Wyniki przetargów/konkursów |
Termin składania ofert: 30-03-2010, godz. 10:00Roboty budowlano-instalacyjne w budynkach Powiatowego Zespołu Szkół nr 1 w Pszczynie, przy ul. Bogedaina 21. |
|
Wynik postępowania przetargowego/konkursowego |
|
OGŁOSZENIE WYNIKÓW POSTĘPOWANIA PRZETARGOWEGO Pszczyna dnia 19.04.2010r.. Pismo nr IZ-342-28/2010 Wykonawcy biorący udział w postępowaniu Dotyczy: przetargu nieograniczonego nr: IZ.343 – 2/R/2010 na zadanie: Roboty budowlano-instalacyjne w budynkach Powiatowego Zespołu Szkół nr 1 w Pszczynie przy ul. Bogedaina 21. Na podstawie art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) Powiat Pszczyński informuje, iż zostało rozstrzygnięte postępowanie przetargowe dotyczące realizacji zadania: Roboty budowlano-instalacyjne w budynkach Powiatowego Zespołu Szkół nr 1 w Pszczynie przy ul. Bogedaina 21. I. W postępowaniu złożone zostały oferty następujących wykonawców: 1. Numer 1 omyłkowo nadano ofercie nie związanej z niniejszym postępowaniem. 2. Oferta nr 2 Wykonawcy „FORTIS” Zakład Robót Budowlanych, Grzegorz Garus 43-200 Pszczyna, ul. Sucharskiego 7, z ceną brutto: 466 649,39 zł (słownie: czterysta sześćdziesiąt sześć tysięcy sześćset czterdzieści dziewięć złotych 39/100); 3. Oferta nr 3 wykonawcy: Zakład Remontowo-Budowlany „IZ-BUD” mgr inż. Waldemar Pruszkowski 43-200 Pszczyna ul. Wesoła 31 z ceną brutto: 475 895,94 zł (słownie: czterysta siedemdziesiąt pięć tysięcy osiemset dziewięćdziesiąt pięć złotych 94/100). 4. Oferta nr 4 wykonawcy: „PLATER” Spółka Jawna Zakład Produkcyjno Usługowo Handlowy Pławecki Sylwester, Pławecki Leszek 43-241 Łąka ul. Jaworowa 4B z ceną brutto: 482 852,98 zł (słownie: czterysta osiemdziesiąt dwa tysiące osiemset pięćdziesiąt dwa złote 98/100). 5. Oferta nr 5 wykonawcy: Przedsiębiorstwo Produkcyjno -Handlowo- Usługowe „KAMSJAN” Jan Sporek 43-305 Bielsko-Biała ul. Polna 66 z ceną brutto: 427 295,13 zł (słownie: czterysta dwadzieścia siedem tysięcy dwieście dziewięćdziesiąt pięć złotych 13/100). 6. Oferta nr 6 wykonawcy: Zakład Remontowo-Budowlany inż. Daniel Szczęsny ul. Kryształowa 11 43-200 Pszczyna z ceną brutto: 444 099,03 zł (słownie: czterysta czterdzieści cztery tysiące dziewięćdziesiąt dziewięć złotych 03/100). 7. Oferta nr 7 wykonawcy: FAKTORIA SP.J.M.H. SZAFARCZYK 43-252 Golasowice ul. Zawadzkiego 18 z ceną brutto: 459 565,47 zł (słownie: czterysta pięćdziesiąt dziewięć tysięcy pięćset sześćdziesiąt pięć złotych 47/100). 8. Oferta nr 8 wykonawcy: P.P.U.H. „AKCES” Brunon Kieloch 43-502 Czechowice-Dziedzice ul. Zielona 11 z ceną brutto: 448 821,39 zł (słownie: czterysta czterdzieści osiem tysięcy osiemset dwadzieścia jeden złotych 39/100). 9. Oferta nr 9 wykonawcy: Zakład Remontowo-Budowlany Jolanta Solik 43-200 Pszczyna ul. Batalionów Chłopskich 28 z ceną brutto: 412 242,11 zł (słownie: czterysta dwanaście tysięcy dwieście czterdzieści dwa złote 11/100). 10. Oferta nr 10 wykonawcy: P.P.U.H „GRANEX” inż. Leszek Fletner 43-502-Czechowice-Dziedzice ul. Rumana 10 z ceną brutto: 500 375,47 zł (słownie: pięćset tysięcy trzysta siedemdziesiąt pięć złotych 47/100). 11. Oferta nr 11 wykonawcy: „TENSOR” S.C. Jerzy Jelonek, Tytus Tucki ul. Długosza 11A 44-337 Jastrzębie Zdrój z ceną brutto: 462 731,70 zł (słownie: czterysta sześćdziesiąt dwa tysiące siedemset trzydzieści jeden złotych 70/100). II. W wyniku poprawy omyłek rachunkowych oferty otrzymały ceny jak niżej: W toku badania i oceny ofert złożonych w przedmiotowym postępowaniu na podstawie art. 87 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych poprawiono w ofertach: a. oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, b. inne omyłki polegające na niezgodności treści oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia nie powodujące istotnych zmian w treści oferty, zawiadamiając o tym wykonawców, których oferty zostały poprawione. Wykonawcy w terminie ustawowym wyrazili zgodę na poprawienie przedmiotowych omyłek. 