Wyniki przetargów/konkursów |
Termin składania ofert: 04-12-2009, godz. 10:00Remont pomieszczeń piwnicznych - skrzydło frontowe budynku Starostwa Powiatowego w Pszczynie. |
|
Wynik postępowania przetargowego/konkursowego |
|
Pszczyna dnia 08.12.2009r. OGŁOSZENIE WYNIKÓW POSTĘPOWANIA PRZETARGOWEGO Pismo nr IZ-342-146/09 Dotyczy: przetargu nieograniczonego nr: IZ.345 - 17/R/09 na realizację zadania: "Remont pomieszczeń piwnicznych - skrzydło frontowe budynku Starostwa Powiatowego w Pszczynie". Na podstawie art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) Powiat Pszczyński informuje, iż zostało rozstrzygnięte postępowanie przetargowe dotyczące realizacji zadania: "Remont pomieszczeń piwnicznych - skrzydło frontowe budynku Starostwa Powiatowego w Pszczynie". I. W postępowaniu złożone zostały oferty następujących wykonawców: 1. Oferta nr 1 wykonawcy: Zakład Remontowo Budowlany Wysokiński ul. Gliwicka 189, 48-859 Katowice z ceną brutto wynoszącą: 171 303,97 zł (słownie: sto siedemdziesiąt jeden tysięcy trzysta trzy złote 97/100). 2. Oferta nr 2 wykonawcy: KAZBUD Sp. z o.o. 43-254 Warszowice ul. Pszczyńska 39 z ceną brutto wynoszącą: 113 751,60 zł (słownie: sto trzynaście tysięcy siedemset pięćdziesiąt jeden złotych 60/100). 3. Oferta nr 3 wykonawcy: "HOGAN" Mariusz Cołta ul. Przemysłowa 3/B10; 40-020 Katowice z ceną brutto wynoszącą: 164 624,97 zł (słownie: sto sześćdziesiąt cztery tysiące sześćset dwadzieścia cztery złote 97/100). 4. Oferta nr 4 wykonawcy: Zakład Usług Remontowo Budowlanych Oswald Pękała 43-215 Jankowice; ul. Nowa 4 z ceną brutto wynoszącą: 97 546,02 zł (słownie: dziewięćdziesiąt siedem tysięcy pięćset czterdzieści sześć złotych 02/100). 5. Oferta nr 5 wykonawcy: DOMENA Usługi Remontowo Budowlane inż. Damian Paliczka 43-100 Tychy; ul. Różana 5 ceną brutto wynoszącą: 132 207,15 zł (słownie: sto trzydzieści dwa tysiące dwieście siedem złotych 15/100). 6. Oferta nr 6 wykonawcy: "Progress" Piotr Junka ul. Małopolska 83/10; 44-335 Jastrzębie Zdrój z ceną brutto wynoszącą: 143 679,13 zł (słownie: sto czterdzieści trzy tysiące sześćset siedemdziesiąt dziewięć złotych 13/100). 7. Oferta nr 7 wykonawcy: Przedsiębiorstwo Budowlane "TUR" Jerzy Janosz 43-241 Łąka; ul. Grottgera 62 z ceną brutto wynoszącą: 98 252,79 zł (słownie: dziewięćdziesiąt osiem tysięcy dwieście pięćdziesiąt dwa złote 79/100). 8. Oferta nr 8 wykonawcy: POLIMIX Posadzki Polimerowe sp. z o.o. ul. Zygmunta Augusta 12; 34-600 Limanowa z ceną brutto wynoszącą: 136 575,58 zł (słownie: sto trzydzieści sześć tysięcy pięćset siedemdziesiąt pięć złotych 58/100). 9. Oferta nr 9 wykonawcy: Zakład Ogólnobudowlany Zdzisław Operchalski 43-241 Łąka; ul. Turystyczna 1 z ceną brutto wynoszącą: 103 835,88 zł (słownie: sto trzy tysiące osiemset trzydzieści pięć złotych 88/100). 10. Oferta nr 10 wykonawcy: 2 PM BUDOWNICTWO HYDROIZOLACJE Michał Misztal 91-222 Łódź; ul. Szczecińska 129 ceną brutto wynoszącą: 115 393,68 zł (słownie: sto piętnaście tysięcy trzysta dziewięćdziesiąt trzy złote 68/100). 