Wyniki przetargów/konkursów |
Termin składania ofert: 25-03-2009, godz. 10:00Dobudowa szybu windowego do budynku Zespołu Szkół nr 3 Specjalnych przy ul. Zamenhoffa 5 w Pszczynie. |
|
Wynik postępowania przetargowego/konkursowego |
|
Pszczyna dnia 03 kwiecień 2009r.
Pismo nr IZ.342-63/09 Ogłoszenie wyników przetargu nieograniczonego : Dotyczy: przetargu nieograniczonego nr: IZ.345 –5/R/09 na realizację zadania: „Dobudowa szybu windowego do budynku Zespołu Szkół Specjalnych w Pszczynie”. Na podstawie art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 23 września 2008r. Nr 171, poz. 1058 z późn. zm.) Powiat Pszczyński informuje, iż zostało rozstrzygnięte postępowanie przetargowe dotyczące realizacji zadania: „Dobudowa szybu windowego do budynku Zespołu Szkół Specjalnych w Pszczynie”. I. W postępowaniu złożone zostały oferty następujących wykonawców: 1. Oferta nr 1 wykonawcy: Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe „PLAWIA” 40-203 Katowice Al. Roździeńskiego 90 z ceną brutto wynoszącą: 221 776,21 zł (słownie: dwieście dwadzieścia jeden tysięcy siedemset siedemdziesiąt sześć złotych 21/100). 2. Oferta nr 2 wykonawcy: Przedsiębiorstwo Usługowo -Handlowo-Produkcyjne „PILAWA” Eugeniusz Pilawa 78-100 Kołobrzeg ul. Tęczowa 1 z ceną brutto wynoszącą: 298 864,70 zł (słownie: dwieście dziewięćdziesiąt osiem tysięcy osiemset sześćdziesiąt cztery złote 70/100). 3. Oferta nr 3 wykonawcy: Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe „WIWRA” W. Pilawa ul. Niedziałkowskiego 8 c, 80-299 Gdańsk z ceną brutto wynoszącą: 489 000,00 zł (słownie: czterysta osiemdziesiąt dziewięć tysięcy 00/100). 4. Oferta nr 4 wykonawcy: MASTERLIFT Sp. z o.o. ul. Sozopolska 1/103, 02-758 Warszawa z ceną brutto wynoszącą: 346 637,66 zł (słownie: trzysta czterdzieści sześć tysięcy sześćset trzydzieści siedem złotych 66/100). 5. Oferta nr 5 wykonawcy: DZWIG -SERWIS Janusz Bachrach ul. Różana 6 43-370 Szczyrk z ceną brutto wynoszącą: 228 997,98 zł (słownie: dwieście dwadzieścia osiem tysięcy dziewięćset dziewięćdziesiąt siedem złotych 98/100). 6. Oferta nr 6 wykonawcy: FILIPCZYK Firma-Budowlano-Usługowo-Handlowa 43-200 Pszczyna ul. J. Iwaszkiewicza 4 z ceną brutto wynoszącą: 340 815,61 zł (słownie: trzysta czterdzieści tysięcy osiemset piętnaście złotych 61/100). II. Poprawiono na podstawie art. 87 ustawy PZP omyłki: W toku badania i oceny ofert złożonych w przedmiotowym postępowaniu na podstawie art. 87 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych poprawiono w ofertach (oferty nr 1;4;) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, oraz inne omyłki polegające na niezgodności oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty W wyniku dokonanej przez Zamawiającego poprawy wartość brutto ofert wynosi: 1. Oferta nr 1 wykonawcy: Przedsiębiorstwo Usługowo – Handlowe „PLAWIA” Al. Roździeńskiego 90, 40-203 Katowice w wyniku dokonanej przez Zamawiającego poprawy wartość brutto oferty wynosi: 220 734,87 zł (słownie: dwieście dwadzieścia tysięcy siedemset trzydzieści cztery złote 87/100) 2. Oferta nr 4 wykonawcy: MASTERLIFT sp. z o. o 02-758 Warszawa ul. Sozopolska 1/103 w wyniku dokonanej przez Zamawiającego poprawy wartość brutto oferty wynosi: 341 867,97 zł (słownie: trzysta czterdzieści jeden tysięcy osiemset sześćdziesiąt siedem złotych 97/100) Zamawiający informuje, iż w/w Wykonawcy wyrazili zgodę na poprawienie przedmiotowych omyłek. IV. Oferty, spełniające wymagania zawarte w siwz, otrzymały punktację jak niżej: 1. Oferta nr 1 wykonawcy: Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe „PLAWIA” 40-203 Katowice Al. Roździeńskiego 90 Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 100,00 pkt, łączna punktacja: 300,00 pkt 2. Oferta nr 2 wykonawcy: Przedsiębiorstwo Usługowo -Handlowo-Produkcyjne „PILAWA” Eugeniusz Pilawa 78-100 Kołobrzeg ul. Tęczowa 1 Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 73,86 pkt, łączna punktacja: 221,58 pkt 3. Oferta nr 3 wykonawcy: Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe „WIWRA” W. Pilawa ul. Niedziałkowskiego 8 c, 80-299 Gdańsk Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 45,14 pkt, łączna punktacja: 135,42 pkt 4. Oferta nr 4 wykonawcy: MASTERLIFT Sp. z o.o. ul. Sozopolska 1/103, 02-758 Warszawa Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 64,57 pkt, łączna punktacja: 193,71 pkt 5. Oferta nr 5 wykonawcy: DZWIG -SERWIS Janusz Bachrach ul. Różana 6 43-370 Szczyrk Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 96,39 pkt, łączna