Wyniki przetargów/konkursów |
Termin składania ofert: 08-07-2009, godz. 10:00Wykonanie boisk piaskowych na terenie POSiR w Pszczynie. |
|
Wynik postępowania przetargowego/konkursowego |
|
Pszczyna dnia 14 lipiec 2009r.
Pismo nr IZ-342-79/09 OGŁOSZENIE WYNIKÓW POSTĘPOWANIA PRZETARGOWEGO Dotyczy: postępowania przetargowego na realizację zadania: „Wykonanie boisk piaskowych na terenie POSiR w Pszczynie przy ul. Poniatowskiego 2 w Pszczynie”. (nr sprawy: IZ.345-11/R/09). Na podstawie art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) Powiat Pszczyński informuje, iż zostało rozstrzygnięte postępowanie przetargowe dotyczące zadania: „Wykonanie boisk piaskowych na terenie POSiR w Pszczynie przy ul. Poniatowskiego 2 w Pszczynie”. I. W postępowaniu złożone zostały oferty następujących wykonawców: 1. Oferta nr 1 wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe „WEKER 02” 44-335 Jastrzębie Zdrój ul. Podhalańska 25 z ceną brutto wynoszącą: 75 258,99 zł (słownie: siedemdziesiąt pięć tysięcy dwieście pięćdziesiąt osiem złotych 99/100). 2. Oferta nr 2 wykonawcy: DROMOT Sp. z o.o. 43-200 Pszczyna ul. Bielska 32 z ceną brutto wynoszącą: 70 625,31 zł (słownie: siedemdziesiąt tysięcy sześćset dwadzieścia pięć złotych 31/100). 3. Oferta nr 3 wykonawcy: BIEGIER Sp. z o.o. 43-200 Pszczyna ul. Batorego 27 z ceną brutto wynoszącą: 78 524,95 zł (słownie: siedemdziesiąt osiem tysięcy pięćset dwadzieścia cztery złote 95/100). 4. Oferta nr 4 wykonawcy: ROMANKO I SYNOWIE s.c. Jan Romanko, Artur Romanko, Damian Romanko 43-200 Pszczyna ul. Wodzisławska 1 z ceną brutto wynoszącą: 116 919,41 zł (słownie: sto szesnaście tysięcy dziewięćset dziewiętnaście złotych 41/100). 5. Oferta nr 5 wykonawcy: FUH Waliczek Bogusław 43-438 Brenna ul. Leśników 78 z ceną brutto wynoszącą: 54 897,41 zł (słownie: pięćdziesiąt cztery tysiące osiemset dziewięćdziesiąt siedem złotych 41/100). 6. Oferta nr 6 wykonawcy: Artur Lorenz Firma Handlowo-Usługowo-Produkcyjna REBAU 43-391 Mazańcowice 700 z ceną brutto wynoszącą: 78 326,64 zł (słownie: siedemdziesiąt osiem tysięcy trzysta dwadzieścia sześć złotych 64/100). W toku badania i oceny ofert złożonych w przedmiotowym przetargu: II. wykluczono z postępowania niżej wymienionych Wykonawców: a. ROMANKO I SYNOWIE s.c. Jan Romanko, Artur Romanko, Damian Romanko 43-200 Pszczyna, ul. Wodzisławska 1 (oferta nr 4) a. ze względu na brak przedłożenia polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, zgodnie z wymaganiami określonymi w pkt. X. p.pkt. C SIWZ b. ze względu na brak przedłożenia aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, zgodnie z wymaganiami określonymi w pkt. X.A p.pkt. 2 SIWZ Pomimo wezwania Zamawiającego do uzupełnienia w/w dokumentów, Wykonawca nie przedłożył wymaganych dokumentów. Podst. prawna: art. 24 ust. 2 pkt 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych b. Artur Lorenz Firma Handlowo – Usługowo - Produkcyjna REBAU 43-391 Mazańcowice 700 (oferta nr 6) W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę doświadczenia, Zamawiający wymagał udokumentowania zrealizowania co najmniej dwóch robót odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tzn. roboty drogowe lub boiska sportowe o wartości minimum 60 000 zł brutto każda (pkt XB p.pkt 1 SIWZ). Wykonawca składający ofertę tj. Artur Lorenz Firma Handlowo -Usługowo-Produkcyjna REBAU 43-391 Mazańcowice 700 na potwierdzenie udokumentowania doświadczenia dołączyła do oferty referencje innego wykonawcy, a tym samym nie spełnia warunku udziału w postępowaniu. Podst. prawna: art. 24 ust. 2 pkt 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych III. Odrzucono z postępowania oferty niżej wymienionych wykonawców: a. (oferta nr 4) ROMANKO I SYNOWIE s.c. Jan Romanko, Artur Romanko, Damian Romanko 43-200 Pszczyna ul. Wodzisławska 1 z powodu wykluczenia wykonawcy za brak dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu wymaganych w SIWZ tj. brak przedłożenia polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej oraz brak przedłożenia aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej zgodnie z wymaganiami Zamawiającego. Podst. prawna: art. 24 ust. 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych b. (oferta nr 6) Artur Lorenz Firma Handlowo -Usługowo-Produkcyjna REBAU 43-391 Mazańcowice 700 z powodu wykluczenia wykonawcy za brak dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu wymaganych w SIWZ tj. brak udokumentowania przez wykonawcę doświadczenia, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego. Podst. prawna: art. 24 ust. 