Wyniki przetargów/konkursów |
Termin składania ofert: 22-03-2010, godz. 10:00Dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów i urządzeń wielofunkcyjnych dla Starostwa Powiatowego w Pszczynie. |
|
Wynik postępowania przetargowego/konkursowego |
|
POWIAT PSZCZYŃSKI – STAROSTWO POWIATOWE W PSZCZYNIE 43-200 Pszczyna, ul. 3 Maja 10 tel. +48 (32) 449 23 00, fax. +48 (32) 449 23 45 www.powiat.pszczyna.pl e-mail: powiat@powiat.pszczyna.pl Pszczyna dnia 09.04.2010r. Pismo nr: IZ.342-18/2010 OGŁOSZENIE WYNIKÓW POSTĘPOWANIA PRZETARGOWEGO Dotyczy: przetargu nieograniczonego nr: IZ.343 –3/D/2010 na realizację zadania: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów i urządzeń wielofunkcyjnych dla Starostwa Powiatowego w Pszczynie. Na podstawie art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) Powiat Pszczyński informuje, iż zostało rozstrzygnięte postępowanie przetargowe dotyczące realizacji zadania: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów i urządzeń wielofunkcyjnych dla Starostwa Powiatowego w Pszczynie. I. W postępowaniu złożone zostały oferty następujących wykonawców: 1. Oferta nr 1 wykonawcy: P.P.H.U. "WIREX BIS" Tomasz Wirecki ul. Zagórska 186 25-346 Kielce z ceną brutto wynoszącą: 32 708,20 zł (słownie: trzydzieści dwa tysiące siedemset osiem złotych 20/100); 2. Oferta nr 2 wykonawcy: ATB Polska Teresa Buraczyńska ul. Starachowicka 31 lok. 6 26-600 Radom z ceną brutto wynoszącą: 38 095,72 zł (słownie: trzydzieści osiem tysięcy dziewięćdziesiąt pięć złotych 72/100 ). 3. Oferta nr 3 wykonawcy: INKSPOT ul. Piłsudskiego 70A 10-450 Olsztyn z ceną brutto wynoszącą: 44 866,72 zł (słownie: czterdzieści cztery tysiące osiemset sześćdziesiąt sześć złotych 72/100 ). 4. Oferta nr 4 wykonawcy: GANDOLF Andrzej Kulesza ul. Oszmiańska 7, 03-503 Warszawa z ceną brutto wynoszącą: 40 945,64 zł (słownie: czterdzieści tysięcy dziewięćset czterdzieści pięć złotych 64/100 ). 5. Oferta nr 5 wykonawcy: AF SEKO spółka z o.o. ul. Bogusławskiego 17,43-300 Bielsko-Biała z ceną brutto wynoszącą: 92 484,54 zł (słownie: dziewięćdziesiąt dwa tysiące czterysta osiemdziesiąt cztery złote 54/100 ). 6. Oferta nr 6 wykonawcy: P.H.U. VECTOR Sp. z o.o. ul. Bielska 29 40-749 Katowice z ceną brutto wynoszącą: 64 403,79 zł (słownie: sześćdziesiąt cztery tysiące czterysta trzy złote 79/100 ). 7. Oferta nr 7 wykonawcy: AKCYDENSY Spółka Jawna ul. Nad Białką 1A, 43-502 Czechowice-Dziedzice z ceną brutto wynoszącą: 100 572,85 zł (słownie: sto tysięcy pięćset siedemdziesiąt dwa złote 85/100 ). 8. Oferta nr 8 wykonawcy: "PARTNER W BIURZE" Sp. z o.o. ul. Ogrodowa 5, 41-803 Zabrze z ceną brutto wynoszącą: 64 144,70 zł (słownie: sześćdziesiąt cztery tysiące sto czterdzieści cztery złote 70/100 ). 9. Oferta nr 9 wykonawcy: BIELbit Sp. z o.o. ul. Komorowicka 45 43-300 Bielsko-Biała z ceną brutto wynoszącą: 89 893,26 zł (słownie: osiemdziesiąt dziewięć tysięcy osiemset dziewięćdziesiąt trzy złote 26/100 ). 10. Oferta nr 10 wykonawcy: P.H.-U. "BESKID PLUS" sp.j. Tyrna Cybuch ul. Towarowa 3, 43-400 Cieszyn o/ ul. Rzeźnicza 2, 43-300 Bielsko-Biała z ceną brutto wynoszącą: 89 797,61 zł (słownie: osiemdziesiąt dziewięć tysięcy siedemset dziewięćdziesiąt siedem złotych 61/100 ). 11. Oferta nr 11 wykonawcy: MAGRA Wilhelm & Wspólnicy Spółka Jawna ul. Wodzisławska 55, 44-200 Rybnik z ceną brutto wynoszącą: 68 509,01 zł (słownie: sześćdziesiąt osiem tysięcy pięćset dziewięć złotych 01/100 ). 