punktacja: 289,17 pkt 6. Oferta nr 6 wykonawcy: FILIPCZYK Firma-Budowlano-Usługowo-Handlowa 43-200 Pszczyna ul. J. Iwaszkiewicza 4 Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 64,77 pkt, łączna punktacja: 194,31 pkt VI. Wybór najkorzystniejszej oferty: Zamawiający informuje, iż w toku badania i oceny ofert złożonych w przedmiotowym postępowaniu wybrano ofertę niżej wymienionego Wykonawcy: Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe „PLAWIA” 40-203 Katowice Al. Roździeńskiego 90 (oferta nr 1) z ceną brutto wynoszącą: 220 734,87 zł (słownie: dwieście dwadzieścia tysięcy siedemset trzydzieści cztery złote 87/100). Oferta spełnia wszystkie wymagania zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i zawiera najniższą cenę spośród ofert złożonych w przedmiotowym postępowaniu. Dziękujemy za udział w postępowaniu i złożenie ofert. |
|
Pszczyna: Dobudowa szybu windowego do budynku Zespołu Szkół nr 3 Specjalnych przy ul. Zamenhoffa 5 w Pszczynie.
Numer ogłoszenia: 47686 - 2009; data zamieszczenia: 03.03.2009 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Pszczyński , ul. 3 Maja 10, 43-200 Pszczyna, woj. śląskie, tel. 032 4492300, 032 4492399, faks 032 4492345. Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.pszczyna.pl I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dobudowa szybu windowego do budynku Zespołu Szkół nr 3 Specjalnych przy ul. Zamenhoffa 5 w Pszczynie.. II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Dobudowa szybu windowego do budynku Zespołu Szkół nr 3 Specjalnych przy ul. Zamenhoffa 5 w Pszczynie. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.: a. dostawę i montaż szybu windowego w konstrukcji stalowej, samonośnej, przeszklonej szkłem bezpiecznym, 4-przystankowej; b. dostawę i montaż urządzenia dźwigowego hydraulicznego; c. roboty ziemne i rozbiórkowe nawierzchni utwardzonych; d. roboty fundamentowe; e. roboty murarskie, tynkarskie, izolacyjne; f. roboty w zakresie instalacji elektrycznych; g. roboty drogowe (chodnik) wraz z robotami towarzyszącymi.. II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.38.00-4, 45.40.00.00-1. II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2009. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. III.2) WARUNKI UDZIAŁU Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A. Spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 UPZP. a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności lub czynności b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.: 1. dysponują osobą osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty kserokopie, potwierdzone za zgodność z oryginałem, powyższych uprawnień oraz zaświadczenie, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego, potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby. c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. d. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. B. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki. 2. Zamawiający wezwie w trybie art. 26 ust. 3 Wykonawców: a. którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 UPZP; b. którzy nie złożyli pełnomocnictw; c. którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 UPZP, zawierające błędy; d. którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 3. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. C. Dopuszcza się składanie ofert wspólnych: dwóch lub większej ilości podmiotów, przy zachowaniu następujących warunków: 1. Jeden z podmiotów zostanie wyznaczony jako odpowiedzialny i jego upoważnienie będzie udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez upełnomocnionych przedstawicieli pozostałych podmiotów. 2. Prawomocne zaświadczenia, oświadczenia i dokumenty dotyczące potwierdzenia spełnienia warunków określonych w punkcie IX podpunkcie A lit a; c; d SIWZ muszą być złożone przez każdy podmiot oddzielnie. Dotyczy to dokumentów określonych w pkt X lit. A pkt 1; 2; lit C SIWZ. 3. Wymagania określone w punkcie IX podpunkcie: A lit. b SIWZ muszą być spełnione przy uwzględnieniu zsumowania danych od wszystkich podmiotów - na podstawie dokumentów złożonych przez każdego z nich. Dotyczy to dokumentów określonych w pkt X lit. B pkt 1 SIWZ. 4. Pozostałe, wymagane w SIWZ dokumenty, oświadczenia, zaświadczenia i inne elementy oferty muszą być podpisane przez osobę lub osoby wyznaczone jako odpowiedzialne, których upoważnienie będzie udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez upełnomocnionych przedstawicieli pozostałych podmiotów 5. Wszystkie podmioty będą solidarnie odpowiadały prawnie za realizację umowy. 6. Przed zawarciem umowy o niniejsze zamówienie publiczne, jeżeli oferta konsorcjum zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający może wezwać do przedstawienia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. A. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 UPZP Zamawiający żąda przedłożenia w ofercie: 1. Wypełnionego i podpisanego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (w zakresie art. 24 ust.1-4 i art. 22. ust. 1 ustawy PZP) zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. 2. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. B. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje lub będzie dysponował potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający żąda przedłożenia w ofercie: 1. Wykazu osób (zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ), którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności w przedmiotowym zamówieniu. W przypadku, gdy wykonawca w w/w wykazie wskaże osoby, będące w dyspozycji innych podmiotów, do oferty należy dołączyć pisemne zobowiązanie tych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. (załącznik Nr 4 do SIWZ) Warunek minimalny: 1 osoba z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń, posiadająca prawo pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. Do oferty należy załączyć aktualne zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego w/w osób. C. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda przedłożenia w ofercie: Polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. D. Ponadto Zamawiający żąda przedłożenia w ofercie: Kosztorysu ofertowego sporządzonego na podstawie załączonego do SIWZ przedmiaru robót (załącznik nr 1 do SIWZ). Kosztorys ofertowy winien podawać wartości wszystkich pozycji przedmiaru robót. Zaleca się, aby wykazano w kosztorysie cenę jednostkową (wraz z narzutami, bez podatku VAT) dla każdej pozycji kosztorysowej oraz dołączono zestawienia robocizny, materiałów i sprzętu. UWAGA ! Zgodnie z art. 3 ust. 1 pkt 1 ustawy z 5 lipca 2001r. o cenach (Dz. U. Nr 97 poz. 1050 ze zm.), do którego odsyła art. 2 pkt 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - ceną jest wartość wyrażona w jednostkach pieniężnych, którą kupujący jest obowiązany zapłacić przedsiębiorcy za towar lub usługę. Analogicznie kwestia ta jest regulowana w odniesieniu do cen jednostkowych. Zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r, o denominacji złotego (Dz.U. Nr 84 poz. 386 ze zm.) od 1 stycznia 1995r. polską jednostką pieniężną jest (art. 1) złoty, który dzieli się na 100 groszy. Regulacja ta wynika również z art. 31 ustawy z 29 sierpnia 1997r. o Narodowym Banku Polskim (Dz.U. z 2005r. Nr 1, poz. 2), w myśl którego znakami pieniężnymi Rzeczpospolitej Polskiej są banknoty i monety opiewające na złote i grosze. Oznacza to, iż rozliczanie wykonanych robót może nastąpić wyłącznie z uwzględnieniem wymienionych regulacji, a to powoduje, że ceny za roboty muszą być wyrażone w obowiązującej w Polsce jednostce pieniężnej. Uwzględniając powyższe regulacje cena oferty musi być podana w złotych i w groszach tzn. w liczbie z dwoma miejscami po przecinku. Oznaczenie cen w inny sposób (3, 4 itd. miejsc po przecinku) spowoduje, iż w tej części oferta będzie niezgodna z polskim systemem płatniczym wskazanym w powołanych wyżej ustawach i na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień Publicznych podlegać będzie odrzuceniu. E. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Polski. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605), uwzględniający zmiany wprowadzone rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008r. zmieniającym rozporządzenie w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 188, poz. 1155).. SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie. IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.powiat.pszczyna.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Pszczynie, I piętro pok. 5 Wydział Inwestycji i Zamówień Publicznych lub przesyłką pocztową (poleconą) na adres:Starostwo Powiatowe w Pszczynie, ul. 3 Maja10 43-200 Pszczyna. IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.03.2009 godzina 10:00, miejsce: w Starostwo Powiatowe w Pszczynie, I piętro pok. 35 Sekretariat lub przesyłką pocztową (poleconą) na adres : Starostwo Powiatowe w Pszczynie, ul. 3 Maja10 43-200 Pszczyna. IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy. |