Wyniki przetargów/konkursów |
Termin składania ofert: 09-11-2009, godz. 10:00Utworzenie pracowni szkolnictwa zawodowego w szkołach ponadgimnazjalnych Powiatu Pszczyńskiego - Zespół Szkół Zawodowych i Ogólnokształcących w Woli: roboty budowlano - instalacyjne. |
|
Wynik postępowania przetargowego/konkursowego |
|
Pszczyna dnia 16 listopad 2009r.
Pismo nr IZ-342-111/09 OGŁOSZENIE WYNIKÓW POSTĘPOWANIA PRZETARGOWEGO Dotyczy: przetargu nieograniczonego nr: IZ.345 –15/R/09 na realizację zadania: Utworzenie pracowni szkolnictwa zawodowego w szkołach ponadgimnazjalnych Powiatu Pszczyńskiego – Zespół Szkół Zawodowych i Ogólnokształcących w Woli. Na podstawie art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) Powiat Pszczyński informuje, iż zostało rozstrzygnięte postępowanie przetargowe dotyczące realizacji zadania: Utworzenie pracowni szkolnictwa zawodowego w szkołach ponadgimnazjalnych Powiatu Pszczyńskiego – Zespół Szkół Zawodowych i Ogólnokształcących w Woli. I. W postępowaniu złożone zostały oferty następujących wykonawców: 1. Oferta nr 1 wykonawcy: MONIMAR – BUD BIS Monika Firut 44-336 Jastrzębie Zdrój ul. Świerczewskiego 3 z ceną brutto wynoszącą: 76 372,00 zł (słownie: siedemdziesiąt sześć tysięcy trzysta siedemdziesiąt dwa złote 00/100). 2. Oferta nr 2 wykonawcy: FIRMA „CONSTRAKSZEN” Tadeusz Waliński 43-332 Pisarzowice ul. Malinowa 3 z ceną brutto wynoszącą: 108 797,15 zł (słownie: sto osiem tysięcy siedemset dziewięćdziesiąt siedem złotych 15/100). 3. Oferta nr 3 wykonawcy: Przedsiębiorstwo „GAWINEX” Spółka z o.o. 44-203 Rybnik ul. Sosnowa 7 z ceną brutto wynoszącą: 117 921,76 zł (słownie: sto siedemnaście tysięcy dziewięćset dwadzieścia jeden złotych 76/100). 4. Oferta nr 4 wykonawcy: Usługi Remontowo-Budowlane Mariusz Góra 43-300 Bielsko-Biała ul. Zapłocie Małe 58b z ceną brutto wynoszącą: 98 845,18 zł (słownie: dziewięćdziesiąt osiem tysięcy osiemset czterdzieści pięć złotych 18/100). 5. Oferta nr 5 wykonawcy: FORTIS Zakład Robót Budowlanych Grzegorz Garus 43-200 Pszczyna ul. Sucharskiego 7 z ceną brutto wynoszącą: 81 022,74 zł (słownie: osiemdziesiąt jeden tysięcy dwadzieścia dwa złote 74/100). II. Poprawiono na podstawie art. 87 ustawy PZP omyłki: W toku badania i oceny ofert złożonych w przedmiotowym postępowaniu na podstawie art. 87 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych poprawiono w ofercie nr 5 wykonawcy: FORTIS Zakład Robót Budowlanych Grzegorz Garus 43-200 Pszczyna ul. Sucharskiego 7 inną omyłkę polegającą na niezgodności treści oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, nie powodującą istotnych zmian w treści oferty (błąd przedmiaru). W wyniku dokonanej przez Zamawiającego poprawy, wartość brutto oferty wynosi: Oferta nr 5 wykonawcy: FORTIS Zakład Robót Budowlanych Grzegorz Garus 43-200 Pszczyna ul. Sucharskiego 7, cena brutto wynosząca: 80 877,31 zł (słownie: osiemdziesiąt tysięcy osiemset siedemdziesiąt siedem złotych 31/100). Zamawiający informuje, iż w/w Wykonawca wyraził zgodę na poprawienie omyłki. II. W toku badania i oceny ofert złożonych w przedmiotowym przetargu: A. odrzucono z postępowania ofertę niżej wymienionego wykonawcy: MONIMAR – BUD BIS Monika Firut 44-336 Jastrzębie Zdrój ul. Świerczewskiego 3 (oferta nr 1) za niezgodność treści oferty z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia tj.: Brak wyceny dla poz. 54 Przedmiaru robót (załącznik nr 1 do siwz) Dział 2. Pracownia mechatroniczna Część 2.2. Roboty wykończeniowe Poz.54 Roboty wykończeniowe Obróbki blacharskie z blachy powlekanej o szerokości w rozwinięciu do 25 cm, montaż parapetów zewnętrznych, a tym samym zaoferowany przez Zamawiającego przedmiot zamówienia nie jest tożsamy z przedmiotem zamówienia wymaganym przez Zamawiającego. Podstawa prawna: art. 89. ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Brak wyceny pozycji uniemożliwia Zamawiającemu poprawę treści oferty (kosztorysu ofertowego) w sposób przewidziany w art. 87 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. II. Oferty, spełniające wymagania zawarte w siwz, otrzymały punktację jak niżej: 1. Oferta nr 2 wykonawcy: FIRMA „CONSTRAKSZEN” Tadeusz Waliński 43-332 Pisarzowice ul. Malinowa 3 Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 70,00 pkt, łączna punktacja: 210,00 pkt 2. Oferta nr 3 wykonawcy: Przedsiębiorstwo „GAWINEX” Spółka z o.o. 44-203 Rybnik ul. Sosnowa 7 Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 65,00 pkt, łączna punktacja: 195,00 pkt 3. Oferta nr 4 wykonawcy: Usługi Remontowo-Budowlane Mariusz