12. Oferta nr 12 wykonawcy: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe MULTIKOM Adam Papierski BIURO HANDLOWE ul. Fabryczna 15, 85-741 Bydgoszcz z ceną brutto wynoszącą: 48 050,02 zł (słownie: czterdzieści osiem tysięcy pięćdziesiąt złotych 02/100 ). 13. Oferta nr 13 wykonawcy: F.H.U. "GRAWIT" ul. Górny Bór 5, 43-430 Skoczów z ceną brutto wynoszącą: 85 393,90 zł (słownie: osiemdziesiąt pięć tysięcy trzysta dziewięćdziesiąt trzy złote 90/100 ). 14. Oferta nr 14 wykonawcy: P.P.H.U. ARTES Tomasz Januszek ul. Bogedaina 7, 43-200 Pszczyna z ceną brutto wynoszącą: 112 850,00 zł (słownie: sto dwanaście tysięcy osiemset pięćdziesiąt złotych ). 15. Oferta nr 15 wykonawcy: UNIKOMP Adam Blankenstein ul. Piastowska 9, 43-200 Pszczyna z ceną brutto wynoszącą: 97 803,22 zł (słownie: dziewięćdziesiąt siedem tysięcy osiemset trzy złote 22/100 ). II. Poprawiono na podstawie art. 87 ustawy PZP omyłki: W toku badania i oceny ofert złożonych w przedmiotowym postępowaniu na podstawie art. 87 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych poprawiono w ofertach oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek W wyniku dokonanej przez Zamawiającego poprawy, wartość brutto ofert wynosi: 1. Oferta nr 6 wykonawcy: P.H.U. VECTOR Sp. z o.o. ul. Bielska 29 40-749 Katowice, cena brutto oferty: 64 403,78 zł (słownie: sześćdziesiąt cztery tysiące czterysta trzy złote 78/100 ). 2. Oferta nr 7 wykonawcy: AKCYDENSY Spółka Jawna ul. Nad Białką 1A, 43-502 Czechowice-Dziedzice, cena brutto oferty: 100 572,84 zł (słownie: sto tysięcy pięćset siedemdziesiąt dwa złote 84/100 ). 3. Oferta nr 8 wykonawcy: "PARTNER W BIURZE" Sp. z o.o. ul. Ogrodowa 5, 41-803 Zabrze, cena brutto oferty: 64 144,69 zł (słownie: sześćdziesiąt cztery tysiące sto czterdzieści cztery złote 69/100 ). 4. Oferta nr 10 wykonawcy: P.H.-U. "BESKID PLUS" sp.j. Tyrna Cybuch ul. Towarowa 3, 43-400 Cieszyn o/ ul. Rzeźnicza 2, 43-300 Bielsko-Biała, cena brutto oferty 89 785,41 zł (słownie: osiemdziesiąt dziewięć tysięcy siedemset osiemdziesiąt pięć złotych 41/100 ). 5. Oferta nr 11 wykonawcy: MAGRA Wilhelm & Wspólnicy Spółka Jawna ul. Wodzisławska 55, 44-200 Rybnik cena brutto oferty: 69 193,50 zł (słownie: sześćdziesiąt dziewięć tysięcy sto dziewięćdziesiąt trzy złote 50/100 ). 6. Oferta nr 12 wykonawcy: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe MULTIKOM Adam Papierski BIURO HANDLOWE ul. Fabryczna 15, 85-741 Bydgoszcz cena brutto oferty: 48 050,01 zł (słownie: czterdzieści osiem tysięcy pięćdziesiąt złotych 01/100 ). 7. Oferta nr 14 wykonawcy: P.P.H.U. ARTES Tomasz Januszek ul. Bogedaina 7, 43-200 Pszczyna cena brutto oferty: 113 325,80 zł (słownie: sto trzynaście tysięcy trzysta dwadzieścia pięć złotych 80/100 ). 8. Oferta nr 15 wykonawcy: UNIKOMP Adam Blankenstein ul. Piastowska 9, 43-200 Pszczyna, cena brutto oferty: 97 803,21 zł (słownie: dziewięćdziesiąt siedem tysięcy osiemset trzy złote 21/100 ). III. Oferty, spełniające wymagania zawarte w siwz, otrzymały punktację jak niżej: 1. Oferta nr 1 wykonawcy: P.P.H.U. "WIREX BIS" Tomasz Wirecki ul. Zagórska 186 25-346 Kielce Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 100,00 pkt, łączna punktacja: 400,00 pkt 2. Oferta nr 2 wykonawcy: ATB Polska Teresa Buraczyńska ul. Starachowicka 31 lok. 6 26-600 Radom Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 85,86 pkt, łączna punktacja: 343,44 pkt 3. Oferta nr 3 wykonawcy: INKSPOT ul. Piłsudskiego 70A 10-450 Olsztyn Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 72,90 pkt, łączna