11. Oferta nr 11 wykonawcy: LUT- PLAST Instalatorstwo Budowlane Józef Pasternak 40-645 Katowice; ul. Radockiego 246/35 z ceną brutto wynoszącą: 99 720,64 zł (słownie: dziewięćdziesiąt dziewięć tysięcy siedemset dwadzieścia złotych 64/100). 12. Oferta nr 12 wykonawcy: Zakład Remontowo Budowlany Wystrój i Aranżacja Wnętrz Jerzy Kotlarz 41-200 Sosnowiec; ul. Naftowa 71/14 z ceną brutto wynoszącą: 117 115,90 zł (słownie: sto siedemnaście tysięcy sto piętnaście złotych 90/100). 13. Oferta nr 13 wykonawcy: P.U.H. Zakład Remontowo Budowlany Krawieczek Stefan 43-230 Goczałkowice, ul. Róż 6 z ceną brutto wynoszącą: 113 594,37 zł (słownie: sto trzynaście tysięcy pięćset dziewięćdziesiąt cztery złote 37/100). 14. Oferta nr 14 wykonawcy: FORTIS Zakład Robót Budowlanych Grzegorz Garus 43-200 Pszczyna ul. Sucharskiego 7 z ceną brutto wynoszącą: 110 982,30 zł (słownie: sto dziesięć tysięcy dziewięćset osiemdziesiąt dwa złote 30/100). 15. Oferta nr 15 wykonawcy: MONIMAR - BUD BIS Monika Firut 44-336 Jastrzębie Zdrój, ul. Świerczewskiego 3 z ceną brutto wynoszącą: 92 720,00 zł (słownie: dziewięćdziesiąt dwa tysiące siedemset dwadzieścia złotych 00/100). 16. Oferta nr 16 wykonawcy: Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Usługowo - Handlowe "EGO" S.A. Ul. Modrzejewskiej 1; 40-582 Katowice z ceną brutto wynoszącą: 109 188,44 zł (słownie: sto dziewięć tysięcy sto osiemdziesiąt osiem złotych 44/100). 17. Oferta nr 17 wykonawcy: ZBYSZKO" Zbigniew Dębowicz 43-195 Mikołów ul. Górna 18 z ceną brutto wynoszącą: 129 845,05 zł (słownie: sto dwadzieścia dziewięć tysięcy osiemset czterdzieści pięć złotych 05/100). 18. Oferta nr 18 wykonawcy: BUDEMENES Rafał Nalepa 43-100 Tychy; ul. Żwakowska 21/2 z ceną brutto wynoszącą: 90 188,13 zł (słownie: dziewięćdziesiąt tysięcy sto osiemdziesiąt osiem złotych 13/100). 19. Oferta nr 19 wykonawcy: Firma Instalacyjno - Budowlana Instalacje Gazowe Sanitarne - Grzewcze Eryk Ryś 43-241 Pszczyna - Łąka; ul. Stokrotek 8 z ceną brutto wynoszącą: 95 770,60 zł (słownie: dziewięćdziesiąt pięć tysięcy siedemset siedemdziesiąt złotych 60/100). 20. Oferta nr 20 wykonawcy: Zakład Robót Ogólnobudowlanych Krzysztof Furczyk 43-200 Pszczyna ul. Hallera 19 c z ceną brutto wynoszącą: 91 738,92 zł (słownie: dziewięćdziesiąt jeden tysięcy siedemset trzydzieści osiem złotych 92/100). 21. Oferta nr 21 wykonawcy: P.P.U.H. "GRANEX" inż. Leszek Fletner 43-502 Czechowice - Dziedzice; ul. Rumana 10 z ceną brutto wynoszącą: 69 876,95 zł (słownie: sześćdziesiąt dziewięć tysięcy osiemset siedemdziesiąt sześć złotych 95/100). 22. Oferta nr 22 wykonawcy: EPIBUD Sp. z o.o.43-200 Pszczyna ul.3 Maja 15 z ceną brutto wynoszącą: 103 590,03 zł (słownie: sto trzy tysiące pięćset dziewięćdziesiąt złotych 03/100). 23. Oferta nr 23 wykonawcy: Usługi Remontowo Budowlane Łukasz Rogoś 44-340 Godów; ul. Powstańców Śl. 27 z ceną brutto wynoszącą: 110 181,26 zł (słownie: sto dziesięć tysięcy sto osiemdziesiąt jeden złotych 26/100). 