Wyniki przetargów/konkursów |
Termin składania ofert: 22-12-2008, godz. 10:00Zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń mieszkalnych na biurowe w Zespole Szkół Ogólnokształcących - Pszczyna ul. 3 Maja 7. |
|
Wynik postępowania przetargowego/konkursowego |
|
Pszczyna dnia 22.12.2008r.
Pismo nr IZ-342-59/08 Ogłoszenie wyników przetargu nieograniczonego na: Dotyczy: przetargu nieograniczonego nr: IZ.345 –19/R/08 na realizację zadania: Zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń mieszkalnych na biurowe w Zespole Szkół Ogólnokształcących w Pszczyna ul. 3 Maja”. Na podstawie art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 oraz z 2008r. Nr 171, poz. 1058 z późn. zm.) Powiat Pszczyński informuje, iż zostało rozstrzygnięte postępowanie przetargowe dotyczące realizacji zadania: Zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń mieszkalnych na biurowe w Zespole Szkół Ogólnokształcących w Pszczyna ul. 3 Maja”. I. W postępowaniu złożone zostały oferty następujących wykonawców: 1. Oferta nr 1 wykonawcy: Zakład Robót Ogólnobudowlanych Krzysztof Furczyk 43-200 Pszczyna ul. Hallera 19 c z ceną brutto wynoszącą: 123 715,31 zł (słownie: sto dwadzieścia trzy tysiące siedemset piętnaście złotych 31/100). 2. Oferta nr 2 wykonawcy: KAZBUD Sp. z o.o. 43-254 Warszowice ul. Pszczyńska 39 z ceną brutto wynoszącą: 155 277,40 zł (słownie: sto pięćdziesiąt pięć tysięcy dwieście siedemdziesiąt siedem złotych 40/100). 3. Oferta nr 3 wykonawcy: Spółdzielnia Rzemieślnicza Wielobranżowa 44-200 Rybnik ul. Wysoka 15/17 z ceną brutto wynoszącą: 156 856,12 zł (słownie: sto pięćdziesiąt sześć tysięcy osiemset pięćdziesiąt sześć złotych 12/100). 4. Oferta nr 4 wykonawcy: Usługi Remontowo-Budowlane Mariusz Góra 43-300 Bielsko-Biała ul. Komorowicka 17/3 z ceną brutto wynoszącą: 123 307,99 zł (słownie: sto dwadzieścia trzy tysiące trzysta siedem złotych 99/100). 5. Oferta nr 5 wykonawcy: Zakład Stolarsko – Remontowo - Budowlany Janusz Puchałka 43-241 Łąka ul. Stokrotek 20 z ceną brutto wynoszącą: 138 729,09 zł (słownie: sto trzydzieści osiem tysięcy siedemset dwadzieścia dziewięć złotych 09/100). 6. Oferta nr 6 wykonawcy: „ZBYSZKO” Zbigniew Dębowicz 43-195 Mikołów ul. Górna 18 z ceną brutto wynoszącą: 104 866,95 zł (słownie: sto cztery tysiące osiemset sześćdziesiąt sześć złotych 95/100). 7. Oferta nr 7 wykonawcy: FAKTORIA Biuro Inwestycyjno-Handlowe Maria i Henryk Szafarczyk 43-252 Golasowice ul. Zawadzkiego 18 z ceną brutto wynoszącą: 105 855,22 zł (słownie: sto pięć tysięcy osiemset pięćdziesiąt pięć złotych 22/100). 8. Oferta nr 8 wykonawcy: „BO-MIR” Firma Usługowo-Handlowa Mirosław Żyrek 34-350 Żabnica ul. Zaporowa 15 z ceną brutto wynoszącą: 130 372,53 zł (słownie: sto trzydzieści tysięcy trzysta siedemdziesiąt dwa złote 53/100). 9. Oferta nr 9 wykonawcy: EPIBUD Sp. z o.o.43-200 Pszczyna ul.3 Maja 15 z ceną brutto wynoszącą: 121 803,04 zł (słownie: sto dwadzieścia jeden tysięcy osiemset trzy złote 04/100). 10. Oferta nr 10 wykonawcy: P.H.U. „DORO” S.C. Maria i Piotr Furczyk 43-200 Pszczyna ul. Słoneczna 8 z ceną brutto wynoszącą: 140 752,42 zł (słownie: sto czterdzieści tysięcy siedemset pięćdziesiąt dwa złote 42/100). 11. Oferta nr 11 wykonawcy: FORTIS Zakład Robót Budowlanych Grzegorz Garus 43-200 Pszczyna ul. Sucharskiego 7 z ceną brutto wynoszącą: 144 081,43 zł (słownie: sto czterdzieści cztery tysiące osiemdziesiąt jeden złotych 43/100). 12. Oferta nr 12 wykonawcy: P.P.U.H. „AKCES” Brunon Kieloch 43-502 Czechowice-Dziedzice ul. Zielona 11 z ceną brutto wynoszącą: 129 026,84 zł (słownie: sto dwadzieścia dziewięć tysięcy dwadzieścia sześć złotych 84/100). 13. Oferta nr 13 wykonawcy: Z.P.H.U. Józef Mrzyk 43-230 Goczałkowice-Zdrój ul. Polna 13 z ceną brutto wynoszącą: 117 063,97 zł (słownie: sto siedemnaście tysięcy sześćdziesiąt trzy złote 97/100). 14. Oferta nr 14 wykonawcy: Przedsiębiorstwo Produkcyjno -Usługowo-Handlowe „SKID” Sp. z o.o. 43-250 Pawłowice ul. Polna 16 z ceną brutto wynoszącą: 181 130,42 zł (słownie: sto osiemdziesiąt jeden tysięcy sto trzydzieści złotych 42/100). 