punktacja: 291,60 pkt 4. Oferta nr 4 wykonawcy: GANDOLF Andrzej Kulesza ul. Oszmiańska 7, 03-503 Warszawa Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 79,88 pkt, łączna punktacja: 319,52 pkt 5. Oferta nr 5 wykonawcy: AF SEKO spółka z o.o. ul. Bogusławskiego 17,43-300 Bielsko-Biała Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 35,37 pkt, łączna punktacja: 141,48 pkt 6. Oferta nr 6 wykonawcy: P.H.U. VECTOR Sp. z o.o. ul. Bielska 29 40-749 Katowice Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 50,79 pkt, łączna punktacja: 203,16 pkt 7. Oferta nr 7 wykonawcy: AKCYDENSY Spółka Jawna ul. Nad Białką 1A, 43-502 Czechowice-Dziedzice Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 32,52 pkt, łączna punktacja: 130,08 pkt 8. Oferta nr 8 wykonawcy: "PARTNER W BIURZE" Sp. z o.o. ul. Ogrodowa 5, 41-803 Zabrze Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 50,99 pkt, łączna punktacja: 203,96 pkt 9. Oferta nr 9 wykonawcy: BIELbit Sp. z o.o. ul. Komorowicka 45 43-300 Bielsko-Biała Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 36,39 pkt, łączna punktacja: 145,56 pkt 10. Oferta nr 10 wykonawcy: P.H.-U. "BESKID PLUS" sp.j. Tyrna Cybuch ul. Towarowa 3, 43-400 Cieszyn o/ ul. Rzeźnicza 2, 43-300 Bielsko-Biała Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 36,43 pkt, łączna punktacja: 145,72 pkt 11. Oferta nr 11 wykonawcy: MAGRA Wilhelm & Wspólnicy Spółka Jawna ul. Wodzisławska 55, 44-200 Rybnik Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 42,27 pkt, łączna punktacja: 189,08 pkt 12. Oferta nr 12 wykonawcy: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe MULTIKOM Adam Papierski BIURO HANDLOWE ul. Fabryczna 15, 85-741 Bydgoszcz Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 68,07 pkt, łączna punktacja: 272,28 pkt 13. Oferta nr 13 wykonawcy: F.H.U. "GRAWIT" ul. Górny Bór 5, 43-430 Skoczów Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 38,30 pkt, łączna punktacja: 153,20 pkt 14. Oferta nr 14 wykonawcy: P.P.H.U. ARTES Tomasz Januszek ul. Bogedaina 7, 43-200 Pszczyna Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 28,86 pkt, łączna punktacja: 115,44 pkt 15. Oferta nr 15 wykonawcy: UNIKOMP Adam Blankenstein ul. Piastowska 9, 43-200 Pszczyna Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 33,44 pkt, łączna punktacja: 133,76 pkt IV. Wybór najkorzystniejszej oferty: Zamawiający informuje, iż w toku badania i oceny złożonych ofert w przedmiotowym postępowaniu, wybrano ofertę niżej wymienionego Wykonawcy: (oferta nr 1) P.P.H.U. "WIREX BIS" ul. Zagórska 186 25-346 Kielce z ceną brutto wynoszącą: 32 708,20 zł (słownie: trzydzieści dwa tysiące siedemset osiem złotych 20/100); Przedłożona oferta, spełnia wszystkie wymagania zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i zawierają najniższą cenę spośród ofert złożonych w przedmiotowym postępowaniu. Dziękujemy za udział w postępowaniu i złożenie ofert. Termin, po upływie którego umowa może być zawarta: 15.04.2010r. |
|
Pszczyna: Dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów i urządzeń wielofunkcyjnych dla Starostwa Powiatowego w Pszczynie.