24. Oferta nr 24 wykonawcy: Zakład Remontowo - Budowlany Piotr Brauntsch 43-200 Pszczyna; ul. B. Śmiałego 7/7 z ceną brutto wynoszącą: 103 529,48 zł (słownie: sto trzy tysiące pięćset dwadzieścia dziewięć złotych 48/100). II. Poprawiono na podstawie art. 87 ustawy PZP omyłki: W toku badania i oceny ofert złożonych w przedmiotowym postępowaniu na podstawie art. 87 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych poprawiono w ofertach oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek inne omyłki polegające na niezgodności treści oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, nie powodujące istotnych zmian w treści oferty. W wyniku dokonanej przez Zamawiającego poprawy, wartość brutto ofert wynosi: 1. Oferta nr 2 wykonawcy: KAZBUD Sp. z o.o. 43-254 Warszowice ul. Pszczyńska 39 z ceną brutto wynoszącą: 113 105,03 zł (słownie: sto trzynaście tysięcy sto pięć złotych 03/100). 2. Oferta nr 3 wykonawcy: "HOGAN" Mariusz Cołta ul. Przemysłowa 3/B10; 40-020 Katowice z ceną brutto wynoszącą: 164 626,55 zł (słownie: sto sześćdziesiąt cztery tysiące sześćset dwadzieścia sześć złotych 55/100). 3. Oferta nr 4 wykonawcy: Zakład Usług Remontowo Budowlanych Oswald Pękała 43-215 Jankowice; ul. Nowa 4 z ceną brutto wynoszącą: 97 553,05 zł (słownie: dziewięćdziesiąt siedem tysięcy pięćset pięćdziesiąt trzy złote 05/100). 4. Oferta nr 5 wykonawcy: DOMENA Usługi Remontowo Budowlane inż. Damian Paliczka 43-100 Tychy; ul. Różana 5 ceną brutto wynoszącą: 132 235,15 zł (słownie: sto trzydzieści dwa tysiące dwieście trzydzieści pięć złotych 15/100). 5. Oferta nr 6 wykonawcy: "Progress" Piotr Junka ul. Małopolska 83/10; 44-335 Jastrzębie Zdrój z ceną brutto wynoszącą: 143 679,27 zł (słownie: sto czterdzieści trzy tysiące sześćset siedemdziesiąt dziewięć złotych 27/100). 6. Oferta nr 7 wykonawcy: Przedsiębiorstwo Budowlane "TUR" Jerzy Janosz 43-241 Łąka; ul. Grottgera 62 z ceną brutto wynoszącą: 98 287,57 zł (słownie: dziewięćdziesiąt osiem tysięcy dwieście osiemdziesiąt siedem złotych 57/100). 7. Oferta nr 9 wykonawcy: Zakład Ogólnobudowlany Zdzisław Operchalski 43-241 Łąka; ul. Turystyczna 1 z ceną brutto wynoszącą: 102 912,44 zł (słownie: sto dwa tysiące dziewięćset dwanaście tysięcy 44/100). 8. Oferta nr 11 wykonawcy: LUT- PLAST Instalatorstwo Budowlane Józef Pasternak 40-645 Katowice; ul. Radockiego 246/35 z ceną brutto wynoszącą: 99 830,67 zł (słownie: dziewięćdziesiąt dziewięć tysięcy osiemset trzydzieści złotych 67/100). 9. Oferta nr 13 wykonawcy: P.U.H. Zakład Remontowo Budowlany Krawieczek Stefan 43-230 Goczałkowice, ul. Róż 6 z ceną brutto wynoszącą: 113 602,65 zł (słownie: sto trzynaście tysięcy sześćset dwa złote 65/100). 10. Oferta nr 15 wykonawcy: MONIMAR - BUD BIS Monika Firut 44-336 Jastrzębie Zdrój, ul. Świerczewskiego 3 z ceną brutto wynoszącą: 92 724,47 zł (słownie: dziewięćdziesiąt dwa tysiące siedemset dwadzieścia cztery złote 47/100). 11. Oferta nr 16 wykonawcy: Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Usługowo - Handlowe "EGO" S.A. Ul. Modrzejewskiej 1; 40-582 Katowice z ceną brutto wynoszącą: 109 189,79 zł (słownie: sto dziewięć tysięcy sto osiemdziesiąt dziewięć złotych 79/100). 