15. Oferta nr 15 wykonawcy: Zakład Budowlany Roman Tajak 44-240 Żory ul. Rybnicka 206 z ceną brutto wynoszącą: 152 849,41 zł (słownie: sto pięćdziesiąt dwa tysiące osiemset czterdzieści dziewięć złotych 41/100). II. Oferty, spełniające wymagania zawarte w siwz, otrzymały punktację jak niżej: 1. Oferta nr 1 wykonawcy: Zakład Robót Ogólnobudowlanych Krzysztof Furczyk 43-200 Pszczyna ul. Hallera 19 Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 84,77 pkt, łączna punktacja: 254,31 pkt 2. Oferta nr 2 wykonawcy: KAZBUD Sp. z o.o. 43-254 Warszowice ul. Pszczyńska 39 Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 67,54 pkt, łączna punktacja: 202,62 pkt 3. Oferta nr 3 wykonawcy: Spółdzielnia Rzemieślnicza Wielobranżowa 44-200 Rybnik ul. Wysoka 15/17 Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 66,86 pkt, łączna punktacja: 200,58 pkt 4. Oferta nr 4 wykonawcy: Usługi Remontowo-Budowlane Mariusz Góra 43-300 Bielsko-Biała ul. Komorowicka 17/3 Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 85,05 pkt, łączna punktacja: 255,15 pkt 5. Oferta nr 5 wykonawcy: Zakład Stolarsko – Remontowo - Budowlany Janusz Puchałka 43-241 Łąka ul. Stokrotek 20 Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 75,60 pkt, łączna punktacja: 226,80 pkt 6. Oferta nr 6 wykonawcy: „ZBYSZKO” Zbigniew Dębowicz 43-195 Mikołów ul. Górna 18 Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 100,00 pkt, łączna punktacja: 300,00 pkt 7. Oferta nr 7 wykonawcy: FAKTORIA Biuro Inwestycyjno-Handlowe Maria i Henryk Szafarczyk 43-252 Golasowice ul. Zawadzkiego 18 Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 86,10 pkt, łączna punktacja: 258,30 pkt 8. Oferta nr 8 wykonawcy: BO-MIR” Firma Usługowo-Handlowa Mirosław Żyrek 34-350 Żabnica ul. Zaporowa 15 Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 80,44 pkt, łączna punktacja: 241,32 pkt 9. Oferta nr 9 wykonawcy: EPIBUD Sp. z o.o.43-200 Pszczyna ul.3 Maja 15 Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 86,10 pkt, łączna punktacja: 258,30 pkt 10. Oferta nr 10 wykonawcy: P.H.U. „DORO” S.C. Maria i Piotr Furczyk 43-200 Pszczyna ul. Słoneczna 8 Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 74,51 pkt, łączna punktacja: 223,53 pkt 11. Oferta nr 11 wykonawcy: FORTIS Zakład Robót Budowlanych Grzegorz Garus 43-200 Pszczyna ul. Sucharskiego Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 72,79 pkt, łączna punktacja: 218,37 pkt 12. Oferta nr 12 wykonawcy: P.P.U.H. „AKCES” Brunon Kieloch 43-502 Czechowice-Dziedzice ul. Zielona 11 Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 81,28 pkt, łączna punktacja: 243,84 pkt 13. Oferta nr 13 wykonawcy: Z.P.H.U. Józef Mrzyk 43-230 Goczałkowice-Zdrój ul. Polna 13 Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 89,58 pkt łączna punktacja: 268,74 pkt 14. Oferta nr 14 wykonawcy: Przedsiębiorstwo Produkcyjno -Usługowo-Handlowe „SKID” Sp. z o.o. 43-250 Pawłowice ul. Polna 16 Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 57,90 pkt, łączna punktacja: 173,70 pkt 15. Oferta nr 15 wykonawcy: Zakład Budowlany Roman Tajak 44-240 Żory ul. Rybnicka 206 Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 68,61 pkt, łączna punktacja: 205,83 pkt IV. Wybór najkorzystniejszej oferty: Zamawiający informuje, iż w toku badania i oceny ofert złożonych w przedmiotowym postępowaniu wybrano ofertę niżej wymienionego Wykonawcy: (oferta nr 6) „ZBYSZKO” Zbigniew Dębowicz 43-195 Mikołów ul. Górna 18 z ceną brutto wynoszącą: 104 866,95 zł (słownie: sto cztery tysiące osiemset sześćdziesiąt sześć złotych 95/100). Oferta spełnia wszystkie wymagania zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i zawiera najniższą cenę spośród ofert złożonych w przedmiotowym postępowaniu. Dziękujemy za udział w postępowaniu i złożenie ofert. Korekta wyników postęp. przet. ZSO Rozstrzygnięcie postępowania (13.01.2009) |
|
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń mieszkalnych na biurowe w Zespole Szkół Ogólnokształcących - Pszczyna ul. 3 Maja 7.. II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń mieszkalnych na biurowe w Zespole Szkół Ogólnokształcących - Pszczyna ul. 3 Maja 7. Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.: a. Roboty rozbiórkowe i demontażowe b. Wykonanie nowych posadzek z płytek posadzkowych ceramicznych i podłóg panelowych c. Montaż stolarki drzwiowej d. Wykonanie nowych ścianek działowych i zabudów z płyt gipsowo-kartonowych oraz ścianek murowanych e. Miejscowe naprawy i uzupełnienia tynków ścian f. Wykonanie powłok malarskich i okładzin z płytek ceramicznych g. Wykonanie instalacji wod.-kan. wraz zabudową urządzeń sanitarnych h. Demontaż instalacji elektrycznej i osprzętu i. Montaż nowych linii zasilających i obwodów instalacji elektrycznej oświetlenia podstawowego i gniazd wtykowych j. Montaż instalacji telefonicznej k. Montaż instalacji komputerowej l. Montaż tablicy rozdzielczej wraz z robotami towarzyszącymi. Przedmiotowe zamówienie nie przekraczaja kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1, 45.31.00.00-3. II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2009. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. III.2) WARUNKI UDZIAŁU Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A.Spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 UPZP. a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności lub czynności b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.: 1. wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia tj. przed dniem 28.11.2008r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tzn. roboty ogólnobudowlane wewnętrzne w budynkach użyteczności publicznej lub w budynkach wielorodzinnych o wartości minimum 100 000 zł brutto każda, z podaniem ich wartości, przedmiotu zamówienia oraz daty i miejsca wykonania (wzór stanowi załącznik Nr 6 do SIWZ). Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 2. dysponują osobą lub osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty kserokopie, potwierdzone za zgodność z oryginałem, powyższych uprawnień oraz zaświadczenie, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego, potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby. c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. d. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. B. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia , w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki. 2. Zamawiający wezwie w trybie art. 26 ust.3 Wykonawców: a. którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 UPZP; b. którzy nie złożyli pełnomocnictw; c. którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 UPZP, zawierające błędy; d. którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 3. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo termin składania ofert. C. Dopuszcza się składanie ofert wspólnych: dwóch lub większej ilości podmiotów, przy zachowaniu następujących warunków: 1. Jeden z podmiotów zostanie wyznaczony jako odpowiedzialny i jego upoważnienie będzie udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez upełnomocnionych przedstawicieli pozostałych podmiotów. 2. Prawomocne zaświadczenia, oświadczenia i dokumenty dotyczące potwierdzenia spełnienia warunków określonych w punkcie VIII podpunkcie A lit a; c; d SIWZ muszą być złożone przez każdy podmiot oddzielnie. Dotyczy to dokumentów określonych w pkt IX lit. A pkt 1; 2; lit C SIWZ. 3. Wymagania określone w punkcie VIII podpunkcie: A lit. b SIWZ muszą być spełnione przy uwzględnieniu zsumowania danych od wszystkich podmiotów - na podstawie dokumentów złożonych przez każdego z nich. Dotyczy to dokumentów określonych w pkt IX lit. B pkt 1; 2 SIWZ. 4. Pozostałe, wymagane w SIWZ dokumenty, oświadczenia, zaświadczenia i inne elementy oferty muszą być podpisane przez osobę lub osoby wyznaczone jako odpowiedzialne, których upoważnienie będzie udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez upełnomocnionych przedstawicieli pozostałych podmiotów 5. Wszystkie podmioty będą solidarnie odpowiadały prawnie za realizację umowy. 6. Przed zawarciem umowy o niniejsze zamówienie publiczne, jeżeli oferta konsorcjum zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający może wezwać do przedstawienia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta winna zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. A. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 UPZP Zamawiający żąda przedłożenia w ofercie: 1. Wypełnionego i podpisanego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (w zakresie art. 24 ust.1-4 i art. 22. ust. 1 ustawy PZP) zgodnie z załącznikiem nr 3 i 4 do SIWZ. 2. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. B. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje lub będzie dysponował potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający żąda przedłożenia w ofercie: 1. Wykazu wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia tj. przed dniem 28.11.2008, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie robót budowlanych tożsamych z przedmiotem zamówienia. Jako warunek minimalny zamawiający wymaga: potwierdzonego zrealizowania co najmniej dwóch robót odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tzn. roboty ogólnobudowlane wewnętrzne w budynkach użyteczności publicznej lub w budynkach wielorodzinnych o wartości minimum 100 000 zł brutto każda, z podaniem ich wartości, przedmiotu zamówienia oraz daty i miejsca wykonania (wzór stanowi załącznik Nr 6 do SIWZ). Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 2. Wykazu osób (zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ), którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności w przedmiotowym zamówieniu. W przypadku, gdy wykonawca w w/w wykazie wskaże osoby, będące w dyspozycji innych podmiotów, do oferty należy dołączyć pisemne zobowiązanie tych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. (załącznik Nr 4 do SIWZ) Warunek minimalny: 1 osoba z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, posiadająca prawo pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. Do oferty należy załączyć aktualne zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego w/w osób. C. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda przedłożenia w ofercie: Polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. D. Ponadto Zamawiający żąda przedłożenia w ofercie: 1. Kosztorysu ofertowego sporządzonego w układzie załączonego do SIWZ przedmiaru robót (załącznik nr 1 do SIWZ), który nie powinien zawierać żadnych braków pozycji, upustów ani wartości zerowych pozycji. Zaleca się, aby wykazano w kosztorysie cenę jednostkową (wraz z narzutami, bez podatku VAT) dla każdej pozycji kosztorysowej. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia kosztorysu ofertowego w formach: a. kosztorysu szczegółowego b. kosztorysu uproszczonego W przypadku kosztorysu uproszczonego Zamawiający wymaga dołączenia zestawienia robocizny, materiałów i sprzętu UWAGA ! Zgodnie z art. 3 ust. 1 pkt 1 ustawy z 5 lipca 2001r. o cenach (Dz. U. Nr 97 poz. 1050 ze zm.), do którego odsyła art. 2 pkt 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - ceną jest wartość wyrażona w jednostkach pieniężnych, którą kupujący jest obowiązany zapłacić przedsiębiorcy za towar lub usługę. Analogicznie kwestia ta jest regulowana w odniesieniu do cen jednostkowych. Zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r, o denominacji złotego (Dz.U. Nr 84 poz. 386 ze zm.) od 1 stycznia 1995r. polską jednostką pieniężną jest (art. 1) złoty, który dzieli się na 100 groszy. Regulacja ta wynika również z art. 31 ustawy z 29 sierpnia 1997r. o Narodowym Banku Polskim (Dz.U. z 2005r. Nr 1, poz. 2), w myśl którego znakami pieniężnymi Rzeczpospolitej Polskiej są banknoty i monety opiewające na złote i grosze. Oznacza to, iż rozliczanie wykonanych robót może nastąpić wyłącznie z uwzględnieniem wymienionych regulacji, a to powoduje, że ceny za roboty muszą być wyrażone w obowiązującej w Polsce jednostce pieniężnej. Uwzględniając powyższe regulacje cena oferty musi być podana w złotych i w groszach tzn. w liczbie z dwoma miejscami po przecinku. Oznaczenie cen w inny sposób (3, 4 itd. miejsc po przecinku) spowoduje, iż w tej części oferta będzie niezgodna z polskim systemem płatniczym wskazanym w powołanych wyżej ustawach i na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień Publicznych podlegać będzie odrzuceniu. 3. Wykazu tych części zamówienia, które Wykonawca zamierza realizować w systemie podwykonawstwa zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ. SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie. IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.powiat.pszczyna.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Pszczynie,parter pok. 5 Wydział Inwestycji i Zamówień Publicznych lub przesyłką pocztową (poleconą) na adres : Starostwo Powiatowe w Pszczynie, ul. 3 Maja 10 43-200 Pszczyna. IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Pszczynie, I piętro pok. 35 Sekretariat lub przesyłką pocztową (poleconą) na adres : Starostwo Powiatowe w Pszczynie, ul. 3 Maja10 43-200 Pszczyna. IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy. |