Góra 43-300 Bielsko-Biała ul. Zapłocie Małe 58b Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 77,00 pkt, łączna punktacja: 231,00 pkt 4. Oferta nr 5 wykonawcy: FORTIS Zakład Robót Budowlanych Grzegorz Garus 43-200 Pszczyna ul. Sucharskiego 7 Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 100,00 pkt, łączna punktacja: 300,00 pkt IV. Wybór najkorzystniejszej oferty: Zamawiający informuje, iż w toku badania i oceny ofert złożonych w przedmiotowym postępowaniu wybrano ofertę niżej wymienionego Wykonawcy: Oferta nr 5 wykonawcy: FORTIS Zakład Robót Budowlanych Grzegorz Garus 43-200 Pszczyna ul. Sucharskiego 7 z ceną brutto wynoszącą: 80 877,31 zł (słownie: osiemdziesiąt tysięcy osiemset siedemdziesiąt siedem złotych 31/100). Oferta spełnia wszystkie wymagania zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i zawiera najniższą cenę spośród ofert złożonych w przedmiotowym postępowaniu. Dziękujemy za udział w postępowaniu i złożenie ofert. |
|
Pszczyna: Utworzenie pracowni szkolnictwa zawodowego w szkołach ponadgimnazjalnych Powiatu Pszczyńskiego - Zespół Szkół Zawodowych i Ogólnokształcących w Woli: roboty budowlano - instalacyjne.
Numer ogłoszenia: 180889 - 2009; data zamieszczenia: 19.10.2009 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Pszczyński , ul. 3 Maja 10, 43-200 Pszczyna, woj. śląskie, tel. 032 4492300, 032 4492399, faks 032 4492345. Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.pszczyna.pl I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utworzenie pracowni szkolnictwa zawodowego w szkołach ponadgimnazjalnych Powiatu Pszczyńskiego - Zespół Szkół Zawodowych i Ogólnokształcących w Woli: roboty budowlano - instalacyjne.. II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: Utworzenie pracowni szkolnictwa zawodowego w szkołach ponadgimnazjalnych Powiatu Pszczyńskiego - Zespół Szkół Zawodowych i Ogólnokształcących w Woli: roboty budowlano - instalacyjne. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.: 2.1. Roboty rozbiórkowe i demontażowe, 2.2. Montaż stolarki okiennej i drzwiowej, 2.3. Wykonanie posadzek z wykładziny rulonowej PCV obiektowej 2.4. Miejscowe naprawy i uzupełnienia tynków ścian, 2.5. Malowanie tynków ścian i stropów farbami emulsyjnymi 2.6. Montaż nowych linii zasilających i obwodów instalacji elektrycznej świetlenia podstawowego i gniazd wtykowych 2.7. Montaż tablicy rozdzielczej Wartość przedmiotowego zamówienia nie przekracza kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo Zamówień Publicznych.. II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1, 45.31.00.00-3. II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 18.12.2009. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. III.2) WARUNKI UDZIAŁU Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: A. Spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 UPZP. a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności lub czynności b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.: 1. wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia tj. przed dniem 19.10.2009r, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tzn. roboty ogólnobudowlane wewnętrzne w budynkach użyteczności publicznej lub w budynkach wielorodzinnych o wartości minimum 80 000 zł brutto każda, z podaniem ich wartości, przedmiotu zamówienia oraz daty i miejsca wykonania (wzór stanowi załącznik Nr 5 do SIWZ). Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 2. dysponują osobą-osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty kserokopie, potwierdzone za zgodność z oryginałem, powyższych uprawnień oraz zaświadczenie, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego, potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby. c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. d. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. B. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki.. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta winna zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. A. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 UPZP Zamawiający żąda przedłożenia w ofercie: 1. Wypełnionego i podpisanego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (w zakresie art. 24 ust.1-4 i art. 22. ust. 1 ustawy PZP) zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. 2. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. B. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje lub będzie dysponował potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający żąda przedłożenia w ofercie: 1. Wykazu wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia tj. przed dniem 19.10.2009r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie robót budowlanych tożsamych z przedmiotem zamówienia. Jako warunek minimalny zamawiający wymaga: potwierdzonego zrealizowania co najmniej dwóch robót odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tzn. roboty ogólnobudowlane wewnętrzne w budynkach użyteczności publicznej lub w budynkach wielorodzinnych o wartości minimum 80 000 zł brutto każda, z podaniem ich wartości, przedmiotu zamówienia oraz daty i miejsca wykonania (wzór stanowi załącznik Nr 5 do SIWZ). Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 2. Wykazu osób (zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ), którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności w przedmiotowym zamówieniu. W przypadku, gdy wykonawca w w/w wykazie wskaże osoby, będące w dyspozycji innych podmiotów, do oferty należy dołączyć pisemne zobowiązanie tych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. (załącznik Nr 4 do SIWZ) Warunek minimalny: 1 osoba z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, posiadająca prawo pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. Do oferty należy załączyć aktualne zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego w/w osób. C. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda przedłożenia w ofercie: Polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. D. Ponadto Zamawiający żąda przedłożenia w ofercie: Kosztorysu ofertowego sporządzonego na podstawie załączonego do SIWZ przedmiaru robót (załącznik nr 1 do SIWZ). Kosztorys ofertowy winien podawać wartości wszystkich pozycji przedmiaru robót. Zaleca się, aby wykazano w kosztorysie cenę jednostkową (wraz z narzutami, bez podatku VAT) dla każdej pozycji kosztorysowej oraz dołączono zestawienia robocizny, materiałów i sprzętu. UWAGA ! Zgodnie z art. 3 ust. 1 pkt 1 ustawy z 5 lipca 2001r. o cenach (Dz. U. Nr 97 poz. 1050 ze zm.), do którego odsyła art. 2 pkt 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - ceną jest wartość wyrażona w jednostkach pieniężnych, którą kupujący jest obowiązany zapłacić przedsiębiorcy za towar lub usługę. Analogicznie kwestia ta jest regulowana w odniesieniu do cen jednostkowych. Zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r, o denominacji złotego (Dz.U. Nr 84 poz. 386 ze zm.) od 1 stycznia 1995r. polską jednostką pieniężną jest (art. 1) złoty, który dzieli się na 100 groszy. Regulacja ta wynika również z art. 31 ustawy z 29 sierpnia 1997r. o Narodowym Banku Polskim (Dz.U. z 2005r. Nr 1, poz. 2), w myśl którego znakami pieniężnymi Rzeczpospolitej Polskiej są banknoty i monety opiewające na złote i grosze. Oznacza to, iż rozliczanie wykonanych robót może nastąpić wyłącznie z uwzględnieniem wymienionych regulacji, a to powoduje, że cena za roboty musi być wyrażona w obowiązującej w Polsce jednostce pieniężnej. Uwzględniając powyższe regulacje cena oferty musi być podana w złotych i w groszach tzn. w liczbie z dwoma miejscami po przecinku. Oznaczenie ceny w inny sposób (3, 4 itd. miejsc po przecinku) spowoduje, iż w tej części oferta będzie niezgodna z polskim systemem płatniczym wskazanym w powołanych wyżej ustawach i na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień Publicznych podlegać będzie odrzuceniu. E. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Polski. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605), uwzględniający zmiany wprowadzone rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008r. zmieniającym rozporządzenie w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 188, poz. 1155).. SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie. IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.powiat.pszczyna.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Pszczynie,parter pok. 5 Wydział Inwestycji i Zamówień Publicznych lub przesyłką pocztową (poleconą) na adres : Starostwo Powiatowe w Pszczynie, ul. 3 Maja10 43-200 Pszczyna. IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Pszczynie, I piętro pok. 35 Sekretariat lub przesyłką pocztową (poleconą) na adres : Starostwo Powiatowe w Pszczynie, ul. 3 Maja10 43-200 Pszczyna. IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Umowa współfinansowana z Europejskiego Funduszu Rzwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013, Priorytet VIII,Infrastruktura edukacyjna,Działanie 8.2 Infrastruktura Placówek Oświaty. |