12. Oferta nr 17 wykonawcy: ZBYSZKO" Zbigniew Dębowicz 43-195 Mikołów ul. Górna 18 z ceną brutto wynoszącą: 128 887,80 zł (słownie: sto dwadzieścia osiem tysięcy osiemset osiemdziesiąt siedem złotych 80/100). 13. Oferta nr 18 wykonawcy: BUDEMENES Rafał Nalepa 43-100 Tychy; ul. Żwakowska 21/2 z ceną brutto wynoszącą: 90 188,09 zł (słownie: dziewięćdziesiąt tysięcy sto osiemdziesiąt osiem złotych 09/100). 14. Oferta nr 19 wykonawcy: Firma Instalacyjno - Budowlana Instalacje Gazowe Sanitarne - Grzewcze Eryk Ryś 43-241 Pszczyna - Łąka; ul. Stokrotek 8 z ceną brutto wynoszącą: 95 770,68 zł (słownie: dziewięćdziesiąt pięć tysięcy siedemset siedemdziesiąt złotych 68/100). 15. Oferta nr 20 wykonawcy: Zakład Robót Ogólnobudowlanych Krzysztof Furczyk 43-200 Pszczyna ul. Hallera 19 c z ceną brutto wynoszącą: 91 736,02 zł (słownie: dziewięćdziesiąt jeden tysięcy siedemset trzydzieści sześć złotych 02/100). 16. Oferta nr 21 wykonawcy: P.P.U.H. "GRANEX" inż. Leszek Fletner 43-502 Czechowice - Dziedzice; ul. Rumana 10 z ceną brutto wynoszącą: 70 790,09 zł (słownie: siedemdziesiąt tysięcy siedemset dziewięćdziesiąt złotych 09/100). 17. Oferta nr 22 wykonawcy: EPIBUD Sp. z o.o.43-200 Pszczyna ul.3 Maja 15 z ceną brutto wynoszącą: 103 590,25 zł (słownie: sto trzy tysiące pięćset dziewięćdziesiąt złotych 25/100). 18. Oferta nr 24 wykonawcy: Zakład Remontowo - Budowlany Piotr Brauntsch 43-200 Pszczyna; ul. B. Śmiałego 7/7 z ceną brutto wynoszącą: 103 536,11 zł (słownie: sto trzy tysiące pięćset trzydzieści sześć złotych 11/100). Dla ofert, w których dokonano poprawek w trybie art. 87 ust. 2 pkt 3 Zamawiający uzyskał zgodę Wykonawców na poprawienie przedmiotowych pomyłek. III. W toku badania i oceny ofert złożonych w przedmiotowym przetargu: wykluczono z postępowania niżej wymienionego Wykonawcę: POLIMIX Posadzki Polimerowe sp. z o.o. ul. Zygmunta Augusta 12; 34-600 Limanowa (oferta nr 8) za brak dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu wymaganych w SIWZ (pkt. X B2) tj.: Zamawiający wymagał załączenia do oferty Wykazu osób (zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ), którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności w przedmiotowym zamówieniu. Do oferty należało załączyć aktualne zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego w/w osób. Mimo wezwania Zamawiającego do uzupełnienia w/w dokumentu, Wykonawca dokumentu nie przedłożył. B. Odrzucono z postępowania ofertę niżej wymienionego wykonawcy: 1. POLIMIX Posadzki Polimerowe sp. z o.o. ul. Zygmunta Augusta 12; 34-600 Limanowa (oferta nr 8) z powodu wykluczenia wykonawcy z postępowania. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Podstawa prawna: art. 24 ust. 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 2. 