Wyniki przetargów/konkursów |
Termin składania ofert: 24-10-2008, godz. 10:00Dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Pszczynie. |
|
Wynik postępowania przetargowego/konkursowego |
|
Pszczyna, dnia 05 listopada 2008r.
Ogłoszenie wyników przetargu nieograniczonego na: „Dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Pszczynie”. (nr sprawy: IZ.345-17/D/KM/2008). Na podstawie art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) Powiat Pszczyński informuje, iż zostało rozstrzygnięte postępowanie przetargowe dotyczące realizacji zadania: „Dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Pszczynie”. I. W postępowaniu złożone zostały oferty następujących wykonawców: 1. Oferta nr 1 wykonawcy: Firma KAWALEC Stanisław Kawalec 41-100 Siemianowice Śląskie ul. Śmiłowskiego 8-10 z ceną brutto wynoszącą: 511 814,40 zł (słownie: pięćset jedenaście tysięcy osiemset czternaście złotych 40/100) 2. Oferta nr 2 wykonawcy: Wytwórnia Tłoczonych Tablic Rejestracyjnych i Szyldów Małego Formatu „TABLO”Ireneusz Marosz ul. Kościuszki 5 z ceną brutto wynoszącą: 484 027,68 zł (słownie: czterysta osiemdziesiąt cztery tysiące dwadzieścia siedem złotych 68/100) Oferty, spełniające wymagania zawarte w siwz, otrzymały punktację jak niżej: Oferta nr 1 wykonawcy: Firma KAWALEC Stanisław Kawalec 41-100 Siemianowice Śląskie ul. Śmiłowskiego 8-10 Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 95,00 pkt, łączna punktacja: 285,00 pkt Oferta nr 2 wykonawcy: Wytwórnia Tłoczonych Tablic Rejestracyjnych i Szyldów Małego Formatu „TABLO”Ireneusz Marosz ul. Kościuszki 5 Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 100,00 pkt, łączna punktacja: 300,00 pkt II. Wybór najkorzystniejszej oferty: Zamawiający informuje, iż w toku badania i oceny ofert złożonych w przedmiotowym postępowaniu wybrano ofertę niżej wymienionego Wykonawcy: Wytwórnia Tłoczonych Tablic Rejestracyjnych i Szyldów Małego Formatu „TABLO”Ireneusz Marosz ul. Kościuszki 5 z ceną brutto wynoszącą: 484 027,68 zł (słownie: czterysta osiemdziesiąt cztery tysiące dwadzieścia siedem złotych 68/100) Oferta spełnia wszystkie wymagania zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i zawiera najniższą cenę spośród ofert złożonych w przedmiotowym postępowaniu. Dziękujemy za udział w postępowaniu i złożenie ofert. |
|
Dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Pszczynie.
Numer ogłoszenia: 267445 - 2008; data zamieszczenia: 15.10.2008 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Pszczyński , ul. 3 Maja 10, 43-200 Pszczyna, woj. śląskie, tel. 032 4492300, 032 4492399, fax. 032 4492345. Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.pszczyna.pl I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OPIS II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Pszczynie.. II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: Dostawę tablic rejestracyjnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Pszczynie,dla Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Pszczynie, z siedzibą przy ul. 3 Maja 10 - własnym transportem Dostawcy z jednoczesnym uwzględnieniem w cenie oferty wszelkich kosztów dodatkowych w tym odbioru z ww. Wydziału tablic do likwidacji wraz z ich fizyczną kasacją. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę następujących tablic rejestracyjnych : A. JEDNORZĘDOWE ZWYCZAJNE B. DWURZĘDOWE ZWYCZAJNE C. MOTOCYKLOWE D. MOTOROWEROWE E. INDYWIDUALNE F. ZABYTKOWE Szczegółowy zakres dostawy podano w załączniku nr 1 do SIWZ (Zakres Dostawy).Zakres przedmiotu zamówienia nie przekracza kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.. II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.42.34.00-5. II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA Informacja na temat wadium: 1Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości: 8 000,00 zł (osiem tysięcy złotych) w terminie do dnia 24.10.2008 r. do godz. 10.00. III.2) WARUNKI UDZIAŁU Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: I. Spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 UPZP: A.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności lub czynności; B.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: 1.Uzyskali zezwolenie Wojewody na produkcję tablic rejestracyjnych, spełniają warunki określone w art. 75 a ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity Dz. U. z 2005r. Nr 108, poz. 908 z późn. zm.), tj.: a.Mają siedzibę lub miejsce zamieszkania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej. b.Mają możliwości techniczne gwarantujące wykonywanie tablic rejestracyjnych zgodnie z warunkami technicznymi, określonymi w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002r. w sprawie rejestracji i oznaczenia pojazdów (Dz.U. Nr 133, poz. 1123 z późn. zm.). Warunek ten nie dotyczy przedsiębiorców sprowadzających z zagranicy materiały służące do wyrobu tablic rejestracyjnych ( załącznik nr 6 do SIWZ). c.Posiadają certyfikat na zgodność tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji z warunkami technicznymi. 2.Dysponują wykazem wykonanych dostaw w okresie trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres zamówienia jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu dat wykonania i odbiorców (wzór stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ) oraz załączą dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie, w tym: (minimum dwie dostawy tablic rejestracyjnych o wartości minimum 300 000 zł brutto/rocznie każda). C. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.: posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej D.nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych.. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 UPZP Zamawiający żąda przedłożenia w ofercie: 1.Wypełnionego i podpisanego formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. 2.Wypełnionego i podpisanego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (w zakresie art. 24 ust. 1-4 i art. 22 ust. 1 ustawy PZP) zgodnie z załącznikiem nr 3 do siwz. 3.Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 4. Zezwolenie Wojewody na działalność gospodarczą w zakresie produkcji tablic rejestracyjnych. 5. Certyfikat wydany przez Instytut Transportu Samochodowego (zgodnie z art. 75 a ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym tekst jednolity Dz.U. z 2005r. Nr 108, poz. 908 z późn. zmianami) o zgodności tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji z warunkami technicznymi. B. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda przedłożenia w ofercie: 1. Wykazu wykonanych w okresie ostatnich 3 lat dostaw (zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ.), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch dostaw tożsamych z przedmiotem zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców w tym: (minimum dwie dostawy tablic rejestracyjnych o wartości minimum 300 000 zł brutto/rocznie każda). Do wykazu należy dołączyć dokumenty, potwierdzające, że dostawy, o których mowa zostały wykonane należycie. 2. Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające możliwość techniczną gwarantującą wykonanie tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji zgodnie z warunkami technicznymi lub oświadczenie o sprowadzaniu z zagranicy materiały służące do wyrobu tablic rejestracyjnych (załącznik nr 6 do SIWZ). C. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda przedłożenia w ofercie: Polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.. SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.powiat.pszczyna.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Pszczynie, parter pok. 5 - Wydział Zamówień Publicznych lub przesyłką pocztową (poleconą) na adres : Starostwo Powiatowe w Pszczynie, ul. 3 Maja10; 43-200 Pszczyna. IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy. IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy. IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Pszczynie, I piętro pok. 35 - Sekretariat lub przesyłką pocztową (poleconą) na adres : Starostwo Powiatowe w Pszczynie, ul. 3 Maja10; 43-200 Pszczyna. IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy. |