Numer ogłoszenia: 69574 - 2010; data zamieszczenia: 12.03.2010 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Pszczyński , ul. 3 Maja 10, 43-200 Pszczyna, woj. śląskie, tel. 032 4492300, 032 4492399, faks 032 4492345. • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.pszczyna.pl I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów i urządzeń wielofunkcyjnych dla Starostwa Powiatowego w Pszczynie.. II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów i urządzeń wielofunkcyjnych dla Starostwa Powiatowego w Pszczynie. 2. Szczegółowy zakres dostawy, zawierający typ sprzętu jaki użytkuje Zamawiający i rodzaj zamawianego materiału eksploatacyjnego zalecanego przez producenta sprzętu oraz orientacyjne ilości dostaw, podano w załączniku nr 1 do SIWZ: - Zakres dostawy. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na materiały eksploatacyjne jakościowo równoważne, spełniające podane przez Zamawiającego parametry. Pod pojęciem fabrycznie nowe zamawiający rozumie produkty oryginalne, wykonane z nowych elementów (oferowane materiały eksploatacyjne nie mogą być regenerowane, ani ponownie napełniane), bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku. Przez produkt równoważny Zamawiający rozumie produkt kompatybilny ze sprzętem, do którego jest zamawiany, o parametrach takich samych bądź lepszych (pojemność tuszu/tonera, wydajność i jakość wydruku) w stosunku do oryginału produkowanego przez producenta urządzenia. Produkt równoważny oferowany przez wykonawcę musi być zgodny z wymaganiami określonymi przez producentów urządzeń (certyfikat jakości zgodny ze standardem ISO/IEC 19752, ISO/IEC 19798 lub inny równoważny producenta oferowanego materiału eksploatacyjnego). Materiały eksploatacyjne równoważne (innych firm niż wymienione w specyfikacji) muszą być fabrycznie nowe, bez śladów używania i uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta, pełnowartościowe. Wszystkie elementy wchodzące w skład materiałów (w szczególności dotyczy to obudowy), muszą być wyprodukowane bez naruszenia praw własnościowych i patentowych ich właścicieli lub za ich zgodą. Stosowanie dostarczonych materiałów eksploatacyjnych nie może naruszać warunków gwarancji urządzeń. W przypadku dostarczenia materiałów równoważnych wykonawca zobowiązuje się do: a. Udzielenia gwarancji na dostarczone tonery, taśmy i tusze do wyczerpania się środka barwiącego; b. Pokrycia kosztów naprawy drukarki, gdy jej uszkodzenie powstało w wyniku stosowania tonera lub tuszu równoważnego dostarczonego przez wykonawcę.Za podstawę żądania przez Zamawiającego naprawy drukarki (włączając w to wymianę bębna lub głowicy) uważa się pisemną opinię autoryzowanego serwisu producenta drukarki .Naprawa drukarki wykonana zostanie w autoryzowanym serwisie producenta drukarki, w ciągu 3 dni od momentu zgłoszenia (faksem) wykonawcy przez Zamawiającego konieczności wykonania naprawy. Koszty związane z naprawą ponosi wykonawca. Wymaga się, aby oferowane materiały posiadały gwarancję minimum 12 miesięcy. Ilości wskazane w załączniku nr 1 (Zakres dostawy) są wielkościami orientacyjnymi ustalonymi na podstawie zużycia przez okres ostatnich 12 miesięcy oraz przewidywanego zapotrzebowania, przyjętymi dla celu porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty.. II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak. • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających • Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zamówień uzupełniających w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy dostaw stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego - w sposób i w zakresie zgodnym z art. 67 ust.1, pkt 7 UPZP. II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10-5, 30.19.21.13-6. II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2010. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WADIUM Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. III.2) ZALICZKI • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW • III.3.2) Wiedza i doświadczenie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia, Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: a. Wykazu wykonanych dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert tj. przed dniem 22.03.2010r, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Jako warunek minimalny Zamawiający wymaga wykazania się co najmniej dwoma dostawami stanowiącymi przedmiot zamówienia tzn. dostawy o wartości minimum 70 000 zł brutto każda, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (wzór stanowi załącznik Nr 3 do SIWZ). Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie. b. Jeżeli wykonawca wykazując spełnianie warunku, o którym mowa wyżej polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy PZP, które to podmioty będą brały udział w realizacji zamówienia, Zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów pisemnego zobowiązania. Wymagane jest załączenie do oferty odpowiednio załączników 3 i 3a do SIWZ - Oświadczenie innego podmiotu. • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: a. Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w szczególności odpowiedzialnych za wykonywanie dostaw wraz z informacjami na temat zakresu wykonywanych przez nie czynności (załącznik Nr 4 do SIWZ). Jeżeli wykonawca wykazując spełnianie warunku, o którym mowa wyżej polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy PZP, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów pisemnego zobowiązania. b. Wymagane jest załączenie do oferty odpowiednio załącznika 4 i 4a do SIWZ - Oświadczenie innego podmiotu. III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć: • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć: • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy • III.6) INNE DOKUMENTY Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) Inne oświadczenia i dokumenty, których przedłożenia w ofercie żąda Zamawiający: a. Wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 2 do siwz b. Formularz cenowy - załącznik nr 2a do siwz III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie. IV.3) ZMIANA UMOWY Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian Zmiany do umowy możliwe są jedynie w trybie art. 144 ustawy PZP. Uzgodnienia w tym zakresie wymagają dla swej ważności zatwierdzenia przez Zamawiającego, a zmiana umowy może nastąpić jedynie na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w następujących okolicznościach: a. ustawowej zmiany przepisów podatkowych, b. działania siły wyższej, c. uzasadnionej rezygnacji z wykonania części dostaw, z jednoczesnym ograniczeniem (obniżeniem) wynagrodzenia wykonawcy, d. poprawa oczywistej omyłki. IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.powiat.pszczyna.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Pszczynie, parter pok. Wydział Zamówień Publicznych lub przesyłką pocztową (poleconą) na adres : Starostwo Powiatowe w Pszczynie, ul. 3 Maja10 43-200 Pszczyna. IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.03.2010 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Pszczynie, I piętro pok. 35 Sekretariat lub przesyłką pocztową (poleconą) na adres : Starostwo Powiatowe w Pszczynie, ul. 3 Maja10 43-200 Pszczyna. IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy. IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie |