Wyniki przetargów/konkursów |
Termin składania ofert: 09-12-2008, godz. 10:00Układ komunikacyjny w obrębie hali sportowej i obiektów sąsiednich – etap I |
|
Wynik postępowania przetargowego/konkursowego |
|
Pszczyna dnia 10.12.2008r.
Pismo nr IZ-342-53/08 Ogłoszenie wyników przetargu nieograniczonego na: Układ komunikacyjny w obrębie hali sportowej i obiektów sąsiednich – etap I. (nr postępowania IZ.345 –18/R/08) Na podstawie art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 oraz z 2008r. Nr 171, poz. 1058 z późn. zm.) Powiat Pszczyński informuje, iż zostało rozstrzygnięte postępowanie przetargowe dotyczące realizacji zadania: „Układ komunikacyjny w obrębie hali sportowej i obiektów sąsiednich – etap I”. I. W postępowaniu złożone zostały oferty następujących wykonawców: 1. Oferta nr 1 wykonawcy: Zakład Budowlany Roman Tajak 44-240 Żory ul. Rybnicka 206 z ceną brutto wynoszącą: 142 824,92 zł (słownie: sto czterdzieści dwa tysiące osiemset dwadzieścia cztery złote 92/100). 2. Oferta nr 2 wykonawcy: DEEL Dorota Dobrzańska 43-300 Bielsko-Biała ul. Prusa 13/30 z ceną brutto wynoszącą: 175 527,56 zł (słownie: sto siedemdziesiąt pięć tysięcy pięćset dwadzieścia siedem złotych 56/100). 3. Oferta nr 3 wykonawcy: „PLATER” Spólka Jawna Zakład Produkcyjno Usługowo Handlowy Pławecki Sylwester, Pławecki Leszek 43-241 Łąka z ceną brutto wynoszącą: 173 633,49 zł (słownie: sto siedemdziesiąt trzy tysiące sześćset trzydzieści trzy złote 49/100). 4. Oferta nr 4 wykonawcy: Eurodroga -Wykonawstwo ul. Krzywa 19 43-262 Kobielice z ceną brutto wynoszącą: 158 283,30 zł (słownie: sto pięćdziesiąt osiem tysięcy dwieście osiemdziesiąt trzy złote 30/100). 5. Oferta nr 5 wykonawcy: „KOMPLEXBUD-2” P.U.H. Andrzej Urban 44-203 Rybnik, ul. Mikołowska 107 z ceną brutto wynoszącą: 159 950,11 zł (słownie: sto pięćdziesiąt dziewięć tysięcy dziewięćset pięćdziesiąt złotych 11/100). 6. Oferta nr 6 wykonawcy: „DROMOT” Piłatyk, R.Kmieć, R.Morcinek Spółka Jawna 43-200 Pszczyna ul. Bielska 32 z ceną brutto wynoszącą: 165 477,71 zł (słownie: sto sześćdziesiąt pięć tysięcy czterysta siedemdziesiąt siedem złotych 71/100). 7. Oferta nr 7 wykonawcy: P.H.U. TOMART s.c. Grzegorz Tomala,Barbara Tomala 43-300 Bielsko-Biała ul. Legionów 81 z ceną brutto wynoszącą: 167 416,93 zł (słownie: sto sześćdziesiąt siedem tysięcy czterysta szesnaście złotych 93/100). 8. Oferta nr 8 wykonawcy: PPUH NOVUM J. Kwityńska spółka Jawna 40-562 Katowice ul. Kredytowa 9 z ceną brutto wynoszącą: 137 928,55 zł (słownie: sto trzydzieści siedem tysięcy dziewięćset dwadzieścia osiem złotych 55/100). 9. Oferta nr 9 wykonawcy: Firma Ogólnobudowlano-Montażowa „BUD-MONT” Beata Wowra 44-240 Żory ul. Paderewskiego 8 z ceną brutto wynoszącą: 131 036,21 zł (słownie: sto trzydzieści jeden tysięcy trzydzieści sześć złotych 21/100). 10. Oferta nr 10 wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe „WEKER 02” 44-335 Jastrzębie Zdrój ul. Podhalańska 25 z ceną brutto wynoszącą: 128 987,38 zł (słownie: sto dwadzieścia osiem tysięcy dziewięćset osiemdziesiąt siedem złotych 38/100). 11. Oferta nr 11 wykonawcy: P.H.U. DORO S.C. Maria i Piotr Furczyk ul. Słoneczna 8 43-200 Pszczyna z ceną brutto wynoszącą: 194 806,43 zł (słownie: sto dziewięćdziesiąt cztery tysiące osiemset sześć złotych 43/100). 12. Oferta nr 12 wykonawcy: Zakład Robót Drogowych Budowlanych „MAT-BUD” inż. Roman Marciniak 43-200 Pszczyna ul. Zdrojowa z ceną brutto wynoszącą: 145 220,67 zł (słownie: sto czterdzieści pięć tysięcy dwieście dwadzieścia złotych 67/100). 13. Oferta nr 13 wykonawcy: „DROGREM” s.c. Łukasz Kyrcz, Teresa Kyrcz 41-902 Bytom ul. Prusa 40/4 z ceną brutto wynoszącą: 160 912,39 zł (słownie: sto sześćdziesiąt tysięcy dziewięćset dwanaście złotych 39/100). 14. Oferta nr 14 wykonawcy: Ryszard Ziobro, Danuta Ziobro „ZIOBRO” s.c. 43-200 Pszczyna ul. Tkacka 3 z ceną brutto wynoszącą: 165 112,06 zł (słownie: sto sześćdziesiąt pięć tysięcy sto dwanaście złotych 06/100). 15. Oferta nr 15 wykonawcy: Zakład Robót Specjalistycznych Rafał Szostak 43-200 Pszczyna ul. Lompy 4 z ceną brutto wynoszącą: 200 568,41 zł (słownie: dwieście tysięcy pięćset sześćdziesiąt osiem złotych 41/100). II. Oferty, spełniające wymagania zawarte w siwz, otrzymały punktację jak niżej: 1. Oferta nr 1 wykonawcy: Zakład Budowlany Roman Tajak 44-240 Żory ul. Rybnicka 206 Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 91,00 pkt, łączna punktacja: 273,00 pkt 2. Oferta nr 2 wykonawcy: DEEL Dorota Dobrzańska 43-300 Bielsko-Biała ul. Prusa 13/30 Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 74,00 pkt, łączna punktacja: 222,00 pkt 3. Oferta nr 3 wykonawcy: „PLATER” Spólka Jawna Zakład Produkcyjno UsługowoHandlowy Pławecki Sylwester, Pławecki Leszek 43-241 Łąka Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 75,00 pkt, łączna punktacja: 225,00 pkt 4. Oferta nr 4 wykonawcy: Eurodroga -Wykonawstwo ul. Krzywa 19 43-262 Kobielice Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 82,00 pkt, łączna punktacja: 246,00 pkt 5. Oferta nr 5 wykonawcy: „KOMPLEXBUD-2” P.U.H. Andrzej Urban 44-203 Rybnik, ul. Mikołowska 107 Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 81,00 pkt, łączna punktacja: 243,00 pkt 6. Oferta nr 7 wykonawcy: P.H.U. TOMART s.c. Grzegorz Tomala,Barbara Tomala 43-300 Bielsko-Biała ul. Legionów 81 Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 77,00 pkt, łączna punktacja: 231,00 pkt 7. Oferta nr 8 wykonawcy: PPUH NOVUM J. Kwityńska spółka Jawna 40-562 Katowice ul. Kredytowa 9 Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 94,00 pkt, łączna punktacja: 282,00 pkt 8. Oferta nr 9 wykonawcy: Firma Ogólnobudowlano-Montażowa „BUD-MONT” Beata Wowra 44-240 Żory ul. Paderewskiego 8 Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 99,00 pkt, łączna punktacja: 297,00 pkt 9. Oferta nr 10 wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe „WEKER 02” 44-335 Jastrzębie Zdrój ul. Podhalańska 25 Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 100,00 pkt, łączna punktacja: 300,00 pkt 10. Oferta nr 11 wykonawcy: P.H.U. DORO S.C. Maria i Piotr Furczyk ul. Słoneczna 8 43-200 Pszczyna Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 67,00 pkt, łączna punktacja: 201,00 pkt 11. Oferta nr 12 wykonawcy: Zakład Robót Drogowych Budowlanych „MAT-BUD” inż. Roman Marciniak 43-200 Pszczyna ul. Zdrojowa Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 89,00 pkt, łączna punktacja: 267,00 pkt 12. Oferta nr 14 wykonawcy: Ryszard Ziobro, Danuta Ziobro „ZIOBRO” s.c. 43-200 Pszczyna ul. Tkacka 3 Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 79,00 pkt, łączna punktacja: 237,00 pkt 13. Oferta nr 15 wykonawcy: Zakład Robót Specjalistycznych Rafał Szostak 43-200 Pszczyna ul. Lompy 4 Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 65,00 pkt, łączna punktacja: 195,00 pkt III. W toku badania i oceny ofert złożonych w przedmiotowym przetargu: A. wykluczono z postępowania niżej wymienionych Wykonawców: wykonawcę: „DROMOT” Piłatyk, R.Kmieć, R.Morcinek Spółka Jawna 43-200 Pszczyna ul. Bielska 32 (oferta nr 6) a. ze względu na brak wniesienia wadium w terminie wymaganym przez Zamawiającego tj. do 09.12.2008r. do godz. 10.00 . Zamawiający w pkt. XII SIWZ określił, iż za skutecznie wniesione wadium uzna wadium (dotyczy wadium wniesionego w pieniądzu) – jeśli środki zostały zarachowane na rachunku zamawiającego w terminie do 09.12.2008r. do godz. 1000. Wg informacji otrzymanej z Banku Spółdzielczego w Pszczynie (kserokopia w załączeniu) wniesione przez wykonawcę środki zostały zarachowane na rachunku Zamawiającego po terminie składania ofert tj. w dniu 09.12.2008 po godzinie 1000 . Podst. prawna: art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Wykonawcę: „DROGREM” s.c. Łukasz Kyrcz, Teresa Kyrcz 41-902 Bytom ul. Prusa 40/4 (oferta nr 13) a. ze względu na brak wniesienia wadium w terminie wymaganym przez Zamawiającego tj. do 09.12.2008r. do godz. 10.00 . Zamawiający w pkt. XII SIWZ określił, iż za skutecznie wniesione wadium uzna wadium (dotyczy wadium wniesionego w pieniądzu) – jeśli środki zostały zarachowane na rachunku zamawiającego w terminie do 09.12.2008r. do godz. 1000.Wg informacji otrzymanej z Banku Spółdzielczego w Pszczynie (kserokopia w załączeniu) wniesione przez wykonawcę środki zostały zarachowane na rachunku Zamawiającego po terminie składania ofert tj. w dniu 09.12.2008 po godzinie 1000. Podst. prawna: art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych B. odrzucono z postępowania oferty niżej wymienionych wykonawców: ofertę wykonawcy „DROMOT” Piłatyk,R.Kmieć, R.Morcinek Spółka Jawna 43-200 Pszczyna ul. Bielska 32 (oferta nr 6) a. z powodu wykluczenia wykonawcy za brak wniesienia wadium w terminie wskazanym przez Zamawiającego. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Podst. prawna: art. 24 ust. 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych b. za niezgodność treści oferty z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia tj. brak przedłożenia w ofercie wykazu części zamówienia, które Wykonawca zamierza realizować w systemie podwykonawstwa (załącznik nr 9 do siwz), zgodnie z wymaganiami zamawiającego określonymi w pkt. X.D 2 SIWZ. Podst. prawna: art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych ofertę wykonawcy „DROGREM” s.c. Łukasz Kyrcz,Teresa Kyrcz 41-902 Bytom ul. Prusa 40/4 (oferta nr 13) z powodu wykluczenia wykonawcy za brak wniesienia wadium w terminie wskazanym przez Zamawiającego. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Podst. prawna: art. 24 ust. 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych IV. Wybór najkorzystniejszej oferty: Zamawiający informuje, iż w toku badania i oceny ofert złożonych w przedmiotowym postępowaniu wybrano ofertę niżej wymienionego Wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe „WEKER 02” 44-335 Jastrzębie Zdrój ul. Podhalańska 25 z ceną brutto wynoszącą: 128 987,38 zł (słownie: sto dwadzieścia osiem tysięcy dziewięćset osiemdziesiąt siedem złotych 38/100). Oferta spełnia wszystkie wymagania zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i zawiera najniższą cenę spośród ofert złożonych w przedmiotowym postępowaniu. Dziękujemy za udział w postępowaniu i złożenie ofert. |
|
Pszczyna: Układ komunikacyjny w obrębie hali sportowej i obiektów sąsiednich - etap I Numer ogłoszenia: 317511 - 2008; data zamieszczenia: 17.11.2008 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Pszczyński , ul. 3 Maja 10, 43-200 Pszczyna, woj. śląskie, tel. 032 4492300, 032 4492399, faks 032 4492345. • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.pszczyna.pl I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Układ komunikacyjny w obrębie hali sportowej i obiektów sąsiednich - etap I. II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest budowa: Układu komunikacyjnego w obrębie hali sportowej i obiektów sąsiednich - etap I, polegająca na wykonaniu parkingów i drogi wewnętrznej w rejonie budynku warsztatów szkolnych ZSS w Pszczynie przy ul. Bogedaina 21 o łącznej powierzchni ok. 905 m2 2. Przedmiot zamówienia obejmuje m.in. Budowę nowego zjazdu z drogi publicznej (ul. Ks. bp. Bogedaina) roboty ziemne i rozbiórkowe dla parkingów i drogi wewnętrznej wykonanie warstw konstrukcyjnych podbudowy wykonanie nawierzchni z betonowej kostki brukowej; 3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa: a. przedmiar robót - załącznik nr 1 do SIWZ b. projekt budowlany - załącznik nr 5 do SIWZ c. specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - (załącznik nr 6 do SIWZ). II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.33.00-9. II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.06.2009. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 5.000,00zł (słownie: pięć tysięcy złotych ) w terminie do 09.12.2008r. do godz. 1000. III.2) WARUNKI UDZIAŁU • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: A. Spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 UPZP. a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności lub czynności b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.: 1. wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia tj. przed dniem 17.11.2008, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej dwie roboty budowlane polegające na wykonaniu nawierzchni drogowych brukowych o powierzchni min. 900 m2, z podaniem ich wartości, przedmiotu zamówienia oraz daty i miejsca wykonania -wzór stanowi załącznik Nr 6 do SIWZ. Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 2. dysponują osobą,osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: drogowej. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty kserokopie, potwierdzone za zgodność z oryginałem, powyższych uprawnień oraz zaświadczenie, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego, potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby. c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej d. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. e. Dokonają wpłaty wadium zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, o którym mowa w pkt. XII SIWZ. B. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły - spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki. 2. Zamawiający wezwie w trybie art. 26 ust.3 Wykonawców: a. którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 UPZP; b. którzy nie złożyli pełnomocnictw; c. którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 UPZP, zawierające błędy; d. którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 3. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo termin składania ofert. C. Dopuszcza się składanie ofert wspólnych: dwóch lub większej ilości podmiotów, przy zachowaniu następujących warunków: 1. Jeden z podmiotów zostanie wyznaczony jako odpowiedzialny i jego upoważnienie będzie udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez upełnomocnionych przedstawicieli pozostałych podmiotów. 2. Prawomocne zaświadczenia, oświadczenia i dokumenty dotyczące potwierdzenia spełnienia warunków określonych w punkcie VIII podpunkcie A lit a; c; d SIWZ muszą być złożone przez każdy podmiot oddzielnie. Dotyczy to dokumentów określonych w pkt IX lit. A pkt 1; 2; lit C SIWZ. 3. Wymagania określone w punkcie VIII podpunkcie: A lit. b SIWZ muszą być spełnione przy uwzględnieniu zsumowania danych od wszystkich podmiotów - na podstawie dokumentów złożonych przez każdego z nich. Dotyczy to dokumentów określonych w pkt IX lit. B pkt 1; 2 SIWZ. 4. Pozostałe, wymagane w SIWZ dokumenty, oświadczenia, zaświadczenia i inne elementy oferty muszą być podpisane przez osobę lub osoby wyznaczone jako odpowiedzialne, których upoważnienie będzie udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez upełnomocnionych przedstawicieli pozostałych podmiotów 5. Wszystkie podmioty będą solidarnie odpowiadały prawnie za realizację umowy. 6. Przed zawarciem umowy o niniejsze zamówienie publiczne, jeżeli oferta konsorcjum zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający może wezwać do przedstawienia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.. • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta winna zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. A. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 UPZP Zamawiający żąda przedłożenia w ofercie: 1. Wypełnionego i podpisanego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (w zakresie art. 24 ust.1-4 i art. 22. ust. 1 ustawy PZP) zgodnie z załącznikiem nr 3 i 4 do SIWZ. 2. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. B. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje lub będzie dysponował potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający żąda przedłożenia w ofercie: 1. Wykazu wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia tj. przed dniem 17.11.2008, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie robót budowlanych tożsamych z przedmiotem zamówienia. Jako warunek minimalny zamawiający wymaga: potwierdzonego zrealizowania co najmniej dwóch robót budowlanych polegających na wykonaniu nawierzchni drogowych brukowych o powierzchni min. 900 m2 każda, z podaniem ich wartości, przedmiotu zamówienia oraz daty i miejsca wykonania (wzór stanowi załącznik Nr 6 do SIWZ). Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 2. Wykazu osób (zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ), którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności w przedmiotowym zamówieniu. W przypadku, gdy wykonawca w w/w wykazie wskaże osoby, będące w dyspozycji innych podmiotów, do oferty należy dołączyć pisemne zobowiązanie tych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. (zał. Nr 4 do SIWZ) Warunek minimalny: 1 osoba z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, posiadająca prawo pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. Do oferty należy załączyć aktualne zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego w/w osób. C. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda przedłożenia w ofercie: Polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości nie mniejszej niż 400 000 PLN. D. Ponadto Zamawiający żąda przedłożenia w ofercie: 1. Kosztorysu ofertowego sporządzonego w układzie załączonego do SIWZ przedmiaru robót (załącznik nr 1 do SIWZ), który nie powinien zawierać żadnych braków pozycji, upustów ani wartości zerowych pozycji. Zaleca się, aby wykazano w kosztorysie cenę jednostkową (wraz z narzutami, bez podatku VAT) dla każdej pozycji kosztorysowej. UWAGA ! Zgodnie z art. 3 ust. 1 pkt 1 ustawy z 5 lipca 2001r. o cenach (Dz. U. Nr 97 poz. 1050 ze zm.), do którego odsyła art. 2 pkt 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - ceną jest wartość wyrażona w jednostkach pieniężnych, którą kupujący jest obowiązany zapłacić przedsiębiorcy za towar lub usługę. Analogicznie kwestia ta jest regulowana w odniesieniu do cen jednostkowych. Zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r, o denominacji złotego (Dz.U. Nr 84 poz. 386 ze zm.) od 1 stycznia 1995r. polską jednostką pieniężną jest (art. 1) złoty, który dzieli się na 100 groszy. Regulacja ta wynika również z art. 31 ustawy z 29 sierpnia 1997r. o Narodowym Banku Polskim (Dz.U. z 2005r. Nr 1, poz. 2), w myśl którego znakami pieniężnymi Rzeczpospolitej Polskiej są banknoty i monety opiewające na złote i grosze. Oznacza to, iż rozliczanie wykonanych robót może nastąpić wyłącznie z uwzględnieniem wymienionych regulacji, a to powoduje, że ceny za roboty muszą być wyrażone w obowiązującej w Polsce jednostce pieniężnej. Uwzględniając powyższe regulacje cena oferty musi być podana w złotych i w groszach tzn. w liczbie z dwoma miejscami po przecinku. Oznaczenie cen w inny sposób (3, 4 itd. miejsc po przecinku) spowoduje, iż w tej części oferta będzie niezgodna z polskim systemem płatniczym wskazanym w powołanych wyżej ustawach i na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień Publicznych podlegać będzie odrzuceniu. 2. Wykazu tych części zamówienia, które Wykonawca zamierza realizować w systemie podwykonawstwa zgodnie z załącznikiem nr 9 do SIWZ E. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Polski. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605), uwzględniający zmiany wprowadzone rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008r. zmieniającym rozporządzenie w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 188, poz. 1155).. SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie. IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.powiat.pszczyna.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Pszczynie, ul. 3 Maja10 43-200 Pszczyna, pokój nr 5. IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w Starostwie Powiatowym w Pszczynie, I piętro pok. 35 Sekretariat lub przesyłką pocztową (poleconą) na adres : Starostwo Powiatowe w Pszczynie, ul. 3 Maja10 43-200 Pszczyna. IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). |