Wyniki przetargów/konkursów |
Termin składania ofert: 11-02-2009, godz. 10:00Remont pomieszczeń dydaktycznych w Zespole Szkół Samochodowych w Pszczynie. |
|
Wynik postępowania przetargowego/konkursowego |
|
Pszczyna dnia 24 luty 2009r.
Pismo nr IZ.342-49/09 Ogłoszenie wyników przetargu nieograniczonego na: Dotyczy: przetargu nieograniczonego nr: IZ.345 –1/R/09 na realizację zadania: „Remont pomieszczeń dydaktycznych w Zespole Szkół samochodowych w Pszczynie”. Na podstawie art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 23 września 2008r. Nr 171, poz. 1058 z późn. zm.) Powiat Pszczyński informuje, iż zostało rozstrzygnięte postępowanie przetargowe dotyczące realizacji zadania: „Remont pomieszczeń dydaktycznych w Zespole Szkół samochodowych w Pszczynie”. I. W postępowaniu złożone zostały oferty następujących wykonawców: 1. Oferta nr 1 wykonawcy: Euro-Recycling Polska sp. z o.o. 00-517 Warszawa ul. Marszałkowska 80 z ceną brutto wynoszącą: 75 000,05 zł (słownie: siedemdziesiąt pięć tysięcy 05/100). 2. Oferta nr 2 wykonawcy: Zakład Budowlany Roman Tajak 44-240 Żory ul. Rybnicka 206 z ceną brutto wynoszącą: 67 944,53 zł (słownie: sześćdziesiąt siedem tysięcy dziewięćset czterdzieści cztery złote 53/100). 3. Oferta nr 3 wykonawcy: JPI „ELSTER” Andrzej Mróz 44-335 Jastrzębie Zdrój ul. Goździków 31 z ceną brutto wynoszącą: 60 929,90 zł (słownie: sześćdziesiąt tysięcy dziewięćset dwadzieścia dziewięć złotych 90/100). 4. Oferta nr 4 wykonawcy: „TERMO-BUD” Tadeusz Pawela Spółka Jawna 32-600 Oświęcim ul. Leszczyńskiej 10” z ceną brutto wynoszącą: 55 329,04 zł (słownie: pięćdziesiąt pięć tysięcy trzysta dwadzieścia dziewięć złotych 04/100). 5. Oferta nr 5 wykonawcy: ZAKŁAD USŁUG REMONTOWO-BUDOWLANYCH Oswald Pękała 43-215 Jankowice ul. Nowa 4 z ceną brutto wynoszącą: 59 589,77 zł (słownie: pięćdziesiąt dziewięć tysięcy pięćset osiemdziesiąt dziewięć złotych 77/100). 6. Oferta nr 6 wykonawcy: INVEKO S.C. Agata Gut, Rafał Gut 32-590 Libiąż ul. Floriańska 50 z ceną brutto wynoszącą: 82 978,21 zł (słownie: osiemdziesiąt dwa tysiące dziewięćset siedemdziesiąt osiem złotych 21/100). 7. Oferta nr 7 wykonawcy: ZAKŁAD ADMINISTRACJI BUDYNKÓW I OBIEKTÓWBUDOWLANYCH „TRROL” sp. z o.o. ul. Świerczewskiego 80, 41-100 Siemianowice Śl. z ceną brutto wynoszącą: 67 286,07 zł (słownie: sześćdziesiąt siedem tysięcy dwieście osiemdziesiąt sześć złotych 07/100). 8. Oferta nr 8 wykonawcy: Zakład Elektroinstalacyjny Janusz Kiecok 43-200 Pszczyna ul. Partyzantów 12 z ceną brutto wynoszącą: 59 846,01 zł (słownie: pięćdziesiąt dziewięć tysięcy osiemset czterdzieści sześć złotych 01/100). 9. Oferta nr 9 wykonawcy: Firma Handlowo-Usługowa „BUDOMEX” Grzegorz Krantz 32-602 Oświęcim - Monowice ul. Dąbrówki 7 z ceną brutto wynoszącą: 65 163,87 zł (słownie: sześćdziesiąt pięć tysięcy sto sześćdziesiąt trzy złote 87/100). 10. Oferta nr 10 wykonawcy: Zakład Robót Ogólnobudowlanych Krzysztof Furczyk 43-200 Pszczyna ul. Hallera 19c z ceną brutto wynoszącą: 54 974,62 zł (słownie: pięćdziesiąt cztery tysiące dziewięćset siedemdziesiąt cztery złote 62/100). 11. Oferta nr 11 wykonawcy: USŁUGI REMONTOWO-BUDOWLANE Mariusz Góra 43-300 Bielsko-Biała ul. Komorowicka 17/3 z ceną brutto wynoszącą: 60 503,30 zł (słownie: sześćdziesiąt tysięcy pięćset trzy złote 30/100). 12. Oferta nr 12 wykonawcy: „ZBYSZKO” Zbigniew Dębowicz 43-195 Mikołów ul. Górna 18 z ceną brutto wynoszącą: 63 845,41 zł (słownie: sześćdziesiąt trzy tysiące osiemset czterdzieści pięć złotych 41/100). 13. Oferta nr 13 wykonawcy: Przedsiębiorstwo Produkcyjno -Handlowo-Usługowe „KAMSJAN” Jan Sporek 43-305 Bielsko-Biała ul. Polna 66 z ceną brutto wynoszącą: 50 067,12 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy sześćdziesiąt siedem złotych 12/100). 14. Oferta nr 14 wykonawcy: Firma Budowlana „MAZUR” Sławomir Mazur 43-215 Jankowice ul. Złote Łany 70 z ceną brutto wynoszącą: 86 256,72 zł (słownie: osiemdziesiąt sześć tysięcy dwieście pięćdziesiąt sześć złotych 72/100). 15. Oferta nr 15 wykonawcy: PRZEDSIĘBIORSTWO REMONTOWO-BUDOWLANE Grzegorz Gąsior 44-270 Rybnik ul. Obrońców Pokoju 10 z ceną brutto wynoszącą: 63 501,67 zł (słownie: sześćdziesiąt trzy tysiące pięćset jeden złotych 67/100). 16. Oferta nr 16 wykonawcy: „ELMUR” Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością 43-190 Mikołów ul. Rybnicka 43 z ceną brutto wynoszącą: 71 912,97 zł (słownie: siedemdziesiąt jeden tysięcy dziewięćset dwanaście złotych 97/100). 17. Oferta nr 17 wykonawcy: Przedsiębiorstwo Budowlane „CYGOŃ” 34-350 Cięcina ul. Św. Floriana 6 z ceną brutto wynoszącą: 51 734,36 zł (słownie: pięćdziesiąt jeden tysięcy siedemset trzydzieści cztery złote 36/100). II. Poprawiono na podstawie art. 87 ustawy PZP omyłki: W toku badania i oceny ofert złożonych w przedmiotowym postępowaniu na podstawie art. 87 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych poprawiono w ofertach (oferty nr 4;5;6;7;10;11;13;14;16;17) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek. W wyniku dokonanej przez Zamawiającego poprawy wartość brutto ofert wynosi: 1. Oferta nr 4 wykonawcy: TERMO-BUD” Tadeusz Pawela Spółka Jawna 32-600 Oświęcim ul. Leszczyńskiej 10”, w wyniku dokonanej przez Zamawiającego poprawy wartość brutto ofert wynosi: 55 333,24 zł (słownie: pięćdziesiąt pięć tysięcy trzysta trzydzieści trzy złote 24/100) 2. Oferta nr 5 wykonawcy: ZAKŁAD USŁUG REMONTOWO-BUDOWLANYCH Oswald Pękała 43-215 Jankowice ul. Nowa 4 w wyniku dokonanej przez Zamawiającego poprawy wartość brutto oferty wynosi: 59 598,40 zł (słownie: pięćdziesiąt dziewięć tysięcy pięćset dziewięćdziesiąt osiem złotych 40/100) 3. Oferta nr 6 wykonawcy: INVEKO S.C. Agata Gut, Rafał Gut 32-590 Libiąż ul. Floriańska 50 w wyniku dokonanej przez Zamawiającego poprawy wartość brutto oferty wynosi: 83 014,80 zł (słownie: osiemdziesiąt trzy tysiące czternaście złotych 80/100). 4. Oferta nr 10 wykonawcy: Zakład Robót Ogólnobudowlanych Krzysztof Furczyk 43-200 Pszczyna ul. Hallera 19c w wyniku dokonanej przez Zamawiającego poprawy wartość brutto oferty wynosi: 54 981,51 zł (słownie: pięćdziesiąt cztery tysiące dziewięćset osiemdziesiąt jeden złotych 51/100). 5. Oferta nr 11 wykonawcy: USŁUGI REMONTOWO-BUDOWLANE Mariusz Góra 43-300 Bielsko-Biała ul. Komorowicka 17/3 w wyniku dokonanej przez Zamawiającego poprawy wartość brutto oferty wynosi: 60 504,42 zł (słownie: sześćdziesiąt tysięcy pięćset cztery złote 42/100) 6. Oferta nr 13 wykonawcy: Przedsiębiorstwo Produkcyjno -Handlowo-Usługowe „KAMSJAN” Jan Sporek 43-305 Bielsko-Biała ul. Polna 66 w wyniku dokonanej przez Zamawiającego poprawy wartość brutto oferty wynosi: 50 063,68 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy sześćdziesiąt trzy złote 68/100). 7. Oferta nr 14 wykonawcy: Firma Budowlana „MAZUR” Sławomir Mazur 43-215 Jankowice ul. Złote Łany 70 w wyniku dokonanej przez Zamawiającego poprawy wartość brutto oferty wynosi: 86 256,53 zł (słownie: osiemdziesiąt sześć tysięcy dwieście pięćdziesiąt sześć złotych 53/100). 8. Oferta nr 16 wykonawcy: „ELMUR” Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością 43-190 Mikołów ul. Rybnicka 43 w wyniku dokonanej przez Zamawiającego poprawy wartość brutto oferty wynosi: 71 914,86 zł (słownie: siedemdziesiąt jeden tysięcy dziewięćset czternaście złotych 86/100) 9. Oferta nr 17 wykonawcy: Przedsiębiorstwo Budowlane „CYGOŃ” 34-350 Cięcina ul. Św. Floriana 6 w wyniku dokonanej przez Zamawiającego poprawy wartość brutto oferty wynosi: 51 733,09 zł (słownie: pięćdziesiąt jeden tysięcy siedemset trzydzieści trzy złote 09/100) Zamawiający informuje, iż w/w Wykonawcy wyrazili zgodę na poprawienie przedmiotowych omyłek. II. Wykluczono z postępowania niżej wymienionych Wykonawców: 1. Zakład Elektroinstalacyjny Janusz Kiecok 43-200 Pszczyna ul. Partyzantów 12 (oferta nr 8), ze względu na brak dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu wymaganych w SIWZ tj. brak potwierdzonego zrealizowania co najmniej dwóch robót odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tzn. robót ogólnobudowlanych wewnętrznych w budynkach użyteczności publicznej lub w budynkach wielorodzinnych o wartości minimum 60 000 zł brutto każda, zgodnie z wymaganiami określonymi w pkt XB pkt 1SIWZ. Przedłożone przez Wykonawcę referencje (strona 9 oferty) dotyczą wykonania wymiany instalacji elektrycznych i teleinformatycznych, tj. nie stanowią robót o charakterze ogólnobudowlanym, wymaganych przez Zamawiającego. Podst. prawna: art. 24 ust. 2 pkt 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych 2. PRZEDSIĘBIORSTWO REMONTOWO-BUDOWLANE Grzegorz Gąsior 44-270 Rybnik ul. Obrońców Pokoju 10 (oferta nr 15) Ze względu na brak dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu wymaganych w SIWZ tj. brak przedłożenia uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, dla osoby wskazanej jako posiadającej prawo pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zgodnie z wymaganiami określonymi w pkt. XB p. pkt. 2. Wykonawca dołączył do oferty uprawnienia stwierdzające przygotowanie zawodowe upoważniające do wykonywania samodzielnej funkcji projektanta w specjalności architektonicznej. Podst. prawna: art. 24 ust. 2 pkt 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych III. odrzucono z postępowania oferty niżej wymienionych wykonawców: 1. Zakład Elektroinstalacyjny Janusz Kiecok 43-200 Pszczyna ul. Partyzantów 12 (oferta nr 8), z powodu wykluczenia wykonawcy za brak dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu wymaganych w SIWZ tj. brak potwierdzonego zrealizowania co najmniej dwóch robót odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tzn. robót ogólnobudowlanych wewnętrznych w budynkach użyteczności publicznej lub w budynkach wielorodzinnych o wartości minimum 60 000 zł brutto każda, zgodnie z wymaganiami określonymi w pkt XB pkt 1SIWZ. Treść oferty nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Podst. prawna: art. 24 ust. 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Podst. prawna: art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych 2. PRZEDSIĘBIORSTWO REMONTOWO-BUDOWLANE Grzegorz Gąsior 44-270 Rybnik ul. Obrońców Pokoju 10 (oferta nr 15) z powodu wykluczenia wykonawcy za brak dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu wymaganych w SIWZ tj. brak uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń zgodnie z wymaganiami określonymi w pkt. X. B p.pkt. 2 SIWZ. Treść oferty nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Podst. prawna: art. 24 ust. 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Podst. prawna: art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych 3. ZAKŁAD ADMINISTRACJI BUDYNKÓW I OBIEKTÓW BUDOWLANYCH „TRROL” sp. z o.o. ul. Świerczewskiego 80, 41-100 Siemianowice Śl. (oferta nr 7) za brak przedłożenia w ofercie wykazu tych części zamówienia, które Wykonawca zamierza realizować w systemie podwykonawstwa zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ, zgodnie z wymaganiami określonymi w pkt. X. D p. pkt. 2 SIWZ. Treść oferty nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia Podst. prawna: art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych II. Oferty, spełniające wymagania zawarte w siwz, otrzymały punktację jak niżej: 1.Oferta nr 1 wykonawcy: Euro-Recycling Polska sp. z o.o. 00-517 Warszawa ul. Marszałkowska 80 Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 66,75 pkt, łączna punktacja: 200,25 pkt 2. Oferta nr 2 wykonawcy: Zakład Budowlany Roman Tajak 44-240 Żory ul. Rybnicka 206 Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 73,68 pkt, łączna punktacja: 221,04 pkt 3. Oferta nr 3 wykonawcy: JPI „ELSTER” Andrzej Mróz 44-335 Jastrzębie Zdrój ul. Goździków 31 Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 82,17 pkt, łączna punktacja: 246,51 pkt 4. Oferta nr 4 wykonawcy: „TERMO-BUD” Tadeusz Pawela Spółka Jawna 32-600 Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 90,48 pkt, łączna punktacja: 271,44 pkt 5. Oferta nr 5 wykonawcy: ZAKŁAD USŁUG REMONTOWO-BUDOWLANYCH Oswald Pękała 43-215 Jankowice ul. Nowa 4 Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 84,00 pkt, łączna punktacja: 252,00 pkt 6. Oferta nr 6 wykonawcy: INVEKO S.C. Agata Gut, Rafał Gut 32-590 Libiąż ul. Floriańska 50 Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 60,31 pkt, łączna punktacja: 180,93 pkt 7. Oferta nr 9 wykonawcy: Firma Handlowo-Usługowa „BUDOMEX” Grzegorz Krantz 32-602 Oświęcim - Monowice ul. Dąbrówki 7 Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 76,83 pkt, łączna punktacja: 230,49 pkt 8. Oferta nr 10 wykonawcy: Zakład Robót Ogólnobudowlanych Krzysztof Furczyk 43-200 Pszczyna ul. Hallera 19c Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 91,06 pkt, łączna punktacja: 273,18 pkt 9. Oferta nr 11 wykonawcy: USŁUGI REMONTOWO-BUDOWLANE Mariusz Góra 43-300 Bielsko-Biała ul. Komorowicka 17/3 z Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 82,74 pkt, łączna punktacja: 248,22 pkt 10. Oferta nr 12 wykonawcy: „ZBYSZKO” Zbigniew Dębowicz 43-195 Mikołów ul. Górna 18 Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 78,41 pkt, łączna punktacja: 235,23 pkt 11. Oferta nr 13 wykonawcy: Przedsiębiorstwo Produkcyjno -Handlowo-Usługowe „KAMSJAN” Jan Sporek 43-305 Bielsko-Biała ul. Polna 66 Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 100,00 pkt, łączna punktacja: 300,00 pkt 12. Oferta nr 14 wykonawcy: Firma Budowlana „MAZUR” Sławomir Mazur 43-215 Jankowice ul. Złote Łany 70 Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 58,04 pkt, łączna punktacja: 174,12 pkt 13. Oferta nr 16 wykonawcy: „ELMUR” Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością 43-190 Mikołów ul. Rybnicka 43 Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 69,62 pkt, łączna punktacja: 208,86 pkt 14. Oferta nr 17 wykonawcy: Przedsiębiorstwo Budowlane „CYGOŃ” 34-350 Cięcina ul. Św. Floriana 6 Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 96,77 pkt, łączna punktacja: 290,31 pkt IV. Wybór najkorzystniejszej oferty: Zamawiający informuje, iż w toku badania i oceny ofert złożonych w przedmiotowym postępowaniu wybrano ofertę niżej wymienionego Wykonawcy: (oferta nr 13) Przedsiębiorstwo Produkcyjno -Handlowo-Usługowe „KAMSJAN” Jan Sporek 43-305 Bielsko-Biała ul. Polna 66 z ceną brutto wynoszącą: 50 063,68 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy sześćdziesiąt trzy złote 68/100). Oferta spełnia wszystkie wymagania zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i zawiera najniższą cenę spośród ofert złożonych w przedmiotowym postępowaniu. Dziękujemy za udział w postępowaniu i złożenie ofert. |
|
Pszczyna: Remont pomieszczeń dydaktycznych w Zespole Szkół Samochodowych w Pszczynie.
Numer ogłoszenia: 21009 - 2009; data zamieszczenia: 19.01.2009 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Pszczyński , ul. 3 Maja 10, 43-200 Pszczyna, woj. śląskie, tel. 032 4492300, 032 4492399, faks 032 4492345. • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.pszczyna.pl I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pomieszczeń dydaktycznych w Zespole Szkół Samochodowych w Pszczynie.. II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Remont pomieszczeń dydaktycznych w Zespole Szkół Samochodowych w Pszczynie. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.: a. Renowację i malowanie tynków wewnętrznych. b. Obudowę ścian boazerią panelową. c. Montaż podłóg z paneli klasy AC4 w okleinie winylowej drewnopodobnej. d. Wymianę instalacji elektrycznej wraz z robotami towarzyszącymi.. II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1, 45.31.00.00-3. II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 60. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. III.2) WARUNKI UDZIAŁU • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A. Spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 UPZP. a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności lub czynności b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.: 1. wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia tj. przed dniem 21.01.2009r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 (dwie) roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tzn. roboty ogólnobudowlane wewnętrzne w budynkach użyteczności publicznej lub w budynkach wielorodzinnych o wartości minimum 60 000 zł brutto każda, z podaniem ich wartości, przedmiotu zamówienia oraz daty i miejsca wykonania (wzór stanowi załącznik Nr 6 do SIWZ). Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 2. dysponują osobą osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty kserokopie, potwierdzone za zgodność z oryginałem, powyższych uprawnień oraz zaświadczenie, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego, potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby. c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. d. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. B. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki. 2. Zamawiający wezwie w trybie art. 26 ust. 3 Wykonawców: a. którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 UPZP; b. którzy nie złożyli pełnomocnictw; c. którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 UPZP, zawierające błędy; d. którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 3. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. C. Dopuszcza się składanie ofert wspólnych: dwóch lub większej ilości podmiotów, przy zachowaniu następujących warunków: 1. Jeden z podmiotów zostanie wyznaczony jako odpowiedzialny i jego upoważnienie będzie udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez upełnomocnionych przedstawicieli pozostałych podmiotów. 2. Prawomocne zaświadczenia, oświadczenia i dokumenty dotyczące potwierdzenia spełnienia warunków określonych w punkcie VIII podpunkcie A lit a; c; d SIWZ muszą być złożone przez każdy podmiot oddzielnie. Dotyczy to dokumentów określonych w pkt IX lit. A pkt 1; 2; lit C SIWZ. 3. Wymagania określone w punkcie VIII podpunkcie: A lit. b SIWZ muszą być spełnione przy uwzględnieniu zsumowania danych od wszystkich podmiotów - na podstawie dokumentów złożonych przez każdego z nich. Dotyczy to dokumentów określonych w pkt IX lit. B pkt 1; 2 SIWZ. 4. Pozostałe, wymagane w SIWZ dokumenty, oświadczenia, zaświadczenia i inne elementy oferty muszą być podpisane przez osobę lub osoby wyznaczone jako odpowiedzialne, których upoważnienie będzie udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez upełnomocnionych przedstawicieli pozostałych podmiotów 5. Wszystkie podmioty będą solidarnie odpowiadały prawnie za realizację umowy. 6. Przed zawarciem umowy o niniejsze zamówienie publiczne, jeżeli oferta konsorcjum zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający może wezwać do przedstawienia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.. • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. A. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 UPZP Zamawiający żąda przedłożenia w ofercie: 1. Wypełnionego i podpisanego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (w zakresie art. 24 ust.1-4 i art. 22. ust. 1 ustawy PZP) zgodnie z załącznikiem nr 3 i 4 do SIWZ. 2. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. B. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje lub będzie dysponował potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający żąda przedłożenia w ofercie: 1. Wykazu wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia tj. przed dniem 21.01.2009, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie robót budowlanych tożsamych z przedmiotem zamówienia. Jako warunek minimalny zamawiający wymaga: potwierdzonego zrealizowania co najmniej dwóch robót odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tzn. roboty ogólnobudowlane wewnętrzne w budynkach użyteczności publicznej lub w budynkach wielorodzinnych o wartości minimum 60 000 zł brutto każda, z podaniem ich wartości, przedmiotu zamówienia oraz daty i miejsca wykonania (wzór stanowi załącznik Nr 6 do SIWZ). Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 2. Wykazu osób (zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ), którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności w przedmiotowym zamówieniu. W przypadku, gdy wykonawca w w/w wykazie wskaże osoby, będące w dyspozycji innych podmiotów, do oferty należy dołączyć pisemne zobowiązanie tych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. (załącznik Nr 4 do SIWZ) Warunek minimalny: 1 osoba z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, posiadająca prawo pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. Do oferty należy załączyć aktualne zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego w/w osób. C. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda przedłożenia w ofercie: Polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. D. Ponadto Zamawiający żąda przedłożenia w ofercie: 1. Kosztorysu ofertowego sporządzonego na podstawie załączonego do SIWZ przedmiaru robót (załącznik nr 1). Kosztorys ofertowy winien podawać wartości wszystkich pozycji przedmiaru robót. Zaleca się, aby wykazano w kosztorysie cenę jednostkową (wraz z narzutami, bez podatku VAT) dla każdej pozycji kosztorysowej oraz dołączono zestawienia robocizny, materiałów i sprzętu. UWAGA ! Zgodnie z art. 3 ust. 1 pkt 1 ustawy z 5 lipca 2001r. o cenach (Dz. U. Nr 97 poz. 1050 ze zm.), do którego odsyła art. 2 pkt 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - ceną jest wartość wyrażona w jednostkach pieniężnych, którą kupujący jest obowiązany zapłacić przedsiębiorcy za towar lub usługę. Analogicznie kwestia ta jest regulowana w odniesieniu do cen jednostkowych. Zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r, o denominacji złotego (Dz.U. Nr 84 poz. 386 ze zm.) od 1 stycznia 1995r. polską jednostką pieniężną jest (art. 1) złoty, który dzieli się na 100 groszy. Regulacja ta wynika również z art. 31 ustawy z 29 sierpnia 1997r. o Narodowym Banku Polskim (Dz.U. z 2005r. Nr 1, poz. 2), w myśl którego znakami pieniężnymi Rzeczpospolitej Polskiej są banknoty i monety opiewające na złote i grosze. Oznacza to, iż rozliczanie wykonanych robót może nastąpić wyłącznie z uwzględnieniem wymienionych regulacji, a to powoduje, że ceny za roboty muszą być wyrażone w obowiązującej w Polsce jednostce pieniężnej. Uwzględniając powyższe regulacje cena oferty musi być podana w złotych i w groszach tzn. w liczbie z dwoma miejscami po przecinku. Oznaczenie cen w inny sposób (3, 4 itd. miejsc po przecinku) spowoduje, iż w tej części oferta będzie niezgodna z polskim systemem płatniczym wskazanym w powołanych wyżej ustawach i na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień Publicznych podlegać będzie odrzuceniu. 2. Wykazu tych części zamówienia, które Wykonawca zamierza realizować w systemie podwykonawstwa zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ E. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Polski. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605), uwzględniający zmiany wprowadzone rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008r. zmieniającym rozporządzenie w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 188, poz. 1155).. SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie. IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.powiat.pszczyna.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Pszczynie, parter pok. 5 Wydział Inwestycji i Zamówień Publicznych lub przesyłką pocztową (poleconą) na adres : Starostwo Powiatowe w Pszczynie, ul. 3 Maja 10, 43-200 Pszczyna. IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.02.2009 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Pszczynie, I piętro pok. 35 Sekretariat lub przesyłką pocztową (poleconą) na adres :Starostwo Powiatowe w Pszczynie, ul. 3 Maja10, 43-200 Pszczyna. IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy. |