2PM BUDOWNICTWO HYDROIZOLACJE Michał Misztal 91-222 Łódź; ul. Szczecińska 129 (oferta nr 10) za niezgodność treści oferty z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia tj.: Brak wyceny dla poz. 17 Koszt przyjęcia gruzu na wysypisko obmiar 33.683m3 Brak wyceny dla poz. 19 Koszt przyjęcia gruzu na wysypisko obmiar 6.789m3 a tym samym wyceniony przez Wykonawcę przedmiot zamówienia nie jest tożsamy z przedmiotem zamówienia wymaganym przez Zamawiającego. Zamawiający w pkt. XVII SIWZ (SPOSÓB OBLICZENIA CENY) p.pkt. 1 wymagał aby cyt.: Obliczenie ceny oferty należy sporządzić w formie kosztorysu ofertowego, który winien podawać wartości wszystkich pozycji przedmiaru robót i być sporządzonym w układzie załączonego przedmiaru robót. (załącznik nr 1 do SIWZ). Brak wyceny pozycji uniemożliwia Zamawiającemu poprawę treści oferty (kosztorysu ofertowego) w sposób przewidziany w art. 87 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Podstawa prawna: art. 89. ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. II. Oferty, spełniające wymagania zawarte w siwz, otrzymały punktację jak niżej: 1. Oferta nr 1 wykonawcy: Zakład Remontowo Budowlany Wysokiński ul. Gliwicka 189, 48-859 Katowice Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 41,32 pkt, łączna punktacja: 123,96 pkt 2. Oferta nr 2 wykonawcy: KAZBUD Sp. z o.o. 43-254 Warszowice ul. Pszczyńska 39 Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 62,59 pkt, łączna punktacja: 187,77 pkt 3. Oferta nr 3 wykonawcy: "HOGAN" Mariusz Cołta ul. Przemysłowa 3/B10; 40-020 Katowice Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 43,00 pkt, łączna punktacja: 129,00 pkt 4. Oferta nr 4 wykonawcy: Zakład Usług Remontowo Budowlanych Oswald Pękała 43-215 Jankowice; ul. Nowa 4 Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 72,57 pkt, łączna punktacja: 217,71 pkt 5. Oferta nr 5 wykonawcy: DOMENA Usługi Remontowo Budowlane inż. Damian Paliczka 43-100 Tychy; ul. Różana 5 Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 53,53 pkt, łączna punktacja: 160,59 pkt 6. Oferta nr 6 wykonawcy: "Progress" Piotr Junka ul. Małopolska 83/10; 44-335 Jastrzębie Zdrój Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 49,27 pkt, łączna punktacja: 147,81 pkt 7. Oferta nr 7 wykonawcy: Przedsiębiorstwo Budowlane "TUR" Jerzy Janosz 43-241 Łąka; ul. Grottgera 62 Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 72,02 pkt, łączna punktacja: 216,06 pkt 9. Oferta nr 9 wykonawcy: Zakład Ogólnobudowlany Zdzisław Operchalski 43-241 Łąka; ul. Turystyczna 1 Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 68,79 pkt, łączna punktacja: 206,37 pkt 10. Oferta nr 11 wykonawcy: LUT- PLAST Instalatorstwo Budowlane Józef Pasternak 40-645 Katowice; ul. Radockiego 246/35 Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 70,91 pkt, łączna punktacja: 212,73 pkt 11. Oferta nr 12 wykonawcy: Zakład Remontowo Budowlany Jerzy Kotlarz 41-200 Sosnowiec; ul. Naftowa 81/14 Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 60,44 pkt, łączna punktacja: 181,32 pkt 12. Oferta nr 13 wykonawcy: P.U.H. Zakład Remontowo Budowlany Krawieczek Stefan 43-230 Goczałkowice, ul. Róż 6 Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 62,31 pkt, łączna punktacja: 186,93 pkt 12. Oferta nr 14 wykonawcy: FORTIS Zakład Robót Budowlanych Grzegorz Garus 43-200 Pszczyna ul. Sucharskiego 7 Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 63,79 pkt, łączna punktacja: 191,37 pkt 13. Oferta nr 15 wykonawcy: MONIMAR - BUD BIS Monika Firut 44-336 Jastrzębie Zdrój, ul. Świerczewskiego 3 Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 76,34 pkt, łączna punktacja: 229,02 pkt 14. Oferta nr 16 wykonawcy: Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Usługowo - Handlowe "EGO" S.A. Ul. Modrzejewskiej 1; 40-582 Katowice Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 64,83 pkt, łączna punktacja: 194,49 pkt 15. Oferta nr 17 wykonawcy: ZBYSZKO" Zbigniew Dębowicz 43-195 Mikołów ul. Górna 18 Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 54,92 pkt, łączna punktacja: 164,76 pkt 16. Oferta nr 18 wykonawcy: BUDEMENES Rafał Nalepa 43-100 Tychy; ul. Żakowska 21/2 Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 78,49 pkt, łączna punktacja: 235,47 pkt 17. Oferta nr 19 wykonawcy: Firma Instalacyjno - Budowlana Instalacje Gazowe Sanitarne - Grzewcze Eryk Ryś 43-241 Pszczyna - Łąka; ul. Stokrotek 8 Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi:73,92 pkt, łączna punktacja: 221,76 pkt 18. Oferta nr 20 wykonawcy: Zakład Robót Ogólnobudowlanych Krzysztof Furczyk 43-200 Pszczyna ul. Hallera 19 Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 77,17 pkt, łączna punktacja: 231,51 pkt 19. Oferta nr 21 wykonawcy: P.P.U.H. "GRANEX" inż. Leszek Letner 43-502 Czechowice - Dziedzice; ul. Rumana 10 Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 100,00 pkt, łączna punktacja: 300,00 pkt 20. Oferta nr 22 wykonawcy: EPIBUD Sp. z o.o.43-200 Pszczyna ul.3 Maja 15 Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 68,34 pkt, łączna punktacja: 205,02 pkt 21. Oferta nr 23 wykonawcy: Usługi Remontowo Budowlane Łukasz Rogoś 44-340 Godów; ul. Powstańców Śl. 27 Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 64,25 pkt, łączna punktacja: 192,75 pkt 22. Oferta nr 24 wykonawcy: Zakład Remontowo - Budowlany Piotr Brauntsch 43-200 Pszczyna; ul. B. Śmiałego 7/7 Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 68,37 pkt, łączna punktacja: 205,11 pkt IV. Wybór najkorzystniejszej oferty: Zamawiający informuje, iż w toku badania i oceny ofert złożonych w przedmiotowym postępowaniu wybrano ofertę niżej wymienionego Wykonawcy: P.P.U.H. "GRANEX" inż. Leszek Letner 43-502 Czechowice - Dziedzice; ul. Rumana 10 (oferta nr 21) z ceną brutto wynoszącą: 70 790,09 zł (słownie: siedemdziesiąt tysięcy siedemset dziewięćdziesiąt złotych 09/100). Oferta spełnia wszystkie wymagania zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i zawiera najniższą cenę spośród ofert złożonych w przedmiotowym postępowaniu. Dziękujemy za udział w postępowaniu i złożenie ofert. |
|
Pszczyna: Remont pomieszczeń piwnicznych - skrzydło frontowe budynku Starostwa Powiatowego w Pszczynie.
Numer ogłoszenia: 208805 - 2009; data zamieszczenia: 13.11.2009 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Pszczyński , ul. 3 Maja 10, 43-200 Pszczyna, woj. śląskie, tel. 032 4492300, 032 4492399, faks 032 4492345. Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.pszczyna.pl I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pomieszczeń piwnicznych - skrzydło frontowe budynku Starostwa Powiatowego w Pszczynie.. II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Remont pomieszczeń piwnicznych - skrzydło frontowe budynku Starostwa Powiatowego w Pszczynie. Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.: 2.1. Roboty rozbiórkowe posadzek i skucie tynków, 2.2. Wykonanie ścianek działowych, 2.3. Uzupełnienia i przetarcia tynków, 2.4. Malowanie ścian i stropów farbami emulsyjnymi 2.5. Wykończenie ścian okładzinami z płytek ceramicznych i wyprawami tynkarskimi cienkowarstwowymi, 2.6. Wykonanie warstw konstrukcyjnych i izolacyjnych posadzek, 2.7. Montaż stolarki drzwiowej (metalowej), 2.8. Montaż w zakresie instalacji sanitarnych. Wartość zamówienia nie przekracza kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm).. II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.13.00-1, 45.26.25.00-6, 45.41.00.00-4, 45.44.21.00-8, 45.42.10.00-4, 45.43.00.00-0, 45.33.20.00-3. II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.03.2010. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. III.2) WARUNKI UDZIAŁU Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: A. Spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 UPZP. a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności lub czynności b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.: 1. wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia tj. przed dniem 13.11.2009r, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tzn. roboty ogólnobudowlane wewnętrzne w budynkach użyteczności publicznej lub w budynkach wielorodzinnych o wartości minimum 80 000 zł brutto każda, z podaniem ich wartości, przedmiotu zamówienia oraz daty i miejsca wykonania (wzór stanowi załącznik Nr 5 do SIWZ). Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 2. dysponują osobą/osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty kserokopie, potwierdzone za zgodność z oryginałem, powyższych uprawnień oraz zaświadczenie, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego, potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby. c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. d. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. B. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki. 2. Zamawiający wezwie w trybie art. 26 ust.3 Wykonawców: a. którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 UPZP; b. którzy nie złożyli pełnomocnictw; c. którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 UPZP, zawierające błędy; d. którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 3. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo termin składania ofert. C. Dopuszcza się składanie ofert wspólnych: dwóch lub większej ilości podmiotów, przy zachowaniu następujących warunków: 1. Jeden z podmiotów zostanie wyznaczony jako odpowiedzialny i jego upoważnienie będzie udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez upełnomocnionych przedstawicieli pozostałych podmiotów. 2. Prawomocne zaświadczenia, oświadczenia i dokumenty dotyczące potwierdzenia spełnienia warunków określonych w punkcie IX podpunkcie A lit a; c; d SIWZ muszą być złożone przez każdy podmiot oddzielnie. Dotyczy to dokumentów określonych w pkt X lit. A pkt 1; 2; lit C SIWZ. 3. Wymagania określone w punkcie IX podpunkcie: A lit. b SIWZ muszą być spełnione przy uwzględnieniu zsumowania danych od wszystkich podmiotów - na podstawie dokumentów złożonych przez każdego z nich. Dotyczy to dokumentów określonych w pkt X lit. B pkt 1; 2 SIWZ. 4. Pozostałe, wymagane w SIWZ dokumenty, oświadczenia, zaświadczenia i inne elementy oferty muszą być podpisane przez osobę lub osoby wyznaczone jako odpowiedzialne, których upoważnienie będzie udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez upełnomocnionych przedstawicieli pozostałych podmiotów 5. Wszystkie podmioty będą solidarnie odpowiadały prawnie za realizację umowy. 6. Przed zawarciem umowy o niniejsze zamówienie publiczne, jeżeli oferta konsorcjum zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający może wezwać do przedstawienia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. A. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 UPZP Zamawiający żąda przedłożenia w ofercie: 1. Wypełnionego i podpisanego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (w zakresie art. 24 ust.1-4 i art. 22. ust. 1 ustawy PZP) zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. 2. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. B. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje lub będzie dysponował potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający żąda przedłożenia w ofercie: 1. Wykazu wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia tj. przed dniem 13.11.2009r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie robót budowlanych tożsamych z przedmiotem zamówienia. Jako warunek minimalny zamawiający wymaga: potwierdzonego zrealizowania co najmniej dwóch robót odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tzn. roboty ogólnobudowlane wewnętrzne w budynkach użyteczności publicznej lub w budynkach wielorodzinnych o wartości minimum 80 000 zł brutto każda, z podaniem ich wartości, przedmiotu zamówienia oraz daty i miejsca wykonania (wzór stanowi załącznik Nr 5 do SIWZ). Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 2. Wykazu osób (zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ), którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności w przedmiotowym zamówieniu. W przypadku, gdy wykonawca w w/w wykazie wskaże osoby, będące w dyspozycji innych podmiotów, do oferty należy dołączyć pisemne zobowiązanie tych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. (załącznik Nr 4 do SIWZ) Warunek minimalny: 1 osoba z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, posiadająca prawo pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. Do oferty należy załączyć aktualne zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego w/w osób. C. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda przedłożenia w ofercie: Polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. D. Ponadto Zamawiający żąda przedłożenia w ofercie: Kosztorysu ofertowego sporządzonego na podstawie załączonego do SIWZ przedmiaru robót (załącznik nr 1 do SIWZ). Kosztorys ofertowy winien podawać wartości wszystkich pozycji przedmiaru robót. Zaleca się, aby wykazano w kosztorysie cenę jednostkową (wraz z narzutami, bez podatku VAT) dla każdej pozycji kosztorysowej oraz dołączono zestawienia robocizny, materiałów i sprzętu. UWAGA ! Zgodnie z art. 3 ust. 1 pkt 1 ustawy z 5 lipca 2001r. o cenach (Dz. U. Nr 97 poz. 1050 ze zm.), do którego odsyła art. 2 pkt 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - ceną jest wartość wyrażona w jednostkach pieniężnych, którą kupujący jest obowiązany zapłacić przedsiębiorcy za towar lub usługę. Analogicznie kwestia ta jest regulowana w odniesieniu do cen jednostkowych. Zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r, o denominacji złotego (Dz.U. Nr 84 poz. 386 ze zm.) od 1 stycznia 1995r. polską jednostką pieniężną jest (art. 1) złoty, który dzieli się na 100 groszy. Regulacja ta wynika również z art. 31 ustawy z 29 sierpnia 1997r. o Narodowym Banku Polskim (Dz.U. z 2005r. Nr 1, poz. 2), w myśl którego znakami pieniężnymi Rzeczpospolitej Polskiej są banknoty i monety opiewające na złote i grosze. Oznacza to, iż rozliczanie wykonanych robót może nastąpić wyłącznie z uwzględnieniem wymienionych regulacji, a to powoduje, że cena za roboty musi być wyrażona w obowiązującej w Polsce jednostce pieniężnej. Uwzględniając powyższe regulacje cena oferty musi być podana w złotych i w groszach tzn. w liczbie z dwoma miejscami po przecinku. Oznaczenie ceny w inny sposób (3, 4 itd. miejsc po przecinku) spowoduje, iż w tej części oferta będzie niezgodna z polskim systemem płatniczym wskazanym w powołanych wyżej ustawach i na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień Publicznych podlegać będzie odrzuceniu. E. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Polski. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605), uwzględniający zmiany wprowadzone rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008r. zmieniającym rozporządzenie w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 188, poz. 1155).. SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie. IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.powiat.pszczyna.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Pszczynie,parter pok. 5 Wydział Inwestycji i Zamówień Publicznych lub przesyłką pocztową (poleconą) na adres : Starostwo Powiatowe w Pszczynie, ul. 3 Maja10 43-200 Pszczyna. IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.12.2009 godzina 10:00, miejsce: Starostwie Powiatowe w Pszczynie, I piętro pok. 35 Sekretariat lub przesyłką pocztową (poleconą) na adres : Starostwo Powiatowe w Pszczynie, ul. 3 Maja10 43-200 Pszczyna. IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy. |