymi warunkami: a) zmiana terminu realizacji zamówienia z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, w przypadku : - wprowadzenia zmian w dokumentacji techniczno-projektowej, co może powodować brak możliwości dotrzymania pierwotnego terminu zakończenia realizacji zawartej umowy; - przerw w realizacji robót budowlanych powstałych z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy; - powierzenia przez Zamawiającego wykonania zamówień dodatkowych lub robót zamiennych, jeżeli terminy ich powierzenia, rodzaj lub zakres uniemożliwiają dotrzymanie pierwotnego terminu zakończenia realizacji umowy; - pisemnego uzgodnienia pomiędzy Stronami dotyczącego skróceniu terminu zakończenia realizacji umowy; - konieczności uzyskania niemożliwych do przewidzenia na etapie planowania inwestycji: danych, zgód lub pozwoleń osób trzecich lub właściwych organów; - wstrzymania realizacji prac objętych umową, co uniemożliwia terminowe zakończenie realizacji przedmiotu umowy. b) zmiany dokonane w następstwie : - działania siły wyższej, - poprawy oczywistej omyłki c) zmiana dokonana na podstawie art. 23 pkt 1 ustawy Prawo budowlane zmiana w rozwiązaniach projektowych, jeżeli są one uzasadnione koniecznością zwiększenia bezpieczeństwa realizacji robót budowlanych lub usprawnienia procesu budowy; d) zmiana dokonana na podstawie art. 20 ust. 1 pkt 4 lit. a) ustawy Prawo budowlane uzgodniona możliwość wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie, zgłoszonych przez kierownika budowy lub inspektora nadzoru inwestorskiego; e) zmiany technologii wykonania robót lub zmiany materiałów, jeżeli nowe rozwiązania będą korzystne dla zamawiającego, przy zachowaniu nie pogorszonych standardów jakościowych, f) zmiany dokonane zostały podczas wykonywania robót i nie odstępują w sposób istotny od zatwierdzonego projektu lub warunków pozwolenia na budowę w ramach art. 36a ust. 5 ustawy Prawo budowlane i dokonane zostały zgodnie z zapisami art. 36a ust. 6 ustawy Prawo budowlane, spełniając zapisy art. 57 ust. 2 ustawy Prawo budowlane; g) zmiana ceny przy zaistnieniu zmian stawek podatkowych lub stawek celnych (znaczący wzrost cen czynników niezależnych od Wykonawcy). h) zmiana nazw , siedziby stron umowy, numerów kont bankowych, innych danych identyfikacyjnych; i) zmiana podwykonawcy pod warunkiem odpowiedniego zgłoszenia i po akceptacji przez Zamawiającego; j) zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad przedmiotem umowy; k) zmiana formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy. l) zmniejszenie zakresu wynagrodzenia z przyczyn o obiektywnym charakterze, istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części zakresu realizacji umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia; m) zmiana harmonogramu rzeczowo-finansowego z powodu zmniejszenia zakresu rzeczowo-finansowego, zmiany terminu lub zmiany terminów realizacji poszczególnych zakresów rzeczowych. 3. Ustala się, iż projekt aneksu lub stosownego oświadczenia wraz z uzasadnieniem prawnym oraz faktycznym (wskazanie okoliczności) przygotuje strona zainteresowana. 4. Akceptacja zapisów aneksu lub oświadczenia następuje po pisemnym wydaniu, przez drugą stronę umowy, w terminie do 7 dni roboczych , pozytywnej opinii oraz podpisaniu przedłożonych dokumentów. IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.powiat.pszczyna.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Pszczynie, parter pok. 5 Wydział Inwestycji i Zamówień Publicznych lub przesyłką pocztową (poleconą) na adres: Starostwo Powiatowe w Pszczynie, ul. 3 Maja 10 43-200 Pszczyna. IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.07.2010 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w Starostwie Powiatowym w Pszczynie, I piętro pok. 35 Sekretariat lub przesyłką pocztową (poleconą) na adres: Starostwo Powiatowe w Pszczynie, ul. 3 Maja 10 43-200 Pszczyna. IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007 - 2013, Priorytet VIII Infrastruktura edukacyjna, Działanie 8.3 Infrastruktura kształcenia ustawicznego.. IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie |