Wyniki przetargów/konkursów |
Termin składania ofert: 24-02-2009, godz. 10:00Wykonanie ciągów drenarskich i kanalizacyjnych w budynku ZSS przy ul. Kopernika 5 w Pszczynie. |
|
Wynik postępowania przetargowego/konkursowego |
|
Pszczyna dnia 03 marzec 2009r.
Pismo nr IZ.342-57/09 Ogłoszenie wyników przetargu nieograniczonego : Na podstawie art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 23 września 2008r. Nr 171, poz. 1058 z późn. zm.) Powiat Pszczyński informuje, iż zostało rozstrzygnięte postępowanie przetargowe dotyczące realizacji zadania: „Wykonanie ciągów drenarskich i kanalizacyjnych w budynku ZSS przy ul. Kopernika 5 w Pszczynie”. I. W postępowaniu złożone zostały oferty następujących wykonawców: 1. Oferta nr 1 wykonawcy: Zakład Budowlany Roman Tajak 44-240 Żory ul. Rybnicka 206 z ceną brutto wynoszącą: 69 667,99 zł (słownie: sześćdziesiąt dziewięć tysięcy sześćset sześćdziesiąt siedem złotych 99/100). 2. Oferta nr 2 wykonawcy: Zakład Usługowo-Budowlany i Produkcji Supremy Jerzy Furczyk 43-200 Pszczyna-Poręba ul. Świerczewskiego 30 z ceną brutto wynoszącą: 102 881,06 zł (słownie: sto dwa tysiące osiemset osiemdziesiąt jeden złotych 06/100). 3. Oferta nr 3 wykonawcy: HYDRO - INSTAL Zakład Instalacji Sanitarnych Homa – Homa Spółka Jawna 43-391 Mazańcowice 178 z ceną brutto wynoszącą: 71 522,60 zł (słownie: siedemdziesiąt jeden tysięcy pięćset dwadzieścia dwa złote 60/100). 4. Oferta nr 4 wykonawcy: „INSTALBUD -KOMPLEX” S.C. Jerzy Jelonek, Artur Bal ul. Traugutta 44-337 Jastrzębie Zdrój z ceną brutto wynoszącą: 94 897,77 zł (słownie: dziewięćdziesiąt cztery tysiące osiemset dziewięćdziesiąt siedem złotych 77/100). 5. Oferta nr 5 wykonawcy: FORTIS Zakład Robót Budowlanych Grzegorz Garus 43-200 Pszczyna ul. Sucharskiego 7 z ceną brutto wynoszącą: 74 080,25 zł (słownie: siedemdziesiąt cztery tysiące osiemdziesiąt złotych 25/100). 6. Oferta nr 6 wykonawcy: Przedsiębiorstwo Budownictwa Wodnego i Drogowego „ALWAREX” 44-200 Rybnik ul. Szczygłów 17 B z ceną brutto wynoszącą: 64 767,84 zł (słownie: sześćdziesiąt cztery tysiące siedemset sześćdziesiąt siedem złotych 84/100). 7. Oferta nr 7 wykonawcy: ZISCO Zakład Instalacji Sanitarnych C.O. Franciszek Bandura 43-250 Pawłowice ul. Al. Mickiewicza 75 z ceną brutto wynoszącą: 70 083,30 zł (słownie: siedemdziesiąt tysięcy osiemdziesiąt trzy złote 30/100). 8. Oferta nr 8 wykonawcy: Firma Instalacyjno-Budowlana Instalacje Gazowe – Sanitarne – Grzewcze Eryk Ryś 43-241 Łąka ul. Stokrotek 8 z ceną brutto wynoszącą: 89 591,91 zł (słownie: osiemdziesiąt dziewięć tysięcy pięćset dziewięćdziesiąt jeden złotych 91/100). II. Poprawiono na podstawie art. 87 ustawy PZP omyłki: W toku badania i oceny ofert złożonych w przedmiotowym postępowaniu na podstawie art. 87 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych poprawiono w ofertach (oferty nr 1;2;3;4;) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek. W wyniku dokonanej przez Zamawiającego poprawy wartość brutto ofert wynosi: 1. Oferta nr 1 wykonawcy: Zakład Budowlany Roman Tajak 44-240 Żory ul. Rybnicka 206, w wyniku dokonanej przez Zamawiającego poprawy wartość brutto ofert wynosi: 68 681,67 zł (słownie: sześćdziesiąt osiem tysięcy sześćset osiemdziesiąt jeden złotych 67/100) 2. Oferta nr 2 wykonawcy: Zakład Usługowo-Budowlany i Produkcji Supremy Jerzy Furczyk 43-200 Pszczyna-Poręba ul. Świerczewskiego 30 w wyniku dokonanej przez Zamawiającego poprawy wartość brutto ofert wynosi: 103 248,83 zł (słownie: sto trzy tysiące dwieście czterdzieści osiem złotych 83/100) 3. Oferta nr 3 wykonawcy: HYDRO - INSTAL Zakład Instalacji Sanitarnych Homa – Homa Spółka Jawna 43-391 Mazańcowice 178 w wyniku dokonanej przez Zamawiającego poprawy wartość brutto oferty wynosi: 71 459,39 zł (słownie: siedemdziesiąt jeden tysięcy czterysta pięćdziesiąt dziewięć złotych 39/100) 3. Oferta nr 4 wykonawcy: „INSTALBUD- KOMPLEX” S.C. Jerzy Jelonek, Artur Bal ul. Traugutta 44-337 Jastrzębie Zdrój w wyniku dokonanej przez Zamawiającego poprawy wartość brutto oferty wynosi: 94 676,00 zł (słownie: dziewięćdziesiąt cztery tysiące sześćset siedemdziesiąt sześć złotych 00/100). Zamawiający informuje, iż w/w Wykonawcy wyrazili zgodę na poprawienie przedmiotowych omyłek. III. Wykluczono z postępowania niżej wymienionego Wykonawcę: FORTIS Zakład Robót Budowlanych Grzegorz Garus 43-200 Pszczyna ul. Sucharskiego 7 (oferta nr 5), ze względu na brak dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu wymaganych w SIWZ tj. brak potwierdzonego zrealizowania co najmniej dwóch robót odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tzn. roboty kanalizacyjne lub drenarskie o wartości minimum 100 000 zł brutto każda, zgodnie z wymaganiami określonymi w pkt XB pkt 1SIWZ. Przedłożone przez Wykonawcę referencje (strona 13 i 15 oferty) dotyczą wykonania robót ogólnobudowlanych, kanalizacyjnych, elektrycznych za kwotę 1.000 000 zł oraz za kwotę 200 000 zł. Mimo wezwania Wykonawcy do uzupełnienia dokumentów (wskazania jaką wartość stanowiły roboty stanowiące przedmiot zamówienia ), Wykonawca nie dostarczył wyjaśnień w wymaganym zakresie, w terminie wskazanym przez Zamawiającego. Podst. prawna: art. 24 ust. 2 pkt 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych III. Odrzucono z postępowania ofertę niżej wymienionego wykonawcy: FORTIS Zakład Robót Budowlanych Grzegorz Garus 43-200 Pszczyna ul. Sucharskiego 7 (oferta nr 5), z powodu wykluczenia wykonawcy. Podst. prawna: art. 24 ust. 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych IV. Oferty, spełniające wymagania zawarte w siwz, otrzymały punktację jak niżej: 1. Oferta nr 1 wykonawcy: Zakład Budowlany Roman Tajak 44-240 Żory ul. Rybnicka 206 Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 94,30 pkt, łączna punktacja: 282,90 pkt 2. Oferta nr 2 wykonawcy: Zakład Usługowo-Budowlany i Produkcji Supremy Jerzy Furczyk 43-200 Pszczyna-Poręba ul. Świerczewskiego 30 Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 62,73 pkt, łączna punktacja: 188,19 pkt 3. Oferta nr 3 wykonawcy: HYDRO - INSTAL Zakład Instalacji Sanitarnych Homa – Homa Spółka Jawna 43-391 Mazańcowice 178 Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 90,64 pkt, łączna punktacja: 271,92 pkt 4. Oferta nr 4 wykonawcy: „INSTALBUD -KOMPLEX” S.C. Jerzy Jelonek, Artur Bal ul. Traugutta 44-337 Jastrzębie Zdrój Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 68,41 pkt, łączna punktacja: 205,23 pkt 5. Oferta nr 6 wykonawcy: Przedsiębiorstwo Budownictwa Wodnego i Drogowego „ALWAREX” 44-200 Rybnik ul. Szczygłów 17 B Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 100,00 pkt, łączna punktacja: 300,00 pkt 6. Oferta nr 7 wykonawcy: ZISCO Zakład Instalacji Sanitarnych C.O. Franciszek Bandura 43-250 Pawłowice ul. Al. Mickiewicza 75 Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 72,29 pkt, łączna punktacja: 216,87 pkt 7. Oferta nr 8 wykonawcy: Firma Instalacyjno-Budowlana Instalacje Gazowe – Sanitarne – Grzewcze Eryk Ryś 43-241 Łąka ul. Stokrotek 8 Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 72,29 pkt, łączna punktacja: 216,87 pkt VI. Wybór najkorzystniejszej oferty: Zamawiający informuje, iż w toku badania i oceny ofert złożonych w przedmiotowym postępowaniu wybrano ofertę niżej wymienionego Wykonawcy: Przedsiębiorstwo Budownictwa Wodnego i Drogowego „ALWAREX” 44-200 Rybnik ul. Szczygłów 17 B z ceną brutto wynoszącą: 64 767,84 zł (słownie: sześćdziesiąt cztery tysiące siedemset sześćdziesiąt siedem złotych 84/100). Oferta spełnia wszystkie wymagania zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i zawiera najniższą cenę spośród ofert złożonych w przedmiotowym postępowaniu. Dziękujemy za udział w postępowaniu i złożenie ofert. |
|
Wykonanie ciągów drenarskich i kanalizacyjnych w budynku ZSS przy ul. Kopernika 5 w Pszczynie.
Numer ogłoszenia: 15532 - 2009; data zamieszczenia: 03.02.2009 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Pszczyński , ul. 3 Maja 10, 43-200 Pszczyna, woj. śląskie, tel. 032 4492300, 032 4492399, faks 032 4492345. Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.pszczyna.pl I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie ciągów drenarskich i kanalizacyjnych w budynku ZSS przy ul. Kopernika 5 w Pszczynie.. II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie ciągów drenarskich i kanalizacyjnych w budynku ZSS przy ul. Kopernika 5 w Pszczynie. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.: a. Wykonanie przyłącza kanalizacji sanitarnej, tj. wykonanie 2 szt. studni kanalizacyjnych z kręgów betonowych ø1000mm na istniejącym ciągu kanalizacyjnym z rur kamionkowych ø200mm; połączenie z końcówką kielichową rur PCV ø200mm w granicy działki (miejsce włączenia wskazane przez Urząd Miasta Pszczyna). b. Wykonanie opaski odwadniającej budynku szkoły z rur PCV perforowanych ø110mm; zabudowa 2 szt. studzienek rewizyjnych systemowych ø315mm z tworzywa sztucznego na narożach budynku. c. Wykonanie izolacji ścian fundamentowych; oczyszczenie, wykonanie rapówki, montaż folii polietylenowej kubełkowej. d. Odtworzenie nawierzchni wokół budynku; nawierzchnia z betonowej kostki brukowej. e. Uporządkowanie terenu po robotach; założenie trawników, nasadzenie krzewów ozdobnych, wraz z robotami towarzyszącymi.. II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.52-5, 45.32.40.00-4, 45.23.32.53-7, 45.23.24.40-8. II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. III.2) WARUNKI UDZIAŁU Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A. Spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 UPZP. a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności lub czynności b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.: 1. wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia tj. przed dniem 03.02.2009r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tzn. roboty kanalizacyjne lub drenarskie o wartości minimum 100 000 zł brutto każda, z podaniem ich wartości, przedmiotu zamówienia oraz daty i miejsca wykonania (wzór stanowi załącznik Nr 6 do SIWZ). Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 2. dysponują osobą/osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty kserokopie, potwierdzone za zgodność z oryginałem, powyższych uprawnień oraz zaświadczenie, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego, potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby. c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. d. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. B. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki. 2. Zamawiający wezwie w trybie art. 26 ust. 3 Wykonawców: a. którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 UPZP; b. którzy nie złożyli pełnomocnictw; c. którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 UPZP, zawierające błędy; d. którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 3. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. C. Dopuszcza się składanie ofert wspólnych: dwóch lub większej ilości podmiotów, przy zachowaniu następujących warunków: 1. Jeden z podmiotów zostanie wyznaczony jako odpowiedzialny i jego upoważnienie będzie udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez upełnomocnionych przedstawicieli pozostałych podmiotów. 2. Prawomocne zaświadczenia, oświadczenia i dokumenty dotyczące potwierdzenia spełnienia warunków określonych w punkcie VIII podpunkcie A lit a; c; d SIWZ muszą być złożone przez każdy podmiot oddzielnie. Dotyczy to dokumentów określonych w pkt IX lit. A pkt 1; 2; lit C SIWZ. 3. Wymagania określone w punkcie VIII podpunkcie: A lit. b SIWZ muszą być spełnione przy uwzględnieniu zsumowania danych od wszystkich podmiotów - na podstawie dokumentów złożonych przez każdego z nich. Dotyczy to dokumentów określonych w pkt IX lit. B pkt 1; 2 SIWZ. 4. Pozostałe, wymagane w SIWZ dokumenty, oświadczenia, zaświadczenia i inne elementy oferty muszą być podpisane przez osobę lub osoby wyznaczone jako odpowiedzialne, których upoważnienie będzie udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez upełnomocnionych przedstawicieli pozostałych podmiotów 5. Wszystkie podmioty będą solidarnie odpowiadały prawnie za realizację umowy. 6. Przed zawarciem umowy o niniejsze zamówienie publiczne, jeżeli oferta konsorcjum zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający może wezwać do przedstawienia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. A. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 UPZP Zamawiający żąda przedłożenia w ofercie: 1. Wypełnionego i podpisanego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (w zakresie art. 24 ust.1-4 i art. 22. ust. 1 ustawy PZP) zgodnie z załącznikiem nr 3 i 4 do SIWZ. 2. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. B. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje lub będzie dysponował potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający żąda przedłożenia w ofercie: 1. Wykazu wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia tj. przed dniem 03.02.2009, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie robót budowlanych tożsamych z przedmiotem zamówienia. Jako warunek minimalny zamawiający wymaga: potwierdzonego zrealizowania co najmniej dwóch robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tzn. roboty kanalizacyjne lub drenarskie o wartości minimum 100 000 zł brutto każda, z podaniem ich wartości, przedmiotu zamówienia oraz daty i miejsca wykonania (wzór stanowi załącznik Nr 6 do SIWZ). Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 2. Wykazu osób (zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ), którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności w przedmiotowym zamówieniu. W przypadku, gdy wykonawca w w/w wykazie wskaże osoby, będące w dyspozycji innych podmiotów, do oferty należy dołączyć pisemne zobowiązanie tych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. (załącznik Nr 4 do SIWZ) Warunek minimalny: 1 osoba z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, posiadająca prawo pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. Do oferty należy załączyć aktualne zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego w/w osób. C. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda przedłożenia w ofercie: Polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. D. Ponadto Zamawiający żąda przedłożenia w ofercie: 1. Kosztorysu ofertowego sporządzonego na podstawie załączonego do SIWZ przedmiaru robót (załącznik nr 1). Kosztorys ofertowy winien podawać wartości wszystkich pozycji przedmiaru robót. Zaleca się, aby wykazano w kosztorysie cenę jednostkową (wraz z narzutami, bez podatku VAT) dla każdej pozycji kosztorysowej oraz dołączono zestawienia robocizny, materiałów i sprzętu. UWAGA ! Zgodnie z art. 3 ust. 1 pkt 1 ustawy z 5 lipca 2001r. o cenach (Dz. U. Nr 97 poz. 1050 ze zm.), do którego odsyła art. 2 pkt 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - ceną jest wartość wyrażona w jednostkach pieniężnych, którą kupujący jest obowiązany zapłacić przedsiębiorcy za towar lub usługę. Analogicznie kwestia ta jest regulowana w odniesieniu do cen jednostkowych. Zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r, o denominacji złotego (Dz.U. Nr 84 poz. 386 ze zm.) od 1 stycznia 1995r. polską jednostką pieniężną jest (art. 1) złoty, który dzieli się na 100 groszy. Regulacja ta wynika również z art. 31 ustawy z 29 sierpnia 1997r. o Narodowym Banku Polskim (Dz.U. z 2005r. Nr 1, poz. 2), w myśl którego znakami pieniężnymi Rzeczpospolitej Polskiej są banknoty i monety opiewające na złote i grosze. Oznacza to, iż rozliczanie wykonanych robót może nastąpić wyłącznie z uwzględnieniem wymienionych regulacji, a to powoduje, że ceny za roboty muszą być wyrażone w obowiązującej w Polsce jednostce pieniężnej. Uwzględniając powyższe regulacje cena oferty musi być podana w złotych i w groszach tzn. w liczbie z dwoma miejscami po przecinku. Oznaczenie cen w inny sposób (3, 4 itd. miejsc po przecinku) spowoduje, iż w tej części oferta będzie niezgodna z polskim systemem płatniczym wskazanym w powołanych wyżej ustawach i na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień Publicznych podlegać będzie odrzuceniu. 2. Wykazu tych części zamówienia, które Wykonawca zamierza realizować w systemie podwykonawstwa zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ E. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Polski. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605), uwzględniający zmiany wprowadzone rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008r. zmieniającym rozporządzenie w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 188, poz. 1155).. SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie. IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.powiat.pszczyna.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Pszczynie ul. 3 maja 10, parter pok. nr 5 Wydział Inwestycji i Zamówień Publicznych. IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.02.2009 godzina 10:00, miejsce: I piętro pok. 35 Sekretariat lub przesyłką pocztową (poleconą) na adres : Starostwo Powiatowe w Pszczynie, ul. 3 Maja 10 43-200 Pszczyna. IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy. |