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych IV. Oferty, spełniające wymagania zawarte w siwz, otrzymały punktację jak niżej: 1. Oferta nr 1 wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe „WEKER 02” 44-335 Jastrzębie Zdrój ul. Podhalańska 25 Liczba pkt w kryterium cena 100% wynosi: 72,94 pkt, łączna punktacja 291,76 pkt 2. Oferta nr 2 wykonawcy: DROMOT Sp. z o.o. 43-200 Pszczyna ul. Bielska 32 Liczba pkt w kryterium cena 100% wynosi: 77,73 pkt, łączna punktacja 310,92 pkt 3. Oferta nr 3 wykonawcy: BIEGIER Sp. z o.o. 43-200 Pszczyna ul. Batorego 27 Liczba pkt w kryterium cena 100% wynosi: 69,91 pkt, łączna punktacja 279,64 pkt 5. Oferta nr 5 wykonawcy: FUH Waliczek Bogusław 43-438 Brenna ul. Leśników 78 Liczba pkt w kryterium cena 100% wynosi: 100,00 pkt, łączna punktacja 400,00 pkt R O Z S T R Z Y G N I Ę C I E V.Wybór najkorzystniejszej oferty: Zamawiający informuje, iż w toku badania i oceny ofert złożonych w przedmiotowym postępowaniu wybrano ofertę niżej wymienionego Wykonawcy: Oferta nr 5 wykonawcy: FUH Waliczek Bogusław 43-438 Brenna ul. Leśników 78 z ceną brutto wynoszącą: 54 897,41 zł (słownie: pięćdziesiąt cztery tysiące osiemset dziewięćdziesiąt siedem złotych 41/100). Oferta spełnia wszystkie wymagania zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i zawiera najniższą cenę spośród ofert złożonych w przedmiotowym postępowaniu, a nie podlegającą odrzuceniu. Dziękujemy za udział w postępowaniu i złożenie ofert. |
|
Pszczyna: Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie boisk piaskowych na terenie POSiR w Pszczynie.
Numer ogłoszenia: 195586 - 2009; data zamieszczenia: 17.06.2009 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Pszczyński , ul. 3 Maja 10, 43-200 Pszczyna, woj. śląskie, tel. 032 4492300, 032 4492399, faks 032 4492345. • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.pszczyna.pl I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie boisk piaskowych na terenie POSiR w Pszczynie.. II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie boisk piaskowych na terenie POSiR w Pszczynie. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.: a. Roboty ziemne (wykopy, formowanie i zagęszczanie gruntu, plantowanie gruntu), b. Wykonanie drenażu francuskiego liniowego, c. Wykonanie warstw konstrukcyjnych nawierzchni - podbudowa z tłucznia (15 cm) i nawierzchnia piasku (30 cm), d. Ułożenie obrzeży 8 cm x 30 cm na ławie betonowej.. II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.00-8. II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. III.2) WARUNKI UDZIAŁU • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A. Spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 UPZP. a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności lub czynności b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.: 1. wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia tj. przed dniem 17.06.2009r. a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tzn. roboty drogowe lub boiska sportowe o wartości minimum 60 000 zł brutto każda, z podaniem ich wartości, przedmiotu zamówienia oraz daty i miejsca wykonania (wzór stanowi załącznik Nr 5 do SIWZ). Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 2. dysponują osobą/osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty kserokopie, potwierdzone za zgodność z oryginałem, powyższych uprawnień oraz zaświadczenie, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego, potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby. c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. d. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. B. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki. 2. Zamawiający wezwie w trybie art. 26 ust.3 Wykonawców: a. którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 UPZP; b. którzy nie złożyli pełnomocnictw; c. którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 UPZP, zawierające błędy; d. którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 3. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo termin składania ofert. C. Dopuszcza się składanie ofert wspólnych: dwóch lub większej ilości podmiotów, przy zachowaniu następujących warunków: 1. Jeden z podmiotów zostanie wyznaczony jako odpowiedzialny i jego upoważnienie będzie udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez upełnomocnionych przedstawicieli pozostałych podmiotów. 2. Prawomocne zaświadczenia, oświadczenia i dokumenty dotyczące potwierdzenia spełnienia warunków określonych w punkcie IX podpunkcie A lit a; c; d SIWZ muszą być złożone przez każdy podmiot oddzielnie. Dotyczy to dokumentów określonych w pkt IX lit. A pkt 1; 2; lit C SIWZ. 3. Wymagania określone w punkcie IX podpunkcie: A lit. b SIWZ muszą być spełnione przy uwzględnieniu zsumowania danych od wszystkich podmiotów - na podstawie dokumentów złożonych przez każdego z nich. Dotyczy to dokumentów określonych w pkt IX lit. B pkt 1; 2 SIWZ. 4. Pozostałe, wymagane w SIWZ dokumenty, oświadczenia, zaświadczenia i inne elementy oferty muszą być podpisane przez osobę lub osoby wyznaczone jako odpowiedzialne, których upoważnienie będzie udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez upełnomocnionych przedstawicieli pozostałych podmiotów 5. Wszystkie podmioty będą solidarnie odpowiadały prawnie za realizację umowy. 6. Przed zawarciem umowy o niniejsze zamówienie publiczne, jeżeli oferta konsorcjum zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający może wezwać do przedstawienia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.. • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. A. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 UPZP Zamawiający żąda przedłożenia w ofercie: 1. Wypełnionego i podpisanego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (w zakresie art. 24 ust.1-4 i art. 22. ust. 1 ustawy PZP) zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. 2. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. B. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje lub będzie dysponował potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający żąda przedłożenia w ofercie: 1. Wykazu wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia tj. przed dniem 17.06.2009r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie robót budowlanych tożsamych z przedmiotem zamówienia. Jako warunek minimalny zamawiający wymaga: potwierdzonego zrealizowania co najmniej dwóch robót odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tzn. roboty drogowe lub boiska sportowe o wartości minimum 60 000zł brutto każda, z podaniem ich wartości, przedmiotu zamówienia oraz daty i miejsca wykonania (wzór stanowi załącznik Nr 5 do SIWZ). Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 2. Wykazu osób (zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ), którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności w przedmiotowym zamówieniu. W przypadku, gdy wykonawca w w/w wykazie wskaże osoby, będące w dyspozycji innych podmiotów, do oferty należy dołączyć pisemne zobowiązanie tych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. (załącznik Nr 4 do SIWZ) Warunek minimalny: 1 osoba z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń, posiadająca prawo pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. Do oferty należy załączyć aktualne zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego w/w osób. C. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda przedłożenia w ofercie: Polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. D. Ponadto Zamawiający żąda przedłożenia w ofercie: Kosztorysu ofertowego sporządzonego na podstawie załączonego do SIWZ przedmiaru robót (załącznik nr 1 do SIWZ). Kosztorys ofertowy winien podawać wartości wszystkich pozycji przedmiaru robót. Zaleca się, aby wykazano w kosztorysie cenę jednostkową (wraz z narzutami, bez podatku VAT) dla każdej pozycji kosztorysowej oraz dołączono zestawienia robocizny, materiałów i sprzętu. UWAGA ! Zgodnie z art. 3 ust. 1 pkt 1 ustawy z 5 lipca 2001r. o cenach (Dz. U. Nr 97 poz. 1050 ze zm.), do którego odsyła art. 2 pkt 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - ceną jest wartość wyrażona w jednostkach pieniężnych, którą kupujący jest obowiązany zapłacić przedsiębiorcy za towar lub usługę. Analogicznie kwestia ta jest regulowana w odniesieniu do cen jednostkowych. Zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r, o denominacji złotego (Dz.U. Nr 84 poz. 386 ze zm.) od 1 stycznia 1995r. polską jednostką pieniężną jest (art. 1) złoty, który dzieli się na 100 groszy. Regulacja ta wynika również z art. 31 ustawy z 29 sierpnia 1997r. o Narodowym Banku Polskim (Dz.U. z 2005r. Nr 1, poz. 2), w myśl którego znakami pieniężnymi Rzeczpospolitej Polskiej są banknoty i monety opiewające na złote i grosze. Oznacza to, iż rozliczanie wykonanych robót może nastąpić wyłącznie z uwzględnieniem wymienionych regulacji, a to powoduje, że ceny za roboty muszą być wyrażone w obowiązującej w Polsce jednostce pieniężnej. Uwzględniając powyższe regulacje cena oferty musi być podana w złotych i w groszach tzn. w liczbie z dwoma miejscami po przecinku. Oznaczenie cen w inny sposób (3, 4 itd. miejsc po przecinku) spowoduje, iż w tej części oferta będzie niezgodna z polskim systemem płatniczym wskazanym w powołanych wyżej ustawach i na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień Publicznych podlegać będzie odrzuceniu. E. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Polski. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605), uwzględniający zmiany wprowadzone rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008r. zmieniającym rozporządzenie w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 188, poz. 1155).. SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie. IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.powiat.pszczyna.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Pszczynie, parter pok. nr 5 Wydział Zamówień Publicznych lub przesyłką pocztową (poleconą) na adres: Starostwo Powiatowe w Pszczynie, ul. 3 Maja 10 43-200 Pszczyna. IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w Starostwie Powiatowym w Pszczynie, I piętro pok. 35 Sekretariat lub przesyłką pocztową (poleconą) na adres : Starostwo Powiatowe w Pszczynie, ul. 3 Maja10 43-200 Pszczyna. IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy. |