1. Oferta nr 2 Wykonawcy „FORTIS” Zakład Robót Budowlanych, Grzegorz Garus 43-200 Pszczyna, ul. Sucharskiego 7, cena brutto: 466 649,38 zł (słownie: czterysta sześćdziesiąt sześć tysięcy sześćset czterdzieści dziewięć złotych 38/100); 2. Oferta nr 3 wykonawcy: Zakład Remontowo-Budowlany „IZ-BUD” mgr inż. Waldemar Pruszkowski 43-200 Pszczyna ul. Wesoła 31 cena brutto: 476 834,79 zł (słownie: czterysta siedemdziesiąt sześć tysięcy osiemset trzydzieści cztery złote 79/100). 3. Oferta nr 8 wykonawcy: P.P.U.H. „AKCES” Brunon Kieloch 43-502 Czechowice-Dziedzice ul. Zielona 11 cena brutto: 448 821,37 zł (słownie: czterysta czterdzieści osiem tysięcy osiemset dwadzieścia jeden złotych 37/100). 4. Oferta nr 9 wykonawcy: Zakład Remontowo-Budowlany Jolanta Solik 43-200 Pszczyna ul. Batalionów Chłopskich 28 cena brutto: 411 794,33 zł (słownie: czterysta jedenaście tysięcy siedemset dziewięćdziesiąt cztery złote 33/100). 5. Oferta nr 10 wykonawcy: P.P.U.H „GRANEX” inż. Leszek Fletner 43-502-Czechowice-Dziedzice ul. Rumana 10 cena brutto: 500 376,80 zł (słownie: pięćset tysięcy trzysta siedemdziesiąt sześć złotych 80/100). III. Oferty, spełniające wymagania zawarte w siwz, otrzymały punktację jak niżej: 1. Oferta nr 2 Wykonawcy „FORTIS” Zakład Robót Budowlanych, Grzegorz Garus 43-200 Pszczyna, ul. Sucharskiego 7 Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 88,24 pkt, łączna punktacja: 264,72 pkt 2. Oferta nr 3 wykonawcy: Zakład Remontowo-Budowlany „IZ-BUD” mgr inż. Waldemar Pruszkowski 43-200 Pszczyna ul. Wesoła 31 Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 86,36 pkt, łączna punktacja: 259,08 pkt 3. Oferta nr 4 wykonawcy: „PLATER” Spółka Jawna Zakład Produkcyjno Usługowo Handlowy Pławecki Sylwester, Pławecki Leszek 43-241 Łąka ul. Jaworowa 4B Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 85,28 pkt, łączna punktacja: 255,84 pkt 4. Oferta nr 5 wykonawcy: Przedsiębiorstwo Produkcyjno -Handlowo- Usługowe „KAMSJAN” Jan Sporek 43-305 Bielsko-Biała Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 96,37 pkt, łączna punktacja: 289,11 pkt 5. Oferta nr 6 wykonawcy: Zakład Remontowo-Budowlany inż. Daniel Szczęsny ul. Kryształowa 11 43-200 Pszczyna Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 92,73 pkt, łączna punktacja: 278,19 pkt 6. Oferta nr 7 wykonawcy: FAKTORIA SP.J.M.H. SZAFARCZYK 43-252 Golasowice ul. Zawadzkiego 18 Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 89,61 pkt, łączna punktacja: 268,83 pkt 7. Oferta nr 8 wykonawcy: P.P.U.H. „AKCES” Brunon Kieloch 43-502 Czechowice-Dziedzice ul. Zielona 11 Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 91,75 pkt, łączna punktacja: 275,25 pkt 8. Oferta nr 9 wykonawcy: Zakład Remontowo-Budowlany Jolanta Solik 43-200 Pszczyna ul. Batalionów Chłopskich 28 Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 100,00 pkt, łączna punktacja: 300,00 pkt 9. Oferta nr 10 wykonawcy: P.P.U.H „GRANEX” inż. Leszek Fletner 43-502-Czechowice-Dziedzice ul. Rumana 10 Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 82,30 pkt, łączna punktacja: 246,90 pkt IV. W toku badania i oceny ofert złożonych w przedmiotowym przetargu: A. odrzucono z postępowania ofertę niżej wymienionego wykonawcy: Oferta nr 11 wykonawcy: „TENSOR” S.C. Jerzy Jelonek, Tytus Tucki ul. Długosza 11A 44-337 Jastrzębie Zdrój za niezgodność treści oferty z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia tj.: Brak wyceny dla 4 pozycji przedmiaru robót (załącznik nr 1 do siwz) Kosztorys część 1 Treść opisu pozycji przedmiar Pozycja nr 25 Koszt przyjęcia gruzu na wysypisko 9,78 m3 Pozycja nr 28 Koszt utylizacji papy rozbiórkowej 6,52 m3 Pozycja nr 39 Koszt przyjęcia gruzu na wysypisko 10,787 m3 Pozycja nr 65 Wykonanie i montaż zabudowy przejścia tymczasowego 2,64 m2 Wyceniony przez Wykonawcę przedmiot zamówienia nie jest tożsamy z przedmiotem zamówienia wymaganym przez Zamawiającego, gdyż nie obejmuje powyższych pozycji. Zgodnie z pkt. XVI ust 1 SIWZ (opis sposobu obliczenia ceny) Zamawiający wymagał, aby obliczenie ceny oferty sporządzić w formie kosztorysu ofertowego, który winien podawać wartości wszystkich pozycji przedmiaru robót i być sporządzonym w układzie załączonego przedmiaru robót. Podstawa prawna: art. 89. ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Brak wyceny pozycji uniemożliwia Zamawiającemu poprawę treści oferty (kosztorysu ofertowego) w sposób przewidziany w art. 87 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. V. Wybór najkorzystniejszej oferty: Zamawiający informuje, iż w toku badania i oceny ofert złożonych w przedmiotowym postępowaniu, wybrano ofertę niżej wymienionego Wykonawcy: Zakład Remontowo-Budowlany Jolanta Solik 43-200 Pszczyna ul. Batalionów Chłopskich 28 (oferta nr 9) z ceną brutto: 411 794,33 zł (słownie: czterysta jedenaście tysięcy siedemset dziewięćdziesiąt cztery złote 33/100). Przedłożona oferta, spełnia wszystkie wymagania zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i zawierają najniższą cenę spośród ofert złożonych w w/w postępowaniu. Dziękujemy za udział w postępowaniu i złożenie ofert. Termin, po upływie którego umowa może być zawarta: 26.04.2010r. |
|
Pszczyna: Roboty budowlano-instalacyjne w budynkach Powiatowego Zespołu Szkół nr 1 w Pszczynie, przy ul. Bogedaina 21.
Numer ogłoszenia: 67922 - 2010; data zamieszczenia: 11.03.2010 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Pszczyński , ul. 3 Maja 10, 43-200 Pszczyna, woj. śląskie, tel. 032 4492300, 032 4492399, faks 032 4492345. • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.pszczyna.pl I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlano-instalacyjne w budynkach Powiatowego Zespołu Szkół nr 1 w Pszczynie, przy ul. Bogedaina 21.. II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są: Roboty budowlano-instalacyjne w budynkach Powiatowego Zespołu Szkół nr 1 w Pszczynie, przy ul. Bogedaina 21. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.: 2.1. Kompleksową modernizację budynku magazynowo-garażowego (roboty budowlano - instalacyjne) w tym m.in.: a. Wymiana pokrycia dachowego na powierzchni ok. 326 + 120 m2 b. Wymiana rynien, rur spustowych, obróbek blacharskich c. Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej wewnętrznej i zewnętrznej oraz bram garażowych - łącznie ok. 48 + 32 m2 d. Termoizolacja ścian zewnętrznych płytami styropianowymi - ok. 290 + 110 m2 e. Remont pomieszczeń wewnętrznych w zakresie przebudowy ścian działowych, odnowienia powierzchni ścian, sufitów, podłóg. f. Modernizacja instalacji wentylacji mechanicznej, wod - kan, co i elektrycznej dla całego budynku; 2.2. Modernizację 4 sal dydaktycznych w budynku warsztatów szkolnych - roboty budowlano-instalacyjne, w tym m.in.: a. Wymiana posadzek, uzupełnianie tynków wraz z malowaniem ścian i sufitów b. Wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej, c. Montaż elementów wentylacji grawitacyjnej. 3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa: a. przedmiar robót - załącznik nr 1 do SIWZ b. dokumentacja projektowa - załącznik nr 8 do SIWZ c. specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - (załącznik nr 9 do SIWZ). Wartość zamówienia nie przekracza kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo Zamówień Publicznych.. II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak. • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających • Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zamówień uzupełniających w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych - w sposób i w zakresie zgodnym z art. 67 ust.1,pkt 6 UPZP. II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00-2, 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-9. II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.09.2010. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WADIUM Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. III.2) ZALICZKI • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW • III.3.2) Wiedza i doświadczenie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o 1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia, Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: Wykazu robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert tj. przed dniem 30.03.2010r, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Jako warunek minimalny zamawiający wymaga wykazania się co najmniej dwoma robotami budowlanymi odpowiadającymi swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tzn. roboty ogólnobudowlane w budynkach użyteczności publicznej lub w budynkach wielorodzinnych o wartości minimum 450 000 zł brutto każda, z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania (wzór stanowi załącznik Nr 3 do SIWZ). Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. b. Jeżeli wykonawca wykazując spełnianie warunku, o którym mowa wyżej polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy PZP, które to podmioty będą brały udział w realizacji zamówienia, Zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów pisemnego zobowiązania. Wymagane jest załączenie do oferty odpowiednio załączników 3 i 3a do SIWZ - Oświadczenie innego podmiotu. • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o 1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: a. Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (załącznik Nr 4 do SIWZ). Warunek minimalny: 1 osoba z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, posiadająca prawo pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. b. Jeżeli wykonawca wykazując spełnianie warunku, o którym mowa wyżej polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy PZP, które to podmioty będą brały udział w realizacji zamówienia, Zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów pisemnego zobowiązania. Wymagane jest załączenie do oferty odpowiednio załączników 4 i 4a do SIWZ Oświadczenie innego podmiotu. • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej, Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Wymagane jest załączenie do oferty przedmiotowego dokumentu. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku (art. 26 ust. 2c ustawy PZP). III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć: • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć: • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy • III.6) INNE DOKUMENTY Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) Inne oświadczenia i dokumenty, których przedłożenia w ofercie żąda Zamawiający: a. Wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 2 do SIWZ. b. Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie załączonego do SIWZ przedmiaru robót (załącznik nr 1 do SIWZ). Kosztorys ofertowy winien podawać wartości wszystkich pozycji przedmiaru robót. Zaleca się, aby wykazano w kosztorysie cenę jednostkową (wraz z narzutami, bez podatku VAT) dla każdej pozycji kosztorysowej oraz dołączono zestawienia robocizny, materiałów i sprzętu. III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie. IV.3) ZMIANA UMOWY Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian Zmiany do umowy możliwe są jedynie w trybie art. 144 ustawy PZP. Uzgodnienia w tym zakresie wymagają dla swej ważności zatwierdzenia przez Zamawiającego, a zmiana umowy może nastąpić jedynie na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w następujących okolicznościach: a. ustawowej zmiany przepisów podatkowych, b. działania siły wyższej, c. rezygnacji z wykonania części robót, z jednoczesnym ograniczeniem (obniżeniem) wynagrodzenia wykonawcy, d. zmiany technologii wykonania robót lub zmiany materiałów, jeżeli nowe rozwiązania będą korzystne dla zamawiającego, przy zachowaniu nie pogorszonych standardów jakościowych, e. poprawa oczywistej omyłki. IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.powiat.pszczyna.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Pszczynie, Wydział Inwestycji i Zamówień Publiczny pok. 5 parter lub przesyłką pocztową (poleconą) na adres: Starostwo Powiatowe w Pszczynie, ul. 3 Maja 10, 43-200 Pszczyna. IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.03.2010 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Pszczynie, I piętro pok. 35 Sekretariat lub przesyłką pocztową (poleconą) na adres: Starostwo Powiatowe w Pszczynie, ul. 3 Maja 10 43-200 Pszczyna.. IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Stworzenie infrastruktury kształcenia ustawicznego Zespołu Szkół Samochodowych w Pszczynie, projekt - Dajemy Ci naukę,by życie nie dało Ci nauczki.Regionalny Program Operacyjny Województwa Śląskiego na lata 2007-2013.Priorytet VIII Infrastruktura edukacyjna.. IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie |